Estakados tureklai (antras foto) matyt laikini... labai jau kreivai atrodo..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKazkaip pagailejo an estakados plocio, tera trys juostos.
Nors lyginant su dabartiniu keliu butu tas pats, bet tokiam riebiam srautui nuo centro tos dvi eiles, dar staciu uzvaziavimu per menka.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKiek atsimenu, tai trys juostos ir kadangi jos skirtos eismui į vieną pusę, manau, kad jų pilnai pakanka. Su 4 ar 5 juostom netoli jūs pavažiuotumėt.
Gal uzteks, reik tiketis, bet pakilimas postatis, srautas didziulis ir augantis. Cia tik eksperimento reik ir pasimatys.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąMan vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.Parašas :)
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąMan vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.
http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=348
Taigi, juostos bus trys, bet, matyt, "pataupyto" pločio
Ir greitis turbūt bus atitinkamai pamažintas...
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąGinthus jau aiškino dėl juostų pločio skaičiavimo šios diskusijos 18-am puslapy
http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=348
Taigi, juostos bus trys, bet, matyt, "pataupyto" pločio
Ir greitis turbūt bus atitinkamai pamažintas...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąProjektuotojai kazkodel nusprende, kad isiliejant i Ukmerges gatve kalno slaite, stoves zeklai "sankryza su pagrindiniu keliu". Kodel 3 juostos tampa salutiniu keliu 1 juostos atzvilgiu (liks tik viena), tai niekaip neisikertu.
Tokiu atveju, jei jam nebus pirmenybės, sunku įsivaizduot, kaip autobusai kirs trijų eilių automobilių srautą...
Aišku, autobusus nuo Gel. Vilko tilto ir iš Konstitucijos pr. galima nukreipti per viaduką. Beje, ar už viaduko numatyta autobusų stotelė?
Bet ir šiuo atveju lieka 5-asis autobusas, kuris atvažiuoja iš Žalgirio gatvės ir ant viaduko niekaip nepateks.
Bent jau kol nebus pastatyta ateityje numatyta dviaukštė Žalgirio / Gel. Vilko sankryža ir jungtis nuo jos tiesiai į Šeškinės kalną
Antruoju (vieno autobusų maršruto) atveju gal pakaks jam duoti pagrindinį kelią, nes įrenginėti šviesoforą, kad ir reaguojantį į tą atvažiuojantį autobusą
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąTai turbūt ta viena juosta į kalną Ukmergės g. bus palikta visuomeniniam transportui?
Tokiu atveju, jei jam nebus pirmenybės, sunku įsivaizduot, kaip autobusai kirs trijų eilių automobilių srautą...
Aišku, autobusus nuo Gel. Vilko tilto ir iš Konstitucijos pr. galima nukreipti per viaduką. Beje, ar už viaduko numatyta autobusų stotelė?
Bet ir šiuo atveju lieka 5-asis autobusas, kuris atvažiuoja iš Žalgirio gatvės ir ant viaduko niekaip nepateks.
Bent jau kol nebus pastatyta ateityje numatyta dviaukštė Žalgirio / Gel. Vilko sankryža ir jungtis nuo jos tiesiai į Šeškinės kalną
Antruoju (vieno autobusų maršruto) atveju gal pakaks jam duoti pagrindinį kelią, nes įrenginėti šviesoforą, kad ir reaguojantį į tą atvažiuojantį autobusą
Beja stotele kolkas lieka kur buvus ir autobusai vazines sena trasa.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKaip nevazinejantis autobusu galeciau papriestarauti, jog sis gali patekti ant viaduko prasisukes ziedu.
Bet to, čia grįžtama prie anksčiau nagrinėtos problemos (šios diskusijos 9-10 psl.), kad jei nebūtų srauto iš Geležinio Vilko gatvės, kuriam reikia, kirtus Ukmergės gatvės srautą, patekti į Pedagoginio žiedą, šviesoforo Gel.Vilko / Ukmergės sankryžoje nebereiktų.
Aišku, ją irgi būtų galima panašiai išspręsti nukreipus automobilius pro Moksleivių rūmus - nuo Gel. Vilko / Žalgirio sankryžos atgal Žalgirio gatve, paskui Linkmenų ir iki Konstitucijos prospekto.
Nors ir dabar belaukiančių iš Gel. Vilko apsisukti į Žalgirio gatvę eilės dažnai užkemša sankryžą.
Bet čia daugiau kultūros klausimas
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBeja stotele kolkas lieka kur buvus ir autobusai vazines sena trasa.
Ar tikimasi panaikinti šviesoforą ir išsiversti su pirmumo ženklais?
Vis dėl to neįžiūriu vizualizacijose, ar numatyta autobusų stotelė viaduko išvažiavime Šeškinės kalno link ar ne?
Ginthus, gal brėžiniai po ranka? Padėk
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąJei autobusų po rekonstrukcijos nenukreips viaduku, tai šviesoforas Gel. Vilko / Ukmergės sankryžoje vis tiek liks.
Ar tikimasi panaikinti šviesoforą ir išsiversti su pirmumo ženklais?
Vis dėl to neįžiūriu vizualizacijose, ar numatyta autobusų stotelė viaduko išvažiavime Šeškinės kalno link ar ne?
Ginthus, gal brėžiniai po ranka? Padėk
Stoteles breziniuos nemaciau. Nors paskutines redakcijos neziurejau.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSiame etape sviesoforai tikrai liks.
Stoteles breziniuos nemaciau. Nors paskutines redakcijos neziurejau.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąjei sviesoforai liks, kam reikejo estakada statyti..?Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Parašė umbrella Rodyti pranešimąTaigi aiskiai pasake kad siame etape ..jei neliktu sviesoforu tai kaip susilietu eismas is gelezinio vilko ir ukmerges gatviu link centro?...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąKiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?
Aisku cia nekalbant dar apie posuki is ukmerges gatves i gelezinio vilko.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
Comment