Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    ne tas pats. sankryžoje tokia situacija paprastai nelegali, o žiede tai yra leidžiama. apskritai, tai vietoje to, kad piktintumėtės, eikit skaityt taisykles ir studijuoti sankryžas.

    ir specialiai nesakau kur tai parašyta. tiesiog tam kad išmoktumėte taisykles. abiem kritikam taikau.


    P.S. šiaip informacijai - KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.
    visiskai pritariu.
    nezinantys taisykliu aiskina pagal taip kaip jie elgesi kelyje, ir galvoja kad elgiasi teisingai. KET parasyta kad ivaziuoti i zeida galima visom juostom jei nerodo kitaip zenklai. bet ivaziaves turi rikiuotis i sekencia jei nezadi issukt artimiausiam isvaziavime. tai taikoma tiek ivaziuojantiem pirma juosta tiek antra. Jei tu ivaziuoji antra juosta tai turi rikiuotis trecion ir vaziuoti tol kol reiks isvaziuoti, ir taip netrugdydamas kitiem vairuotojams manevruoti. Deje pas mus ta trecia juosta niekas apskritai nesinaudoja nes visi galvoja kad jei ten ivaziuos tai tada kai jau reiks isvaziuoti niekas ju neisleis. Elementaru ir suprantama - del to kalta apskritai visu vairuotoju kultura.
    Mano galerijos:
    Flickr'e

    Comment


      #62
      Šiaip tai pagrindinė problema yra ta, kad labai išaugo automobilių skaičius. Žiedinės sankryžos pralaidumas yra mažesnis nei šviesoforinės, ir jos daromos ten, kur automobilių srautas nedidelis, kad eismas galėtų vykti nesustodamas.

      Comment


        #63
        O kaip jums, gerbiamieji, idėja paguldyti policininkus žiedinėje sankryžoje prieš kiekvieną įvažiavimą į ją? Tuo pačiu greitis žiedinėje sankryžoje apribojamas iki 50km/h. Čia kalba apie Jakų žiedą prie Klapėdos.
        Paskutinis taisė Andre; 2006.11.24, 18:25.
        Darbas žmogų daro garbingu,
        o tinginystė laimingu

        Comment


          #64
          Ten žiedo didelis diametras, tad važiuojantieji ratu gali greitai suktis. O tuo atveju, nors tarp automobilių ir yra didelis tarpas, niekas į jį negali įvažiuoti, nes ratu automobilaii juda per greit.

          Comment


            #65
            Parašė umbrella Rodyti pranešimą
            KET parasyta kad ivaziuoti i zeida galima visom juostom jei nerodo kitaip zenklai. bet ivaziaves turi rikiuotis i sekencia jei nezadi issukt artimiausiam isvaziavime. tai taikoma tiek ivaziuojantiem pirma juosta tiek antra. Jei tu ivaziuoji antra juosta tai turi rikiuotis trecion ir vaziuoti tol kol reiks isvaziuoti, ir taip netrugdydamas kitiem vairuotojams manevruoti.
            KET nėra to parašyta.
            Įvažiavęs į žiedą gali nors ir pirma juosta suktis ratu visą dieną, jei ženklai nerodo kitaip.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              #66
              Sugadinta Kalvarijų / Didlaukio g. sankryža

              Gatvė išplatinta ne į dešinę, o į kairę pusę ir pridaryta nereikalingų sekcijų nuo kalno.
              Dabar palikta juosta didžiausia sukimui į dešinę, nors ten suka labai mažai mašinų. Ja dažniausiai bando be eilės lįsti gudručiai.
              Kai būna kamščiai, į pirmą juostą brukasi trys srautai - tie, kam priklauso, "ereliai" iš dešinės juostos ir sukantieji iš Dilaukio gatvės.

              Tokių sankryžų, kur gatvių žymėjimas prieštarauja sveikam protui (ir yra ignoruojamas) yra ir daugiau, pvz., Lukšio / Kubiliaus Šiaurės miestelyje (tiesa, ten nedidelis eismas).

              Comment


                #67
                Lukšio / Ulonų/ Verkių g.

                Kai buvo tvarkomas Šiaurės mietelis (apie 2001-2003 m.), buvo žadėta, kad Lukšio g. bus plati (2 juostų), net trumapai buvo žadėta šia gatve paleisti troleibusus. Neseniai buvo nutiesta Ulonų gatvė Šiaurės miestelyje

                Lukšio g. / Ulonų g. sankryža


                Problema ta, kad nuo Kalvarijų gatvės liko siauras ruožas - po 1 juostą į vieną pusę. Trukdo turbūt transformatorinė. Tvarkant sankryžą buvo pagailėta padaryti dar vieną juostą sukimui į Ulonų g., nors ten važiuoja bent pusė mašinų (ryte - apie 80 proc.)
                Tuo tarpų šviesoforas turi 4 ciklus, yra atskira juosta sukimui iš Lukšio g į Verkių g. (į kairę). Į tą pusę per vieną ciklą suka ne daugiau 2 mašinų - jos spėtų pasukti į kairę ir be sekcijos.

                Jei bent viena mašina priekyje važiuoja tiesiai, pasukti į dešinę negalima


                Žalia


                Geltona


                Dega sekcija į kairę - niekam nereikalinga


                Pastebėjimai (nuotraukos darytos šeštadienį ryte apie 10:00)
                1. Per vieną šviesoforo ciklą susikaupė apie 20 mašinų.
                2. Važiuodamos viena juosta pravažiavo 12.
                3. Į kairę posūkio laukia 2 mašinos
                4. Jei būtų galima važiuoti tiesiai iš antros juostos, būtų pravažiavusios beveik visos.
                5. Jei būtų trys ciklai, likusioms mašinoms reikėtų mažiau laukti

                Pasiūlymas:
                1. Panaikinti sekciją į kairę,
                2. Leisti iš antros juostos važiuoti ir tiesiai
                3. Padaryti "kišenę" sukimui į dešinę (į Ulonų g.).

                Tikėtinos pasekmės: pralaidumas ryte padidėja 600 proc., kitu metu - 20-30 proc.
                1 ir 2 pasiūlymams įgyvendinti reikia:
                a) atsuktuvo sekcijos nulupimui
                b) šiek tiek dažų
                c) perprogramuoti šviesoforą.

                Comment


                  #68
                  Lukšio / Kubiliaus g.



                  Juostų sužymėjimas - "prieš gamtą":
                  Norėdamas važiuoti tiesiai iš pirmos juostos, turi įsukti į kišenę, o paskui sukti tiesia į pirmą juostą.
                  Jei važiuoji antra juosta, tiesiai važiuodamas atsidursi į kairę sukti skirtoje juostoje (ten beveik visada laisva)
                  Jei pirma juosta važiuoji tiesiai, gali atsidurti prieš mašiną, važiuojančia antra juosta pagal šiuos nevykusius žymėjimus.

                  Beveik visi važiuoja tiesiai




                  Formaliai peršokęs iš 1-os į 2ą bus kaltas tas, kas neįsuko į "kišenę"




                  Tas pat ir priešingoje pusėje. Iš trečios juostos važiuojama tiesiai


                  90 proc. taip ir važiuoja. Blogiau tada, kai atsiranda važiuojantis pagal tokius žymėjimus.

                  Toks nevykęs gatvių žymėjimas tik sukelia painiavą ir sukelia avarines situacijas. Gerai, kad Lukšio gatvėje (prie Ogminos)palyginti neintensyvus eismas.

                  Kur kas pavojingiau pasidarė važiuoti sužymėjus Kalvarijų gatvę prie posūkio į "Siemens" areną
                  Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 13:34.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Formaliai peršokęs iš 1-os į 2ą bus kaltas tas, kas neįsuko į "kišenę"
                    Tai čia išvis žymėjimas prieštarauja ženklams. Pagal ženklą iš pirmos juostos gali važiuot tiesiai arba ilįsti į kišenę, o pagal linijas viskas priešingai... Dėl to ir kyla nesusipratimu, kadangi ginčytinu atveju pirmenybę turi kelio ženklai, tai tolesnėj nuotraukoj "auksinis" clio vaziuoja visiskai teisingai kirsdamas juostas.
                    Kiek pamenu, tai dešinioji kišenė anksčiau buvo skirta tik sukantiems į dešinę. Taigi linijas perdažė, o ženklą matomai paliko tapatį, kuris viską dabar ir gadina.
                    Paskutinis taisė sleader; 2007.08.18, 17:59.

                    Comment


                      #70
                      /\ Deja, toks keistas linijų žymėjimas būdavo visada.
                      Tik, kadangi "einama prieš gamtą", labai greit nusitrindavo - visi važiuoja tiesiai

                      Comment


                        #71
                        "Praplatinta" Kalvarijų gatvė

                        Kaip ši gatvė buvo platinama praėjusią vasarą, galima pasižiūrėti 2-me šios temos puslapyje.
                        Pagaliau šią vasarą baigtas visos atkarpos ženklinimas.

                        Fotgrafuota šeštadienį apie 10:30


                        Dviračių takas. Kažkodėl Vilniuje jie tiesiami toliau nuo gatvės nei šaligatviai, ir pėstieji mieliau vaikšto dviračių takais


                        Kamščių sudarymui skirtas šviesoforas prei "Norfos"


                        Šviesoforas iki šiol neleidžia sukti iš Kazlausko g. į dešinę, net jei leidžiama sukti į kairę.


                        Čia bus sankryža, o ne viadukas su Šiaurine gatve (jei ši kada nors bus)




                        Trečias ženklas vadinasi "baigtas gatvės praplatinimas"

                        Jei nebūtų šio susiaurėjimo, nuo Didlaukio g. galėtų būti autobusų eismo juosta.

                        Pritrūko asfalto dviračių tako pabaigimui.
                        Beje, juo toliau neverta važiuoti - toliau vyksta statybos.


                        Už poros šimtų metrų prasideda juosta autobusams.
                        Čia mašinas statosi "Rubikono" objektus statantys statybininkai




                        Kalvarijų / Ozo sankryža.
                        Ta autobusų juosta skirta "ereliams". Policija užsiėmusi svarbesniais dalykais


                        Sankryža iš kitos pusės

                        Šviesoforų ciklų niekas nereguliuoja - net savaitgalį sudaromos spūstys, nes Ozo gatvei sudaroma pirmenybė, kai dauguma ryte suka į "Akropolį"

                        Dvi juostos sukimui į "Akropolį", dešine juosta važiuoti draudžiama, tiesiai lieka tik viena juosta.
                        Todėl nereikia stebėtis, kad po darbo čia kamščiai čia būna iki Žalgirio g. ar turgaus.
                        Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 20:39.

                        Comment


                          #72
                          Nauja stotelė prie "Siemens" arenos. Būkite atsargūs

                          Tos stotelės atsiradimą galės deramai įvertinti persėdantys viešojo transporto keleiviai. Jie turės papildomai eiti kelis šimtus metrų.


                          Toliau bus parodyta, kaip eismo dalyviai reaguoja į šią atsiradusią kliūtį.
                          Vairuotojai šiai stotelei turėtų suteikti kvailiausio Vilniaus ženklinimo nominaciją.
                          Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 20:40.

                          Comment


                            #73
                            Pavojinga stotelė prie "Siemens"

                            Iš pradžių kelias atrodo be jokių kliūčių


                            Joks ženklinimas nerodo, kad reikia kaip nors pasislinkti


                            Daugelis pirma juosta važiuojančių pavėluotai pamato tą aikštelę ir metasi į antrą juostą.

                            Jau matėme, kad iš antros juostos jokių kliūčių negalima įtarti
                            Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 22:19.

                            Comment


                              #74
                              BP yra numatyta Lukšio g. rekonstrukcija iki Kalvarijų g.. Aišku, gali vėl būti kažkoks nevykęs "omletas".
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #75
                                Vairuotojų reakcija

                                1. Dalis vairuotojų ignoruoja tą žymėjimą.
                                Gal taip ir saugiau


                                2. Mikriukai ignoruoja tą stotelę (gal taip ir turi būti)
                                Kiti automobiliai metasi į kairę pusę




                                Kai mane pamatydavo fotografuojant, beveik visi važiuodavo iš pirmos juostos pagal žymėjimą
                                3.




                                4.


                                .
                                Pamačiau kad fotografuodamas provokuoju vairuotojus važiuoti pagal tą kvailą žymėjimą.
                                Nutariau neprovokuoti avarinių situacijų
                                Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 22:18.

                                Comment


                                  #76
                                  Vaizdai iš kitos pusės.
                                  Dalis vairuotojų ignoruoja tą žymėjimą
                                  Taip saugiau

                                  5.





                                  6.



                                  Dalis pamato tą kvailą žymėjimą ir šoką į kitą juostą.
                                  Gerai, jei ten laisva.
                                  7.





                                  8.




                                  Kai kada dėl kvailo žymėjimo kyla avarinės situacijos
                                  9.







                                  10. Dar viena avarinė situacija.


                                  Comment


                                    #77
                                    Kur žiūri policija
                                    Policija važiuoja į saugias Kalvarijų g. atkarpas, kur gaudys pažeidėjus (kurie ten kenkia tik patys sau, bet ne aplinkiniams).

                                    O policija to žymėjimo laikosi taip:


                                    Comment


                                      #78
                                      Pavojinga stotelė prie "Siemens" arenos

                                      Kaip važiuoti, išvadas darykitės patys:
                                      Ar būti sveiku, bet pažeidėju, ar važiuoti pagal žymėjimą, bet likti su sudaužyta mašina.

                                      Atsiprašau, kad tiek daug nuotraukų. Bet gal tai geriau negu viena daug ką sakanti avarijos nuotrauka Jų netrukus sulauksime

                                      Comment


                                        #79
                                        Aš buvau išvažiavęs iš Vilniaus vienam mėnėsiui, tad tik čia pastebėjau, kad ten naują stotelę daro. Norėčiau sužinoti, kam ją ten daro? Nejaugi dar kartą tą prakeiktą sankryžą ties Siemens'u rekonstruos?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          /\ Deja, toks keistas linijų žymėjimas būdavo visada.
                                          Tik, kadangi "einama prieš gamtą", labai greit nusitrindavo - visi važiuoja tiesiai
                                          Iškart po Lukšio g. rekonstrukcijos, ten tikrai ta kišenė buvo skirta tik posukiui i dešinę.
                                          O važiuoja tiesiai, nes ženklai leidžia važiuot tiesiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X