Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] A. Kojelavičiaus gatvės remontas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Manau, jog 2 galimi variantai:
    1) vienkryptis dviračių takas – takas atrodo siauras, todėl dvikryptis neturėtų būti, dviračių juostą įrengti gatvėje su viešuoju transportu draudžia DJMP, todėl tikėtina, jog vienkryptis takas bus atskirtas dar ir kuoliukais, o priešinga kryptimi dviračiai judės bendrame sraute su autotransportu, nes nėra daugiau vietos. Gatvė bus lėtinama iki 30 km/h. Šalia tako matosi atžymėjimas kuoliukais, panašu, kad šone dar bus šaligatvis atskirai.
    2) galbūt įmanoma, jog tai dvipusis dviračių takas, gatvėje irgi turėtų būti atskirtas bent kuoliukais nuo važiuojamosios autotransporto dalies, bet plotis atrodo per siauras dvipusiam takui.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      #42
      Ramus eismas bus užtikrintas dar trijose sostinės gatvėse

      Šiuo metu pradėti darbai A. Kojelavičiaus g. atkarpoje nuo Arimų g. iki Gandrų g., atkarpos ilgis siekia 1,2 km. Darbų metu numatytas važiuojamosios gatvės dangos siaurinimas, iškiliųjų sankryžų bei platesnių šaligatvių įrengimas. Dalis dviračių tako numatyta bendrame automobilių sraute, išskiriant raudonu asfaltu po 1,5 m abiem kryptimis.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        #43
        Tai visgi bus dviračių takas bendrai, kartu su automobiliais? Ar tai bus dviračių juosta? Labai įdomu, kaip ten viskas tilps.
        Lietuva visiems.

        Comment


          #44
          Na, bandau suprast, kad bendram sraute, tačiau dviratininkų eismą pabrėš raudonu asfaltu pakraščiuose? Panašu į eksperimentą, nes kitaip (tipinėm juostom) atrodo, kad liktų vienos juostos gatvė. Tikiuosi Slafka praneš pamatęs kažką neįprasto
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            #45
            Ar nebus kokios raudonos juostos, atskirtos punktyru nuo gatvės? Toks maždaug, kad gali užvažiuot jei reikia, bet geriau ne.

            Comment


              #46
              Kaip nekompetentingai rašo, tokie ir patys takai.

              Jei „takas” bus „raudonu asfaltu po 1,5 m abiem kryptimis”, tai tai ir bus tiesiog standartinis, tik 3-jų m pločio takas. Jei sakot, kad ten net mums įprasto minimalaus 2,5 m pločio netilptų, tai aišku jie turi omeny juostas. Juostos ir yra juostos, o ne „takas”. Pagal DJMP juostų negalima įrengti ten, kur vyksta viešasis transportas, vadinasi ten galėtų būti tik vienkrypčiai dviračių takai arba standartinis takas, arba, kaip buvau spėjęs, vienkryptis dviračių takas viena kryptimi (atgal – gatve su srautu). Jei ten vienkrypčiai takai, tai min. plotis pagal STR 2 m, o ne 1,5 m. Žodžiu, bet kuriuo atveju bus prieštaraujama arba STR, arba DJMP. Na, kaip visada.

              Click image for larger version

Name:	Taku_plociai.png
Views:	898
Size:	24,8 kB
ID:	1913781
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                #47
                Ar tikrai bus raudonas asfaltas? Jis turėtų būti ten kur oficialios dviračių juostos, kuriomis negalima važiuoti kitam transportui arba dviračių gatvėse, kur automobiliai tik svečiuojasi, o čia įtariu oficialiai nebus dviračių juostos ir STR neturės atitikti. Greičiausiai bus pažymėtas punktyru kelkraštis, taip vadinamos "bicyle advisory lane", kurias Olandijoje įrengia ten kur vyksta abipusis automobilių eismas siauruose keliuose kur nėra pakankamai vietos dviračių juostoms. Kai atsiranda finansavimas tuomet stengiasi tokias gatves perdaryti į dviračių gatves su bruko juosta per vidurį.

                Tokiose gatvėse eismas juda viduriu ir pasitraukia į tuos kelkraščius kuomet reikai prasilenkti. Taip nepaliekama vietos nesaugiems lenkimams, o priešpriešinis eismas užtikrina jog būtų palaikomas mažesnis tokioms gatvėms būdingas greitis.

                Nuotrauka iš https://bicycledutch.wordpress.com/2...e-netherlands/

                Click image for larger version  Name:	cyclelanes05.jpg Views:	0 Size:	176,3 kB ID:	1913791

                Comment


                  #48
                  Na Nyderlanduose pilnu komplektu suženklinta ir kelio ženklinimu, ir ženklais, o vadinasi ne „advisory lanes”, bet normaliomis juostomis (straipsnyje pilna pavyzdžių):
                  http://www.aviewfromthecyclepath.com...-and-ugly.html
                  These cycle-lanes are only 1.5 m wide but this is again not a normal road. This is a nearly car free street in the city centre.
                  Click image for larger version  Name:	P2030023.JPG Views:	0 Size:	47,2 kB ID:	1913799

                  Čia su ženklu:
                  Click image for larger version  Name:	DSCF2448.JPG Views:	0 Size:	63,9 kB ID:	1913800

                  Gal tik kur Portlande (Amerikoje) vadina ne juostom, o „Advisory Lanes”:
                  Portland Tries Out "Advisory Bike Lanes"
                  https://usa.streetsblog.org/2014/09/...ry-bike-lanes/

                  Džiugu dėl technologinio šuolio Vilniaus mieste, nes prašant raudono asfalto Šimulionio g., tai „buvo neįmanoma” ar kažkaip panašiai.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    #49
                    Tai ne permesk akimis, o perskaityk normaliai straipsnį ir bus aišku. Tų advisory lanes yra pilna Olandijoje, ypač užmiestyje, čia ne kažkokia viena atsitiktinė gatvė.

                    Kur suženklinta nuotraukose ir raudonas asfaltas, ten yra dviračių juostos. Dviračių juostomis automobiliai negali naudotis, todėl jeigu automobilių juostoje užtenka vietos tik vienam automobiliui, tuomet tokioje gatvėje automobiliams bus vienpusis eismas. Dviratininkai tokiose gatvėse turi važiuoti dviračių juostomis. Punktyrai tik tam kad automobiliai galėtų kirsti juostas patekimui į šoninio parkavimo vietas

                    Ten kur nėra ženklinimo nurodančio jog tai dviračių juostos - tos juostos tik žymį kelkraštį. Tiek dviratininkai tiek automobiliai tokiose gatvėse gali naudotis visu pločiu, ir kaip taisyklė jose visados vyksta dvipusis eismas , nes priešingu atveju būtų tiesiog įrengtos dviračių juostos (na bent taip sako logika, nes niekur nemačiau tokio tipo gatvių su vienpusiu eismu). Pagal tokį žymėjimą nesant priešpriešiniam eismui automobiliai turėtų važiuoti viduriu ir prasilenkiant sulėtinti bei pasitraukti į šoną kertant punktyrinę liniją, jeigu ten laisva.

                    Aišku bus keista, jeigu pas mus padarys tokias advisory lanes su raudonu asfaltu, na bet jei nebus žymėjimo (o jo techniškai negali būti), tai nebent suklaidinsim olandus, o lietuviams raudona spalva gal bus veiksmingesnė ir bent privers šiek tiek prilėtinti nors tai ir nebus oficialios dviračių juostos.
                    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.21, 22:55.

                    Comment


                      #50
                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Aišku bus keista, jeigu pas mus padarys tokias advisory lanes su raudonu asfaltu, na bet jei nebus žymėjimo (o jo techniškai negali būti), tai nebent suklaidinsim olandus.
                      Na nesuklaidinsim. Va pavyzdys tų „advisory lanes” (ne dviračių juostų) ir su raudonu asfaltu pas olandus:
                      https://www.aviewfromthecyclepath.co...-road.html?m=1
                      No middle line, but just a narrowed black area of tarmac, with what appear to be red "cycle lanes" either side. Except that these are not really cycle-lanes.
                      Click image for larger version  Name:	DSCF1460.JPG Views:	0 Size:	72,8 kB ID:	1914053
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        #51
                        naujos darbu foto, 09.21,
                        per pusantros savaites mažai kas pasikeitė, pagrindinis veiksmas naujoji g (bičių g.) ir iki 312 namo, foto nuo arimų g, puses link miesto,


                        nuo 314/316 įvažiavimo į kiemus kloja trinkeles,

                        Click image for larger version

Name:	09.21.01.jpg
Views:	819
Size:	185,5 kB
ID:	1914064

                        stringa ties šuliniais, dešinei pusei (D.P.) 312 namas, melynas priekyje 308 su mini parduotuvė,

                        Click image for larger version

Name:	09.21.02.jpg
Views:	812
Size:	225,2 kB
ID:	1914066



                        dabar jau aišku kaip kas šitoj vietoj bus organizuojama, dviračiams savo juosta, pėstiesiems savo ir nuo kelio bus tarpas žolei

                        (d.p. 310namas)
                        Click image for larger version

Name:	09.21.03.jpg
Views:	821
Size:	201,3 kB
ID:	1914068


                        kaip ir minėjau kadaise bus kaip su 'A' juostom iš niekur į niekur, nes nuo naujosios g iki 310 namo kur atskirtas takas nuo kelio 146metrai (pagal google maps)

                        Click image for larger version

Name:	09.21.03.dviraciu.jpg
Views:	809
Size:	202,8 kB
ID:	1914075

                        kiemas 308/310namas
                        Click image for larger version

Name:	09.21.04.jpg
Views:	818
Size:	211,1 kB
ID:	1914078

                        bet su pločiu tai keistai gaunasi?

                        Click image for larger version

Name:	09.21.04.310.jpg
Views:	809
Size:	212,0 kB
ID:	1914076


                        šalia stulpo matyt stoteles paviljonas bus

                        Click image for larger version

Name:	09.21.05.jpg
Views:	814
Size:	211,8 kB
ID:	1914065


                        atkreipkit dėmėsi į įvažiavimus i kiemus ( veliau bus klausymas)

                        (d.p. parduotuve, 306/308 kiemas)
                        Click image for larger version

Name:	09.21.06.jpg
Views:	812
Size:	195,9 kB
ID:	1914071


                        nejaugi stulpus dar trauks? ar taip per centrą ir paliks?

                        (d.p.306namas, kiemai 306/304)
                        Click image for larger version

Name:	09.21.07.jpg
Views:	815
Size:	275,5 kB
ID:	1914073

                        Click image for larger version

Name:	09.21.08.jpg
Views:	809
Size:	224,3 kB
ID:	1914067

                        o dabar klausymas, įvažiavimo į kiemą nebus? 300/302 namas gaunasi negaus savo įvažiavimo,


                        Click image for larger version

Name:	09.21.09.jpg
Views:	821
Size:	262,4 kB
ID:	1914077


                        bet lyg ir tvarkoma, tik kam tie bordiūriniai pastatyti?

                        Click image for larger version

Name:	09.21.10.jpg
Views:	823
Size:	271,6 kB
ID:	1914082

                        nuo 300 namo iki naujosios g,(bičių g.) mėsmale kol kas, purvas ir tiek,

                        Click image for larger version

Name:	09.21.11.jpg
Views:	810
Size:	251,1 kB
ID:	1914070

                        Click image for larger version

Name:	09.21.12.jpg
Views:	829
Size:	241,5 kB
ID:	1914072

                        foto atgal,

                        Click image for larger version

Name:	09.21.13.jpg
Views:	812
Size:	273,9 kB
ID:	1914081

                        Click image for larger version

Name:	09.21.14.jpg
Views:	816
Size:	204,5 kB
ID:	1914074


                        nuo sankryžos nuojoji g. link arimu g.

                        Click image for larger version

Name:	09.21.15.jpg
Views:	818
Size:	198,5 kB
ID:	1914079


                        nuo naujosios g. irgi biški tvarko,


                        Click image for larger version

Name:	09.21.16.jpg
Views:	810
Size:	235,6 kB
ID:	1914080

                        Click image for larger version

Name:	09.21.17.jpg
Views:	812
Size:	224,5 kB
ID:	1914069

                        šiam kartui tiek.























                        Comment


                          #52
                          Dėl įvažiavimų: bus, bet jie bus pėsčiųjų ir dviračių takų lygyje. Reikės kirsti šiuos takus norint įvažiuoti.

                          Comment


                            #53
                            Negi nėra brėžinių kas bus daroma?

                            Comment


                              #54
                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Negi nėra brėžinių kas bus daroma?
                              Ne, nes vykdomas remontas, ranga matomai vykdoma "Grindos" pagal kokią nors metinę sutartį, todėl jokie dokumentai nepapuolė į viešuosius pirkimus ar pristatymus visuomenei. (Spėjimas)

                              Comment


                                #55
                                Parašė Slafka Rodyti pranešimą
                                o dabar klausymas, įvažiavimo į kiemą nebus? 300/302 namas gaunasi negaus savo įvažiavimo,


                                Click image for larger version

Name:	09.21.09.jpg
Views:	821
Size:	262,4 kB
ID:	1914077

                                Bortas prie kelio žemesnis nei aplinkui, tai įvažiavimas bus, tik jis pakils į šaligatvio lygį.

                                Comment


                                  #56
                                  Keletas ištraukų iš schemos. Visos schemos čia: https://citify.eu/ramaus-eismo-a-kojelaviciaus-g/









                                  Comment


                                    #57
                                    Antrame lape matosi, jog dėl medžių ties stotele net kinta gatvės autotransporto (pilkoji) važiuojamoji dalis. To dar nematęs.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      #58
                                      vėl keletas foto nuo atliktu darbu, foto darytos 09.26, nuo miesto puses link arimų g,



                                      pradėjo tvarkyti šlaitą šalia 294namo / naujosios g sankryžos


                                      Click image for larger version

Name:	09.26.01.jpg
Views:	574
Size:	175,7 kB
ID:	1915530

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.02.jpg
Views:	566
Size:	209,8 kB
ID:	1915533

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.03.jpg
Views:	563
Size:	223,4 kB
ID:	1915546


                                      pagal projektą kuri dėkui Creatium turim, dabar žinom jog šitie laiptai turi būti renovuoti, pažiūrėsim prieš/po kai tai atrodys

                                      laiptai į 294 namą

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.04.jpg
Views:	565
Size:	353,2 kB
ID:	1915537
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.05.jpg
Views:	564
Size:	300,9 kB
ID:	1915542
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.06.jpg
Views:	558
Size:	192,6 kB
ID:	1915531


                                      sankryža su naujoji g.


                                      Click image for larger version

Name:	09.26.08.jpg
Views:	563
Size:	235,0 kB
ID:	1915532
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.09.jpg
Views:	557
Size:	254,2 kB
ID:	1915547

                                      šitie laiptai irgi laukia renovacijos, naujoji g. 2 namas


                                      Click image for larger version

Name:	09.26.10.jpg
Views:	564
Size:	272,4 kB
ID:	1915549
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.11.jpg
Views:	559
Size:	275,4 kB
ID:	1915536
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.12.jpg
Views:	569
Size:	290,6 kB
ID:	1915550


                                      atskiro dviračio tako pradžia/pabaiga

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.13.jpg
Views:	564
Size:	247,1 kB
ID:	1915545

                                      šalia darželio padaryta kišene auto parkingui, ankščiau statydavo tiesiog ant kelio, ir niekam netrukdė, dabar vietos bus ant dviejų auto


                                      Click image for larger version

Name:	09.26.14.jpg
Views:	564
Size:	297,3 kB
ID:	1915543

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.16.jpg
Views:	563
Size:	263,9 kB
ID:	1915548

                                      tvarkoma prieiga prie pėsčiųjų perėjos ir įvažiavimai į kiemus, (300namas)

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.17.jpg
Views:	568
Size:	246,3 kB
ID:	1915544
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.18.jpg
Views:	558
Size:	281,2 kB
ID:	1915539
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.19.jpg
Views:	562
Size:	208,2 kB
ID:	1915534


                                      sekantys įvažiavimas į kiemą 302/306namai

                                      Click image for larger version

Name:	09.26.20.jpg
Views:	562
Size:	297,3 kB
ID:	1915541
                                      Click image for larger version

Name:	09.26.21.jpg
Views:	565
Size:	294,9 kB
ID:	1915540


                                      esminis atliktas darbas patraukti visi stulpai nuo dviračio tako, dabar stovi arčiau gatves, darbai buvo atliekami 09,23/24d.


                                      kitos vietos taip ir liko nesutvarkytos,

                                      nesuprantama man tokia strategija, pradėjo darbus, diena baigėsi o kita diena vietoj užbaigimo eina toliau,

                                      visur pradėta bet niekur neužbaigta iki galo, tas pats takas šalia arimų g, šalia 308/310 namo viskas numesta,


                                      Attached Files

                                      Comment


                                        #59
                                        darbu eigos foto ( foto 10.04 nuo miesto puses link arimų g.)

                                        darbu zona pajudėjo, dabar pradžia nuo 274 namo (mažai lieka iki rugiagėlių g.)

                                        k.p. 274 namas ir klonių g,


                                        Click image for larger version

Name:	10.04.02.jpg
Views:	437
Size:	2,20 MB
ID:	1917321

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.03.jpg
Views:	431
Size:	2,62 MB
ID:	1917325
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.04.jpg
Views:	425
Size:	1,88 MB
ID:	1917316
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.05.jpg
Views:	437
Size:	1,64 MB
ID:	1917312


                                        tulpių g, k.p.


                                        Click image for larger version

Name:	10.04.06.jpg
Views:	435
Size:	1,88 MB
ID:	1917317
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.07.jpg
Views:	430
Size:	1,66 MB
ID:	1917311
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.08.jpg
Views:	432
Size:	1,96 MB
ID:	1917315

                                        čiobrelių g sankryža,


                                        Click image for larger version

Name:	10.04.10.jpg
Views:	444
Size:	1,97 MB
ID:	1917322
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.11.jpg
Views:	430
Size:	1,81 MB
ID:	1917310

                                        medaus g. sankryža labiausiai nukentėjo, pašalinti visi krūmai


                                        Click image for larger version

Name:	10.04.12.jpg
Views:	435
Size:	2,05 MB
ID:	1917318
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.13.jpg
Views:	440
Size:	1,61 MB
ID:	1917305
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.15a.jpg
Views:	445
Size:	1,99 MB
ID:	1917332
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.15.jpg
Views:	432
Size:	1,38 MB
ID:	1917304
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.16.jpg
Views:	438
Size:	2,47 MB
ID:	1917314

                                        laiptai į 294 nama irgi jau demontuoti


                                        Click image for larger version

Name:	10.04.17.jpg
Views:	433
Size:	2,27 MB
ID:	1917331
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.18.jpg
Views:	437
Size:	2,28 MB
ID:	1917329


                                        iškarto pradėjo statyti bortus, nuo centro pradėjo, ir dar šitie bortai žymiai žemesni negu šalia geležinkelio, reiškia vandens nuolydis bus į dviračio taką, arčiau pėsčiųjų kad susirinktu balos ir auto vairuotojai surengti dušą?



                                        Click image for larger version

Name:	10.04.19.jpg
Views:	436
Size:	2,02 MB
ID:	1917330
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.20.jpg
Views:	437
Size:	1,70 MB
ID:	1917313
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.21.jpg
Views:	439
Size:	2,31 MB
ID:	1917327
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.22.jpg
Views:	442
Size:	2,38 MB
ID:	1917328


                                        sankryža naujoji g,

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.23.jpg
Views:	440
Size:	1,28 MB
ID:	1917303
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.24.jpg
Views:	439
Size:	1,39 MB
ID:	1917308
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.25.jpg
Views:	432
Size:	1,49 MB
ID:	1917309
                                        Click image for larger version

Name:	10.04.26.jpg
Views:	439
Size:	2,41 MB
ID:	1917320

                                        darželio laiptai sutvarkyti


                                        Click image for larger version

Name:	10.04.27.jpg
Views:	433
Size:	1,36 MB
ID:	1917307

                                        tik ne įvažiavimas, beja vienintelis

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.28.jpg
Views:	441
Size:	2,17 MB
ID:	1917333

                                        300/302 kiemas

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.29.jpg
Views:	439
Size:	2,56 MB
ID:	1917324

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.30.jpg
Views:	437
Size:	2,34 MB
ID:	1917323

                                        302/304 kiemas

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.31.jpg
Views:	441
Size:	1,31 MB
ID:	1917306

                                        Click image for larger version

Name:	10.04.32.jpg
Views:	436
Size:	2,10 MB
ID:	1917326


                                        dar mažas lopynelis plytelių sudėtas prie 310 namo, deja be foto, teks patikėti
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          #60
                                          Gal Kojelavičiaus g. remontas užduos toną ir kitoms gatvėms įsirengti advisory lanes?

                                          Aš galvoju, praeinu daugybę panašių gatvelių ir jos man geriau žiūrėtųsi jei turėtų linijas šonuose, kuriuose galėtų parkuotis mašinos (jei ženklinimas nedraudžia) ir važiuoti dviračiai. Esant reikalui, dviratis galėtų apvažiuoti priparkuotas mašinas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X