Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTie besisukiojantys per degalinę sudaro naujas avarines situacijas.
Šiaip nesuskaičiavau kiek ryte mašinu spėdavo pravažiuot per vieną ciklą, bet trečiadieni degant žaliai rodyklei vos spėdavo pravažiuot 3 mašinos...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai
Comment
-
Ten kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumąVilnius yra nuostabus!
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąTen kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą
Comment
-
Tenka ties sia vieta vakarais pravaziuoti. Dideliu problemu is Nemencines puses nera, nes lukoilas stovi. Bet reikia pro Orlyna i virsu kylant pazeisti keliu aismo taisykles, kad didziule eile saziningu vairuotoju aplenkti, laukianciu galimybes patekti i 2 juosta posuliui i sauletekio aleja, taip uzkertant kelia i tuscia 1 juosta is kurios labai greit gali patekti i lukoila.
Man labiausiai nepatinka kitas aspektas - posukis i desine link Nemencines. Vakare masinu eile pirmoje juostoje susidaro ir toliau nei pereja, o uz jos tai istisine ir tektu pazeisti taisykles i ja rikiuojantis. Bet vel gi, gerasis lukoilas siandien man padejo patekti i Nemencines pl. is Sauletekio alejos!"Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Siandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze....."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGeriausia važiuot su Škoda, varoma elektra ir būtų ramu visiems...
Comment
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimąSiandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....
Comment
-
Na matai, as pats vaziavau apie 50-60km/h ir kaip kulturingas vairuotojas bandziau iskart pravaziavus pereje i pirma juosta lysti, o ten dideliu greiciu autobusu juosta koks tai atleke. Lietus lijo, buvo tamsu + priekyje masinos ir pesciuju perejoje keglius reikejo ziureti. Autobusai ir troleibusai 80-90km/h tokiose vietose nevazineja
Bet ne esme, problema pagrindine tame, jog per trumpa juostos dalis sukimui link Nemencines, masinu eile buna ir zymiai toliau nei pereja, tokiu atveju tenka kirsti istisine arba per lukoil garbes rata"Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą/\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.
Kas kita, jei istisines juostos toje vietoje nera. Tuomet jei priekyje kazkas nori sukti i kaire, tai privalai persirikiuoti desinen i A juosta. Skamba keistai, bet taip KET parasyta.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąeiles, sunku issukt, eiles, ner kur parkuot
Comment
-
Problemos susidaro, kai pirmoje juostoje sustoja viesasis transportas ir sustabdo norincius sukti link Nemencines. Tuo momentu susidaro eile pirmoje juostoje, galiausiai i kuria patekti reikia pazeisti KET. Iseitis butu dar viena juosta "kiseniukas", is kurio laisvai galetu sukti link Nemencines ir nesudarytu problemu. Bet cia kitos dvi problemos:
1) susidarius eilei antroje juostoje, uzsiblokuoja kelias laisvai sukti link Nemencines ir turime eiles. Reikia prailginti galimybe parkuotis i 1 juosta uz perejos.
2) "padidintos rizikos" asmenis, kuriu toje vietoje yra padidinta koncentracija, vaziuojancius nuo sauletekio A juosta galima butu tramdyti fotoaparatu."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Žirmūnų gatvėje nusileidus link Šilo tilto sankryžos yra idiotiškas šviesoforas - automobiliams dega raudona, bet priešais užsidega žalia pėstiesiems. Ir tada kartais žmonėms susišviečia, kad užsidegė žalia Pilnai suprantama, nes dešinėje esantis šviesoforas nesimato, kairėje kas nors užstoja arba šiaip nepastebi, dėl gausybės šviesų, o priešais aiškiai ir ryškiai užsidega žalia.
Taip visur biurokratiškai laikomės reglamentų įrenginėdami kelius, ne patogiai realybėje, bet už tai pagal dokumentus. O štai čia ėmė ir padarė bilekaip, be žmogeliuko.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąButinai papaisyk ir imesk.
Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis
Comment
Comment