John, labai džiaugiuosi, kad po kokių 20 metų pagaliau prasimuša į paviršių sveiko proto balsai. Dėkui už apibendrinimą. Linkiu, kad būtų tęsiamas šis geras darbas, tiek iš VMS pusės, tiek iš iniciatyvių žmonių padedant jiems eiti geru keliu. Labai tikiuosi, kad nenukryps nuo gero kelio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąDabar tik reikia sulaukti, kas realiai išeis iš šito projekto ir ar neįleis automarozų ir petrolheadų pro galines duris, kuriems bus leista viską sugadinti be jokių diskusijų, kaip buvo padaryta, pavyzdžiui, su Saltoniškių/Narbuto sankryža, kur viršų prieš bet kokias diskusijas ir net parengtą projektą paėmė vieno žmogaus asmeninės politinės ambicijos.
- 4 patinka
Comment
-
Nieko nėra pastoviau už laikinumą:
Dėkojame už paklausimą ir paaiškiname, kad minimas kelias yra laikinas privažiavimas, skirtas renginių prie Baltojo tilto organizatoriams reikiamai įrangai atsivežti. Šis kelias ateityje bus panaikintas parengus ir įgyvendinus privažiavimo kelio projektą.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąGal kas žinot kas vyksta su Linkmenų gatve? Prasidėjo gatvės tvarkymas, bet citify nieko apie tai nerandu.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas. Juo labiau visiškai šalia šios perėjos turės atsirasti Konstitucijos pr. sankryža su Kernavės g. Taigi nėra nei prasmės nei logikos tą požeminę perėją ten realizuoti, nes sankryžoje kirsti gatvę vis vien visiems bus paprasčiau ir patogiau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTurbūt iš 13 amžiaus. Reiks archeologų.
paskutiniu metu kazkoks debilizmas lietuvoj...as manau kad jis cia visai rimtai zinant ji."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš pietinės pusės dėl realjefo realiai nieko daryti nereikia, išei ir toliau leidies žemyn šlaitu link Neries. O iš šiaurinės pusės, yra vietos palei Konstitucijos pr. padaryti patogų nusileidimą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pietinėje pusėje tereikia pramušti skylę sienoje. Visa esmė yra šiaurinėje pusėje. Tik, kaip ir rašiau, nelabai matyčiau logikos daryti tokius laiptus + pandusą kaip iš kaunietiško pvz., nes vis vien už 10 metrų bus sankryža. Tai kam ten leistis tais laiptais, jei gali sankryžoje pereiti.
Buvusiame viešame aptarime dėl Lvivo g., buvo minėta, kad tikslas būtų jog dviračių takas nuo Kernavės g. taip gautų tiesioginę jungtį į Upės g. taką. Bet tam reikėtų daryt pandusą jau nuo pat Lvivo g. Kas šiaip gal ir įmanoma, jeigu kombinuotis su gretimo sklypo projektu. Tada ta perėja būtų iš esmės skirta ne Konstitucijos pr. vartotojams, o Kernavės ir Lvivo g. vartotojams.
- 2 patinka
Comment
-
Bet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDvi galimybės: 1) užsukti normaliu (kokio dar Vilniuje nėra) pandusu į vakarus link esamos sankryžos naikinant esamą šoninę skiriamąją apželdintą juostą; 2) tunelį dar pratęsti po esamu šaligatviu ir tiesiai iškelti išvažiavimą dviračiams / neįgaliesiems būsimu Kernavės g. tęsiniu.
Pėstiesiems šita perėja naudotis nėra ypatingo reikalo, kur kas patogiau yra perėjos ties šviesoforais. Išskyrus galbūt atvejus, kai einama iš Kernavės g. apylinkių į centrą, bet vėlgi – tam kur kas patogiau išvažiavimas į Kernavės/Lvovo g.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.
- 1 patinka
Comment
-
As bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąAs bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.
https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2094218
Tos požeminės perėjos atgaivinimo idėja yra pilnai susijusi su naujo kvartalo statyba.Paskutinis taisė Perfect; 2024.05.21, 09:52.
- 1 patinka
Comment
-
Konstitucijos pr. remontas
Gatvė tokios prastos būklės, kad...
...miesto centrą reikia paversti žvyrkeliu:
... bordiūrus susandėliuoti A juostoje
... stoteles paversti smėlio sandeliais. Neįsivazduoju, kodėl čia tokios senos plytelės, bet panašu, kad jas atgal sudės, kitaip negulėtų jos čia
Esamų bordiūrų būklė. Jų amžius lygiai 20 metų, jie nėra matę sąlyčio su transporto priemonėmis, nes gatvė ypač plati, bet matyt merui norisi per langą matyt juodą juodą asfaltą ir baltus bordiūrus. Kito logiško paaiškinimo apie keičiamus bordiūrus neturiu...
- 27 patinka
Comment
-
Made in Vilnius 2024.09.15
Kalvarijų gatvėje 24A jau įpusėjo verslo centro „HERO“ statybos. (...) Planuojama statybų pabaiga 2025 metų trečiąjį ketvirtį. Čia pat bus sutvarkyta Krokuvos gatvės dalis nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g. dalis
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...s-dar-statoma/
- 4 patinka
Comment
Comment