Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kolegos, aš puikiai tai suprasdamas ir pasakiau, kad infrastruktūra turi būti planuojama architektų. Mano pagrindinė mintis ir yra, kad reikia nutraukti esamą praktiką kuomet tą daro ne architektai, ne rekonstrukcijos projektais, ir ją keisti. Kaip yra aš žinau. Bet sutikčiau su demesio atkreipimu, kad galbūt aiškiai minties neišreiškiau dėl architektų samdymo ir esamos blogos praktirkos nutraukimo.

    Comment


      Viena vertus, tai tam tikras architektų galimas darbas jau yra atliktas su infros įrengimo rekomendacijomis Vilniuje. Tas dokumentas, nors ir su savo klaidomis, bet yra gana detaliai nubrėžiantis pagrindinius principus kaip turi būti projektuojama infra.

      Kita vertus jeigu samdytum architektus kiekvienai gatvei, tai gali mieste gauti balaganą su skirtingais įsivaizdavimais ir tarpusavyje nederančiais sprendimais. Architektai turbūt galėtų būti samdomi, kai yra sudėtingesni atvejai, kur reikia tarkim ne tik gatvę, bet ir viešą erdvę projektuoti (čia turiu omenyje, kai gatvė yra kokia Manufaktūrų, kur viešoji erdvė yra ne tik pati gatvė, bet ir jos platesnė aplinka) arba koks nors Paupys, kur gatvės ir skveras projektuojami vienu ypu.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Viena vertus, tai tam tikras architektų galimas darbas jau yra atliktas su infros įrengimo rekomendacijomis Vilniuje. Tas dokumentas, nors ir su savo klaidomis, bet yra gana detaliai nubrėžiantis pagrindinius principus kaip turi būti projektuojama infra.

        Kita vertus jeigu samdytum architektus kiekvienai gatvei, tai gali mieste gauti balaganą su skirtingais įsivaizdavimais ir tarpusavyje nederančiais sprendimais. Architektai turbūt galėtų būti samdomi, kai yra sudėtingesni atvejai, kur reikia tarkim ne tik gatvę, bet ir viešą erdvę projektuoti (čia turiu omenyje, kai gatvė yra kokia Manufaktūrų, kur viešoji erdvė yra ne tik pati gatvė, bet ir jos platesnė aplinka) arba koks nors Paupys, kur gatvės ir skveras projektuojami vienu ypu.
        Architektai ne kokie diletantai. Jie į tokius dalykus žiūri holistiškai, pradeda nuo makro vaizdo. Taip, yra prastai darbą darančių, bet čia ne pastato architektūra, kuri yra sudėtingesnis reikalas nei gatvių erdvių projektavimas.

        Antra, yra pagrindiniai projektavimo principai, kurie turi apsaugoti nuo nesuderinto priėjimo prie reikalo tokie kaip jau minėti parengti bent daliniai projektavimo principai esantys savivaldybėje, STR, ir dar daug kitų.

        Trečia, tai nėra procesas lyg koks mažų vaikų smėlio dėžėje pasižaidimas. Užsakant pvz proejkavimo biure tokią užduotį, geras projektavimo biuras pirmiausia sieks išsiaiškinti užduotį ir poreikius, tuomet jei matys, kad užsakovas prieštarauja gerosios projektavimo praktikos principams patį užsakovą konsultuos kaip ką daryti ir ko nedaryti, ir tik nusistačius pagrindinius projektavimo principus imsis detalizuoti.

        Comment


          Tvarkys mašinų laužymo atkarpą Linkmenų gatvės gale (buv. Durpių gatvėje) už "Compensos", šalia buv. metalinių garažiukų.
          Projektiniuose pasiūlymuose 21 psl. iš 39 sudaro medžių aprašymai.

          Kernavės g. (dalies) šalia projektuojamo vaikų lopšelio-darželio Kernavės g. 82, Vilniuje statybos projektas
          Projektuojamoje Kernavės gatvės dalyje numatoma 6,5 m važiuojamoji dalis. Gatve numatomas viešojo transporto eismas.
          Kernavės ir Linkmenų g. sankryžoje numatyta labai maža žiedinė sankryža su pervažiuojama vidine dalimis. Žiedinė sankryža projektuojama, kad joje galėtų apsisukti viešasis transportas. Sankryžos skersmuo 22 m. Vidinės dalis formuojama iš grubiai skeltų natūralaus akmens trinkelių.
          Gatvėje numatomas autobusų sustojimas ir 9 automobilių stovėjimo vietos. Gatvė projektuojama su dvišlaičiu 2,5% nuolydžiu. Prisijungimas iš Kernavės gatvės į žiedinę sankryžą numatomas vienpusiu eismu.
          Pėsčiųjų takai projektuojami 2,62 m pločio atsižvelgiant į mieste naudojamų 375 mm pločio betonines plytelių matmenis.. Esami geros būklės pėsčiųjų ir dviračių takai išsaugomi.


          Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas: 2024.05.08 15:00
          Nuoroda į viešo susirinkimo transliaciją https://us06web.zoom.us/j/9760133002?omn=85709621628

          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
          Projekto vieta:

          Comment


            Autobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Autobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?
              Naujų maršrutų konkurse buvo naujas maršrutas, Oro uostas – Centras – Europos aikštė - Šnipiškės Baigiasi Žalgirio g., Geležinio Vilko g., Ozo g., Kernavės g., Linkmenų g.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Autobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?
                Šiame dendrologijos žinyne, kuris buvo pavadintas "projektiniais pasiūlymais" yra užsimenama, kad ten važinės viešasis tranportas.
                Neaišku, kokio dydžio autobusas važiuos ta siaura Linkmenų gatve.
                Paskutinis taisė Romas; 2024.04.18, 06:53.

                Comment


                  Ten bus labai faina su tom 8 parkingo vietom, kai tėvai rytais/vakarais suveš savo ubliutkus į darželį ant avarinių užblokuodami visą gatvę. Čia 100% gonna happen. + tos 8 parkingo vietos bus pastoviai užimtos.

                  Comment


                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                    Ten bus labai faina su tom 8 parkingo vietom, kai tėvai rytais/vakarais suveš savo ubliutkus į darželį
                    Drįstu pataisyti - "ubliūdkus".
                    Bet gatvė bus užkimsta abiem atvejais.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Drįstu pataisyti - "ubliūdkus".
                      Bet gatvė bus užkimsta abiem atvejais.
                      Drįstu pataisyti - užkimusi. Ar turėta omeny užkimšta?

                      Comment


                        /\ Užkimšta visais atvejais.

                        Comment


                          Realiai tai ten turėtų būti draudžiamas tranzitinis eismas ir uždėtas šlagbaumas, praleidžiantis tik VT ir emergency servisus. Ko nereikia Linkmenų g. gyventojams, tai jų gatvę užkemšančių "gudresnių" automarozų, kurie bandys pro ten "aplenkti" kamščius ir tokiu būdu sėdės kamštyje toje gatvėje.

                          Comment


                            Būtų puiku, jei būtų paleistas VT per visą Linkmenų g. ir po to per šią projektuojamą Kernavės g. atkarpą į Ozo g.

                            Comment


                              Ką tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:
                              Click image for larger version  Name:	20240416_184831.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2125063

                              Click image for larger version  Name:	20240416_184802.jpg Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2125062

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Ką tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:

                                Ir lietvamzdis tiesiai ant dangų - kaip prie caro. Nepaisant naujoviškų grotelių bortuose, lietvsmzdžiui pajungt jau matyt nebepakankamas vamzdžių pralaidumas, bet perbėgęs per šaligatvį legalizuojasi į pakankamą
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.18, 21:26.

                                Comment


                                  Tos grotelės šonuose gal vakuuminės, nes net plika akimi matosi, kad jos yra bene aukščiausiame taške per visą profilį.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Tos grotelės šonuose gal vakuuminės, nes net plika akimi matosi, kad jos yra bene aukščiausiame taške per visą profilį.
                                    Ten net aiškiausiai matosi, kaip prie jų trinkelės kyla aukštyn, čia grynai kaip iš Naša Raša statybininkų sketch'o

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Ten net aiškiausiai matosi, kaip prie jų trinkelės kyla aukštyn, čia grynai kaip iš Naša Raša statybininkų sketch'o
                                      Šuliniai statomi pagal bortus. O balos aiškiai formuojasi pagal ratų provėžas, tai čia bus pagrindo kokybės problema.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Šuliniai statomi pagal bortus. O balos aiškiai formuojasi pagal ratų provėžas, tai čia bus pagrindo kokybės problema.
                                        Ir matosi, kad žiauri problema. Kadangi trapai yra abiejose pusėse, tai profilis turėjo būti /\ formos. O šiuo atveju daugiausiai vandens stovi ties ašine linija ir akivaizdu jog ten danga žemiausia.

                                        Comment


                                          Išvažiavimas iš Artery ir Radisson viešbučio. Išplatino pridedant dar vieną eismo juosta

                                          Vaizdas seniau:
                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	413
Size:	90,1 kB
ID:	2125588


                                          Vaizdas dabar:
                                          Click image for larger version

Name:	20240421_175456.jpg
Views:	425
Size:	1,86 MB
ID:	2125587

                                          Comment

                                          Working...
                                          X