Kažkada skaičau, kad pajudėjo Sandėlio savininkas nebenorėjo milijonų, tik prašė, kad savivaldybė nugriautų tą sandėlį už savo lėšas, bet savivaldybė atsisakė. Man atrodo, kad teisingai padarė, nes vis tiek rytinio piko metu maždaug toje vietoje (+/- 20 metrų) jau žmonės rikiuotųsi į vienintelę eilę važiuoti tiesiai per sankryžą apačioje, tai koks tada skirtumas, dabar netgi mažiau painiavos, nes yra natūrali kliūtis, priverčianti tvarkingai susirikiuoti į eilę. Tikiuosi, kad už tą sandėlį be stogo jis sumokės maksimalų NT ir žemės mokesčio tarifą.
Tai jau tikrai "netrukdo"
Antra. Negebėjimas ar nenorėjimas išspręsti šią problemą daro gėdą miestui.
Pritariu. Ir dar, tai sukuria precedentą kitems tokiems atvejams. Kas žino, gal kas panašaus "nutiks" vakariniame aplinkelyje ar šiaurinėje gatvėje... Apmaudu, kad tai netraktuojama kaip spręstina problema.
Pritariu. Ir dar, tai sukuria precedentą kitems tokiems atvejams. Kas žino, gal kas panašaus "nutiks" vakariniame aplinkelyje ar šiaurinėje gatvėje... Apmaudu, kad tai netraktuojama kaip spręstina problema.
Jau yra Grigiškių aplinkkelyje - dėl dviejų trobų nepavyksta susitarti gal jau šešti metai.
Eismui iš tikrųjų nelabai trukdo, bet estetinis vaizdas tai žiaurus.
Trukdo, dažnai susidaro avarinės situacijos, jau nekalbant apie pėsčiuosius ir dviratininkus, kuriems praktiškai į gatvę reikia išeiti, norint pralįsti pro tą tarpą, arba be reikalo 2 kartus kirsti gatvę per pėsčiųjų perėję.
Pirma. Būtent per piką ten susidaro sudėtingos situacijos, kai važiuojantys pirma juosta sudėtingai bando persirikiuoti į antrą
Būtent per piką ta vieta išeina į naudą, nes kitaip dauguma važiuojančių antra juosta bandytų sudėtingai persirikiuoti į pirmą 20-30 metrų link stoties, tik ten jau būtų nuo kalniuko, tai dažniau įvažiuotų vieni kitiems į galą.
Kuo rimčiausiai. Kai vakar važiavau, tai vis dar eismas vyko viena juosta, storos įstrižos linijos dar nebuvo nukrapšytos (toks dryžuotas trikampis), toliau - naujo asfalto plėmas ir bortelis.
Comment