Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Viadukai Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LT] Viadukai Lietuvos keliuose

    Sukurta atskira tema viadukams Lietuvos keliuose.

    Tas pats viadukas gali tikti ir konkretaus kelio, ir šioje temoje.
    Jei yra daug nuotraukų, tuomet čia talpinama daugiau nuotraukų, o konkretaus kelio temoje - kelios nuotraukossu nuoroda į šia temą.

    Į šią temą bus perkeltos įvairių viadukų nuotraukos ar brėžiniai iš kitų temų.

    Apie viadukus miestuose geriau diskutuoti tų miestų temose.


    Tema sukurta 2021.11.14 d.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.14, 19:49. Priežastis: Tema sukurta 2021.11.14

    #2
    A2. Vilnius-Panevėžys

    Šiemet labai intensyviai remontuojami autostrados A2 viadukai

    Viadukas virš Dūkštų-Riešės vieškelio (autostrados 16 km)
    Foto 2008 06






    Beje, tokiose vietose reikia laikytis eismo taisyklių - ir tuomet ten buvo "šaudoma"

    Comment


      #3
      Kryžkalnis. Žurnalas "Švyturys" 1959m.

      Comment


        #4
        Kryžkalnis, pakeliui į Rygą. Mokytojų ekskursija. 1955 m.



        http://vanagogimnazija.lt/

        Comment


          #5
          Kryžkalnio viadukas - seniausia Lietuvoje
          Foto 2014.05
          Paskutinis taisė Romas; 2021.11.14, 19:51. Priežastis: Kopiaj iš temos "[196, 197] Žemaičių plentas. Kaunas-Raseiniai-Kryžkalnis-Rietavas-Gargždai'

          Comment


            #6
            Nekokybiškai, neinformatyviai (nėra kelių numerių , kažkie naujadarai "sankirta netoli Upytės", "Nausodės sankryža") ir su gramatinėmis klaidomis vakar visur išplatinta BNS žinutė, kuri parengta AB "Panevėžio keliai" PiaRinio pranešimo motyvais

            BNS, 2018.05.24
            Vasarą ties Panevėžiu bus ribojamas eismas „Via Baltica“

            22 kilometrų Panevėžio aplinkkelyje šiuo metu įgyvendinami du didelės apimties projektai:
            - nuo Šilagalio sankryžos, kur susilieja į Kauną, Vilnių, Panevėžį, Šiaulius ir Rygą vedantys keliai, iki Nausodės sankryžos Šiaulių kelyje
            - bei aplinkkelio dalyje nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio. Kelias platinamas iki trijų eismo juostų, sankryžos rekonstruojamos į žiedines arba dviejų lygių sankryžas.

            Pasak „Panevėžio kelių“, pastarojoje atkarpoje vairuotojams kils daugiausia laikinų nepatogumų: dėl pavasarį pradėtų darbų greitis jau ribojamas iki 50–70 km/val., keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais – įspėjama, kad šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių. Prasidėjus asfaltavimo darbams eismo ribojimų daugės.

            Tuo metu aplinkkelio dalyke nuo Šilagalio sankryžos eismas vietomis ribojamas iki dviejų juostų, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka. Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio sankirtoje netoli Upytės su valstybinės reikšmės keliu Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą. (...)

            Aplinkkelyje turėtų būti įrengta greičio valdymo ir įspėjimo, oro, eismo intensyvumo stebėjimo sistemos ir postai, 25 kintamos informacijos ženklai – darbus atliks projekto subrangovas „Fima“.

            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78094197

            Comment


              #7
              LRT.lt 2019.07.03
              Baigiamame rekonstruoti Panevėžio aplinkkelyje vienas taškas vairuotojus stabdys dar metus
              Beveik pasibaigusi Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija vis dar nedžiugina vairuotojų. Kol kas šiame kelyje vairuotojai dar negali mėgautis nepertraukiamu važiavimu, nes vyksta viaduko virš kelio Panevėžys–Šiauliai remontas. Tačiau į LRT.lt kreipęsis skaitytojas Juozas klausia – ar darbai tikrai vyksta? Kada bus baigta viaduko rekonstrukcija?

              Netoli rekonstruojamo viaduko gyvenantis Juozas sako, kad įveikdamas šią vietą su problemomis susiduria kasdien. Jis teigia, kad kiekvieną dieną, maždaug nuo 16 val., šioje vietoje formuojasi spūstys, kuriose įkalinami ir vietiniai gyventojai, ir tranzitu vykstantys vairuotojai. (...)
              „Šiuo metu yra remontuojamas viadukas virš kelio Panevėžys-Šiauliai. Jį pradėjo remontuoti tuo pačiu metu, kaip ir visą aplinkkelį, prieš metus. Vieną viaduko pusę suremontavo, o kita pusė kaip stovi, taip ir stovi. Yra šviesoforas eismui reguliuoti, bet jau įpusėjo vasara, o darbai nevyksta. Lyg ir būtų pats laikas“, – LRT.lt pasakoja Juozas.
              „Kiek pats domėjausi, lyg buvo rastas įtrūkimas viaduko konstrukcijoje. Tačiau keista, kad pusę darbo padarė ir tik tada pastebėjo šį defektą. Galbūt dabar vyksta kokie nors teismo procesai, nes trūkumą reikia pašalinti ir užsakovas nenori padengti šių išlaidų, kadangi reikia statyti naują viaduką arba tas defekto šalinimas labai brangus“, – svarsto Juozas.

              Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Saulius Jansonas patvirtino, kad darbai sustojo dėl darbų metu nustatyto defekto.
              „Kai buvo sutvarkyta dešinė tilto pusė ir įrengta asfalto danga ir tiltas apkrautas nuolatine apkrova, buvo nustatyta sijų plyšių. Rangovas informavo apie tokių plyšių atsiradimą, o Transporto kompetencijų agentūra atliko matavimus ir nustatė, kad plyšiai viršija leistinus dydžius.

              „Priimtas sprendimas skelbti naują konkursą rekonstravimo darbams atlikti, numatant ir perdangos, sijų pakeitimą. Pirkimas jau paskelbtas, vyksta pirkimų procedūros. Sutartį planuojama pasirašyti šiais metais. Kai bus pasirašyta sutartis, darbai ir su darbais susijusios paslaugos turės būti užbaigtos per 15 mėn.“ (...)

              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bdys-dar-metus
              Negi čia iš tiesų taip gaunasi, kad visa rekonstrukcija bus baigta, o ant viaduko dar metus stovės šviesoforas?...
              Atsižvelgiant į transporto srautą, Panevėžio aplinkelio remontas yra didesnis nesusipratimas, nei atvejis Kaune, kur pirmiau buvo susprogdintas Panemunės tiltas, o paskui pradėta ieškoti pinigų naujo tilto statybai.

              Turbūt teks važinėti per Panevėžį.

              Comment


                #8
                Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
                Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.
                Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
                Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
                Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9

                Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
                O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.

                Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
                Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.

                Comment


                  #9
                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
                  Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.


                  Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
                  Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
                  Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9

                  Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
                  O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.

                  Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
                  Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.
                  Aplinkkelį tiesiant neplanavo esminės viaduko rekonstrukcijos. Dabar numatyta ne tik pakeisti susidėvėjusius elementus, bet ir išplatinti (planuojamas plotis 20 metrų, 4 eismo juostos) - spėju čia ir yra priežastis naujam PAV.

                  Comment


                    #10
                    Antrame etape buvo planuota viaduko per A9 rekonstrukcija, tik per bandymus išryškėjo problemos.

                    Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).

                    Šiuo atveju procesas tampa panašus į procedūras dėl procedūrų.
                    Vargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).
                      Man tai keista, kaip gali nepasikeisti intensyvumas, kai viadukas išplatinamas dvigubai. Gal suminis per parą važiuojančių automobilių srautas ir liks nepakitęs, tačiau momentiniai piko srautai tikrai išaugs.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Vargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.
                        Užtat kaip bus lengva tokią PAV rengti, tik copy/paste ir jau yra, o pinigėliai tai kaip už naują ir gerą
                        ---- Always look at the bright side of life

                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          #13

                          Apgailėtinas atvejis, kai pirmiau pradedam daryti, o paskui galvojama. Kažkuo primena atvejį Kaune, kai buvo susprogdintas tiltas, o tik paskui pradėta ieškoti pinigų kaip atstatyti naują. Analogiška situacija su papildomais darbais Rusnės estakadoje kažkaip išsisprendė taikiai.
                          "Via Balticoje" tokios vietos laikymas po šviesoforu visus metus yra žemiau kritikos

                          Iš antraštės ir paantraščių atrodo, kad rangovai balti ir pūkuoti, o Kelių direkcijos valdininkai vaizdujami labai nepalankioje šviesoje.
                          Kas ten žino, kaip yra iš tikrųjų. Milijono eurų kainos skirumas konkurse nėra toks jau mažas.

                          Kol dvi šalys ginčijasi, į Rygą lieka važiuoti pro Panevėžio miestą.


                          Lrytas.lt 2020.08.28
                          Pusiau skustą, pusiau luptą viaduko rekonstrukciją rangovas daryti atsisakė, o valdininkai tempia laiką
                          Tarptautinės magistralės „Via Baltica“ dalimi esančio Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija buvo baigta dar pernai rudenį, tačiau viena jo dalis – virš kelio Šiauliai-Panevėžys esantis Nausodės viadukas iki šiol sunkiai pravažiuojamas.

                          Viena šio viaduko eismo juosta išardyta, o judėjimą per kitą eismo juostą reguliuoja šviesoforai, prie kurių nutįsta didžiulės automobilių eilės. Dažniau šiuo viaduku važiuoti turintys vairuotojai kraipo galvą, kodėl čia darbai nevyksta jau beveik metus laiko.









                          Objekto rangovo UAB „Tilsta“ direktorius Gediminas Gribulis sako, kad viskas yra kitaip – objektą įvertinę ekspertai nustatė, kad jam reikia kur kas rimtesnio remonto.

                          Pasiūlė gerokai mažesnę kainą
                          Vykdant Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją Nausodės viaduką buvo numatyta tik šiek tiek paremontuoti: nudažyti turėklus, pakeisti asfalto dangą. Tačiau įdėmiau viaduką apžiūrėję specialistai pastebėjo, kad jo laikančiosios konstrukcijos yra pažeistos ir turi didelių defektų. Kadangi šių defektų kosmetiniu remontu pašalinti nebuvo įmanoma, buvo nuspręsta atlikti viaduko rekonstrukciją: iš esmės jį perstatyti ir išplatinti. Pernai rudenį buvo paskelbtas viešas viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas, kurį pasiūliusi milijonu eurų mažesnę kainą laimėjo UAB „Tilsta“.
                          (...)

                          Brangina įmonės vardą
                          Pasak UAB „Tilsta“ direktoriaus, ekspertams įdėmiai apžiūrėjus viaduką paaiškėjo, kad reikia keisti visas sijas. „Viešo pirkimo dalyviai turėjo vertinti tik LAKD nurodytus darbus, o per rekonstrukciją atsirasti galinčių papildomų darbų vertinti nereikėjo. Paaiškėjus, kad apverktinos būklės yra ir kitos viaduko sijos, kurių remontas kontrakte nenumatytas, mes atsidūrėme nepavydėtinoje situacijoje. Galėjome nesukti galvos ir atlikti LAKD nurodytus darbus – viaduko rekonstrukcija ta apimtimi, kuri nurodyta konkurso sąlygose, tikrai gali būti įgyvendinta. Tačiau tuomet vartotojas būtų gavęs pusiau skustą pusiau luptą produktą.
                          (...)

                          Viską spręs „įstatymų nustatyta tvarka“
                          Paklaustas, kodėl Nausodės viadukas nėra rekonstruojamas naujasis LAKD vadovas R.Lipkevičius atsakė, kad buvo rengiamas techninis projektas, atliekamos techninės ekspertizės:
                          „Kai projektas bus suderintas, darbai bus vykdomi toliau, kaip numatyta“. R.Lipkevičius tvirtino, kad šis projektas nėra paprastas. „Pagal techninę užduotį numatyta viaduką platinti, todėl reikėjo atlikti ir projektavimo darbus. Techninis projektas yra parengtas, jis buvo pateiktas ekspertizei. Buvo gautos pastabos. Į jas bus atsižvelgta, bus išimtas leidimas leidžiantis statybą ir bus vykdomi darbai. Čia yra normalu“, – sakė naujasis LAKD vadovas.
                          Paklaustas apie ekspertų išvadas dėl viešame pirkime nenurodytų viaduko konstrukcijų avarinės būklės R.Lipkevičius patikino, kad „susitarimas jau pasiektas“, bet pabrėžė, kad už papildomus darbus mokėti nesiruošia.
                          (..)

                          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...aika-16115687/

                          Comment


                            #14
                            O čia nevertėtų 4 juostų iškart statyt? Ar gretimai antras viadukas būtų racionaliau?

                            Comment


                              #15
                              Gal yra kokių žinių dėl panevežio aplinkelio, nes ten viaduką virš plento į Šiaulius jau antri metai kaip užtvėrę ir niekas nevyksta. Kai daugiau eismo tai atlauki kokius 3-4 šviesaforo ciklus kol pravažiuoji. Negi taip ir paliks?

                              Comment


                                #16
                                LAKD 2020.11.05
                                Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką
                                Nuo šių metų lapkričio 6 d. keičiasi eismo organizavimo tvarka važiuojantiems per A17 Panevėžio aplinkkelyje esantį Nausodės viaduką: iki šiol šviesoforu reguliuojama viena eismo juosta vykęs eismas bus kreipiamas sankryžos jungiamaisiais keliais, žiedinės sankryžos eismo organizavimo principu. Vairuotojų prašome sekti informacines nuorodas, vadovautis kelio ženklais.

                                „Dabartinis eismo reguliavimo sprendimas leis išvengti iki šiol viaduko prieigose besiformuojančių didesnių spūsčių ir užtikrins sklandesnį susisiekimą visomis kryptimis, o įgyvendinus viaduko rekonstrukcijos darbus bus visiškai baigtas dar vienas „Via Baltica“ – intensyvaus tarptautinio transporto koridoriaus, rekonstravimo etapas. Susisiekimas Panevėžio aplinkkeliu taps saugesnis bei patogesnis tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui“, – sako VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.


                                https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka
                                Kelių direkcijos PiaRo skyrius kažkodėl antraštėje nerašo kelių numerių - jie, matyt, galvoja, kad visa Lietuva žino Nausodę.
                                https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka

                                Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
                                - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
                                - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
                                - Nereikės gudrauti aplenkiant šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties"Babilonu".

                                Apdairiai nenurodyta, kada bus pastatytas Nausodės viadukas.
                                O gal jo išvis nebereikia?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  LAKD 2020.11.05
                                  Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką


                                  Kelių direkcijos PiaRo skyrius kažkodėl antraštėje nerašo kelių numerių - jie, matyt, galvoja, kad visa Lietuva žino Nausodę.
                                  https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka

                                  Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
                                  - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
                                  - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
                                  - Nereikės gudrauti aplenkiant šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties"Babilonu".

                                  Apdairiai nenurodyta, kada bus pastatytas Nausodės viadukas.
                                  O gal jo išvis nebereikia?
                                  Neaišku kiek galima remtis informacija pateikta eismoinfo.lt, bet kuriuo atveju ten terminai yra:
                                  Kelio remontas
                                  Data
                                  2020-11-05 00:00 - 2021-07-30 23:00
                                  Vieta
                                  A17 (Panevėžio aplinkkelis) 10.6 - 11.5km
                                  Eismo apribojimai
                                  Eismas draudžiamas
                                  Ribojamas greitis, km/h (50)
                                  Eismas draudžiamas
                                  Viaduko remontas. Eismas draudžiamas ir kreipiamas jungiamaisiais keliais Nr. 0009002007, 0009002006, 0009002008, 0009002009 (kai važiuojama iš Vilniaus) bei jungiamaisiais keliais Nr. 0009002014, 0009002012, 0009002010, 0009002001, 0009002003,

                                  Comment


                                    #18
                                    Sekundė 2020.11.10
                                    Viadukas – ant kelio į teismą
                                    Prieš metus baigta Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija ir toliau gaišina skubančius vairuotojus. Dabar painokas kliūčių ruožas atsirado po Nausodės viaduku, kuris neatlaikė ant jo vykdytų darbų ir sutrūkinėjo.


                                    Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) skelbia, kad pajudėjęs viaduko remontas bus baigtas dar šįmet. Visgi rangovai teigia, jog vairuotojams kliūčių ruožas išliks dar iki kito rudens
                                    „Jau dveji metai vairuotojai ten turi kliūčių, dar metus teks pakentėti“, – teigė viaduką tvarkančios įmonės „Tilsta“ direktoriaus pavaduotojas Eduardas Grinaveckas.

                                    Negana to, ši įmonė nusiteikusi su LAKD bylinėtis ir dėl darbų kainos.

                                    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...-kelio-teisma/

                                    Comment


                                      #19
                                      CVPP 2020.11.15. Pirkimas 520341
                                      Pasiūlymų pateikimo terminas 2021.01.04
                                      Viaduko ir estakados esančių valstybinės reikšmės keliuose (estakados kelyje A5, viaduko kelyje A16) techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
                                      Apžiūros aktas 2019.03.21
                                      Kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (16.017 km)
                                      Statinys Viadukas
                                      Kertami objektai Kelias: A4 Vilnius–Varėna–GardinasBendras tilto įvertis ir bendros

                                      išvados
                                      Viaduko būklė bloga, nes visiškai nusidėvėję ir savo funkcijų neatlieka pakloto elementai, ardomos laikančiosios konstrukcijos (labai pažeista antro tauro galvena kairėje, koroduoja guoliai).
                                      Rekomenduojame:
                                      – dviejų metų laikotarpyje atlikti kapitalinį tilto remontą (įrengti naujus pakloto elementus, suremontuoti perdangą ir atramas, įrengti naujus prietilčių elementus);
                                      – kuo greičiau suremontuoti asfalto dangą: nufrezuoti provėžuotą ar sutrūkinėjusią asfalto dangos dalį ir pakloti naują asfalto dangos sluoksnį (magistraliniame kelyje negali būti iki 6 cm gylio vėžių);
                                      - išdaužą ir plyšį pirmame deformaciniame pjūvyje užpilti bitumine mastika

                                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-645074

                                      Comment


                                        #20
                                        O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X