Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš tos juostos galima važiuoti tik į kairę, ar tiesiai ir į kairę? Jei tik į kairę- vakare bus tikrai didelį kamščiai.

    Panašus absurdas yra Dariaus ir Girėno gatvėje važiuojant į oro uosto pusę, sankryžoje su Eišiškių pl. Esmė tame, kad ten yra dvi juostos- viena tiesiai į oro uostą, kita- į dešinę į Eišiškių pl. Problema tame, kad ta tiesiai važiuoti skirta juosta naudojasi ir sukantys į kairę- į Lukoil degalinę arba ten esančių kelių įmonių teritorijas. Tai tiems sukantiems belaukiant galimybės pasukti į kairę (o eismas ten, patys žinote, intensyvus), už jų laukia važiuojantys tiesiai ir dėl to įvairiu dienos metu susidaro spūstis. Nors ženklai ten draudžia sukti į kairę, berods, 6-9 valandomis, bet daug kas to draudimo nesilaiko. Ta sankryža jau seniai prašosi platinama, bet turbūt ir vėl išlys tas kvailas pasiteisinimas, kad "oro uosto komunikacijos trukdo"
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.11.13, 10:14.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ta sankryža jau seniai prašosi platinama, bet turbūt ir vėl išlys tas kvailas pasiteisinimas, kad "oro uosto komunikacijos trukdo"
      Tuo labiau, kad ten nėra jokių svarbių komunikacijų.

      Comment


        Dar toks pastebėjimas apie P. Lukšio-Kalvarijų-Lidl'o sankryžą. Dėl įrengiamo posūkio nuo Santariškių į Lidl ir iš Lidl link centro yra naikinama A juosta. Jau dabar iš A juostos pagal kelio žymėjimą liko tik Pramogų arenos stotelė, o toliau juosta prasideda tik nuo Tauragnų stotelės pabaigos (žemėlapis).
        Paskutinis taisė Mettal; 2014.11.18, 19:51. Priežastis: Giedraičių >> Tauragnų
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          ...o toliau juosta prasideda tik nuo Giedraičių stotelės pabaigos (žemėlapis).
          Gal nuo Tauragnų stotelės vėl prasideda A juosta? Bent jau pagal žemėlapį taip.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Šiandien įjungė tą nelaimingą šviesoforą prie Kalvarijų / Lukšio sankryžos Lidlio.
            Katastrofa. Viskas užkimšta.
            Nuo Kalvarijų gatvės ryte per vieną ciklą pravažiuoja 3-4 mašinos. 1 km srautas į miesto pusę iki tos sankryžos važiuoja apie 40 minučių.

            Vietoj Lidl ten eikėjo daryti sankryžos platinimą. Bet...

            Comment


              Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
              Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
              Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...

              Stebėtina, kad ten įsikūrusios įmonės nieko neadaro savivaldybei už tokią kalėdinę dovanėlę.
              Paskutinis taisė Romas; 2014.12.13, 20:34.

              Comment


                Ne visai tradicinė nesamonė, bet vis gi nesamonė. Parduotuvė "Iki" Vilniuje, Buivydiškių g. Privažiavimas prie prekių iškrovimo rampos (pažymėjau raudonai) tiesiog idealus:

                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Ne visai tradicinė nesamonė, bet vis gi nesamonė. Parduotuvė "Iki" Vilniuje, Buivydiškių g. Privažiavimas prie prekių iškrovimo rampos (pažymėjau raudonai) tiesiog idealus:

                  Atvaizdas
                  Jei didesnė fūra atvažiuoja tai iškrauna tiesiog aikštelei ar kur invalidų vietos ir vežioja paletės. Tuo pačiu ir išvažiuoti iš aikštelės pasidaro sunku.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Ne visai tradicinė nesamonė, bet vis gi nesamonė. Parduotuvė "Iki" Vilniuje, Buivydiškių g. Privažiavimas prie prekių iškrovimo rampos (pažymėjau raudonai) tiesiog idealus:

                    Atvaizdas
                    Jurbarko IKI panasi situacija Labai daznai atvaziavus man issikraut prekiu su pusfure kildavo problemu,jau nekalbu apie IKI furistus kurie atvaziuodavo furom su priekabom

                    Comment


                      Kažin, ar šios keliasdešimties metrų atkarpos, lemiančios kamštį nuo Maximos Bazės, negalima praplatinti iki trijų juostų???

                      https://www.google.lt/maps/@54.67073...2!8i6656?hl=en

                      Comment


                        Visiškai sutinku. Tik manau ten turi būti 4 juostos. Dvi į Centrą ir dvi į A2. Ten kamščiai tik didės, kai atsidarys visas aplinkkelis.

                        Comment


                          Ten reikia iškarto už tilto papildomą juostą daryti.

                          Comment


                            Taip nuo šios vietos. (panašiai čia)
                            https://www.google.lt/maps/@54.67003...2!8i6656?hl=en

                            Comment


                              Ten tikrai galima papildomą juostą ir nuo Titnago g. paleisti, nes tiltui ploto užtenka, tikrai panaikintų kamštį.

                              Taip pat ir kitoje pusėje nuo aplinkkelio įsiliejimas problematinis, galima pratęsti lėtėjimo juostą iki tilto ir padaryt 3 juostą iki Titnago g. ar net toliau, nes vėl tilto plotis leidžia. Saugumas tikrai padidėtų, o investicijos nedidelės.

                              Comment


                                Ten visus įvažiavimus/išvažiavimus reikia platinti/ilginti.

                                Flickr

                                Comment


                                  Galima būtų netgi dabar, be jokio platinimo, žymiai pagerinti situaciją padarant taip, kad ant viaduko link Vakarinio aplinkkelio patekti būtų galima iš abiejų juostų, ne tik kairiosios - taip, kaip nubrėžta Lettered nuotraukoje palei degalinę (dabar ant viaduko veda tik viena juosta nuo Oslo g., nes antroji juosta - tai išvažiavimo nuo degalinės greitėjimo juosta). Užtektų greitėjimo jusotą visai panaikinti - tik pakeisti ženklus ir nudažyti linijas.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Pritariu, ši vieta labai prašosi papildomos juostos, o ir vietos jai daugiau nei pakankamai. Investicijos palyginus su viso vakarinio aplinkkelio būtų minimalios, o efektas milžiniškas.

                                    Comment


                                      Dalis unikalaus akmenimis grįsto Tuputiškių serpantino atsidūrė po asfaltu

                                      1997 metais serpantinas įtrauktas į Kultūros paveldo objektų sąrašą, <...> taip pat jis laikomas technikos paveldo objektu.

                                      Dar 2008 metais imta svarstyti, kad būtina restauracija, jai esą jau buvo paruošti ir projektiniai pasiūlymai.

                                      Asfalto danga paklota tik laikinai: „Tam, kad nesugriūtų vienintelis Lietuvoje akmenimis grįstas serpantinas, laikinai buvo paklota asfalto danga. Atlikus specialiąją paveldosauginę ekspertizę, projektui pritarus Kultūros paveldo apsaugos skyriui ir Kultūros paveldo departamentui bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas.“

                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...c4SnQ#_&copied
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        /\ Kodėl į šią temą? Jeigu sprendimas yra tinkamas ir, svarbiausia, laikinas, tai kodėl to nedaryt? Geriau būtų leist išplaut?

                                        Comment


                                          Iš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X