Labai jau ten nedaug nugriovė - tik patį kampą, ir tai visa juosta netelpa, gal 4/5 jos tik. Aišku, kamštyje, kai ten stovi didžiausia eilė, tai nieko, bet pro ten pravažiuoti didesniu greičiu vis tiek kažkaip baisu.
Mano nuomone, nieko gero toks pritempinėjimas. Nu sukiš 2 susiaurintas juostas. Bet sandėlys ant pat kelio krašto kai kuriuos vers nervintis, mažinti greitį ar rikiuotis, kitiems gi - atvirkščiai, kels norą paspausti tapkę. Anksčiau ar vėliau kas nors pabučiuos tą sandėlio kampą.
Greičiau jie susitartų bent nugriauti tą žemesnę pastato dalį. O aukštesnėje dalyje būtų galima kokius ofisus įrengti.
Sunku patikėti, kad įstatymuose būtų esminis skirtumas dėl žemės ir pastatų paėmimo procedūrų (Kaina ar jos nustatymo būdai, aišku, gali skirtis)
Nebent Lietuvos įstatymų leidėjai numato, kad ateityje keliai bus tiesiami tik negyvenamose teritorijose...
A17 - per mažas jau dabar. A8 ir A10 bus per mažas po kelerių metų.
Kažkaip kyyla įtarimas, kad bus išpirkta tik dalis reiklaingos žemės juostos pločio. O kai reikės dar kartą platintį, vėl bus padarytas kelerių metų trukmės procesas.
Suklaidinau pasakęs, kad dėl žemės neaišku: žemė nebus išperkama išvis, nes rekonstrukcija vyks kelio juostos ribose. Sprendžiant iš dokumentų, kuriuos jau anksčiau čia įmečiau, platinant A8, A17 ir A10 iki 2+1, žemė nebus išperkama.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimo darbai bus vykdomi esamos kelio juostos ribose, rekonstruoto kelio trasa sutaps su esamu keliu.
Ačiū už naujieną, nors ir nelabai gerą.
Kažkoks fetišas su ta žeme...
Kelis metus vyko estakados statyba Vilniuje, bet nebuvo praplatintas Čiurlionio viadukas ties Vingio parku.
Neieškosime pavyzdžų neseniai nutiestuose Lenkijos keliuose (S16 ties Olštynu ar S61 Staviskų ir kitų miestelių aplinkkeliuose), kur iš karto numatytos vietos 4 juostų keliui, įskaitant reikiamo pločio viadukus per kelią.
Bendrovė investavo ir į aplinkos infrastruktūrą: renovuoti apšvietimo, dujų perdavimo, lietaus nuotekų tinklai, praplatinta Rasų gatvė, Drujos gatvėje nutiesta papildoma eismo juosta autobusams bei dviračių takas, renovuota autobusų stotelė, šaligatviai. Parduotuvės kaimynystėje įrengtos keturios pėsčiųjų perėjos su LED kryptiniu apšvietimu bei specialiomis priemonėmis neįgaliesiems.
netik, kad nenugriautas, bet dar ir specialiai del to pastato esancios 2 paprastos perejos buvo renovuotas i perejas su saugumo salelem, del ko ir taip pacioje siauriausioje kelio vietoje, vaziuojamoji dalis dar labiau susiaurejo.
o perejos kaip minejau padarytos grynai del to, kad tas pastatas issikisa praktiskai i gatve, ir nebera zmonem kaip praiti. Dabar juokingai atrodo kai tiek zmones, tiek dviraciai (dviraciu takai padaryti is abieju pastatot pusiu) baigiasi perejom, tuomet uz keliasdesimt metru vel grysta i ta pacia puse...
Va kai šitą sklypo dalį savivaldybė perims visuomenės poreikiams, nugriaus sugriuvusį priestatą, nuties likusią Vanagėlio gatvės dalį iki Drujos gatvės su pėsčiųjų infrastruktūra tai bus kažkas tokio...
PS.
Dėkui už papildymą - Vanagėlio g jungti su Drujos g irgi būtų gerai sutvarkyti. Aš norėjau pasakyti, kad nugriovus tą vienaaukštę griuveną būtų galima pagaliau Drujos g atkarpą pabaigti. Kitose temose matau, kad savivaldybė periminėja sklypų dalis, kurios trukdo gatvių tiesimui - būtų puiki proga ir šį miesto nesusipratimą sutvarkyti. Gal kas Šimašių galėtų užklausti dėl šito (jei tokia galimybė yra)?
PPS.
Šito sklypo (namo?) savininkas, esu girdėjęs, kad yra (buvo?) šitas veikėjas - https://www.facebook.com/milvydas.juskauskas . Šiam žmogui su psichika negerai. Žinau pastatą sienamiestyje, kur jis yra kelių butų savininkas ir terorizuoja kaimynus neleisdamas jiems remontuoti griuvančio ir varvančio stogo...
Faktas, kad reikia griežtinti įstatymus ir sankcijas, kuomet savininkas neprižiūri pastato ar jo aplinkos.
Beja ar dar kažkas planuojama daryti su pietiniu senamiesčio aplinkeliu, nes jo antrasis etapas kiek pamenu vos ne iki Tūkstantmečio gatvės turėtų eiti.
Comment