Šios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje.
(...)
Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
Tie besisukiojantys per degalinę sudaro naujas avarines situacijas.
Kodėl? Aš ten niekada neapsisukinėju prieš ,,nosį'', čia jau nuo vairuotojų priklauso, o eismo tas irgi nestatbo, nes eismas link centro tiesiai vyskta vis tiek tik dešiniąja juosta.
Tie besisukiojantys per degalinę sudaro naujas avarines situacijas.
Vieni gal ir sudaro, o kiti ne. Kol šviesoforas dar buvo pakenčiamai normalus, tai praktiškai visada palaukdavau ir sankryžoje pasukdavau, nes ir man nepatinka kaikurių vairuotojų manevrai ties degaline. Tačiau kai šiandien mašinų eilė antroje juostoje (iš kurios reik sukt į Saulėtekį) nutįsus iki pat susikirtimo su O.Milašiaus gatve, tai galimybių kitaip netrugdant kitiems eismo dalyviams nuvažiuot ten kur man reikia nėra daug. Aišku galėjau sustabdyt pirmoj juostoj eismą ir įjungęs posuki laukt kol kasnors įileis į antrąją, tačiau ar tai būtu geriau ?
Šiaip nesuskaičiavau kiek ryte mašinu spėdavo pravažiuot per vieną ciklą, bet trečiadieni degant žaliai rodyklei vos spėdavo pravažiuot 3 mašinos...
Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai
Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai
Čia trečiadieni tik 3 spedavo. Veliau lyg ir pasistate kompa kažką ten reguliavo, tai gal perreguliavo.
Ten kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą
Ten kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą
Geriausia važiuot su Škoda, varoma elektra ir būtų ramu visiems...
Tenka ties sia vieta vakarais pravaziuoti. Dideliu problemu is Nemencines puses nera, nes lukoilas stovi. Bet reikia pro Orlyna i virsu kylant pazeisti keliu aismo taisykles, kad didziule eile saziningu vairuotoju aplenkti, laukianciu galimybes patekti i 2 juosta posuliui i sauletekio aleja, taip uzkertant kelia i tuscia 1 juosta is kurios labai greit gali patekti i lukoila.
Man labiausiai nepatinka kitas aspektas - posukis i desine link Nemencines. Vakare masinu eile pirmoje juostoje susidaro ir toliau nei pereja, o uz jos tai istisine ir tektu pazeisti taisykles i ja rikiuojantis. Bet vel gi, gerasis lukoilas siandien man padejo patekti i Nemencines pl. is Sauletekio alejos!
"Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Siandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....
"Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Geriausia važiuot su Škoda, varoma elektra ir būtų ramu visiems...
Geriau tada pėsčiom eiti, dabar kaip tik ir tą ir darau kai paskaitos pasibaigia ne labai vėlai. Privalumas, kad sveika ir mažiau nervintis reikia, o privalumų sėdėti sausakimšame troleibuse privalumų kol kas nematau.
Siandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....
tai kaip suprantu norejai is Sauletekio sukt link Nemencines ir neapsiziurejai kad nieko nebutu ish deshines nesvarbu kad ten autobusu juosta ..pats kaltas, reik matyt.O ka jei ten trulas ar autikas butu buves todel ir turejai pasiziuret.
Na matai, as pats vaziavau apie 50-60km/h ir kaip kulturingas vairuotojas bandziau iskart pravaziavus pereje i pirma juosta lysti, o ten dideliu greiciu autobusu juosta koks tai atleke. Lietus lijo, buvo tamsu + priekyje masinos ir pesciuju perejoje keglius reikejo ziureti. Autobusai ir troleibusai 80-90km/h tokiose vietose nevazineja
Bet ne esme, problema pagrindine tame, jog per trumpa juostos dalis sukimui link Nemencines, masinu eile buna ir zymiai toliau nei pereja, tokiu atveju tenka kirsti istisine arba per lukoil garbes rata
"Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
/\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.
/\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.
Idomiai mastai. KET yra aiskiai parasyta "jeigu nera atskirta istisine juosta". Taigi, kirtes istisine juosta iskart uzsitrauki 124(1)-2 straipsni kelio zenklu ar zenklinimo nesilaikymas su 50-100Lt bauda. O jei padarysi iskart kelis KET pazeidimus ir sukelsi gresme kitiems eismo dalyviams ir/arba sukelsi pavojinga situacija, tai turi pilna teise dar ir pavojinga ir chuliganiska vairavima pripaisyti.
Kas kita, jei istisines juostos toje vietoje nera. Tuomet jei priekyje kazkas nori sukti i kaire, tai privalai persirikiuoti desinen i A juosta. Skamba keistai, bet taip KET parasyta.
isvardinai vien privalumus. taip, studentai, susipraskit, vazinet reikia visuomeniniu, o kad tau lengviau butu suvokti, lengvuju automobiliu eismas apsunkinamas.
Problemos susidaro, kai pirmoje juostoje sustoja viesasis transportas ir sustabdo norincius sukti link Nemencines. Tuo momentu susidaro eile pirmoje juostoje, galiausiai i kuria patekti reikia pazeisti KET. Iseitis butu dar viena juosta "kiseniukas", is kurio laisvai galetu sukti link Nemencines ir nesudarytu problemu. Bet cia kitos dvi problemos:
1) susidarius eilei antroje juostoje, uzsiblokuoja kelias laisvai sukti link Nemencines ir turime eiles. Reikia prailginti galimybe parkuotis i 1 juosta uz perejos.
2) "padidintos rizikos" asmenis, kuriu toje vietoje yra padidinta koncentracija, vaziuojancius nuo sauletekio A juosta galima butu tramdyti fotoaparatu.
"Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Žirmūnų gatvėje nusileidus link Šilo tilto sankryžos yra idiotiškas šviesoforas - automobiliams dega raudona, bet priešais užsidega žalia pėstiesiems. Ir tada kartais žmonėms susišviečia, kad užsidegė žalia Pilnai suprantama, nes dešinėje esantis šviesoforas nesimato, kairėje kas nors užstoja arba šiaip nepastebi, dėl gausybės šviesų, o priešais aiškiai ir ryškiai užsidega žalia.
Taip visur biurokratiškai laikomės reglamentų įrenginėdami kelius, ne patogiai realybėje, bet už tai pagal dokumentus. O štai čia ėmė ir padarė bilekaip, be žmogeliuko.
Butinai papaisyk ir imesk.
Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis
Arba dar paprasčiau - pirmenybė iš dešinės (pagrindinė taisyklė pagal KET, jeigu nėra kitų ženklų), ir nereikia jokių rodyklių.
Comment