sunku iziureti, bet atrodo, kad namas pasislinko ir atsilaisvino pirma juosta?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Žemės ir pastatų paėmimas visuomenės reikmėms (infrastruktūros projektams)
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLikęs blogis - 2 perėjos ir šaligatvio nebuvimas.
Iš to, kad įrengė saugumo saleles galima spręsti, kad problema ne laikina, o ilgalaikė.
O perėjos, manau, niekur nedings - vistiek čia ne greito eismo gatvė.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKai galutinai išgriaus pastatą, turbūt tada ir nuties šaligatvį.
O perėjos, manau, niekur nedings - vistiek čia ne greito eismo gatvė.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąDurnių šalies įstatymai leidžia tokius dalykus kad net protu nesuvokiama. Viena aišku, kol nebus žiaurių mokesčių už neprižiūrimą nekilnojamą turtą, tol niekas nesikeis. Pažiūri į tokį vaizdelį, pasidaro viskas aišku kur gyvename ir paskutiniai patriotizmo likučiai nori išgaruoti.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVa kai šitą sklypo dalį savivaldybė perims visuomenės poreikiams, nugriaus sugriuvusį priestatą, nuties likusią Vanagėlio gatvės dalį iki Drujos gatvės su pėsčiųjų infrastruktūra tai bus kažkas tokio...
PS.
Dėkui už papildymą - Vanagėlio g jungti su Drujos g irgi būtų gerai sutvarkyti. Aš norėjau pasakyti, kad nugriovus tą vienaaukštę griuveną būtų galima pagaliau Drujos g atkarpą pabaigti. Kitose temose matau, kad savivaldybė periminėja sklypų dalis, kurios trukdo gatvių tiesimui - būtų puiki proga ir šį miesto nesusipratimą sutvarkyti. Gal kas Šimašių galėtų užklausti dėl šito (jei tokia galimybė yra)?
PPS.
Šito sklypo (namo?) savininkas, esu girdėjęs, kad yra (buvo?) šitas veikėjas - https://www.facebook.com/milvydas.juskauskas . Šiam žmogui su psichika negerai. Žinau pastatą sienamiestyje, kur jis yra kelių butų savininkas ir terorizuoja kaimynus neleisdamas jiems remontuoti griuvančio ir varvančio stogo...
Atvaizdas
http://www.miestai.net/forumas/pictu...=64764&thumb=1
Mano pirminis paklausimas:
"
Rašau vildamasis, kad pagaliau bus išspręsta jau gal dešimtmetį neišspręsta problema. Užbaigti tiesti gatvę su pėsčiųjų infrastruktūra trukdantys griuvėsiai. Reikia griauti TIK vienaaukštį pastatą, o dviaukštį - palikti, nes jis, ne tik kad netrukdo užbaigti statybos darbų, bet ir turi architektūrinę vertę. Žinau, kad dėl šių griuvėsių pašalinimo vyko teisminis procesas, bet buvo nesėkmingas, tad griuvėsiai liko stovėti. Pripažinkit namą (tikliau griuvėsius) avariniais ir nugriaukit. Negi miestas su visomis savo pajėgomis negali išspręsti tokios problemos, kuri trikdo gyvenimą daugeliui miestiečių? Be to, tuoj šalia atsidarys Lidl, tad eismo srautai tik augs. Tai situacijos negerina...
"
Atsakymas:
(Visų atsakymas vienodas)
L. e. Būsto administravimos skyriaus vedėjo pareigas Zina Keršienė,
Statinių naudojimo priežiūros poskyrio vedėjas Tauras Varenbergas,
Statinių naudojimo priežiūros poskyrio vyriausiasis specialistas Marius Brigmanas:
"
Miesto ūkio ir transporto departamento Būsto administravimo skyrius pagal kompetenciją išnagrinėjo Jūsų pateiktą informaciją blogos pastato Drujos g. 2 būklės. Pagal pažymėjimą pranešime, informacija pateikta apie pastatą K. Vanagėlio g. 11. Minėtas pastatas įtrauktas į sąrašą pastatų, kuriems 2017 m. turi būti taikomas padidintas 3 proc. nekilnojamojo turto mokestis. Vadovaujantis Statybos įstatymu ir kitais teisės aktais pastato savininkas (naudotojas) privalo statinį prižiūrėti, laikytis normatyviniuose statybos techniniuose dokumentuose ar statinio saugos ir paskirties dokumentuose nustatytų statinio naudojimo ir priežiūros reikalavimų, kad būtų išlaikytos statinio (jo dalių, inžinerinių sistemų) savybės, atitinkančios esminius statinio reikalavimus. Statybos techninio reglamento STR 1.12.07:2004 „Statinių techninės priežiūros taisyklės, kvalifikaciniai reikalavimai statinių techniniams prižiūrėtojams, statinių techninės priežiūros dokumentų formos bei jų pildymo ir saugojimo tvarkos aprašas“ 5 skyriaus 30.5 punkte nurodoma, kad statinio naudotojas privalo – suremontuoti, rekonstruoti arba nugriauti statinius, jeigu tolesnis jų naudojimas kelia pavojų žmonių gyvybei, sveikatai ar aplinkai.
"
Mano sekantis paklausimas:
"
Taigi, nors ir neišplėtojote atsakymo toliau ką konkrečiai daryti, atsakyme galime rasti tolimesnį problemos sprendimą.
Paminėjote: "STR 1.12.07:2004 „Statinių techninės priežiūros taisyklės, kvalifikaciniai reikalavimai statinių techniniams prižiūrėtojams, statinių techninės priežiūros dokumentų formos bei jų pildymo ir saugojimo tvarkos aprašas“ 5 skyriaus 30.5 punkte nurodoma, kad statinio naudotojas privalo – suremontuoti, rekonstruoti arba nugriauti statinius, jeigu tolesnis jų naudojimas kelia pavojų žmonių gyvybei, sveikatai ar aplinkai."
Štai čia ir galimas sprendimas - pripažinkite statinį (tik tą vieno aukšto dalį) keliantį pavojų žmonių sveikatai ir aplinkai (ką būtent tas statinys ir daro iš tikrųjų) ir turėdami tokį dokumentą / deklaraciją (toks dokumentus jums teisiškai leistų imtis veiksmų) užsakykite techniką ir nugriaukite tą vieno aukšto dalį. Statinio vienaaukštę dalį rekonstruoti ar suremontuoti negalima, nes jai likus stovėti ta pastato dalis vis tiek kels pavojų sveikatai ir aplinkai, nes bus negalima nutiesti šaligatvio ir praplatinti Drujos g. iki reikiamo pločio. Beje, ko anksčiau nepastebėjau, tai nugriovę vienaaukštį, praplatinę Drujos g. dalį iki reikiamo pločio ir nutiesę šaligatvius galėsite panaikinki dvi perėjas, kurios buvo įrengtos abipus griuvėsių, kad žmonės galėtų juos apeitį. Šiuo sprendimu iškart išspręstumėte kelias dideles problemas.
"
Comment
-
Turiu naujienų. Gavau atsakymą į mano antrąjį paklausimą:
"Informuojame, kad Jums parengtas atsakymas dėl užsakytos paslaugos Statinių priežiūra (Miesto problemos).
Paslaugos registracijos nr. E50-550/17(3.2.48E-AP2).
Atsakymas: Miesto ūkio ir transporto departamento Būsto administravimo skyrius (toliau – Skyrius) pagal kompetenciją išnagrinėjo Jūsų pateiktą informaciją dėl blogos pastatų K. Vanagėlio g. 11 būklės. Pakartotinai pažymime, kad vadovaujantis Statybos įstatymu ir kitais teisės aktais pastato savininkas (naudotojas) privalo statinį prižiūrėti, laikytis normatyviniuose statybos techniniuose dokumentuose ar statinio saugos ir paskirties dokumentuose nustatytų statinio naudojimo ir priežiūros reikalavimų, kad būtų išlaikytos statinio (jo dalių, inžinerinių sistemų) savybės, atitinkančios esminius statinio reikalavimus. Pastatai K. Vanagėlio g. 11 atitinka 2016-05-25 sprendimu Nr. 1-479 „Dėl nekilnojamojo turto mokesčio tarifų 2017 metams nustatymo“ patvirtinto Nekilnojamojo turto kuris yra apleistas ir (ar) neprižiūrimas, nustatymo tvarkos aprašo 3.1 – 3.2 punktus ir yra įtraukti į sąrašą pastatų, kuriems 2017 m. turi būti taikomas padidintas 3 proc. nekilnojamojo turto mokestis. Manome, kad padidinto mokesčio pritaikymas yra adekvati priemonė paskatinti pastatų savininką priimti sprendimus dėl tolimesnio pastatų naudojimo. Taip pat Skyrius kreipsis į teismą dėl pastatų K. Vanagėlio g. 11 nugriovimo savininko lėšomis."
Bus įdomu kaip jiems seksis. Palinkėjau sekmės ir pabrėžiau, kad reikia griauti tik vieno aukšto griuvėsius, o dviaukštį galima palikti. Pasiūliau tai akcentuoti teisme, kad teismui būtų lengviau priimti palankų sprendimą, matant, kad nereikia šluoti visko, o tik tuos nelemtus griuvėsius.
Comment
-
Žemės paėmimas infrastruktūros poreikiams
Update iš LAKD
Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:
Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Kaunas-Marijampolė ruožo rekonstravimo:
ruožo nuo 17,34 iki 23,4 km rekonstravimas užbaigtas 2016 m. pabaigoje;
ruožo nuo 35,4 iki 45,15 km darbai jau vyksta. Numatyta darbų pabaiga – 2017 m. liepos 28 d.;
ruožo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimo viešasis pirkimas jau paskelbtas. Vokų su pasiūlymais atplėšimas numatytas 2017 m. gegužės 3 d. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.;
ruožo nuo 23,4 iki 23,4-35,4 km rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, viešasis pirkimas bus paskelbtas 2017 m. gegužės mėn. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.
Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo:
artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m.
Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:
šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.
Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:
šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.
Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo:
kelio Nr.A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 8,32 iki 23,36 rekonstravimas užbaigtas 2016 m.;
šiame ruože 7,508 km esančio Šilagalio viaduko kapitalinis remontas bus pradėtas 2017 m. (vokai su pasiūlymais atplėšti, vyksta vertinimas);
ruožo nuo 32,78 iki 53,54 km rekonstravimo techninis projektas parengtas 2016 m. 2016-11-18 gautas statybą leidžiantis dokumentas;
ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas numatytas 2017 m. (rengiami viešųjų pirkimų dokumentai, II ketvirtį bus vykdomos pirkimo procedūros).
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąViskas realu, nesinorėtų baigti savo atkarpą iki sienos vėliau nei lenkai.
Priedo, mes nežinome, ką būtent planuoja, ar kels iki automagistralės lygio.
Comment
-
Žemės paėmimas infrastruktūros poreikiams
Parašė Sula Rodyti pranešimąSutikčiau, kad realu, jei ne žemės paėmimas visuomenės poreikiams.
Priedo, mes nežinome, ką būtent planuoja, ar kels iki automagistralės lygio.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip Lenkijoje paima? Autostradų statoma nepalyginamai daugiau, galbūt žemė nėra tokios auksinės vertės kaip Lietuvoje, bet vis tiek turėtų kilti nemažai bėdų, ypač kai stato atostradas ant ištisų kaimų.
Kodėl strateginės svarbos objektams pas mus to negali padaryti man nesuprantama.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPas kaimynus tas klausimas išspręstas: žemė paimama, statybos vyksta ir nestoja nei pusdieniui. Jei savininko netenkina pasiūlyta išpirka, jis gali bylinėtis teismuose, bet tai jau atskiras nuo statybų procesas. Teismas gali priteisti daugiau, gali nepriteisti, galima skųstis Nn metų, bet to savininko žemėje jau pastatytas kelias ir važinėja mašinos.
Kodėl strateginės svarbos objektams pas mus to negali padaryti man nesuprantama.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kad jau prieš kažkiek metų buvo skelbiama, kad Lietuvoje tas padaryta, bet negalioja ten, kur jau prasidėję teismų procesai, kaip kad buvo su šiuo keliu A5 / E67. Tad su naujais keliais lyg ir turėtų veikti tas įstatymas?
LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŽEMĖS PAĖMIMO VISUOMENĖS POREIKIAMS ĮGYVENDINANT YPATINGOS VALSTYBINĖS SVARBOS PROJEKTUS
ĮSTATYMAS
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...C6/TAIS_429235
Ir net nežinau ar via Baltica yra toks projektas.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKodėl strateginės svarbos objektams pas mus to negali padaryti man nesuprantama.
bet iš esmės vistiek tas išpirkimo procesas trunka mėnesių mėnesius. teisiog daug reikalingų procedūrų institucijoms reikia įvykdyti, informuoti, parengti daug dokumentų, išmatuoti ir įvertinti žemę...
negalima visko iki minimumo supaprastinti, kadangi kalbama apie Konstitucinės, nuosavybės teisės, pažeidimus.
beje, nemažai planuojamų įgyvendinti projektų (paskelbti ypatingos svarbos)bus daroma remiantis būtent šiuo įstatymu, pvz. Viabaltica, Vilniaus pietinis aplinkkelis, railbaltica, magistralė A1 ir t.t. tačiau kaip minėjau tai užtruks vis vien keletą metų.Paskutinis taisė Premier; 2017.04.16, 10:42.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIr net nežinau ar via Baltica yra toks projektas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNeieškosime pavyzdžų neseniai nutiestuose Lenkijos keliuose (S16 ties Olštynu ar S61 Staviskų ir kitų miestelių aplinkkeliuose), kur iš karto numatytos vietos 4 juostų keliui, įskaitant reikiamo pločio viadukus per kelią.
Sasnavos viadukas prie Marijampolės su iš anksto, prieš kokia 15-20 metų, suprojektuota vieta antrai Via Baltica magistralės linijai:
https://www.google.lt/maps/@54.62962...7i13312!8i6656
Geležinkelio viadukas ties Mauručiais, su iš anksto numatyta vieta naujai Rail Baltica europinės vėžės linijai:
https://www.google.lt/maps/@54.78295...7i13312!8i6656
Nuotrauka 2012 metų. O čia palydovinė to paties viaduko 2017 metų nuotrauka su jau nutiesta nauja Rail Baltica vėže, t.y. pasinaudojus tuo, kas buvo suprojektuota prieš 20-15 metų:
https://www.google.lt/maps/@54.78282.../data=!3m1!1e3
Viadukas ties Nociūnais Panevėžio apskrityje. Tik aklas arba sąmoningai siekiantis sumenkinti situaciją Lietuvoje (žinoma, būtinai lygindamas su Lenkija, arba bent jau Hitlerio laikų Vokietija ) gali nematyti, kokiam Via Balticos magistralės pralaidumui savo laiku buvo projektuotas šitas viadukas:
https://www.google.lt/maps/@55.21909...7i13312!8i6656
Comment
Comment