Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    John, labai džiaugiuosi, kad po kokių 20 metų pagaliau prasimuša į paviršių sveiko proto balsai. Dėkui už apibendrinimą. Linkiu, kad būtų tęsiamas šis geras darbas, tiek iš VMS pusės, tiek iš iniciatyvių žmonių padedant jiems eiti geru keliu. Labai tikiuosi, kad nenukryps nuo gero kelio.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Dabar tik reikia sulaukti, kas realiai išeis iš šito projekto ir ar neįleis automarozų ir petrolheadų pro galines duris, kuriems bus leista viską sugadinti be jokių diskusijų, kaip buvo padaryta, pavyzdžiui, su Saltoniškių/Narbuto sankryža, kur viršų prieš bet kokias diskusijas ir net parengtą projektą paėmė vieno žmogaus asmeninės politinės ambicijos.
      Tai vat čia ir problema, kad sprendimus vistiek priims ne jie, o net ir jeigu patvirtins normalų projektą, niekas negarantuoja, kad Valdeliui vėl nešaus į galvą keisti jau statomą projektą, kad gaut pigių populiarumo taškų iš kolegų automarozų, kurie tuo pačiu yra jo elektoratas.

      Comment


        Nieko nėra pastoviau už laikinumą:

        Dėkojame už paklausimą ir paaiškiname, kad minimas kelias yra laikinas privažiavimas, skirtas renginių prie Baltojo tilto organizatoriams reikiamai įrangai atsivežti. Šis kelias ateityje bus panaikintas parengus ir įgyvendinus privažiavimo kelio projektą.
        https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/362120

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1164
Size:	100,3 kB
ID:	2129890​​​​​​​

        Comment


          Gal kas žinot kas vyksta su Linkmenų gatve? Prasidėjo gatvės tvarkymas, bet citify nieko apie tai nerandu.

          Comment


            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
            Gal kas žinot kas vyksta su Linkmenų gatve? Prasidėjo gatvės tvarkymas, bet citify nieko apie tai nerandu.
            Ištisinis asfaltavimas

            Comment


              ir bortų keitimas į naujus betoninius

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas. Juo labiau visiškai šalia šios perėjos turės atsirasti Konstitucijos pr. sankryža su Kernavės g. Taigi nėra nei prasmės nei logikos tą požeminę perėją ten realizuoti, nes sankryžoje kirsti gatvę vis vien visiems bus paprasčiau ir patogiau.
                Iš pietinės pusės dėl realjefo realiai nieko daryti nereikia, išei ir toliau leidies žemyn šlaitu link Neries. O iš šiaurinės pusės, yra vietos palei Konstitucijos pr. padaryti patogų nusileidimą.

                Click image for larger version  Name:	NDG_by_Augustas_Didzgalvis.jpg Views:	0 Size:	766,4 kB ID:	2131531


                Flickr

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Turbūt iš 13 amžiaus. Reiks archeologų.
                  Ne tik kad archeologijos bet ir restauravimo matyt reikes.
                  paskutiniu metu kazkoks debilizmas lietuvoj...as manau kad jis cia visai rimtai zinant ji.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Iš pietinės pusės dėl realjefo realiai nieko daryti nereikia, išei ir toliau leidies žemyn šlaitu link Neries. O iš šiaurinės pusės, yra vietos palei Konstitucijos pr. padaryti patogų nusileidimą.
                    Pietinėje pusėje tereikia pramušti skylę sienoje. Visa esmė yra šiaurinėje pusėje. Tik, kaip ir rašiau, nelabai matyčiau logikos daryti tokius laiptus + pandusą kaip iš kaunietiško pvz., nes vis vien už 10 metrų bus sankryža. Tai kam ten leistis tais laiptais, jei gali sankryžoje pereiti.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Pietinėje pusėje tereikia pramušti skylę sienoje. Visa esmė yra šiaurinėje pusėje. Tik, kaip ir rašiau, nelabai matyčiau logikos daryti tokius laiptus + pandusą kaip iš kaunietiško pvz., nes vis vien už 10 metrų bus sankryža. Tai kam ten leistis tais laiptais, jei gali sankryžoje pereiti.
                      Man irgi sunku įsivaizduoti kaip ten galima būtų padaryt patogiai šiaurinėje pusėje. Pandusas nėra patogus sprendimas, tad jo vertinti tiesiog nereikėtų.

                      Buvusiame viešame aptarime dėl Lvivo g., buvo minėta, kad tikslas būtų jog dviračių takas nuo Kernavės g. taip gautų tiesioginę jungtį į Upės g. taką. Bet tam reikėtų daryt pandusą jau nuo pat Lvivo g. Kas šiaip gal ir įmanoma, jeigu kombinuotis su gretimo sklypo projektu. Tada ta perėja būtų iš esmės skirta ne Konstitucijos pr. vartotojams, o Kernavės ir Lvivo g. vartotojams.

                      Comment


                        Bet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.

                        Comment


                          Dabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Dabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.
                            Bet tuomet kyla suprantamas klausimas apie jo būtinumą, jei jau iš abiejų pusių reikalingi sprendimai, kaip iki jo dasigauti

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Dvi galimybės: 1) užsukti normaliu (kokio dar Vilniuje nėra) pandusu į vakarus link esamos sankryžos naikinant esamą šoninę skiriamąją apželdintą juostą; 2) tunelį dar pratęsti po esamu šaligatviu ir tiesiai iškelti išvažiavimą dviračiams / neįgaliesiems būsimu Kernavės g. tęsiniu.
                              Taip, būtent. Labiau būčiau už 2 variantą, nes jis patogiausias dviratininkams – jiems tai galėtų būti labai puiki Kernavės g. (ir visų Šnipiškių) jungtis su Upės g. ir Baltuoju tiltu, nes požeminė prie Europos tam taip ir nebuvo pritaikyta. O ties šonine juosta užtektų įrengti laiptus (ir būtinai atvirus, arba uždengtus stiklu, o ne kokia betonine konstrukcija), kad būtų galima nusileisti ir nuo Konstitucijos pr.

                              Pėstiesiems šita perėja naudotis nėra ypatingo reikalo, kur kas patogiau yra perėjos ties šviesoforais. Išskyrus galbūt atvejus, kai einama iš Kernavės g. apylinkių į centrą, bet vėlgi – tam kur kas patogiau išvažiavimas į Kernavės/Lvovo g.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Tiesiog papildomas patogumas, leisiantis dviratininkams (ir pėstiesiems) išvengti šviesoforo. Ar dėl to verta investuot - kitas klausimas.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Bet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.
                                  Yra ten nusileidimas iki pat Balto tilto. Ne idealus, bet ir ne pats blogiausias. Jeigu reikia į priešingą pusę, galima nuo NDG parkingo link SEB būstinės pasukti.
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240520-171951~2 (1).png Views:	0 Size:	2,24 MB ID:	2131638

                                  Comment


                                    As bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.

                                    Comment


                                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                                      As bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.
                                      Tai ten intensyviai planuojamos statybos. Jau ir pirmos vizualizacijos buvo pasirodžiusios ir įkeltos į šį forumą.
                                      https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2094218
                                      Tos požeminės perėjos atgaivinimo idėja yra pilnai susijusi su naujo kvartalo statyba.
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2024.05.21, 09:52.

                                      Comment


                                        Konstitucijos pr. remontas

                                        Gatvė tokios prastos būklės, kad...

                                        ...miesto centrą reikia paversti žvyrkeliu:
                                        Click image for larger version

Name:	20240730_203239.jpg
Views:	721
Size:	1,80 MB
ID:	2143756

                                        ... bordiūrus susandėliuoti A juostoje
                                        Click image for larger version

Name:	20240730_203713.jpg
Views:	717
Size:	1,86 MB
ID:	2143757
                                        Click image for larger version

Name:	20240730_204539.jpg
Views:	721
Size:	2,56 MB
ID:	2143758

                                        ... stoteles paversti smėlio sandeliais. Neįsivazduoju, kodėl čia tokios senos plytelės, bet panašu, kad jas atgal sudės, kitaip negulėtų jos čia
                                        Click image for larger version

Name:	20240730_204422.jpg
Views:	721
Size:	2,68 MB
ID:	2143759

                                        Esamų bordiūrų būklė. Jų amžius lygiai 20 metų, jie nėra matę sąlyčio su transporto priemonėmis, nes gatvė ypač plati, bet matyt merui norisi per langą matyt juodą juodą asfaltą ir baltus bordiūrus. Kito logiško paaiškinimo apie keičiamus bordiūrus neturiu...
                                        Click image for larger version

Name:	20240730_204842.jpg
Views:	714
Size:	2,38 MB
ID:	2143760

                                        Click image for larger version

Name:	20240730_204919.jpg
Views:	717
Size:	2,32 MB
ID:	2143761

                                        Comment


                                          Made in Vilnius 2024.09.15
                                          Kalvarijų gatvėje 24A jau įpusėjo verslo centro „HERO“ statybos. (...) Planuojama statybų pabaiga 2025 metų trečiąjį ketvirtį. Čia pat bus sutvarkyta Krokuvos gatvės dalis nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g. dalis

                                          https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...s-dar-statoma/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X