Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neliečiant šaligatvių ir dviračių takų. Pats kelias keičiasi iš
    A+1+1-zebras-1+1+A
    į
    P+A+1+1-žalia skyriamoji-1+1+A+P

    Juostų skaičius automobiliams išlieka toks pat. Pačios juostos siaurinamos iš autostradinio pločio į standartinį.

    Comment


      Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

      Uzsiiminejama kazkokiais niekais kai tuo tarpu vilnius turi trecdali neasfaltuotu gatviu....( skelbiama apie 500 km zvyruotu gatviu) kai pilna neapsviestu ir neturinciu salygatviu gatviu ir gatveliu.....kai daugelis gatviu panasios i bangladeso ....nesuvokiama.
      Svarbu ne kilometrai, o gyventojai. Kiek procentų Vilniaus gyventojų gyvena prie žvyrkelio?

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        Svarbu ne kilometrai, o gyventojai. Kiek procentų Vilniaus gyventojų gyvena prie žvyrkelio?
        O kiek procentų Vilniaus gyventojų gyvena Konstitucijos prospekte ?

        Projektas gal ir nėra blogas, tik kad neturi jokios realios prasmės - tik naujos parkavimo vietos (nors Konstitucijos prospekte net nėra jokio parkavimo vietų trūkumo) ir medžiai skiriamojoje juostoje. Tuo tarpu Vilniuje pilna vietų, kurioms labiau reiktų infrastruktūros atnaujinimo nei Konstitucijos prospektas.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Netgi padidėjo juostų skaičius, plius parkavimas atsiranda, Šimašius čia gudriai žaidžia catch-all, realiai visiems tik pagerinimas gaunasi.
          Ar tikrai ten bus įprastas parkingas? Jis yra įvardintas kaip "keleivių išleidimo zona", įtariu kad gali būti ne įprastas parkingas, o su tarkim ribojamu stovėjimo laiku.

          Comment


            A juostą pietinėje Konstitucijos pusėje galima fiziškai atskirti nuo kitų juostų, kad VT apvažiuotų šviesoforus nelaukiant žalios šviesos.

            Comment


              Konstitucijos pr. danga yra labai geros kokybės ir neperseniausiai sutvarkyta. Kai reikės gatvę remontuoti, tai gal būtų tikslingiau ją rekonstruoti. Gal kas numano kokią sumą namotoma skirti šiuo metu nelabai reikalingam šiam projektui?

              Comment


                Tikiuos tos "parkingo" vietos bus tik palei Europą ar kur ten reikėjo kurjeriams, tokiu atveju vis tiek mažiau trukdys VT nei nelegaliai numesta transporto priemonė A juostoje. Ir aišku stovėti turėtų būti draudžiama jose, leisti tik sustoti ir tarkim išsikrauti ant avarinio palikus.

                Nežinau ar galima geriau padaryti, vis tiek ten liks miesto greitkelis, gal kai atsiras Kalvarijų / Konstitucijos sankryžoje iš visų pusių A juostos ir Konstitucijos pr liks vienintelė 2 x 3 gatvė aplinkui tuomet bus įmanoma normaliai humanizuoti susiaurinant iki 2 x 2 (bent jau nuo Kernavės g. sankryžos), nes nebus prasmės turėti platesnę gatvę už kitas, kuri tik išbalansuos srautus.

                Žodžiu tegu tik daro bus vien dėl pokyčio smagu pažiūrėti. Gal būtų gaila jei konkrečiai būtų aišku kas nusivėlina persistumdant prioritetams, bet dabar kai viskas ir taip chaotiškai vyksta tai medžių alėja Konstitucijos pr. bus bent jau geras enterteinmentas, nes garantuotai visi turės ką pasisakyti

                Comment


                  Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?
                    Vilniui reikalingas nebent žvaigždinis greitkelių tinklas - Ukmergės g., Savanorių pr., Minsko pl., bet ne skersai einančios magistralės keli šimtai metrų nuo Katedros, kad ir tunelyje.

                    Tiesa, gal dėl Ukmergės g. susilaikysiu, jau ruošiamasi gatvę paversti tokia kaip po paprasta. Greitkelis liks tik Vakarinis aplinkkelis, bet varge kaip ten dobilai man nepatinka (ir krypčių ženklinimas).

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Vilniui reikalingas nebent žvaigždinis greitkelių tinklas - Ukmergės g., Savanorių pr., Minsko pl., bet ne skersai einančios magistralės keli šimtai metrų nuo Katedros, kad ir tunelyje.
                      Bus magistralė ar ne magistralė čia kitas klausimas, kalbu apskritai apie gatvės sukišimą į tunelį ateityje, kuris jei užstatytų tą plotą viršuje ir vietoj gatvės atsirastų pėsčiųjų/dviračių zona būtų daug geresnis variantas nei variantas su gatve kad ir kiek ten bus medžių juostų.

                      Comment


                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?
                        Aš Konstitucijos pr įtunelinimo šalininkas, bet realistiškai žiūrint jam prisiruošta bus po kokių keliolikos metų anksčiausiai, o iki tol gali dar daug kas nutikti ir gal tiesiog prospektas bus susiaurintas iki keturių juostų ir humanizuotas iki eilinės miesto gatvės. Nors tikrai labai norėtųsi Europos aikštę pratęsti iki to paties Artery ir turėti nenutrūkstamą pėsčiųjų erdvę su jungtimi iki pat kito Neries kranto.

                        Manau jog jeigu reikės tai sugalvos kaip tuos medžius išsaugoti (tuneliai gali būti du po dvi juostas ir tilpti esamos gatvės perimetre) ar perkelti (subrendusių medžių iškasimas ir persodinimas turėtų tobulėti ir populiarėti) ateityje, tai tegu tik sodina, nes dabartiniam vaizde užkonservuoti prospektą vien dėl to jog kažkas kažkada gal bus, tai būtų labai liūdna
                        Paskutinis taisė themanual; 2021.09.30, 22:41.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą

                          Bus magistralė ar ne magistralė čia kitas klausimas, kalbu apskritai apie gatvės sukišimą į tunelį ateityje, kuris jei užstatytų tą plotą viršuje ir vietoj gatvės atsirastų pėsčiųjų/dviračių zona būtų daug geresnis variantas nei variantas su gatve kad ir kiek ten bus medžių juostų.
                          Jaučiu bus manual apsvarstytas variantas, gatvė liks antžeminė, siaurės iki 2+2, kraštinės juostos bus VT.

                          Tiesa, turiu vilčių, kad po Konstitucijos pr. bus požeminė geležinkelio linija, o ne gatvė požemyje.

                          Comment


                            Jei liks gatvė, tarkim 2+2, tai reiktų tada pagalvoti kaip išnaudoti tą erdvę, jau ir dabar esant tokiai plačiai gatvei šaligatviai labai platūs, kam ten tiek bereikalingos erdvės, kaip ją būtų galima išnaudoti esant 2+2 siauresnėm juostom? Dar 7-ą ar 8-ą eilę medžių prisodinti? Nežinau. Manau idealus variantas būtų jei gatvė būtų sukišta į tunelį, o viršuj statomi pastatai, normaliai išnaudojama ta visa erdvė. Suprantu kad šiuo metu kažką reikia daryti, dar pilna laisvų vietų plėtrai, iki tunelio nepriaugom, bet būtų gaila jei taip ir liktų toks didžiulis plotas su gatve ir tiesiog n medžių eilių.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Šimašius pasidalino Konstitucijos pr. vizija. Mano žiniomis darbai pavasarį.

                              EDIT: Nors prezentacijoje sako, kad jau spalio mėn.... https://view.publitas.com/vilniaus-m...ga_2021/page/1
                              Vizualizacijoje - atsiranda parkavimo vietos prie gatvės (platins?), o autobuso juostoje nupiešta važiuojančios lengvosios.

                              Medžiais užsodinta skiriamoji juosta - tramvajaus planai palaidoti 50 metų?

                              Dėl darbų pradžios gi glaima pastatyti kokius informacinius stendus ir kuoliukus Spalį, tada nieko nedaryti iki pavasario nes "šalnos" ir pradėti darbus pavasarį, bet apsimesti kad jau pusemetį dirbi.

                              P.S. nuorodoje giriasi lyg jų nuopelnas būtų tai, kad kavinės užgrobė šaligatvius ir dabar neįmanoma praeiti

                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Ar tai reiškia, kad Ukmergės g. analogiškas projektas buvo tik pokštas?
                              Nebuvo jokio ukmergės g projekto. Ten nuo pat pradžių buvo tiesiai pasakyta, kad tai tiesiog papaišytos vizualizacijos rinkimams. Jokio realaus projekto net nebuvo daryta.

                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                              Šie medžiai specialiai išvesti miestui, reikalaujantys mažai priežiūros ir ypatingai lėtai auga. Pvz. Gedo prospektas..., kiek jie paaugo nuo pasodinimo.
                              Nežinau kiek paaugo, per tikrai per daug, nes dabar visą vasarą ten negalima praeiti negadinant batų.

                              Parašė Edd Rodyti pranešimą

                              Ar tikrai ten bus įprastas parkingas? Jis yra įvardintas kaip "keleivių išleidimo zona", įtariu kad gali būti ne įprastas parkingas, o su tarkim ribojamu stovėjimo laiku.
                              O, tai tada dar ir nemokamas parkavimas gausis. Ženklus visi aišku ignoruos.

                              Comment


                                Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                Konstitucijos pr. danga yra labai geros kokybės ir neperseniausiai sutvarkyta. Kai reikės gatvę remontuoti, tai gal būtų tikslingiau ją rekonstruoti. Gal kas numano kokią sumą namotoma skirti šiuo metu nelabai reikalingam šiam projektui?
                                Tai kad nelabai gera jau ta danga, ypač "A" juostose ir ten, kur buvo vykdomi kasinėjimo darbai. Taip pat nemažai jau gerokai įsmukusių šulinių. Tikiuosi, kad tai bus tvarkoma.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Linkmenų gatvė
                                  Tiesiamų gatvelių tinklas tarp Linkmenų, Žalgirio ir Kernavės gatvvų

                                  https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                                  Foto 2021.10




                                  Linkmenų ir Videniškių g. sankryža












                                  Videniškių gatvė tąsa yra tarp Žalgirio g.106 "Moritos" ir Žalgirio g.112, toliau iki buv. Rudnios gatvės (statmena Žalgirio gatveibevardė gatvelė, kur meteorologai ir daugiabučiai ir meteorloogai) ir tolyn pro Žalgirio g. 94 kitą pusę - iki Kernavės gatvės

                                  Pora senesnių nuotraukų iš kitos pusės dėl orientacijos, kur eis Videniškių gatvelė

                                  Vaizdas į būsimą Videniškių gatvę nuo Kernavės gatvės


                                  Vaizdas į būsimą Videniškių gatvę nuo Rudnios gatvės, tarp Žalgirio g. 106 ir Žalgirio g. 112


                                  Žvilgsnis nuo Videniškių g. tvoros atgal į Linkmenų gatvę

                                  Comment


                                    Linkmenų gatvė
                                    Foto 2021.09


                                    Linkmenų ir Laumėnų gatvių sankryža








                                    Pritraukus


                                    Dešinėje - sandėliai


                                    Kairėje - YIT Kaustos kvartalo statybos




                                    Laumėnų - Šatrijos gatvelių sankryža


                                    Šatrijos gatvė į šiaurę (link Videniškių gatvės ir Žalgirio gatvių)




                                    Šatrijos- Laumėnų gatvė į rytus (link Kernavės gatvės).


                                    Šatrijos gatvė į pietus (link Daugėliškio gatvės)
                                    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.04, 07:12. Priežastis: Patikslinta - link Daugėliškio

                                    Comment


                                      Laumėnų - Šatrijos gatvelių sankryža prieš pusmetį atrodė visiškai kitaip
                                      Gatvelė turėjo (gal ir turi) Šatrijos vardą ir nuo Daugėliškio g. pusės, ir pasisukusi į rytus link Kernavės gatvės .

                                      Foto 2021.04
                                      Šatrijos g. einant iš pietų nuo Daugėliškio gatvės


                                      Šatrijos g. pasisuka į rytus


                                      Šatrijos (Laumėnų) gatvelės vaizdas link Kernavės gatvės


                                      Vaizdas link YIT Kaustos kvartalo buvo uždengtas reklamomis


                                      Komunikacijos būsimojoje Laumėnų gatvėje



                                      Kitas Laumėnų galas bus Kernavės - Daugėliškio gatvių žiedinėje sankryžoje
                                      Foto 2021.10


                                      Kol kas nuo Kernavės gatvės kažkokių pokyčių nesimato


                                      Pritarauktas vaizdas link YIT Kaustos kvartalo

                                      Comment


                                        Laumėnų gatvė einant atgal
                                        Foto 2021.10




                                        Kažkas pažymėta ryškiais dažais












                                        Antras asfalto sluoksnis




                                        Laumėnų - Linkmenų g. sankryža


                                        Linkmenų g. vaizdas link Žalgirio gatvės


                                        Iš kairės yra gana intensyvus eismas į stadioną


                                        Vaizdas pritraukus. Dabar atkreipiau dėnesį, kad pristatyta stovėti draudžiančių ženklų, bet mašinos parkuojamos jau dabar.
                                        Įdomu, kaip ten bus su parkavimu, kai apsigyvens visi gyventojai.

                                        Comment


                                          Mažas atnaujinimas iš Kernavės gatvės. Ties K17 šlykštyne prisodinta medžių. Atsiradusi aikštelė su pensininkų treniruokliais. Ne tik, kad mažai kas jais naudojasi, bet ir vieta parinkta keista.

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4622.jpeg Views:	1 Size:	1,56 MB ID:	1916945

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_4621.jpeg
Views:	1333
Size:	1,72 MB
ID:	1916953

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4623.jpeg Views:	1 Size:	1,93 MB ID:	1916947

                                          VT stotelė jau naudojama parkavimui:

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4625.jpeg Views:	1 Size:	1,75 MB ID:	1916948

                                          Dar krūmelių skiriamojoj juostoj:

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4628.jpeg Views:	1 Size:	2,33 MB ID:	1916949

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4629.jpeg Views:	1 Size:	2,13 MB ID:	1916950

                                          Kernavės ir Lvovo sankryžoje prismaigstyta šviesoforų. Ganėtinai juokingai atrodo viskas iš trūkstamos jungties su Konstitucijos pr. pusės:

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4635.jpeg Views:	1 Size:	1,66 MB ID:	1916951

                                          Reguliuojama pėsčiųjų perėja

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_4632.jpeg Views:	1 Size:	1,90 MB ID:	1916952

                                          Comment

                                          Working...
                                          X