Man vat idomu, kaip ta estakada sujungs abi eismo juostas, t.y. juk nebus, kad ja galima vaziuoti tik i viena puse? Gal kas zino, kaip ja prijungs prie Ukmerges gatves ant pacio Seskines kalno?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė DomasHmm... Bet pagal visus logikos dėsnius, ryte esantys kamščiai yra tokio pat dydžio, kaip ir vakariniai. Kiek tenka matyti, tai ryte kamštis irgi nusidriekia Ukmergės gatve kiek akys užmato... Galėjo kažką ir protingiau sugalvoti.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė DomasTai gerai
Vat iškėliau filosofinį pamąstymą - kurie kamščiai svarbesni ir daro daugiau žalos - rytiniai ar vakariniai? Kas svarbiau - darbas ar laisvalaikis?
Comment
-
Kiek as suprantu is sitos vizualizacijos, tai pastacius estakada nebeliks sviesoforu, kas reiksh jog vyks nenutrukstamas judejimas visomis kryptimis (?) o tai vadinas, kad sumazins ir rytinius kamscius. Tik nebent pastatytu sviesofora, kuris leistu laisviau patekti y zieda is G. Vilko gatves, nes ta vieta komplikuota atrodo. O toliau viskas O.K.
Comment
-
Taip, išties, estakada analogiškai turėtų mažinti ir rytinius kamščius, kadangi padidės sankryžos pralaidumas į abi puses. Man tik klausimas kyla, ar jie nepaliks šviesoforo idant viešasis transportas važiuotų kaip seniau (kaip Laisvės prospekto/Narbuto sankryžoje paliko). Tai būtų labai blogas žingsnis, jau geriau stotelę ant estakados įrengti.
Comment
-
Parašė SulaDar ne viskas OK. Žalgirio g.-Geležinio Vilko mazgo sprendimo dar reiks palaukti. Taigi - šviesoforas liks
Šios sankryžos pakankamai nutolusios ir aišku Žalgirio g.-Geležinio Vilko sankryžoje jis dar išliks ilgai.Parašas :)
Comment
-
Parašė SveciasKuo čia dėta Žalgirio g.-Geležinio Vilko g. sankryža ir šviesaforas Ukmergės g.-Geležinio Vilko g. sankryžoje.
Šios sankryžos pakankamai nutolusios ir aišku Žalgirio g.-Geležinio Vilko sankryžoje jis dar išliks ilgai.
Be to juk aiškiai pažymėta - padės išspręsti vakarinių (bet ne rytinių) kamščių problemą. Šviesoforas U-GV sankryžoje išliks, arba reikia dar vieno viaduko.
Nors teoriškai šviesoforus nuimti galima nors dabar.
Comment
-
www.delfi.llt
Vilniaus gatvėse – eismo staigmenos
Dėl didelių remonto ir statybos darbų vienur automobilių srautai sustoja, kitur nėra kam važiuoti. Vilniečiai miesto gatvėse šiomis dienomis pratinasi prie staigmenų. Vienur spūstys tokios, kokių dar nebuvo, kitur tuo metu laisva, tarsi kokį laisvadienį.
Stato estakadą
Visų staigmenų priežastis – per vieną judriausių mieste Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryžą statoma estakada. Dėl šių darbų metams uždarytas į šią sankryžą vedantis nuvažiavimas iš transporto žiedo prie Vilniaus pedagoginio universiteto (VPU).
Pastačius estakadą, keli didžiuliai automobilių srautai galės įsilieti į Šeškinės kalną, išvengdami šviesoforų šio kalno papėdė-je.
Pirmadienio rytą važiuoti Ukmergės gatve į centrą buvo sunku jau nuo 7 valandos ryto, nors paprastai taip anksti važiuojantys vairuotojai spūsčių išvengia.
Rytinės transporto grūstys laikėsi rekordiškai ilgai – net iki 10 valandos.
Žaibiškai susiorientavo
Kas bus vakare, kai srautai judės miegamųjų rajonų link ir automobilininkams teks ieškoti aplinkkelių vietoj uždaryto nuva-žiavimo nuo VPU žiedo?
Nenorėdami spėlioti, L.T. žurnalistai atliko eksperimentą – per vakarinį piką pabandė nuo Katedros aikštės negudraudami nuvažiuoti per VPU žiedą iki prekybos ir pramogų centro „Akropolis”. Startavę iš šventovės pašonės 17.15 val., po 5 minučių pasiekėme „Žalgirio” stadioną, 17.26 val. jau sukomės VPU žiedu, T.Narbuto gatve per 7 minutes atslinkome iki Spaudos rū-mų ir netrukus pro prekybos centrą „Pasidaryk pats” ir Utenos pramogų areną 17.39 val. privažiavome „Akropolį”. Vingiuota kelionė truko vos 24 minutes.
Tokiu smagiu tempu grūstis įveiksi ne kasdien. Susidarė įspūdis, kad vilniečiai žaibiškai susiorientavo ir pasirinko kitokius maršrutus, kad išvengtų VPU žiedo.
Apytuštė gatvė
17.45 val. leidžiantis nuo Šeškinės kalno pribloškė Ukmergės gatvės vaizdas miegamųjų rajonų link.
Mašinų srautas buvo gerokai išretėjęs, o retsykiais apskritai nutrūkdavo. Mat prie Ukmergės ir Geležinio Vilko sankryžos įrengti papildomi šviesoforai sukti į kalną iš Saltoniškių gatvės, o šiuo posūkiu leidžiama naudotis tik visuomeniniam trans-portui. Kol vienas autobusas važiuoja, tūkstantis automobilių, išsirikiavusių kone nuo Vingio parko, stovi.
Šiomis dienomis ne iš vieno vilniečio vairuotojo bei sostinės svečio teko girdėti, kad eismo ir statybų organizatoriai perlenkė lazdą, nesuderino projektų.
Jie vienu metu komplikavo eismą iškart keliose vietose: prie Rotušės, Aušros vartų, tunelyje prie Seimo. Be to, pastebėta, kad estakados statybininkai nelinkę dirbti pamainomis, – pavakarę objektas apmiršta.
Comment
-
Parašė DomasO kodėl? Viena juosta kaip ir buvo, taip ir bus tuščia, tik buvo tuščias paprastas kelias, dabar bus tuščia estakada. Ar ne taip?
Comment
-
Parašė MeierPrieš estakadą stabdydavo tai, jog būdavo šviesoforas nusileidus Ukmergės gatve įvažiuojant į GV. Pastačius estakadą šviesoforas nebeturės prasmės, tikiuosi taip mąsto ir projektuotojai :-)
Comment
Comment