Be to, tų papildomų "pribombasų" suma gali atsipirkti prie šviesoforų "iššvaistomų" pinigų sąskaita. Čia kaip tik męs turim mokytis stayti tokias estakadas ir sankryžas.
Būtent. Tačiau Lietuvos PR kažkodėl sugeba mažytes ir paprastutes Vilniaus estakadas prilyginti technikos ir architektūros stebuklams
Tokių estakadų kaip Rygos pavyzdyje mums nelabai reikia. Kolkas Dauguva neteka per Vilnių. O mąstais galbūt tinkamiau būtų lyginti su pietiniu aplinkkeliu, o ne GV/Ukmergės estakada.
Tiltus statyti sudėtingiau dėl po juo esančio vandens.
Vandenį turėjau galvoje, bet klausiau dėl grynai konstrukcinės dalies sudėtingumo. Jei visgi tiltus sudėtingiau statyti (kad ir neminint vandens), tai nesuprantu pasakymo, kad latviai estakadas stato 40 metų, o mes 5.
Vandenį turėjau galvoje, bet klausiau dėl grynai konstrukcinės dalies sudėtingumo. Jei visgi tiltus sudėtingiau statyti (kad ir neminint vandens), tai nesuprantu pasakymo, kad latviai estakadas stato 40 metų, o mes 5.
Nekreipk dėmesio. Nežinau ar latviai pirmiau pradėjo estakadas statyt ar mes, bet abejoju ar jie turi jų daugiau. Pažiūrėkit vien į estakadas Kaune. Nežinau kaip ten vadinasi, bet labai didelis transporto mazgas autostradoj.
isiskaičiau atidžiau šitą straipsnį, ( http://pribalt.info/statja29.php ) pasirodo tai yra viadukas per geležinkelį. vilniuj irgi buvo kažkas panašaus- viadukas per geležinkelį į naujininkus, susprogdintas karo metu.
Vandenį turėjau galvoje, bet klausiau dėl grynai konstrukcinės dalies sudėtingumo. Jei visgi tiltus sudėtingiau statyti (kad ir neminint vandens), tai nesuprantu pasakymo, kad latviai estakadas stato 40 metų, o mes 5.
Pasivažinėk traukiniais po Uždauguvį link Jūrmalos, tada tramvajumi į miesto šiaurinę dalį ties tarybiniais mikrorajonais, suprasi apie ką aš
Jau nekalbant apie jų tiltus. Beje, kiek atsimenu, nemažai Vilniaus tiltų yra latvių kartu su leniningradiečiais tuometiniais statyti
...nemažai Vilniaus tiltų yra latvių kartu su leniningradiečiais tuometiniais statyti
O tu pasiziurek kad priziuri Rygos tiltus... ogi lietuvis - Albinas Jasaitis, imones "Rigas tilti" direktorius... (tas pats linkas, trecia is apacios pastraipa)
O tu pasiziurek kad priziuri Rygos tiltus... ogi lietuvis - Albinas Jasaitis, imones "Rigas tilti" direktorius... (tas pats linkas, trecia is apacios pastraipa)
http://pribalt.info/statja1.php
В 1976 году открывается Островной мост (прежнее название - Московский). Он связывает два берега Даугавы, проходит через два острова, Закюсала и Луцавсала, и достигаев около 3500 метров в длинну.
chm...nesuprantu...
imesciau daug geru foto estakados, tik va neiseina ju i zinute imesti, su programa tai jos prisikabina, o kai prie zinutes lipdau tai raso: http://foto.terpe.lt/inkelti/20070324/IMGP70141.JPG:
Upload of file failed.
Comment