Gal tą Krokuvos g kažkaip taip padaryti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąVilniaus ramaus eismo zonos
Tikslai aiškūs ir geri, planai dideli, įdomu, ko gyventojai prašys ir kaip seksis projektuoti neturint gerų teisės aktų. Laikas parodys.
Kviečiu registruotis į savo gyvenamas teritorijas ar jei gyvenat šalią jų, prisidėkime prie pokyčių
https://judu.lt/ramaus-eismo-zonos/
Ramaus eismo zona Šnipiškių šiaurinėje dalyje (ribojama Linkmenų-Ozo-Kalvarijų -Žalgirio) turi nemažai "pakazūchos" elementų.
Viena ranka dalinami statybos leidimai, didinamas užstatymo intensyvumas, kita - kalbama apie ramų eismą.
Daugelis šalutinių gatvelių -Dubingių, Maišiagalos ir taip yra aklikeliai, kur nėra eismo.
Antra vertus, kokia gali būti ramaus eismo zona, pvz. Linkmenų gatvėje. Toje gatvėje daryti akligatvio nelabai išeina vien dėl civilinės saugos reikalavimų, kad iš Linkmenų-Durpių g. daugiabučių kvartalo žmonės galėtų saugiai išvažiuoti. O palikus ištisinį eismą vyks tranzitas.
Iš plano matosi, kad nebeliks planų logiškai pratęsti Kernavės gatvę iki Ozo ties Siemens (ar kokios lažybų kontoros vardo) arenos.
Beje, Įdomu, kodėl ramaus eismo zonos autentiškose Šnipiškėse (Lvovo-Linkmenų-Žalgirio-Kalvarijų g.)
Kol nevyko NMC plėtra ir neprasidėjo gatvių tvarkymas, o Šnipiškių gatvelės buvo duobėti žvyrkeliai (pvz., Krokuvos, Širvintų / Kintų ar Kernavės g.) , ten buvo itin ramu ir tylu.
Gal vietiniai Šnipiškių gyventojai ten nori turėti ne tik urbanistikos paminklo statusą, bet ir ramaus eismo zoną.
- 1 patinka
Comment
-
Jie net nesugeba šaligatvių įrengti gatvėse kuriose jų nėra, arba praplatinti bent iki 1,5 m, o jau kurpia tokias schemas. Nedaeina, kad dalinai eismas didinamas nagrinėjamose teritorijose vien dėl to, kad gyventojai nesijaučia jaukiai, saugiai ir apskritai pageidaujami kaip PĖSTIEJI gatvėse? Eismas taip pat vyksta greičiau, nes gatvių pločiai sovietiniai, o ne pagal STR. Tai gal geriau arba uždrausti pėsčiųjų eismą, kad netrukdytų transportui, arba įrengti teleportaciją. Ai, dar reikia kovą su klimato kaita paskelbti minėtose teritorijose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAntra vertus, kokia gali būti ramaus eismo zona, pvz. Linkmenų gatvėje. Toje gatvėje daryti akligatvio nelabai išeina vien dėl civilinės saugos reikalavimų, kad iš Linkmenų-Durpių g. daugiabučių kvartalo žmonės galėtų saugiai išvažiuoti. O palikus ištisinį eismą vyks tranzitas.
Iš plano matosi, kad nebeliks planų logiškai pratęsti Kernavės gatvę iki Ozo ties Siemens (ar kokios lažybų kontoros vardo) arenos.
Ji yra C kategorijos ir bus tranzitinė, kai sutvarkys žvyruotą atkarpą bei įrengs žiedinę sanrkyža (neaišku kokiu tikslu). Tačiau esminė problema yra per mažas sklypų koridorius, ypač ties Linkmenų g. 52:
Comment
Comment