Tiems, kas važinėja Trakų ar Alytaus kryptimi, turbūt keistai atrodo, kai vilkikai su puspriekabėmis ketina apsisukti Galvės gatvėje prieš antrąjį viaduką (sankryžoje su Graičiūno gatve)
Pagrindinės dvi priežastys:
1. Silpnas geležinkelio viadukas ir čia eismas visiems leidžiamas tik viena kryptimi (pažymėjau raudonai)
2. Nuo Trakų pusės nėra tiesioginės jungties su Graičiūno gatve, todėl sunkvežimiai ten priversti apsisukti ne 90º, o gal 150º kampu
Esamus tranzito maršrutus pažymėjau žaliai. Kol nėra normalaus pietinio apvažiavimo (nekalbu apie tą miesto pietvakarinę gatvę nuo Žirnių g. iki Lazdynų tilto, o apie normalų apvažiavimą pro Juodšilius ir Rudaminą) čia eina visas tranzitas iš Kaliningrado.
Ta jungtis (pažymėjau mėlynai) nereikalauja daug pinigų, nes nereikia statyti jokio viaduko.
Apie tokius būtinus dalykus, kaip autostrada iki Trakų ar bent iki Trakų Vokės (kur atsišakoja keliai į Trakus ir į Druskininkus), nedrįstu ir svajoti ...
Pagrindinės dvi priežastys:
1. Silpnas geležinkelio viadukas ir čia eismas visiems leidžiamas tik viena kryptimi (pažymėjau raudonai)
2. Nuo Trakų pusės nėra tiesioginės jungties su Graičiūno gatve, todėl sunkvežimiai ten priversti apsisukti ne 90º, o gal 150º kampu
Esamus tranzito maršrutus pažymėjau žaliai. Kol nėra normalaus pietinio apvažiavimo (nekalbu apie tą miesto pietvakarinę gatvę nuo Žirnių g. iki Lazdynų tilto, o apie normalų apvažiavimą pro Juodšilius ir Rudaminą) čia eina visas tranzitas iš Kaliningrado.
Ta jungtis (pažymėjau mėlynai) nereikalauja daug pinigų, nes nereikia statyti jokio viaduko.
Apie tokius būtinus dalykus, kaip autostrada iki Trakų ar bent iki Trakų Vokės (kur atsišakoja keliai į Trakus ir į Druskininkus), nedrįstu ir svajoti ...
Comment