Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    L.Rytas, "Sostinė"
    2009-03-28
    Sankryžoje keisis kelio ženklai

    Kitą savaitę vilniečiai, važiuojantys per Lazdynus Gariūnų turgavietės link, turėtų būti gerokai atidesni. Dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti kelio ženklai Erfurto ir Oslo gatvių sankryžoje.

    Vairuotojai, važiuojantys nuo Lazdynų pusės Gariūnų link, galės pasukti tik į kairę iš Erfurto į Oslo gatvę. Šioje vietoje bus nurodyta pagrindinio kelio kryptis. Važiuojantys nuo Gariūnų Lazdynų link prašomi atkreipti dėmesį į pasikeitusią sankryžos pagrindinio kelio kryptį.

    Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vyriausiasis specialistas Marius Maldeikis paragino vairuotojus būti atidesnius. „Šioje sankryžoje kelio ženklai dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti nuo pirmadienio. Kiek laiko vyks darbai, – sunku pasakyti“, – sakė specialistas. („Sostinė“)
    http://www.lrytas.lt/?data=20090328&...n090328&view=2

    Iš pradžių pagalvojau, kad spaudos klaida, šiandien pamačiau, kad nuo "Nestės" negalima sukti į dešinę link Gariūnų. Visiškas chaosas.

    Vakarinio aplinkkelio visi laukiam nesulaukiam. Kalba eina ne apie statybas, o apie informavimą.
    Tai, kad apie tokį esminį pasikeitimą nėra ne tik kelio ženklų, bet ir informacijos www.vilnius.lt (tebuvo žinutė mažo tiražo laikraštyje), mažų mažiausiai yra visiška nepagarba vairuojantiems Vilniuje.

    Comment


      Sukurta atskira tema Eismas Oslo - Erfurto g. sankryžoje

      Comment


        Viadukas pagalbinės Kirtimų g. gale

        Foto 2013.11

        Pagalbinės Kirtimų g., lygiagrečios keliui A19, pabaiga.
        Dešinėje - viadukas, kuriuo patenkama į Aukšųjų PAnerių pramoninį rajoną


        Ta pagalbinė Kirtimų gatvė yra labai siaura, ypač, kai sunkiajam tranportui reikia pasukti
        Šita sankryža yra, švelniai tariant, šiek tiek nevykusi


        Kai bus baigta rekonstrukcija, pagrindinis kelias bus nuo viaduko (kol kas viaduke laikinai stovi "apverstas trikampis" apie pirmumo suteikimą)
        Tie, kurie iš pramoninio rajono važiuos tiesiai link Vaidotų, irgi nieko neturi praleisti
        Konfliktinė situacija užprogramuota iš anksto


        Vaizdas nuo viaduko į sukantį iš šoninio keliuko

        Comment


          Parašė Romas

          Ta pagalbinė Kirtimų gatvė yra labai siaura, ypač, kai sunkiajam tranportui reikia pasukti
          Nežinau kada čia fotografuota. Dabar ten ties posūkiais pastatyti betoniai blokai, kad neišvartytų bortų. Įsukant fūrai, negali važiuoti sunkvežimiai, nes priekabą išneša į priešingą juostą. Jau buvo keletas avarijų.

          Comment


            /\ Negi šitos gatvės projektuotojai niekad nematė posūkį darančios fūros?..
            Tas pats retorinis klausimas galioja ir daugumos žiedinių sankryžų autoriams (bet tema ne apie žiedines sankryžas).

            Deja, tenka temą papildyti dar neatidaryto kelio A19 (konkrečiai - pagalbinės Kirtimų gatvės) nuotraukomis
            Paskutinis taisė Romas; 2014.11.15, 19:18. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

            Comment


              A.Panerių viadukas

              Aukštųjų Panerių pramoninio rajono viadukas Kirtimų g. gale


              Čia turbūt tie blokai, kuriuos minėjo Sula


              Labai neįdomu darosi pagalvojus, kas šioje nevykusioje sankryžoje vyks, kai bus leista sukti ir iš Kirtimų gatvės į viaduką.
              Nebent pramoniname rajone vienintėliame išvažiavime į A19 Kauno link teks statyti ženklą "krovininio transporto eismas draudžiamas", o visas krovinines mašinas siųsti dabartiniais keliais (Fermentų - Graičiūno gatvėmis).
              Tai kam tas toks siauras viadukas ir tokia siaura Kirtimų gatvė išvis reikalingi?..
              Paskutinis taisė Romas; 2013.11.24, 22:43. Priežastis: Kopija iš temos "A19 / 106. Tikrasis pietinis Vilniaus aplinkkelis"

              Comment


                Kai kur yra standartai:
                http://www.nzta.govt.nz/resources/ro...20m-radius.jpg
                Pagal tai, šios sankryžos kampų spindulys turėtų būti apie 13m. Kirtimų g. gi matome kokių vos 4-5m spindulio kampus.

                Ar Lietuvos kelių projektuotojai turi reikalingus standartus?

                Comment


                  Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).



                  Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
                  Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
                  Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
                  Paskutinis taisė Mettal; 2014.03.28, 21:18.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).

                    Atvaizdas


                    Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
                    Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
                    Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
                    Nelabai suprantu ko čia piktintis. Jei žmonės neina - leidžiama automobiliams netrukdomai sukti į dešinę, o jei žmogus eina, tai tegul praneša tai paspausdamas mygtuką. Mano nuomone viskas veikia kaip ir turėtų. Jei tai būtų automobiliams tik papildoma žalia ne šviesoforinė sekcija tada turėtų būti be mygtuko, o kai šviesoforinė - tada taip, reikia. Dabar jei nėra visai pėsčiųjų - tai koks tikslas stabdyti automobilius?

                    Comment


                      Kaip supratau piktinasi kad nuspaudus mygtuką žalia užsidega tik pusei perėjos, ją perėjus mygtuką vėl reikia spausti ir pralaukti dar vieną ciklą

                      Comment


                        Šioje situacijoje esminė problema ne laukimas, o tiesiog nėra vietos didesniam pėsčiųjų srautui stovėti vidury kelio ir laukti dar vieną ciklą (visgi pavojinga). Jeigu perėjoje neužtikrinamas pakankamas pėsčiųjų saugumas, reiškia perėja blogai įrengta.

                        Comment


                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                          Nelabai suprantu ko čia piktintis. Jei žmonės neina - leidžiama automobiliams netrukdomai sukti į dešinę, o jei žmogus eina, tai tegul praneša tai paspausdamas mygtuką. Mano nuomone viskas veikia kaip ir turėtų. Jei tai būtų automobiliams tik papildoma žalia ne šviesoforinė sekcija tada turėtų būti be mygtuko, o kai šviesoforinė - tada taip, reikia. Dabar jei nėra visai pėsčiųjų - tai koks tikslas stabdyti automobilius?
                          Tuomet ir reikia padaryti, kad per visą gatvės plotį neužsidega žalia pėstiesiems kol nenuspaudžiamas mygtukas (nėra iškvietimo). Net jeigu ir tolimesnėje dalyje gali degti žalia, bet ji neturėtu degti kol nėra užtikrinama galimybė pėstiesiems pereiti visą gatvę vienu metu (nuspaudus mygtuką).
                          Kaip supratau Mettal pasisako ne prieš mygtuką, o prieš tai, kad gali pereiti pusę gatvės, o kitą pusę pereisi tik po sekančio ciklo. T.y. turėsi laukti toje labai siauroje ir tam tikrai nepritaikytoje skiriamojoje juostoje.
                          Buvo čia vienu metu mada, kad reguliuojamose pėsčiųjų perėjose darydavo perėjimą dviem etapais (1. iki vidurio, 2. į kitą pusę), bet kažkaip sutvarkė šį reikalą ir tokie variantai liko tik ten, kur stovėjimui yra tikrai plati skiriamoji juosta. Nes aptariamas variantas tik skatina pėsčiuosius pažeisti taisykles ir eiti per raudoną, o ne stovėti siauroje saugumo salelėje - kas nėra malonu ir saugu. Juo labiau tai sukuria "užburtą karuselę" kai žmogus prieina, nuspaudžia mygtuką ir nesulaukęs nueiną per raudoną (juk toliau dega žalia), o per sekantį ciklą transportas veltui stabdomas, nes pėsčiasis jau seniausiai nuėjęs.

                          Comment


                            Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
                            Kaip supratau piktinasi kad nuspaudus mygtuką žalia užsidega tik pusei perėjos, ją perėjus mygtuką vėl reikia spausti ir pralaukti dar vieną ciklą
                            Čia mygtuką reikia spausti tik pusei perėjos.

                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Kaip supratau Mettal pasisako ne prieš mygtuką, o prieš tai, kad gali pereiti pusę gatvės, o kitą pusę pereisi tik po sekančio ciklo.
                            Būtent. Čia reikia arba automatinės žalios per visą perėją, arba mygtuko iškart abiems pusėms. Ir visai nesvarbu, kad tam tikru metu gali degti raudona tiek išvažiuojantiems iš Ukmergės g., tiek pėstiesiems - svarbu, kad būtų užtikrintas saugus ir neskatinantis pėsčiuosius pažeidinėti KET pėrėjimas.

                            Dar prie ėjimo per raudoną prisideda tai, kad "mygtukinė" pusė yra 2 juostų, o automatinė - 3, prie kurios praktiškai visada stovi mašinos. Pėstysis tada nedrįsta per tas 3 juostas eiti, nes nežino, kada tos mašinos pradės važiuoti.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).

                              Atvaizdas


                              Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
                              Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
                              Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
                              Pasikonsultavau su šios sankryžos programuotojais. Tai, kad eismas ten neintensyvus, netiesa. Posūkiui į dešinę čia per raudonai degantį pėstyjį ir mygtukus, įrengta žalia šviesoforo rodyklė, ir vakare čia stovi tikrai didelės automobilių eilės šiam posūkiui. Buvo padaryta ir kad pėstysis pereitų iškart per visą gatvę, tačiau tuomet eilė nusidriekdavo iki Akropolo sankryžos per kelias minutes. Čia pėsčiųjų yra nedaug, todėl ir buvo priimtas toks sprendimas, t.y. piko metu pėstieji eina tik kartą per kelis ciklus ir taip laimima daug žalio laiko. O dieną pėstysis kažkokioje rajoninėje sankryžoje tikrai gali lukterėti - nieko neatsitiks. Suprantama, kad nepatogu, bet visiems patogiai nepadarysi.

                              Comment


                                Na vis tiek nesuprantu, kas trukdo visą perėją paversti "pagal pareikalavimą"? Tiesiog panaikinti automatinę žalią šviesą pusei gatvės ir įrengti papildomus mygtukus.
                                Jokiu būdu negalima taip sakyti "jei kažkam nepatogu - pakentės". Čia ir verčiama pažeidinėti KET, ir rizikuojama pėsčiųjų ir dviratininkų saugumu. Kai ten tokia "plati" skiriamoji juosta, tokie žodžiai skamba kaip pasityčiojimas.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2014.04.04, 20:46.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Lukšio berods palikta tiems, kas toje buv. stovėjimo aikštelėje statys verslo centrą ir "Lidl" jeigu dar planai nepasikeitė. Apie tai kalbėta čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=968

                                  O Apkasų gatvės sankirta, tai mažai ten kuom pasikeis. Ir kam tas šviesoforas su beverte Treinio g.?
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Kalvarijų g. nuo sankryžos su Ozo g. iki Tauragnų stotelės (turbūt) daro 1 papildomą eismo juostą.

                                    Comment


                                      Ar tik ne juosta posūkiui į Lidl?
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Ar tik ne juosta posūkiui į Lidl?
                                        Ten planuojama išplatinti visa Kalvarijų-Lukšio sankryža, padarant po papildomą juostą kairiam posūkiui, pėsčiųjų perėjomis bei saugumo salelėmis.

                                        Comment


                                          Naujas absurdas Kalvarijų - Lukšio g. sankryžoje.
                                          Po kelių savaičių krapštymosi gatvė nepraplatėjo, tačiau atsirado papildoma sukimo juosta (ir dar vienas šviesoforo ciklas sukimui) iš miesto pusės į statomą Lidl parduotuvę.

                                          Be to, vėl bus galoma sukti iš Lukšio gatvės į kairę - sankryžos pralaidumas Kalvarijų gatvėje dar labiau sumažės.
                                          Paskutinis taisė Romas; 2014.11.15, 21:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X