Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autostradų ir greitkelių techninės charakteristikos
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimąStandartų netitikimai tiek A1, tiek A2 yra akivaizdūs ir jų labai daug visuose ruožuose.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl autostrados statuso suteikimo/atėmimo gana įdomu. Standartų netitikimai tiek A1, tiek A2 yra akivaizdūs ir jų labai daug visuose ruožuose. Kitur irgi yra panašių atvejų (toje pačioje Vokietijoje ar Lenkijoje). Gal tai tiesiog tam tikras prestižo dalykas oficialiai vadinti kelią autostrada/greitkeliu.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPavyzdžiui?
https://www.google.lt/maps/@54.90445...7i13312!8i6656
Vyraujantis atributas:
https://www.google.lt/maps/@54.90367...7i13312!8i6656
Atkarpa tarp įvažos ir stotelės naudojasi pėstieji, nes neturi kur dėtis, o pėsčiųjų eismas skaitosi draudžiamas.Paskutinis taisė PoDV; 2017.04.29, 19:38.
Comment
-
U-apsisukimai, autobusų stotelės, daug kur akivaizdžiai per trumpos lėtėjimo/greitėjimo juostos, per dažni išvažiavimai/įvažiavimai arba įvažiavimai "susiliejantys" su išvažiavimu (nekalbu apie dobilo sankryžas), nepažymėti išvažiavimai/įvažiavimai (kartais su ištisine juosta) į pakelės sodybas. Galioja visoms A2 ir A1 atkarpoms.
Ir aišku ne techniniai, o mentaliteto atributai: grybų/uogų prekeiviai, dviratininkai, pėstieji ir autostopininkai ant autostrados yra kasdieninis reiškinys (ypač vasarą), kuris kažkodėl ignoruojamas.
Comment
-
Nereikia susikursti standartų ir prie jų pritempinėti kelių neatsižvelgiant į srautus. Tegul būna U apsisukimai, tegul būna nuovažos ir įvažiavimai į sodymas autostradoje, jei joje automobilių srautai nėra dideli. Pavyzdžiui, už Via Balticos link Klaipėdos srautas krenta akivaizdžiai. Taip pat Vilnius - Panevėžys srautas na nepalyginamas su Vilnius - Kaunas. Bet Vilnius - Kaunas ir nėra automagristalė. O norint, kad tokia būtų, reikia kelių milijardų naujiems viadukans, privažiavimo keliams, pėsčiųjų tiltams ir t.t. Galima išsiversti ir be to, o valstybė neturi jokio pagrindo kažkokiems tai pižonams padidinti greitį iki 130 (visam kitam transportui jis nesikeistų).
Bet mes nukrypome nuo temos - Kauno aplinkkelis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąU-apsisukimai, autobusų stotelės, daug kur akivaizdžiai per trumpos lėtėjimo/greitėjimo juostos, per dažni išvažiavimai/įvažiavimai arba įvažiavimai "susiliejantys" su išvažiavimu (nekalbu apie dobilo sankryžas), nepažymėti išvažiavimai/įvažiavimai (kartais su ištisine juosta) į pakelės sodybas. Galioja visoms A2 ir A1 atkarpoms.
Ir aišku ne techniniai, o mentaliteto atributai: grybų/uogų prekeiviai, dviratininkai, pėstieji ir autostopininkai ant autostrados yra kasdieninis reiškinys (ypač vasarą), kuris kažkodėl ignoruojamas.
Tas pats bus ir su platinamu Kauno aplinkkeliu. Ten visos letėjimo/greitėjimo juostos bus 250 m, o srautai atskirti. Apart staigesnių nei įprastai nuvažiavimų, bus tipinė vokiško tipo 3+3 autostradaPaskutinis taisė PoDV; 2017.04.29, 21:08.
Comment
-
3+3 ties Kaunu būtų blogis. Nes bus nemažai landančių tarp visų trijų juostų (dėl didelio eismo intensyvumo ir noro kuo greičiau važiuoti). Dėl nedidelių atstumų tarp įvažiavimų, nuvažiavimų bus sunku persirikiuoti ir taip pat reikės papildomo landžiojimo tarp juostų. Dideli sunkiojo transporto srautai, kuris užima 1-ą juostą pastoviai, o ir į antrą lenda sunkvežimiai, autobusai. Jei uždrausti jiems naudotis antra juosta, tai bus dar daugiau problemų nusukantiems, išsukantiems, nes, kaip minėjau, pirma juosta užkišta sunkiojo transporto, autobusų. 3 juostos abiem kryptimis tinka ten, kur nuvažiavimų ir išvažiavimų nėra daug. Negi, po velnių, sunku paimti ES lėšas ir padaryti normaliai, pilnai atskiriant tranzitinį srautą? Daug kainuos? Ne daugiau nei Vilniaus aplinkkelis. Kas valstybei nėra daug, lyginant su Vilniaus miesto finansiniais pajėgumais.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.30, 12:38.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIr aišku ne techniniai, o mentaliteto atributai: grybų/uogų prekeiviai, dviratininkai, pėstieji ir autostopininkai ant autostrados yra kasdieninis reiškinys (ypač vasarą), kuris kažkodėl ignoruojamas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNet nesinori tos palyginimų gijos tęsti, jei lyginam statomą kelią su 1970 m. nutiestu dvipusiu keliu.
Grįžtant nuo lyginimų prie Lenkijos kelių būklės.
Parašė tomczu Rodyti pranešimąLenkijoje nėra nė vieno greitkelio, kuriame galima būtų apsisukti sukant į kairę, ypač, kad to tiesiog neleidžia techniniai reikalavimai.
"RUCH DROGOWY
Rozdział 5 - Ruch pojazdów
Oddział 4 - Zmiana kierunku jazdy lub pasa ruchu
Art. 22.
1. ...
...
6. Zabrania się zawracania:
w tunelu, na moście, wiadukcie lub drodze jednokierunkowej;
na autostradzie;
na drodze ekspresowej, z wyjątkiem skrzyżowania lub miejsca do tego przeznaczonego;
w warunkach, w których mogłoby to zagrozić bezpieczeństwu ruchu na drodze lub ruch ten utrudnić."
Kaip matom Kodekso 22 straipsnyje aiškiai įteisinta galimybė apsisukti greitkelyje sankryžose (be abejo, kalbama ne apie dviejų lygių sankryžas) ir tam skirtose vietose.
Ir kas gi vijo taip skubėti su atsakymu, kad pateikti skaitytojams aiškiai klaidinančią informaciją? O kai kas ją jau įvardino kaip "faktus"Paskutinis taisė Jemelia; 2017.05.01, 18:26.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąSkubotai išsakyta paties asmeninė nuomonė yra viena, tačiau realybė yra visai kitokia. Ji - priešinga: ne tik techniniai reikalavimai leidžia, bet ir Lenkijos įstatyminė bazė yra pritaikyta prie apsisukimų greitkeliuose.
Tikrai nepriklausau neobjektyviems Lenkijos kelių "fanbojams", kurie apie lietuviškus kelius kalba kaip apie blogiausius pasaulyje, o apie lenkiškus - kaip apie geriausius. Taip pat nemanau, kad Lietuvoje greitkelių ir automagistralių tinklas yra blogas ar nepakankamas (ypač, kad panašiu laiku kaip Lenkija savo pusėje, turėsime visą pietinę Via Baltica atkarpą su greitkelio/automagistralės statusu). Reikėtų nepamiršti, kad turime gan žemą gyventojų tankį, dėl ko esami šių kategorijų keliai pasiekia keturias iš penkių pagrindinių aglomeracijų, t.y. daugiau nei pusę šalies gyventojų. Juk suprantama, kad šalies, turinčios 13 kartų daugiau gyventojų ir 3 kartus didesnį gyventojų tankį, poreikiai yra žymiai didesni, dėl ko tokių kelių tinklas ir yra taip intensyviai vystomas.
Tad tame pranešime tiesiog norėjau pabrėžti, kad naujuose Lenkijos greitkeliuose (nebent kažkokiuose itin mažos reikšmės keliuose gali būti laaabai retos išimtys) nerasime apsisukimų, o svarbiausias sakinys anajame pranešime buvo apie tai, kad kelias Čenstakava-Piotrkuvas šiai kelių kategorijai tikrai nepriklauso (nepaisant daug kur leistino 100 kilometrų per valandą greičio).Paskutinis taisė tomczu; 2017.05.01, 22:21.
Comment
-
Ok Ypač patiko šita dalis:
Parašė tomczu Rodyti pranešimąTikrai nepriklausau neobjektyviems Lenkijos kelių "fanbojams", kurie apie lietuviškus kelius kalba kaip apie blogiausius pasaulyje, o apie lenkiškus - kaip apie geriausius. Taip pat nemanau, kad Lietuvoje greitkelių ir automagistralių tinklas yra blogas ar nepakankamas (ypač, kad panašiu laiku kaip Lenkija savo pusėje, turėsime visą pietinę Via Baltica atkarpą su greitkelio/automagistralės statusu). Reikėtų nepamiršti, kad turime gan žemą gyventojų tankį, dėl ko esami šių kategorijų keliai pasiekia keturias iš penkių pagrindinių aglomeracijų, t.y. daugiau nei pusę šalies gyventojų. Juk suprantama, kad šalies, turinčios 13 kartų daugiau gyventojų ir 3 kartus didesnį gyventojų tankį, poreikiai yra žymiai didesni, dėl ko tokių kelių tinklas ir yra taip intensyviai vystomas.
peace
Comment
-
Yla išlindo iš maišo: Lietuvoje masiškai ploninami keliai
„Mūsų keliai turi tarnauti ne mažiau kaip 20 metų be jokio remonto. Pradėjome aiškintis, kodėl jie tiek netarnauja, kodėl keliai tvarkomi gerokai anksčiau, pradėjo aiškėti, kad jų gyvavimo terminas tiesiogiai susijęs su sluoksnių storiais. Vietoj to, kad tiestume naujus kelius, grįžtame prie tų pačių kelių“, – sako E. Skrodenis.
http://m.delfi.lt/auto/autonaujienos...hp?id=74747922
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąYla išlindo iš maišo: Lietuvoje masiškai ploninami keliai
„Mūsų keliai turi tarnauti ne mažiau kaip 20 metų be jokio remonto. Pradėjome aiškintis, kodėl jie tiek netarnauja, kodėl keliai tvarkomi gerokai anksčiau, pradėjo aiškėti, kad jų gyvavimo terminas tiesiogiai susijęs su sluoksnių storiais. Vietoj to, kad tiestume naujus kelius, grįžtame prie tų pačių kelių“, – sako E. Skrodenis.
http://m.delfi.lt/auto/autonaujienos...hp?id=74747922
Parašė John Rodyti pranešimąKaip pavyzdys: Rock(as) Masiulis vs valstybinių transporto kompanijų bebrų veisyklos. Tai, ką jis daro yra toks mini Singapūras (tegul ir lite versija). Reiktų to visos vyriausybės lygiu ir be jokių išimčių ar kompromisų čia ir dabar. Kaip matom, galima taip daryti ir netgi daroma (LG pavyzdys). Bet to nebuvo nuo pradžių ir dabar tik vos vos pradedam bandyti tai įgyvendinti. Tiesiog reikėjo anksčiau ir plačiau.
Po energetikų, LG tikiuosi ateis ir ūrėdų bei kelininkų eilė.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment