Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] A. Kojelavičiaus gatvės remontas
Collapse
X
-
3 dalys, projektavimas, traumos,
Mes gyvendami tropikuose nežinom kas yra vandens užsalimas, slidumas, traumos nuo paslydimo,
Nejau taip sunku projektuoti vandens nubėgėjimą, latakus,
PVZ: va taip
bet mes darom taip:
ten toliau autobuso st, žmones iš ten eis čionai...
čia kur bortas nuleistas pėsčiųjų perėja
nesmagu rudeni / pavasari bus, užtat kiemsargiai prie darbo bus,
- 4 patinka
Comment
-
9. linijuotė? tiesumas? tai kiek pločio reik?
kodėl vietomis 3 trinkeles (plytos) vietomis 6? ir kodėl nera pastovuvo/. kažkas žmoniu srautus sakičiavo, aha čia mažai - užteks 3 pločio, a vat ča jau srautas reikia platinti iki 6 ,
šulini iš kaire matot? ten kur bortas papjautas
čia viskas apauge, tik 2 iš kaires lieka, gal nupjaus aišku,
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
po dviejų mėnesiu grįžau,
o tai kad ten jo nėra, ar ne? Na galiu kokia diena pafotkinti, tik kad krūmynas kiek pamenu, nei tako nei kelkraščio,
Taugotiškių g. kažkaip pravažiavau užsimiršęs, bet street view ten galima jau pažiūrėt. Raudonas, normalus ten jau takas. Gali nefotkint. Ačiū.
Būtų įdomu, jei kas duotų oficialią užklausą VMS, kodėl dviračių juostų atsisakyta. Klounai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąKošmaras. Šitaip sugadinti pirminę idėją ir priimti tokius darbus gali tik visiškas niaura.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Ten šeip kategorija šunkelis, žvyras, privažiavimas prie namu, naudoja gyventojai, tranzitui ne kažką nes Naujoji gatve tai atlieka (asfaltuota) o ecoservisui reikia kažkaip dirbti, įvažiuoti gali nuo užkiemio bet neturi galimybes apsisukti ir tenka išvažinėti į Kojelavičiaus,
- 3 patinka
Comment
-
Sakiau kad viskas tuom nesibaigs, turėjau omenyje jog nepalygs taip gatve ramybei, matyt turėjo kuom užsiimti iki samitinio laiku, na štai vakar liūdėsiukas konkretus,
Taip tamsta Kaid, džiaugsmas dingo, man būtent jog ramumos nebus, nes tikrai afigenas kaifas buvo važiuoti ir džiaugtis lyguma ir tyluma, deja labiau kontrole reikalinga automatiniu būdu, kameros bet jos brangios, o taip pridarai duobiu ir mažini greiti, oi kaip apmaudu,
nuo šiaurės iki arimų g 6vnt, ar net ar vos spręskite patys,
įdomu jog daro ne ant pačių perėjų o kažkur 200metru iki ar po jos, (žiūrint iš kur judėti)
Comment
-
vis dėl to spėju (tik spėlioju) kad gaisrinio vandentekio magistrale truko, dege prestižinei vietoi namas ( raše 15min + delfi https://www.delfi.lt/video/kriminala....d?id=94003987 )
kojelavičiaus 200.
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimąnuo šiaurės iki arimų g 6vnt, ar net ar vos spręskite patys,
įdomu jog daro ne ant pačių perėjų o kažkur 200metru iki ar po jos, (žiūrint iš kur judėti)[/FONT]♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Įtariu gali būti įrengiami iškilūs kalniukai, kad gesinti greitį. Ženklas gi 30 km/h, tai gal bando dabar dviračių eismui pritempti saugumą, kai juostų neįrengė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kalneliai žinoma. Šios gatvės tragedija ta, kad nuo pat pradžių nebuvo aiškaus plano, ko siekiama. Vien tik todėl, kad gatvei priskirta D kategorija, dar nereiškia, kad jos ir funkcija tokia. Tad visos idėjos humanizavimui neprilipo, nes nu ir neturėjo prilipti
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Truputuką painiojate. Rekonstruota yra dalis, kuriai priskirta C kategorija.
Nors iki musu rekordininku dar toli.. Klaipedoje vienoje pagrindiniu gatviu ant 2x2 kelio uzdetas plastikinis gulintis policininkas per visa kelio puse. Neatsimenu kuri tiksliai vieta, Google nerodo, matyt tik siais metais uzdetas. Bet vieta panasi i tokia:
https://www.google.com/maps/@55.7498...8192?entry=ttu
- 1 patinka
Comment
Comment