Beje, dėl tos pačios vietos. Ironiška, kad dabar patogiausias būdas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams ir kitiems micromobilininkams patekti iš Upės g. į Konstitucijos pr. yra pro Artery... požeminį parkingą. T.y. literaliai einant per automobiliams skirtus šlagbaumus ir po to pro automobiliams skirtą rampą į Konstitucijos pr.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąIšvažiavimas iš Artery ir Radisson viešbučio. Išplatino pridedant dar vieną eismo juosta
Made in Vilnius / Delfi 2024.04.21
"Made in Vilnius" skaitytojai išsakė savo nuomonę dėl pasiūlymo uždrausti eismą Upės gatvėje
36 proc. apklaustųjų (536 balsai) atsakė, kad automobilių judėjimas jiems netrukdo ir jo drausti nereikia.
Su jais nesutinka 30 proc. respondentų (448 balsai), kurie mano, kad eismą Upės g. stabdyti reikėtų.
Su tokiu scenarijumi sutiktų dar 18 proc. žmonių (276 balsai) su sąlyga, kad eismas būtų draudžiamas dalinai arba tam tikromis valandomis.
Dar 16 proc. (237 balsai) klausiamas pasirodė neaktualus.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...tveje-96383849
https://madeinvilnius.lt/naujienos/miestas/vilnieciai-eismas-upes-gatve-sakuru-zydejimo-laikotarpiu-neturetu-buti-draudziamas/
- 1 patinka
Comment
-
Pilnai užtektų (ir reikėtų) tokiose gatvėse, kaip Upės, riboti tranzitą. Ir, kadangi Vilniuje ženklai yra tik pasiūlymas, tą reikėtų daryti fizinėmis priemonėmis. Pageidautina betono blokais, nes atskyrus paprastais bortais ir trinkelėmis liaudis nematys problemos važiuot kaip važiavusi.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, dėl tos pačios vietos. Ironiška, kad dabar patogiausias būdas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams ir kitiems micromobilininkams patekti iš Upės g. į Konstitucijos pr. yra pro Artery... požeminį parkingą. T.y. literaliai einant per automobiliams skirtus šlagbaumus ir po to pro automobiliams skirtą rampą į Konstitucijos pr.
Aš ir naudojuos tuo pravažiavimu. Pagalvojau, jei jie pastabės šitą tendenciją, ar nepadarys tam tikrų ribojimų
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Argi neironiška
Aš ir naudojuos tuo pravažiavimu. Pagalvojau, jei jie pastabės šitą tendenciją, ar nepadarys tam tikrų ribojimų
Kitu atveju tai eilinis pavyzdys, kad šitame mieste nėra planavimo ruošiantis kažką statyti.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
O nebuvo pirminis planas sujungti požeminės perėjos po Europa su Artery, padarant praėjimą po Konstitucijos pr.?
Kitu atveju tai eilinis pavyzdys, kad šitame mieste nėra planavimo ruošiantis kažką statyti.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Yra, bet jis vis dar uždarytas ir atrodo, kad bus su durimis
Comment
-
Gyventojai kviečiami susipažinti su Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizija
<..>
Susitikimas vyks Vilniaus miesto savivaldybės (Konstitucijos pr. 3) 20-ame aukšte. Susitikimo metu specialistai pristatys nagrinėjamos teritorijos raidos perspektyvas, Lvivo ir Krokuvos gatvių vizijas bei darnaus judumo (įskaitant ir viešojo transporto) perspektyvą šioje teritorijoje. Po pristatymo vyks diskusija prie teminių stalų – dalyviai galės paklausti ir išsakyti nuomonę apie kuriamus Lvivo ir Krokuvos gatvių dizaino principus ir su šiomis gatvėmis besiribojančias viešąsias erdves.
<..>
- 14 patinka
Comment
-
Šatrijos - Laumėnų gatvių sankryža
Foto 2024.05
Šatrijos gatvėje pietų kryptimi kieta danga yra tik iki dviejų naujų namų
Sankryža šalia "Naujojo Skanseno" kvartalo
Šatrijos gatvėje eismas (ir parkavimas) šiaurės kryptimi atidarytas iki Videniškių gatvės
Laumėnų gatvė vakarų kryptimi kol kas uždaryta
Laumėnų gatvės vaizdas rytų kryptimi link Kernavės gatvės
Anksčiau ši atkarpa turėjo Šatrijos gatvės vardą
Yra kur tobulėti
- 5 patinka
Comment
-
Norima rekonstruoti Lvivo ir Krokuvos gatves - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis
Gegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms.
O Krokuvos g. projektas juk jau seniai yra, tai vėl iš naujo darys?Paskutinis taisė John; 2024.05.05, 13:15.
- 3 patinka
Comment
-
Lvivo ir Krokuvos gatvių rekonstrukcijaGegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms. Susitikimas vyks Vilniaus miesto savivaldybės (Konstitucijos pr. 3) 20-ame aukšte. […]
- 1 patinka
Comment
-
Papildė planeliais:
Gegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms.
Lvivo pažiūrėjus į mažesnius bendrus planelius matosi kad reguliuojamas sankryžas planuoja keisti į žiedukus, planuojami 2-3 žiedukai.
Lvivo 1-as variantas:
Lvivo 2-as variantas:
Krokuvos 1-as variantas:
Krokuvos 2-as variantas:
Paskutinis taisė Edd; 2024.05.09, 11:43.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPapildė planeliais:
Lvivo pažiūrėjus į mažesnius bendrus planelius matosi kad reguliuojamas sankryžas planuoja keisti į žiedukus, planuojami 2-3 žiedukai.
Lvivo 1-as variantas:
https://idvilnius.lt/lvivo-ir-krokuvos-gatviu-pokyciai/
Gal pagaliau panaikins tas absurdiškas šviesoforines sekcijas Lvovo (Lvivo)-Kernavės gatvių sankryžoje
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKrokuvos g. konceptas super.
Realco projekto "Hero" vizualizacija, šalai matosi senasis monolitinis daugiaaukštis
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...&ada1d1971a843
Krokuvos gatvė dabar
Foto 2024.05
Kažkas įsigudrina pravažiuoti nepametęs ratų
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKrokuvos g. konceptas super. Tik įdomu, ar tokia naujovė praeis pro vietos marozų ir juos reprezentuojančių politikų filtrą.
O dėl Lvivo tai jeigu pasirinktų antrą variantą, galima sakyt vienoje pusėje dvirtakio išvis nebūtų, nes 07:00-19:00 tai būtų "nū taj aš cyk minūcelėj" parkingas su įjungtai avariniais.
- 5 patinka
Comment
-
Na tai biškį summary, kas ir kaip vyko pirmame Lvivo/Krokuvos ir aplinkinės teritorijos tvarkymo priešprojektinių planų pristatyme. Be jau išpublikuotų Lvivo ir Krokuvos gatvių paveiksliukų, buvo prezentacijos slaidai, bet aš, galvodamas, kad jais vėliau rengėjai pasidalins, nenufotkinau, o jie sladų visgi nepasidalino, tai slaidų nebus. Nors šiaip ten nieko naujo juose nebuvo, ko bent jau daugmaž iki šiol nebūtume žinoję.
Iškart reikia pasakyti, kad formatas labai geras, gerai suorganizuotas ir visi susirinę buvo įtraukiami į diskusiją, visas feedbackas pažymimas, užrašomas ir, pasak ID Vilniaus, kurie šituos projektus rengia, bus naudojamas rengiant realius projektinius pasiūlymus. Tai iš tos pusės buvau labai maloniai nustebintas, nes VMS, pasirodo, yra žmonių, kurie nori ir gali.
Renginio formatas maždaug toks: 1 valanda šnekoms ir prezentacijoms iš projekto rengėjų, 1 valanda (realiai gavosi daugiau) diskusijoms prie 3 stalų pagal temą: Lvivo g., Krokuvos g., teritorijų tvarkymas/apželdinimas. Lvivo g. buvo populiariausias stalas, prie kurio aš irgi prisitryniau.
Kiek mačiau ir girdėjau, iš visų susirinkusių (gal apie 30 žmonių?) nesigirdėjo jokių petrolheadų balsų, dauguma Šnipiškių gyventojai arba ten dirbantys, taip pat labai didelė dalis kaip nors susiję su planavimais ir architektūromis, tai gavosi taip, kad visi kaip ir pasisakė už "gatvių siaurinimą" ir "vairuotojų genocidą", kas irgi nustebino iš maloniosios pusės, nes aš kaip ir buvau pasiruošęs, esant reikalui, veltis į ginčus su ta fauna.
Dėl Krokuvos g. diskusijų negirdėjau, bet, kaip supratau iš rengėjų apibendrinimų, konsensusas buvo, kad antras variantas yra geresnis ir labiau visiems patiko, tai ant jo ir bus daromi priešprojektiniai:
Lvivo g. abu projektai iš esmės skiriasi tik dėl dviračių takų lokacijos. Vienas iš dalyvių sukritikavo antrą variantą, nes tai nebėra kažkas, kas daroma NL ir šiaip abipusiai takai yra geriau. Buvo nemažai kitokios kritikos Lvivo g., pagrinde dėl to, kad lyg ir bandoma būti Swiss army knife t.y. bandoma įtikti visiems po truputį, ko rezultate niekas nebus labai gerai, dėl to reiktų labiau koncentruotis į vieną sritį, preferably į geresnį gatvės pritaikymą pėstiesiems ir darant iš jos D kategorijos gatvę, o ne dabartinę C ar kokia ten ji skaitosi šiuo metu.
Dėl VT Lvivo g. kažkas pastebėjo, kad nėra prasmės ten turėti VT, nes mažoje gatvėje tai nelabai turi prasmės, o šalia yra Konstitucijos pr., kuris yra ir bus VT magistralė.
Dar dėl VT prie Jablonskio skvero (Konstitucijos/Kalvarkių kampas) papaišytas "VT hub", nors ten neplanuojamas joks tikras hub'as, o tik pora autobusų stotelių Kalvarijų g. ir Konstitucijos pr. netoli sankryžos, tai dėl daiktų vadinimo netikrais vardais rengėjai gavo pastabų iš vieno dalyvio, kuris turbūt biškiuką geriau už pačius rengėjus susidaudo apie VT. Aš irgi jam pritariau. Dar buvo tuose planuose pažymėti kiti pakeitimai su VT stotelių lokacijomis, bet iš esmės nieko įdomaus.
Buvo siūlymai kaip nors riboti potencialų tranzitą ir bandančių "aplenkti kamščius" srautą Lvivo gatve, nors ir nebuvo prieita išvados, kaip geriausiai tai reiktų padaryti, nors šitą rengėjai irgi pasižymėjo.
Iš šiaip random vietinių gyventojų buvo klausimų, kaip reiktų užtikrinti geresnes parkavimosi galimybes vietiniams ir ar nereiktų didinti kvotų parkingo vietų skaičiui statant naujus pastatus. Projekto rengėjo atsakymas buvo labai geras: paaiškino, kad jeigu bus dar daugiau parkavimo vietų, tai kamštyje atsidursime dar neišvažiavę iš parkingo, nes gatvių capacity jau dabar yra ant maximumo ir jis tikrai nedidės, tai daugiau parkingų absoliučiai nieko nesprendžia ir juos didinti nebūtų protinga, o judėjimui reiktų daugiau naudotis alternatyviais būdais t.y. VT, dviračiu, pėsčiomis.
Nuo savęs pridėjau, kad šito ir panašių projektų rengėjai turėtų daugiau dėmesio skirti kokybiškam tokių projektų viešinimui ir ypač darbui su žiniasklaida ir žurnalistais, kad susilauktume mažiau idiotiškų antraščių, kaip "Ketinama siaurinti dar vieną gatvę". Su tuorengėjai sutiko ir pasižymėjo savo whiteboarde.
Dar žadėjo atsiųsti susitikimo apibendrinimus į emailą, tai jeigu atsiųs, pasidalinsiu čia irgi.
Šiaip, all in all, geras svarbių projektų viešinimo formatas, geru laiku (18.00 val. po darbo valandų), su konstruktyvia diskusija ir neblogai pasiruošusiais projekto autoriais, kurie gali atsakyti į klausimus face to face. Gana pozityviai nuteikia tokios ID Vilnius pastangos užsiimti realiu, o ne apsimestiniu, projektų viešinimu. Dabar tik reikia sulaukti, kas realiai išeis iš šito projekto ir ar neįleis automarozų ir petrolheadų pro galines duris, kuriems bus leista viską sugadinti be jokių diskusijų, kaip buvo padaryta, pavyzdžiui, su Saltoniškių/Narbuto sankryža, kur viršų prieš bet kokias diskusijas ir net parengtą projektą paėmė vieno žmogaus asmeninės politinės ambicijos.Paskutinis taisė John; 2024.05.11, 15:06.
- 34 patinka
Comment
Comment