Ko jus spirgat, atidarys liepos 1 d., kai bus viskas padoriai sutvarkyta. Dar siandien vyko viaduko dazymo darbai, visur aplinka tvarko. Gal ir ant viaduko kokius uzbaigiamuosius darbus daro. Be to, leiskit dazams isdziut.
Vakar ant sio viaduko maciau kruvas smalsuoliu, zmones jau nekantrauja pamatyti kaip kamsciai nuo sios sankryzos persikels prie pirmojo sviesoforo ant seskines kalno
Vakar ant sio viaduko maciau kruvas smalsuoliu, zmones jau nekantrauja pamatyti kaip kamsciai nuo sios sankryzos persikels prie pirmojo sviesoforo ant seskines kalno
Manau labiau kamščius įtakos Geležinio Vilko g. / Žalgirio g esantis šviesoforas, dėl kurio gali užsikišti pravažiavimas ant estakados. Nebent pakeis jo ciklų trukmes.
/\ Link šio šviesoforo Geležinio vilko gatve ties žiedu bus važiuojama trečiaja gatvės juosta, o ant viaduko suks pirmosios dvi. Taigi jei uodega ir užaugtų, ji neuždarytų užvažiavimo ant viaduko, na nebent pirmaisiais mėnesiais būtų daug nesusipratusių.
bet jei uodega užaugtų iki tunelio.... manai ir tada neįtakotų užvažiavimą ant estakados?
Iš Žalgirio g. nėra ko sukt į dešinę. Jie turėjo laiku pasirinkti kitą gatvę į kalną - Geležinio Vilko.
Suabejočiau šia logika, nes tam tikru paros metu geriau pro Akropolį nevažinėt - didelis klaustukas kaip greičiau. Be to, Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvės nėra visiškai lygiagrečios.
Cia dar sovietmeciu buvo mokama automobiliu saugojimo aikstele. Gana ilgai ten nuo ilgapirsciu saugojom savo ziguliuka :-) O sitame namelyje sededavo aiksteles sargai. Buvo toks uzkampis, toliau nuo gyvenamuju rajonu, todel joje visada budavo 'pastoviu' vietu. Galbut del tos priezasties ten stovedavo ir daugybe sudauzytu automobiliu, kurie man budavo didele atrakcija :-) Veliau ta aikstele berods buvo transformuota i naudotu automobiliu pardavimo aikstele. Nuotraukose dar matosi senosios tvoros.
Suabejočiau šia logika, nes tam tikru paros metu geriau pro Akropolį nevažinėt - didelis klaustukas kaip greičiau. Be to, Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvės nėra visiškai lygiagrečios.
Kiek supratau, dar nuties sujungimo kelią nuo G.Vilko į dešinę ant estakados pabaigos
Cia dar sovietmeciu buvo mokama automobiliu saugojimo aikstele. Gana ilgai ten nuo ilgapirsciu saugojom savo ziguliuka :-) O sitame namelyje sededavo aiksteles sargai. Buvo toks uzkampis, toliau nuo gyvenamuju rajonu, todel joje visada budavo 'pastoviu' vietu. Galbut del tos priezasties ten stovedavo ir daugybe sudauzytu automobiliu, kurie man budavo didele atrakcija :-) Veliau ta aikstele berods buvo transformuota i naudotu automobiliu pardavimo aikstele. Nuotraukose dar matosi senosios tvoros.
Tai ta aikštelė turėtų ir toliau ten būti, nes kiek mačiau darbininkai tvarkė tvorą, kuri buvo laikinai išardyta.
Netrukus važiuojančiųjų iš Vilniaus Ukmergės link kelionė gerokai sutrumpės. Keturiais mėnesiais anksčiau numatyto termino Saltoniškių transporto žiede baigta tiesti ilgiausia sostinėje estakada, praneša LTV naujienų tarnyba.
Estakada buvo išbandyta lėtai judančiais maždaug 40 tonų sveriančiais sunkvežimiais – tai įprastinis automobilių eismui skirto statinio bandymas. Prieš pradedant naudoti, visi nauji tiltai ar viadukai bandomi didele apkrova.
„Paprastai kituose tiltuose po bandymų plyšiai atsirasdava, o čia beveik neradom. Pirmieji bandymų rezultatai rodo, kad statinys pakankamai tvirtas ir be baimės galime važinėt“, – teigė Tiltų ekspertų centro projektų vadovas dr. Algirdas Notkus.
Pasak tiltų specialisto, estakadai panaudotos Lietuvoje dar neįprastos kreivų linijų lynų konstrukcijos. Tokių kreivės formos estakadų Lietuvoje nedaug.
Ilgiu ją lenkia tik automobilių tiltas ties Jurbarku ir geležinkelio viadukas ties Ariogala. 36 mln. Lt vertės objektą kelininkai pastatė nestabdydami eismo.
„Objektas pagal sutartį turėjo būti baigtas lapkričio mėnesį, tačiau bendromis pastangomis, tai pavyko padaryt anksčiau“, – džiaugėsi bendrovės „Panevėžio tiltai“ projekto vadovas Edmundas Jakubauskas.
Ant 250 m ilgio estakados beliko baigti tvarkyti žibintus, turėklus, kitus smulkius darbus. Po savaitės automobiliai iš Konstitucijos prospekto Ukmergės link jau judės estakada, gerokai palengvindami eismą iš Geležinio vilko gatvės į šiaurinę miesto dalį ir sumažindami kamščius Saltoniškių žiede.
Būgštaujančius dėl galimų kamščių Ukmergės gatvėje, miesto ūkio specialistai ramina, primindami, kad ir šios gatvės atkarpa į Šeškinės kalną praplatinta iki šešių eismo juostų.
„Ši estakada yra tik pirmas etapas įgyvendinant visą transporto mazgo rekonstrukciją. Čia nuo T. Narbuto gatvės turime pastatyti dar vieną lygį, taip pat dar kitą lygį su nuolydžiu į Žalgirio gatvę“, – pasakojo Vilniaus savivaldybės Energetikos ir miesto ūkio departamento direktorius Virginijus Dastikas.
Tačiau tie darbai, anot V. Dastiko, prasidės ko gero tik po 2010 m., baigus pietinį Vilnius aplinkkelį, šiaurinį išvažiavimą Molėtų link ir sutvarkius Rodunės viaduką. Eismas naująja estakada atidaromas liepos pradžioje.
P.S. Žurnalistai, kaip įprasta, mokykloje nesimokė geografijos, o užaugę neiškišo nosies toliau savo miesto.
Ilgiausias ir aukščiausias geležinkelio tiltas per Dubysą yra Lyduvėnuose (9 km nuo Šiluvos), o ne Ariogaloje
P.S. Žurnalistai, kaip įprasta, mokykloje nesimokė geografijos, o užaugę neiškišo nosies toliau savo miesto.
Ilgiausias ir aukščiausias geležinkelio tiltas per Dubysą yra Lyduvėnuose (9 km nuo Šiluvos), o ne Ariogaloje
Tas tai tiesa, bet man atrodo, kad šiuose žurnalistiniuose "perliukuose" yra daugiau netikslumų:
Ilgiu ją lenkia tik automobilių tiltas ties Jurbarku ir geležinkelio viadukas ties Ariogala.
Ant 250 m ilgio estakados beliko baigti...
Gal aš ir klystu, bet kiek atsimenu, tai Vilniaus Valakampių tiltas yra 333 metrų ilgio?
P.S. Žurnalistai, kaip įprasta, mokykloje nesimokė geografijos, o užaugę neiškišo nosies toliau savo miesto.
Ilgiausias ir aukščiausias geležinkelio tiltas per Dubysą yra Lyduvėnuose (9 km nuo Šiluvos), o ne Ariogaloje
/\ Gal be reikalo žurnalistus apkaltinau, kad jie neiškiša nosies iš savo namų.
Kai kas nors pakviečia į kokį furšetą, jie pirmi atvyksta.
Ne veltui juokaujama, kad žurnalistika (kaip ir ir sociologija) labai tikslus mokslas - kiek sumoki, tokį rezultatą ir gauni.
Norint išvengti klaidų, daugeliui reikia duoti gatavą tekstą ir palikti vietos savo pavardei įsirašyti.
Nors teko bendrauti ir su tikrais profesionalais, kuriems šitos "špilkos" negalioja.
Svarbiausia, kad per LTV parodė būtent tą estakadą ir filmuotą tą pačią dieną (o ne archyvinius kadrus iš, pvz. pietinio aplinkkelio).
Pirmadienį apie 17 val. Vilniuje, Ukmergės g., įtariama, padegtas negyvenamasis medinis namas. Judrioje gatvėje, šalia statomo aplinkelio, gaisrą gesino penkios ugniagesių cisternos.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento pareigūnų teigimu, pranešimas apie Ukmergės g. 151 liepsnojantį apleistą pastatą gautas, kai jis degė atvira liepsna. Šalia medinio namo yra automobilių padangų parduotuvė.
Pirminiais duomenimis, name žmonių nebuvo. Įtariama, kad pastatas galėjo būti padegtas tyčia.
Vakar kaip tik vaziavau pro ten, tai gaisrininkai jau vyniojo slangas. But gerai, kad iki atidarymo spetu nugriauti ir uzseti zolyte.
Comment