Pasikarotsiu, bet manau, kad žaliai pažymėtos juostos apskritai neturėtų kilt į kalną. O t.y. šiame kelyje liktų tik 2 kryptys:
Tiesiai - Geležinio Vilko g. (po estakada)
Į dešine - ant estakados į Ukmerges g.
Ir abiejomis kryptimis jokio šviesoforo!
Pritariu Bet dar turiu abejonių (gal dėl Laisvės pr. precedento )
O šiuo atveju man dar įdomu kas darysis ant estakados - kiek ten bus juostų, kaip susijungs srautai iš Konstitucijos ir Ukmergės g., ar nusileidus nuo estakados norint pasukti į kairę (čia reikės šviesoforo?) arba dešinę nesusidarys kamščiai kurie vėl užkiš žiedą?
Nuo žiedo bus galima važiuoti arba estakada į Ukmergės g. arba dešiniau nuo estakados esančiu nuvažiavimu nusileisti į GV gatvę ir ten įsilieti į srautą - ar čia nebus problemų? Į kairę sukt nebus reikalo - sorry, susipainiojau srautuose...
Čia minėjot, jog atidarys 2007 m. lapkričio 7 d.
Aš tai pamenu skaitęs (prieš uždarant nuvažiavimą nuo žiedo Konst.-GV), jog
"uždaroma iki 2007 liepos 1 d." Tai logiškai susiejau tą datą su darbų pabaiga. Kažin, kaip ten iš tikro..
Kartais važiuodamas per miestą specialiai prasuku pro šalį, kažkaip labai vangiai vyksta darbai. Pvz dabar lėtai lėtai neskubėdami lipdo bortus. Tokiais tempais lauksim iki pavasario
Estakados statyba Vilniuje verčia krūpčioti vairuotojus
Vairuotojai, kasdien važiuojantys Vilniaus Geležinio Vilko gatve pro statomą estakadą, pastaruoju metu neramiai žvilgčioja į viršų. Vilniečiai jaudinasi, kad šiuo metu ant estakados viršaus vykstantys blokų montavimo darbai gali baigtis nelaime.
"Visiškai nenorėčiau, kad krano keliamas blokas, suvirinimo aparatas ar replės nukristų ant mano automobilio. Juk galėtų tokius darbus dirbti naktimis", - "15min" sakė vairuotojas Irmantas.
Tuo tarpu estakados statybos darbų vadovai patikino, kad nėra jokių galimybių, jog keliamas blokas nukristų. "Nebent žemės drebėjimas būtų", - tvirtino tokius vairuotojų būgštavimus išgirdęs rangovų atstovas, AB "Panevėžio keliai" projekto vadovas Edmundas Jakubauskas. Pasak jo, dienomis atliekami nekeliantys grėsmės darbai. Tačiau dėl kitą savaitę numatomų klojinių tiesimo ir betonavimo darbų, kuriam laikui naktimis eismas Geležinio Vilko gatvėje bus draužiamas.
Toks sprendimas, pasak E.Jakubausko, priimtas siekiant išvengti grėsmės eismo saugumui, be to, dėl uždarytos gatvės nereikės keisti ir autobusų maršrutų.
Projekto vadovas E.Jakubauskas sakė, kad viską suderinus su savivaldybe, eismas greičiausiai bus uždarinėjamas jau nuo ateinančio pirmadienio 24 valandos iki 4 valandos ryto. Dienomis, pasak jo, automobiliams vėl bus leidžiama važiuoti.
E.Jakubausko teigimu, šiuo metu jau išbetonuota estakados dalis, įrengtos atramos bei pagrindai privažiavimo prie estakados darbams vykdyti. "Skubame visus pagrindinius darbus atlikti iki žiemos. Žiemą jie taip pat vyks, tačiau tai bus daugiau paruošiamieji darbai, statomi klojiniai", - sakė E.Jakubauskas.
Pasak projekto vadovo, transporto jungties nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės statybos darbai vyksta pagal planą ir netgi šiek tiek greičiau nei planuota.
"Pagal sutartį, estakada turėtų būti pastatyta ateinančių metų lapkritį, tačiau gali būti, kad naująja transporto jungtimi bus galima važiuoti jau kitų metų liepą"- aiškino vadovas. Darbų pabaigos datą, anot E.Jakubausko, gali pakoreguoti nebent tik prastas oras žiemą.
Transporto srautų tyrimų duomenimis, Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankirta rytinio piko metu pravažiuoja iki 8 tūkst. automobilių.
Statoma transporto jungtis suprojektuota kaip vienos eismo krypties trijų eismo juostų estakada per Geležinio Vilko gatvę. Esama Šešių eismo juostų pločio Ukmergės gatvė jau panaudota automobilių eismui centro link: keturių eismo juostų gatvė prieš sankryžą išplatės iki šešių juostų. Viena iš jų bus skirta visuomeniniam transportui, kita - dešiniajam posūkiui į Saltoniškių gatvę.
"Skubame visus pagrindinius darbus atlikti iki žiemos. Žiemą jie taip pat vyks, tačiau tai bus daugiau paruošiamieji darbai, statomi klojiniai", - sakė E.Jakubauskas
Nieko nesuprantu, iš pažiūros ten kaip ir nėr ką ypatingai daugiau statyti. (pradės plauti pinigus?).
Aš irgi ten važiavau praėjusį ketvirtadienį ir šį pirmadienį. Per tą laiką darbininkai sugebėjo pastatyti vos du bortinius blokus. Gal tokiais tempais iki 2007 lapkričio 1d. ir pratemps
Tiesą sakant, niekaip nesuprantu kokiais principais vadovaujantis planuojami darbai Vilniuje. Juk ir žiema praėjusi buvo gana šalta, kas planuojant numatoma kaip stabdantis darbus veiksnys.
Nieko nesuprantu, iš pažiūros ten kaip ir nėr ką ypatingai daugiau statyti. (pradės plauti pinigus?).
Aš irgi ten važiavau praėjusį ketvirtadienį ir šį pirmadienį. Per tą laiką darbininkai sugebėjo pastatyti vos du bortinius blokus. Gal tokiais tempais iki 2007 lapkričio 1d. ir pratemps
Tiesą sakant, niekaip nesuprantu kokiais principais vadovaujantis planuojami darbai Vilniuje. Juk ir žiema praėjusi buvo gana šalta, kas planuojant numatoma kaip stabdantis darbus veiksnys.
na negaleciau sutikti su tavim
juk yra numatyta tam tikra pinigu suma kuri jau yra isskirta. ir seip sau niekas daugiau neduos. antra jie manau patys yra labiau suinteresuosi baigti darbus greiciau. ir imtis kitu projektu. negu visad ta laika sudmaliauti ir priduoti paskutine diena. anksciau gal taip budavo kai nebudavo tiek uzsakymu, bet dabar juk ju sociai. o kiekvienas nori uzdirbti daugiau.
na negaleciau sutikti su tavim
juk yra numatyta tam tikra pinigu suma kuri jau yra isskirta. ir seip sau niekas daugiau neduos. antra jie manau patys yra labiau suinteresuosi baigti darbus greiciau. ir imtis kitu projektu. negu visad ta laika sudmaliauti ir priduoti paskutine diena. anksciau gal taip budavo kai nebudavo tiek uzsakymu, bet dabar juk ju sociai. o kiekvienas nori uzdirbti daugiau.
O kodėl jie negali imtis kitų projektų jei čia beveik nieko nedaro? Jei dirba vos keli darbininkai. Ar tu įsivaizduoji sūdmaliavimą tai nusiuntei darbininkus į objektą ir jie vaikšto ratais nieko neveikdami?
Geriau paaiškink kokius klojinius jie ten statys visą žiemą jei jau estakada išbetonuota?
"Tačiau dėl kitą savaitę numatomų klojinių tiesimo ir betonavimo darbų..."
"Žiemą jie taip pat vyks, tačiau tai bus daugiau paruošiamieji darbai, statomi klojiniai"
Apie kokius klojinius jie čia šneka? Kaip suprantu kojinys t.y. laikina konstrukcija betonavimui. Tai dabar, kai viadukas jau išbetonuotas, taigi klojinius jau reik nuimt Tad kaži ką jie ten vėl ruošiasi betonuot? Gal ta estakada bus 2 aukštų
Atrodė kad belikę tik sudėt bortus, pastatyt tvorelę, sustatyt šviestuvus ir išasfaltuot.
Na nebent ten tuos privirintus bortus dar pribetonuojant turės sudėt klojinius. Bet ten toks mizeris, kad savaitės sočiai tam turėtų užtekt.
Dabar pereinam prie idomiausios dalies. Kad butu aiskiau biski uzmeciau rodykliu, kazkaip tik ten stovedamas ir ziuredamas i masinas sumasciau toki dalyka. Kaip zinia, vaziuojantys Baltupiu, Jeruzales kryptimi, pravaziave tilta uzsiima pirma eile (raudona rodykle). Kas bus atidarius estakada? Nezinantis taip ir vaziuos sau ramiausiai pirma eile, bet stai netiketai pravaziavus ziedo konstrukcijas, kurios beje uzstoja tolimesni vaizda, paaiskes kad uzsiimta ne ta eile, nes pirma ir antra eiles skirtos uzvaziavimui ant estakados (melynos rodykles).
o nepagalvoji, jog yra toks dalykas kaip keliu zenklinimas, zenklai, kurie ir padeda orentuotis gatvese?
O šiuo atveju man dar įdomu kas darysis ant estakados - kiek ten bus juostų, kaip susijungs srautai iš Konstitucijos ir Ukmergės g., ar nusileidus nuo estakados norint pasukti į kairę (čia reikės šviesoforo?) arba dešinę nesusidarys kamščiai kurie vėl užkiš žiedą?
3 juostos.
kur cia nusileidimas nuo estakados? ji visada kylanti i viena puse.
3 juostos.
kur cia nusileidimas nuo estakados? ji visada kylanti i viena puse.
Čia gal turima omeny, nuo pedagoginio žiedo važiavimas estakados kryptimi, bet sukimas dar dešiniau ir nusileidimas žemyn. Bet tada nelabai reikia šviesoforo, nes ten nėra reikalo sukt kairėn, o sukant į dešinę reik tik papildomos juostos.
Comment