Kolegos, aš puikiai tai suprasdamas ir pasakiau, kad infrastruktūra turi būti planuojama architektų. Mano pagrindinė mintis ir yra, kad reikia nutraukti esamą praktiką kuomet tą daro ne architektai, ne rekonstrukcijos projektais, ir ją keisti. Kaip yra aš žinau. Bet sutikčiau su demesio atkreipimu, kad galbūt aiškiai minties neišreiškiau dėl architektų samdymo ir esamos blogos praktirkos nutraukimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Viena vertus, tai tam tikras architektų galimas darbas jau yra atliktas su infros įrengimo rekomendacijomis Vilniuje. Tas dokumentas, nors ir su savo klaidomis, bet yra gana detaliai nubrėžiantis pagrindinius principus kaip turi būti projektuojama infra.
Kita vertus jeigu samdytum architektus kiekvienai gatvei, tai gali mieste gauti balaganą su skirtingais įsivaizdavimais ir tarpusavyje nederančiais sprendimais. Architektai turbūt galėtų būti samdomi, kai yra sudėtingesni atvejai, kur reikia tarkim ne tik gatvę, bet ir viešą erdvę projektuoti (čia turiu omenyje, kai gatvė yra kokia Manufaktūrų, kur viešoji erdvė yra ne tik pati gatvė, bet ir jos platesnė aplinka) arba koks nors Paupys, kur gatvės ir skveras projektuojami vienu ypu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViena vertus, tai tam tikras architektų galimas darbas jau yra atliktas su infros įrengimo rekomendacijomis Vilniuje. Tas dokumentas, nors ir su savo klaidomis, bet yra gana detaliai nubrėžiantis pagrindinius principus kaip turi būti projektuojama infra.
Kita vertus jeigu samdytum architektus kiekvienai gatvei, tai gali mieste gauti balaganą su skirtingais įsivaizdavimais ir tarpusavyje nederančiais sprendimais. Architektai turbūt galėtų būti samdomi, kai yra sudėtingesni atvejai, kur reikia tarkim ne tik gatvę, bet ir viešą erdvę projektuoti (čia turiu omenyje, kai gatvė yra kokia Manufaktūrų, kur viešoji erdvė yra ne tik pati gatvė, bet ir jos platesnė aplinka) arba koks nors Paupys, kur gatvės ir skveras projektuojami vienu ypu.
Antra, yra pagrindiniai projektavimo principai, kurie turi apsaugoti nuo nesuderinto priėjimo prie reikalo tokie kaip jau minėti parengti bent daliniai projektavimo principai esantys savivaldybėje, STR, ir dar daug kitų.
Trečia, tai nėra procesas lyg koks mažų vaikų smėlio dėžėje pasižaidimas. Užsakant pvz proejkavimo biure tokią užduotį, geras projektavimo biuras pirmiausia sieks išsiaiškinti užduotį ir poreikius, tuomet jei matys, kad užsakovas prieštarauja gerosios projektavimo praktikos principams patį užsakovą konsultuos kaip ką daryti ir ko nedaryti, ir tik nusistačius pagrindinius projektavimo principus imsis detalizuoti.
Comment
-
Tvarkys mašinų laužymo atkarpą Linkmenų gatvės gale (buv. Durpių gatvėje) už "Compensos", šalia buv. metalinių garažiukų.
Projektiniuose pasiūlymuose 21 psl. iš 39 sudaro medžių aprašymai.
Kernavės g. (dalies) šalia projektuojamo vaikų lopšelio-darželio Kernavės g. 82, Vilniuje statybos projektas
Projektuojamoje Kernavės gatvės dalyje numatoma 6,5 m važiuojamoji dalis. Gatve numatomas viešojo transporto eismas.
Kernavės ir Linkmenų g. sankryžoje numatyta labai maža žiedinė sankryža su pervažiuojama vidine dalimis. Žiedinė sankryža projektuojama, kad joje galėtų apsisukti viešasis transportas. Sankryžos skersmuo 22 m. Vidinės dalis formuojama iš grubiai skeltų natūralaus akmens trinkelių.
Gatvėje numatomas autobusų sustojimas ir 9 automobilių stovėjimo vietos. Gatvė projektuojama su dvišlaičiu 2,5% nuolydžiu. Prisijungimas iš Kernavės gatvės į žiedinę sankryžą numatomas vienpusiu eismu.
Pėsčiųjų takai projektuojami 2,62 m pločio atsižvelgiant į mieste naudojamų 375 mm pločio betonines plytelių matmenis.. Esami geros būklės pėsčiųjų ir dviračių takai išsaugomi.
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas: 2024.05.08 15:00
Nuoroda į viešo susirinkimo transliaciją https://us06web.zoom.us/j/9760133002?omn=85709621628
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAutobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAutobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?
Neaišku, kokio dydžio autobusas važiuos ta siaura Linkmenų gatve.Paskutinis taisė Romas; 2024.04.18, 06:53.
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąTen bus labai faina su tom 8 parkingo vietom, kai tėvai rytais/vakarais suveš savo ubliutkus į darželį
Bet gatvė bus užkimsta abiem atvejais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDrįstu pataisyti - "ubliūdkus".
Bet gatvė bus užkimsta abiem atvejais.
Comment
-
Realiai tai ten turėtų būti draudžiamas tranzitinis eismas ir uždėtas šlagbaumas, praleidžiantis tik VT ir emergency servisus. Ko nereikia Linkmenų g. gyventojams, tai jų gatvę užkemšančių "gudresnių" automarozų, kurie bandys pro ten "aplenkti" kamščius ir tokiu būdu sėdės kamštyje toje gatvėje.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąKą tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:
Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.18, 21:26.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTos grotelės šonuose gal vakuuminės, nes net plika akimi matosi, kad jos yra bene aukščiausiame taške per visą profilį.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Ten net aiškiausiai matosi, kaip prie jų trinkelės kyla aukštyn, čia grynai kaip iš Naša Raša statybininkų sketch'o
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šuliniai statomi pagal bortus. O balos aiškiai formuojasi pagal ratų provėžas, tai čia bus pagrindo kokybės problema.
- 4 patinka
Comment
-
Išvažiavimas iš Artery ir Radisson viešbučio. Išplatino pridedant dar vieną eismo juosta
Vaizdas seniau:
Vaizdas dabar:
- 5 patinka
Comment
Comment