visgi manau problema dalinai issiprestu perkelus zenklus su kryptimis ant pirmojo pedagoginio zieno viaduko, bo dabar kabo vos likus 50 m iki issiskyrimo ir daznam buna jau velu persirikiuoti. O ir tos lenteles spygutes dydzio pakabintos taip aukstai, kad nieko iziuret neina. Reiktu panaudoti valstybines reiksmes keliuose naudojamu uzrasu srifto dydi, tuomet jau is tolo viskas matytusi ir nekiltu tokiu nesklandumu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNepadės. Įstatymuose nėra tokių ženklų, ir viskas. Ką ponas Cemnolonskis galėtų padaryti, tai tuos ženklus už savivaldybės pinigus kaip reklamą pakabinti. Bet norint juos kabinti nemokamai, reikia keisti įstatymus (t.y. kelių eismo taisykles (ženklus)).
Ne įstatymai trukdo, tiesiog nėra įpročio pagalvoti - o gal vairuotojams būtų patogiau, jei pakabintume informaciją apie pasikeitusį eismą,
Comment
-
O man atrodo, kad sveikiausia būtų toje susiliejimo vietoje kur "ištisinė" juosta - juostos linija pastatyti 10 metrų autostrados-viadukų atitvėrimo metalinės tvorelės - 2 juostos važiuotų greitai, ramiai, nesiblaškydamos, nešokinėdamos į šalis nuo džigitų. Na o 3ioji - liktų "nesaugi" - verstų žmones pristabdyti, apsižvalgyti, pamatyti kad ne jiems pirmumams - o ir iš apačios atlekiantys matytų kliūtį iš toli... Nepakenktų dar 10 metrų tokios pačios tvorelės atskirti priešpriešį eismą - o tai kartais kai susimaišo galvose tos juostos, tai neretas sugeba ir į priešpriešio eismo juostą pusę mašinos kyštelėti - tokia avarija gali turėti daug skaudesnių pasekmių nei neišsitekus susiliejančiuose srautuose.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąpala pala - taigi anksčiau kabodavo geltoni skelbimai "gedimino prospektas uždarytas", "žvėryno tiltas uždarytas" ir panašūs. Jie buvo nelegalūs????
Ne įstatymai trukdo, tiesiog nėra įpročio pagalvoti - o gal vairuotojams būtų patogiau, jei pakabintume informaciją apie pasikeitusį eismą,
Tai čia galima parašyt:
"Dėmesio, sankryža pertvarkyta", "Pasirinkite tinkamas eismo juostas"
Ir aišku dideli ženklai "Į Žalgirio g. ^^", "Į Ukmergės g. ---->>"
Comment
-
Parašė 1-2-3 Rodyti pranešimąO man atrodo, kad sveikiausia būtų toje susiliejimo vietoje kur "ištisinė" juosta - juostos linija pastatyti 10 metrų autostrados-viadukų atitvėrimo metalinės tvorelės - 2 juostos važiuotų greitai, ramiai, nesiblaškydamos, nešokinėdamos į šalis nuo džigitų. Na o 3ioji - liktų "nesaugi" - verstų žmones pristabdyti, apsižvalgyti, pamatyti kad ne jiems pirmumams - o ir iš apačios atlekiantys matytų kliūtį iš toli... Nepakenktų dar 10 metrų tokios pačios tvorelės atskirti priešpriešį eismą - o tai kartais kai susimaišo galvose tos juostos, tai neretas sugeba ir į priešpriešio eismo juostą pusę mašinos kyštelėti - tokia avarija gali turėti daug skaudesnių pasekmių nei neišsitekus susiliejančiuose srautuose.
Beje analogiskai reiketu perstatyt bordiurus estakados pradzioje, kad dzigitai is pirmos juostos nevaziuotu tiesiai. As kazkaip stengiuosi ant estakados uzvaziuot is pirmos juostos, nes vaziuot is antros kazkaip nejauku, kad i sona koks zioplys neivarytu.Paskutinis taisė Pupsis; 2007.07.18, 13:10.
Comment
-
Gavau atsakymą. Žinoma viskas tradiciškai biurokratiškai be konkrečių atsakymų į mano pateiktus klausimus ir pasiūlymus:
Jūsų pasiūlymui dėl papildomų eismo saugumo priemonių teisingi ir kai kurie įgyvendinami. Kelių eismui reguliuoti naudojamos tos techninės priemonės, kurios numatytos Kelių eismo taisyklėse ir atitinkamuose standartuose dėl tų eismo reguliavimo priemonių gaminimo bei įrengimo. Vilniaus miesto savivaldybės taryba 2006 metais patvirtino Saugaus eismo organizavimo priemonių įrengimo Vilniaus miesto gatvėse rekomendacijas, įtraukiant kai kurias, kelių eismo taisyklėse nenumatytas priemones. Jūsų paminėtos transporto jungties nuo Geležinio Vilko gatvės iki Ukmergės gatvės prieigose bus įrengti papildomi projekte nenumatyti kelio ženklai ir informaciniai skydai.
Pagarbiai, Vidutis Cemnolonskis.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGavau atsakymą. Žinoma viskas tradiciškai biurokratiškai be konkrečių atsakymų į mano pateiktus klausimus ir pasiūlymus:
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąpala pala - taigi anksčiau kabodavo geltoni skelbimai "gedimino prospektas uždarytas", "žvėryno tiltas uždarytas" ir panašūs. Jie buvo nelegalūs????
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai apylankas nurodantys ženklai, jie taisyklėse yra. Ar yra ir geltoni nenurodantys apylankų (nežinau, gal ir yra)?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai apylankas nurodantys ženklai, jie taisyklėse yra. Ar yra ir geltoni nenurodantys apylankų (nežinau, gal ir yra)?
"Vairuotojų dėmesiui! Eismas Žvėryno tiltu draudžiamas, prašom pasirinkti kitus važiavimo maršrutus"
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąkalbu ne apie ženklą "apylanka", o apie geltonus stendus, kuriuose būdavo maždaug tokio turinio užrašai:
"Vairuotojų dėmesiui! Eismas Žvėryno tiltu draudžiamas, prašom pasirinkti kitus važiavimo maršrutus"
Bet, manau, kad stendui elementariai gailima pinigų. Pavažinės visi mėnesį, kitą ir įpras patys. Na, dar rugsėjį gal bus įdomesnė maišatis.
Comment
-
Siandienos pastebejimas - nu nesuprantu, kodel visi grudasi senuoju keliu, ar cia tiek pas mus tranzitinio transporto, kuris dar nesusipazines su naujaja transporto jungtimi, tobish viaduku? Ties viaduko ir kelio susiliejimui (ant kalno) jau ir kamstis atsiranda, nes visi persirikiuoja i 1 likusia eile, o dar kokia moteriske nespejusi persirikiuot, varo per zebra, kirsdama visa nuo viaduko ateinanti srauta. Ar cia visi taip atsipalaidave pries savaitgali, ar perkaite, ar apsiruke?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO dėl autobusų, tai koks ten autobusas turi važiuot?
Comment
-
Nors pats ten autobusu dar nevažiavau, bet, atrodo, liko.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13677963
Taip pat ir sprendžiant iš eismo tvarkaraščių..
Važinėdamas ten iki estakados atidarymo, pastebėjau, kad ta stotelė pakankamai populiari - įlipa ir išlipa nemažai žmonių, ypač piko metu. Tiesa, dabar dalį autobusų nukreipus per estakadą turėjo sumažėti jos vaidmuo, bent jau kaip tinkamos perlipimui.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNa tai ką aš ir sakau - padarytų ženklą "duoti kelią" (Nr. 203). Ir tegu jie ten stovi netrukdydami estakados eismui, kad žiopli
ar yra kur nors Vilniuje taip padaryta, kaip jus cia siulote -
kad susiliejant dviems keliams, pagrindinis butu ne kaireje tiesiai vaziuojantis, o is desines prisijungiantis?
Comment
-
Parašė Faktas Rodyti pranešimąo man siaip idomu:
ar yra kur nors Vilniuje taip padaryta, kaip jus cia siulote -
kad susiliejant dviems keliams, pagrindinis butu ne kaireje tiesiai vaziuojantis, o is desines prisijungiantis?
O šiaip iš dešinės "prisijungiančių" pagrindinių kelių yra pakankamai daug.
Comment
Comment