Gal kas pamenat ar visada Konstitucijos pr. buvo C kategorijos? Tuskulėnų g., Žirmūnų g., T. Narbuto g.- B kategorijos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Panašu, kad buvo B kategorija. Tačiau ji riboja viską. C kategorija savivaldybei atriša rankas.
Čia 2007 planas...
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ategorijos.png
Paskutinis taisė Romas; 2021.10.07, 22:40.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPanašu, kad buvo B kategorija. Tačiau ji riboja viską.
C kategorija savivaldybei atriša rankas.
Čia 2007 planas...
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ategorijos.png
Čia gatvių kategorijos pagal 2020 m. Vilniaus bendrąjį planą
Raudona -A kategotrija, Mėlyna - B, žalia -C
https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...o-sprendiniai/
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
Tas pats kategorijos keitimas ir su Šiaurine gatve.
Panašių pakeitimų galima paieškoti ir daugiau.
Žirmūnų gatvei prie pat gyvenamųjų namų paliko B kategoriją.
O Kareivių gatvei "pagerino kategoriją iš C į B ir davė leidimą šalia pastattyti 500 butų o kitoje gatvės pusėje -.davė leidimą konvertuoti Kuro aparatūros gamyklą į "poilsio patalpas". Abuiejų teritorijų išvažiavimai į Kareivių gatvę.
Tuskulėnų gatvė su iškiliosiomis pėsčiųjų perėjomis ir įvažiavimais į keimus irgi kažkokiu būdu pavirto į B kategoriją.
Tiesą sakant, koks skirtumas, kokios gatvės ši savivaldybė nė nepradės tiesti ar rekonstruoti - A, B, C ar Š kategorijos.
Nors su Š gatvių kategorija (kai nieko nedaroma) Vilniuje visai neblogi reikalai.Paskutinis taisė Romas; 2021.10.08, 07:57.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė RomasTas pats kategorijos keitimas ir su Šiaurine gatve.
Panašių pakeitimų galima paieškoti ir daugiau.
Žirmūnų gatvei prie pat gyvenamųjų namų paliko B kategoriją.
O Kareivių gatvei "pagerino kategoriją iš C į B ir davė leidimą šalia pastattyti 500 butų o kitoje gatvės pusėje -.davė leidimą konvertuoti Kuro aparatūros gamyklą į "poilsio patalpas". Abuiejų teritorijų išvažiavimai į Karievių gatvę.
.
Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.
Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.
Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.
Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.
Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
Gal kur nors yra skaičiai, kiek yra tranzito. Tačiau pirmiausiai turi būti sprendžiamos miesto transporto problemos, kurių paspirtukai neišspręs.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
Dar prieš 12-15 metų sukurtuose apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo numatyti Nemenčinės ir Maišiagalos aplinkkeliai. Tačiau tai bus gal kokiais 2221 metais, nes per 30 metų Lietuvoje nutiesti vos 4 nauji aplinkkeliai.
Tačiau 108 kelias turi atskirą temą.
- 2 patinka
Comment
-
Lrytas.lt 2021.10.06
Į niekur vedančio viaduko istorija Vilniuje:
kaip viskas atrodys po rekonstrukcijos
Stūksančio virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir vedančio į niekur viaduko istorija tęsiasi. Kol Vilniaus miesto savivaldybės atstovai žada, kad sutvarkys prieigas, esančias Vilniaus miesto savivaldybės ribose, rajono dalyje esančių prieigų likimas lieka neaiškus.(...)
„Vilniaus rajono savivaldybė nesiriboja su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, todėl negali suprojektuoti ir įrengti kitą viaduko virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio pusę. Pažymime, kad eismo jungtis nuo Dvaro g. iki Helsinkio g., vedanti iki Vakarinio aplinkkelio, nėra įtraukta į Vilniaus rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių sąrašą. Dvaro g. yra VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos balanse ir direkcija kaip kelio valdytojas tvarko, prižiūri ir vykdo projektavimo darbus minėtoje gatvėje“, – komentuoja Vilniaus rajono savivaldybės atstovai.
„Šiuo metu yra rengiamas valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai ruožo nuo 1,500 iki 3,560 km rekonstravimo projektas“, – sako Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus komunikacijos vadybininkas. Rekonstrukcijos metu bus sutvarkytos Dvaro ir Buivydiškių gatvės.
Rekonstrukcijos metu bus įrengiamos 2 eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 3,25 m (abiejų juostų ilgis – 6,5 m).
Iš Dvaro gatvės galima patekti į Helsinkio gatvę, kurios rekonstravimo projektas neapima. Tai reiškia, kad kol kas niekas nesiruošia tvarkyti Helsinkio g. atkarpos, esančios Vilniaus rajono savivaldybės ribose.
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...cijos-20855103
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Matyt čia teks statyt laikiną būstą ir apgyvendinti sąlyginį "skvernelį" - kitaip Vilniaus rajono savivaldybėj gatvių statyba nevyksta
- 4 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąMatyt čia teks statyt laikiną būstą ir apgyvendinti sąlyginį "skvernelį" - kitaip Vilniaus rajono savivaldybėj gatvių statyba nevyksta
Miestas kelis šimtus metrų yra ir kitoje Helsinkio g. viaduko pusėje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Žurnalistė turbūt nežiūrėjo į žemėlapį su administracinėmis ribomis ir bandė dirbtinai eskaluoti nesamą priešpriešą tarp Vilniaus miesto ir rajono.
Miestas kelis šimtus metrų yra ir kitoje Helsinkio g. viaduko pusėje.
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi šiemet stebėtinai daug projektų pajudėjo iš mirties taško, tai siūlau išbraukti iš sąrašo ( digital ):- Smalinės g. pratęsimą po Pilaitės pr. viadukais (bet pridėti Smalines gatvę prie nebetiesiamų Pilaitės gatvių)
- Narbuto dviračių taką
- Ozo g. A juostą nuo Akropolio iki Ozo
- Kareivių g. A juostą nuo Verkių g. iki Kalvarijų g.
- Kalvarijų g. A juostas (kur šiaip turėjo būti pilnas gatvės remontas bet tiek to)
Gali būti, kad kitąmet atsiras Karaliaučiaus gatvės atkarpa nuo Pilaitės prospekto iki Gilijos gatvės - Omberg pradėjo statyti ''Vyšnių sodą'' ir finansavo šios atkarpos projekto rengimą.
Įdomu, kaip VMS sekėsi derėtis dėl Nemenčinės ir Trakų plentų perdavimo LAKDui - nėra sąžininga, kad miestas turi mokėti už kelionės gerinimą rajono gyventojams.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.10.02, 18:33.
- 2 patinka
Comment
-
Pagaliau prasidės Gilužio gatvės tvarkymas: nebus išsaugoti 203 medžiai
Vilniaus miesto savivaldybė praneša, jog Pilaitėje bus tiesiama daugiau nei 400 m Gilužio gatvės atkarpa (B kategorijos kelias) nuo Pilaitės pr. iki Padekaniškių g. Šalia bus nutiestas dviračių takas, pėsčiųjų takas, projektuojamos autobusų sustojimo stotelės, gatvės atkarpa bus apželdinta medžiais ir krūmais.
Kadangi šioje gatvės atkarpoje projektuojami nauji, paviršinių nuotekų tinklai, teritorijoje nebus išsaugoti 203 nesaugotini medžiai.
Pataisymas - ne iki Padekaniškių, o iki Piliakalnio gatvės.
Comment
-
Man tai visai neaišku kas ir ką čia ties. Buvo du atskiri projektai, vienas sankryžai su Pilaitės pr., kitas dalies Gilužio g. atkarpai. Iki Padekaniškių g. yra kiek daugiau nei 130 metrų, o vaizde pažymėta atkarpa yra beveik 600 metrų. Sankryžos projektas leidimo lyg ir neturi (arba man nepavyksta jo rasti)...
Ir galiausiai nemačiau jokio viešo pirkimo gatvės statyboms. Nebent statys privatininkas?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr galiausiai nemačiau jokio viešo pirkimo gatvės statyboms. Nebent statys privatininkas?
Comment
-
Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą
Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.
- 7 patinka
Comment
Comment