Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] A. Kojelavičiaus gatvės remontas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O jeigu yra greitieji maršrutai kurie lenkia kitus autobusus?
Europoje kai kuriuose miestuose autobusai dalinasi dedikuotomis juostomis su tramvajumi ir tragedijos nėra jog tramvajus negali aplenkti autobuso, nes visas VT greitas dėka dedikuotų juostų palyginus su kamščiuose stovinčiu asmeniniu transportu. Ir niekas nevargsta prioretizuoti tramvajų ar specialių greitųjų maršrutų prieš kitą VT dėl kelių minučių, nes daug svarbiau yra tarkim dažnai kursuojantys autobusai arba talpus ir komfortiškas nedrebantis tramvajus, kuris tegu ir nebūtinai ženkliai greitesnis už autobusą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Šitie grietieji autobusai lenkiantys kitus autobusus yra man rodos Vilniaus unikumas, ir nelabai vykęs. Visi autobusai turėtų būti greiti dėl to kad visur būtų A juostos ir VT prioritetiniai šviesoforai, o ne dėl to kad sutaupė minutę lenkdamas kitus autobusus ar nesustojo kurioje nors stotelėje. Man patiko kažkieno pasiūlymas, jog pavadinimas "greitasis" galėtų išlikti ir būti naudojamas dažnai kursuojantiems autobusams, t.y. atvažiuoja greitai - nereikia ilgai laukti.
Europoje kai kuriuose miestuose autobusai dalinasi dedikuotomis juostomis su tramvajumi ir tragedijos nėra jog tramvajus negali aplenkti autobuso, nes visas VT greitas dėka dedikuotų juostų palyginus su kamščiuose stovinčiu asmeniniu transportu. Ir niekas nevargsta prioretizuoti tramvajų ar specialių greitųjų maršrutų prieš kitą VT dėl kelių minučių, nes daug svarbiau yra tarkim dažnai kursuojantys autobusai arba talpus ir komfortiškas nedrebantis tramvajus, kuris tegu ir nebūtinai ženkliai greitesnis už autobusą.
Bet iš esmės tai sutinku, nereiktų mums tų greitųjų jeigu būtų normali VT infrastruktūra.
Ar yra pavyzdžių kur dalinantis juostomis autobusas stotų stotelėje o tramvajus ne?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai BRT kitur nėra? Nes kaip suprantu mūsų greitieji ir yra bandymas kopijuoti vakarų BRT, tik jie stoja per dažnai ir todėl neturi tokio pat efekto.
Bet iš esmės tai sutinku, nereiktų mums tų greitųjų jeigu būtų normali VT infrastruktūra.
Ar yra pavyzdžių kur dalinantis juostomis autobusas stotų stotelėje o tramvajus ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nejuokinkit mano kačių. Mūsų variantas net iš tolo nekvepia BRT, nes jo esmė ir yra izoliuotos juostos gatvės centre. Kai kur juo kursuoja net ne autobusai, o troleibusai ir net nekyla poreikis juos kažkam aplenkinėti, nes jų įsibėgėjimas dar greitesnis už autobusų, tad ir stotelės gali būti dažnesnės.
Tai taip, mūsų greitieji yra nevykes bandymas padaryti BRT. Bet A juostos ir yra iš esmės izoliuotos juostos (geriausia jeigu ir fiziškai). Centre aišku būtų patogiau pačio eismo organizavimo VT atžvilgiu. O ar kursuoja troleibusai ar tramvajai ne esmė, klausimas yra ar ten yra situacijų kur viena VT priemonė turi lenkti kitą? Nes pas mus yra, ir todėl įvažos net A juostoje yra naudingos.
- 1 patinka
Comment
-
darbo eigos foto 08.24
nuo gandru g, link arimu g.jau greitai bus pastatyti visi bortai, manau šia savaite užbaigs su jais, nebent liks kur šalia lietaus šuliniu, bet ten smulkmena,
gandru autobuso stotele
nelabai suprantu kam paliko toki tarpa iki medžiu, realiai prieš tuoj vietoj buvo platesnis kelias, pagal sena šulini gerai matosi
ankščiau bortai buvo už šulinio, dabar gaunasi bortai i kelio puse pajudėjo
turbūt kišene autobusui sustoti (rugiagėlių st.?)
bet kam tuomet suremontavo esama rugiagėlių autobuso stotele?
Comment
-
ryte matau dvi brigadas, viena užsiima kelio bortais o kita autobuso stotele, pertraukomis dar matyt daro šlaitus, parengimo darbus.
foto 08,24 nuo arimu g link miesto.
įvažiavimas į kiemą (312,314, 316,318)
taip nemažai nueme šlaitą,
perėja į bičių autobuso stotele, ir pati stotele.
labai gražiai ir kokybiškai daro, tai malonu,
vienintelis klausimas ant kiek turi dar kelia pakelti, nes šio metu autobuso stotele pakankamai aukštai nuo esamo kelio
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Parašė abruo Rodyti pranešimąKaip matosi, gatvę truputį stums arčiau geležinkelio? Puikus sprendimas, bus platesnis šaligatvis. Ten vos ne prie kiekvieno įvažiavimo reiktų šlaitus nukasti, nes matomumas gana prastas.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimąturbūt kišene autobusui sustoti (rugiagėlių st.?)
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, kaip tik tolina nuo geležinkelio. Siaurindami. Ten kur nukasė šlaitus, tai yra kita gatvės pusė nei kur siaurina.
Paskutinis taisė themanual; 2021.08.25, 23:01.
Comment
-
darbu foto 08.26
pradžiai nuo arimu link miesto, kaip buvo ryte...
dešinei 314 namas
dešinei 310 namas
įvažiavimas i kiemą ties 308/310 namu
ties rugiagėlių stotele, tikrai ten nebus stoteles nes nuo borto iki geležinkelio tvoros vietos ne kas, o kaip ir sakė themanual gali buti gatvės iškreivinimas, per centrą dar saugumo salele padarys, kaip sakoma pagyvensim pamatysim...
ir atsakymas kodėl ten taip plačia padare nuo medžių, o gi autobuso stotele taip sukonstruota...
ir nuo miesto link arimu g.
sena foto 07,27 kaip buvo
ant 40 km/h greičio galima lengvai toki vingi pravažiuoti, klausimas dėl autobusu ir krovininiu, nejaugi rimtai darys neva tokioj gatvei toki vingi? žinau jog prieš įvažiuojant i miesta/ kaimo vietove po 90km/h daro tokius specialiai jog fiziškai priverstu sumažinti greiti bet vidury gatves?
įvažiavimas i kiemą ties 308/310, vakare,
kaip judėti žmonėms, nesaugu
įvažiavimas i kiemą ties 314/316
šalia 318.
arimų g. sankryžą.
iš 308/310kiemo
ties 310 link arimų g,
ties 310 link miesto,
- 1 patinka
Comment
-
atliktu darbu foto 09.02 nuo arimu g. link miesto
pasirodė informaciniai stendai, kaip nuo arimu g puses taip ir nuo šiaures g. datos jokios nera,
ir kažkoks remontas ant pačios sankryžos, nedėkinga vieta vairuotojams
Pėsčiųjų tako darbai,
pirmas įvažiavimas į kiemus nuo arimu g puses, (312,314/316,318)
įdomus čia bus sprendimas priimtas, klumba gelems darys?
vaizdas nuo 308/310 kiemo
šalia 308 namo, judam link miesto...
iš 306/308 kiemo
Pėsčiųjų takas kitoi vietoi? toliau nuo gatves arčiau namų?
iš 304/306 įvažiavimo
iš 302/304 įvažiavimo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Šiaip labai gerai, kad ten, kur įmanoma, atitraukia šaligatvį toliau nuo gatvės. Ir saugiau, ir jaukiau.Lietuva visiems.
Comment
-
Atliktu darbu foto 09,06. nuo arimų g, link miesto.
šio metu visi darbai vyksta atkarpoje nuo arimų g. iki bičių g. tad daug pasakoti nera ka.
užbaigti kasinėjimai ant sankryžos.
pasirodė pirmosios trinkeles
(dešinei 318 namas,)
iškarto pilamas juodžemis, tik įdomu jokio drenažo nera, žeme iškarto jungiasi su trinkelėmis, net menkiausios duobutes (griovelio) nera, per lietu viska gi suneš ant kelio nuo to šlaito, pavasari tirpstantis sniegas teks po kojom bus purvas, balos,
trinkeliu pabaiga ties įvažiavimu i kiema 314/316
laikinai pakeista bičių autobuso stotele
nes ten kur buvo stotele kasama gan neblogai
iš 306/308 kiemo
stoviu šalia 306 namo, čia ivažiavimas į kiemą, toliau 304 namas, o stoviu matyt ant busimo tako?
nemanau kad gyventojams tokie planai patiks,
iš dešinės 304namas, toliau 302, ivažiavimas į kiemus (302/304)
302namas
nuejus iki 300 namo ir bičiu sankryžos jokiu darbu nesimate, apsisukam judam atgal,
foto šalia 300namo (darželio) iš kairės matomas 302namas
tik dabar pastebejau kur '' laikinai'' pastate autobuso stotele
tikrai žalia stotele
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
1, Čia gal bus dviračių juosta ar kas? Nelabai suprantu.
2, Šiaip labai gerai, kad ten, kur įmanoma, atitraukia šaligatvį toliau nuo gatvės. Ir saugiau, ir jaukiau.
2: gatve nera labai intensyvi bet pritariu jog ir saugiau ir maloniau buti toliau nuo automobiliu. tik kad nuo bičių gatves link miesto nėra šansu patraukti į šoną taką, tai gausis zigzagai kažkokie o ne takas.
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Na be čia smulkmena. Labai džiugu dėl Vileikos. Dar pamenu vaikystėje buvau kartą ar du, tai buvo nejaukus rajono aplinkos kontrastas (purvinos gamyklos su plačiomis, bet išdaužytomis gatvėmis) lyginant su įprastu man pažįstamu Vilniumi. Dar neseniai, požeminė perėja nebuvo tvarkyta, kaip suprantu, šioje gatvėje bent vietomis net nebuvo jokio šaligatvio, tai dabar atsigauna viskas. Super. Geležinkeliai priduoda labai gero prieskonio rajonui, labai patinka su dviračiu pro bėgius pravažiuot ir į traukinius pasižvalgyt.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Atliktu darbu foto 09,12. nuo miesto link arimų g,
vizualiai vėl galima paskirstyti darbus i dvi brigadas, pirma toliau dirba nuo naujoji g, (painioju su bičių g, )iki arimų g, kita gi tvarko medžius, genėja medžiu šakas,
tai pradedam nuo antros,
pereinam i kita kelio puse apžiūrėti gandrų autobuso stotele
šitoje vietoje matyt bus pastatyta paviljonas stotelei
išeinant nuo stoteles tai realiai pajutau ant kiek auštai jinai yra iškelta, matyt nebloga sluoksni asfalto klos,
nieko einam toliau
biški šiukšlių palikta nuo darbininku, užbėgant už akių tikrai visur tvarkinga po ju yra, matyt nespėjo arba pamiršo paimti,
kitas reikalas kad apleista vieta, gamta kovoja dėl savo vietos
žiūrint į šia foto tikrai kyla klausymas kodėl čia nėra tu garso slopinimo sienų o pastatyta kažkokia paprasta tvora, (metalo konstrukcija įspūdingai stora kaip tvorai nuo žmonių)
kairei pūsei 260 nams
nuo draugystės g,
nuo draugystės g, judam toliau,
užeinam ant tilto, foto į miesto puse
ir į arimų g, puse
nuo Rugiagėliai g, medžių šakos nupjautos bet dar nespėta sutvarkyti, guli tiesiog,
tik kad dar nespėjo remontą padaryti o jau patys bortus 'guldo' , nemalonu, įdomų ar tvarkys ar 'bbd' bus
praeinant čiobrelių g, trinkelių išviso liko tik dvi eiles,
aptvarkė medaus g, krūmynus, oi ten sunku buvo išvažiuoti kai taip apaugę viskas
dar tokia mintys, o čia kam tiek vietos? dviračiu takas? kairei butu pertiesiems skirtas takas o dešinei dviratininkas, aišku to nebus,
bei matosi pertekline metalo tvora, 6 vien išilginiai strypai gan neblogo storio,
Lietuvos geležinkeliu požiūris, medis aukštesnis negu infrastruktūriniai objektai, bei arti begiu, dėl audros medis gali nukristi ir pridaryti nemenku problemų, traukinys ne mašina, medžio neapvažiuos, o ir laiduose ne 220 voltu bėga,
per mažai dviejų eilių trinkelių, jamk viena ir tylėk nenaudėli
priartėjome prie naujosios g, (bičių g.)
apsaugotas, vandens pripilta kad gyventu ir augtu
su autobuso stotele kažkoks kasiakas, pastate laikinai, veliau prikase ir dar ženklu stotelei pastate, kažkaip nelabai jeigu ka
kiemai 312,314/316,318
atėjome iki arimų g,
sankryža sutvarkyta jau.
o dabar pažiūrėsim kaip pajudėjo kelias, šalia sankryžos siaurinti sprendimas nekoks, dar žinant kaip sunku autobusams ir krovininiams daryti 90 laipsniu kampa, vietoj geresniu salygu ekspertai siaurina kelia, oi beda,
dar viena radau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Comment
Comment