Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kaip tai atrodo aš rodžiau anksčiau. Ar tamsta nežiūri?Paskutinis taisė Edd; 2021.09.11, 12:22.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, 100 metrų ilgio VIENINTELĖJE tokio tipo gatvėje visame mieste ims gesti seni triperiai. Kodėl aš norėčiau lažintis, kad to niekada nebus, kaip nebūna, pavyzdžiui, Nyderlanduose?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąJei jau suges ten auto, argi negalima jos pastumti iki artimiausio įvažiavimo į pvz kiemą?
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Tai vienaip ar kitaip išspręs tą situaciją, tik ar to reikėjo. Po visų diskusijų ir apmąstymų mano asmenine nuomone turbūt geriausias variantas būtų buvęs 4-ių eismo juostų gatvė, iš kurių dvi būtų A juostos, kad ir su tokia juosta viduryje (tuo atveju gal net geriau būtų su tokia juosta viduryje, kaip mano pateiktam pavyzdyje UK). Bet aš tikrai ne specialistas, nei viešojo transporto maršrutus galiu įvertinti, nei gatvių apkrovas, tai tik mano nuomonė bandant viską įvertinti ir jei viešasis transportas pas mus prioritetas (kuo tikrai turėtų būti). Manau kad žiūrint į ne vieną infrastruktūros projektą, darosi akivaizdu kad tai daugiau ne specialistų, o daugeliu atvejų politiniai sprendimai. Būtų kita valdžia būtų kitokie ir sprendimai, nors specialistai, projektuotojai greičiausiai liktų tie patys (ir galimai dar blogesni sprendimai, perlenkiantys viską į kitą pusę, dėl to nesiginčysiu).
- 5 patinka
Comment
-
Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti. Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad jis kursuotų kur kas rečiau nei VT Konstitucijos ir Kalvarijų g. ir nelabai kas norės jo laukti gerą pusvalandį. Taip pat stotelės įrengtos nelogiškose vietose, o be jungties su Konstitucijos pr. jam reiktų sukinėtis per Lvovo g.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąVeikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti.
Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad (...)
O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.
Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.
Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..
Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,
Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
Kernavės gatvės projekto vieta turėtų būti yra čia:
Bus ir daugiau Šnipiškių gatvių nuotraukų
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
Nors iš dalies suprantu sentimentą automobiliui, bet reik suprasti, kad esant tokiai ekologinei tendencijai kokia ji yra, panašaus "blogo" projektavimo ateityje bus vis daugiau ir pamažu priprasime. Klausimas tik ar turime laiko pratintis pamažu.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąVadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.
Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.
NMC ir Šnipiškės yra puiki pasivaikščiojimo vieta, kai savaitgalį pačiam nereikia stovėti kamščiusoe ar ieškoti parkavimo - ten nuolat kažkas keičiasi.
Užuojata ten dirbantiems ir gyvenantiems.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.
Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.
Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..
Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,
Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
Liepkalnio g. iki rekonstrukcijos buvo 3 juostų, dabar turim net 6 juostas ir net (kai kur) platesnes eismo juostas. Ar nuo tokio platinimo sumažėjo grūstys?
Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...
Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąApie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...
Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.
Tuo tarpu susiaurints ar bus siaurinamos Naugarduko, Kavoliuko, Didlaukio, Šaltkalvių, Žvalgų gatvės. Bet apie tai yra kitos temos. Prašom nepriimt asmeniškai, jei teko prisdėti prie to siaurinimo. Tikrai profesionaliai susiaurinta.
Kažko susinervino "darnaus judumo" šalininkai.
Kai nelieka argumentų, prasideda įžeidinėjimai
Nedaug laiko liko įsitikinti, ar Kernavės gatvėje bus kamščiai.
Būtų be galo malonu, jei jų ten neatsirastų.
Kai tiesiama gatvė, ji atlieka konkrečią funkciją. Dabar Kernavės gatvės charakteristikos visiškai nesiskiria nuo projektuojamų Krokuvos ir Daugėliškio gatvių. Tos dvi bus kvartalinės ir skirto privažiavimai - su jomis viskas tvarkoje.
Kernavės gatvė pradžioje buvo numatyta nuo tilto (kurio taip ir nebus) iki Ozo gatvės.
Dabar liko tik jungtis nuo Lvovo iki Žalgirio gatvių. Net ir sutrumpinta gatvė jungia du traukos centrus - daugybę darbo vietų NMC biuruose ir svarbią gatvę,
Jei Kernavės gatvės tiesimo tikslas būtų buvęs sumažinti kamščius Lvovo, Linkmenų ir Kalvarijų gatvėse (pastaroji susiaurėja perpus), ji turėjo būti platesnė.
Jei norėjosi pasekti dar vieną pasaką apie "darnią aplinką", tai reikėjo nutiesti vienpusio eismo Giedraičių gatvės analogą, kur dvirtakis pločiu prilygsta važiuojamąją daliai:
- Nebus sukurtas "induced demand" automobiliams
- Jei visi persėstų ant paspirtukų ir dviračių, liktų vietos platinti dvirtakius.
- Būtų dar daugiau vietos lauko kavinėms.ir želdiniams.
Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNet gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąKaži kodėl gatvės tiesiojoje atkarpoje vidurinėje dalyje granitiniai borteliai, o kraštinėje dalyje pigūs ir neilgaamžiai betoniniai? Kur čia logika?
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Žmonės baigė 10 klasių, tikrai geriau žino apie miesto planavimą, urbanizaciją ir panašiai, čia tas pats, kad aš dirbdamas tik su Excel sakyčiau, kad dirbtinis intelektas yra nesamanė.
"Genialus projektas".......speju cia padirbejo DIRBTINIS INTELEKTAS !!!!!! O kas laukia sios gatves jei suges koks ja vaziuojantis automobilis, ir kaip ji reiketu evakuoti ???? Atrodo cia lyg ir ne priemestis, berods kazkada lyg galvojo kad tai bus -NAUJASIS VILNIAUS CENTRAS....o kas gaunasi ???? PERKUNKIEMIS.
- 1 patinka
Comment
-
O iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? Tai būtų tas pats, kas nutiesti metro ir vežioti orą. O jei suges? O jei avarija? O jei... ko dar nepaminėjom... o jei vaikas išbėgs ir nebus vietos manevrui? Klasikiniai "o jei". Nu kas bus? Nu bus tas pats, kas ir bet kurioj kitoj gatvėj, kur kažkas nutinka. Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.
- 4 patinka
Comment
-
Kernavės gatvė
3. Kernavės - Daugėliškio gatvių sankryža. Pietinė dalis
Vietoje įstrįžos sankryžos ji padalinta į dvi dalis - šiaurinė yra žeidinė, o prietinė - "T" formos ,nors kažkada buvo prėžinių kur vakarinė Daugėliškio gatvės atkarpa nuo čia sujungiama su Fino gatve.
Foto 2021.09
Kairėje - posūkis į Daugėliškio gatvę (vakarus)
Daugėliškio gatvės vakarinė pusė
Šiame išplatėjime turbūt bus viešoje transporto stotelė
Žvilgsnis atgal.
Pagal viską gatvė už stotelės vėl susiaurės, nebus "kišenės" sukimui į dešinę,
Įstižas bordiūras atkartoja istorinę Daugėliškio gatvės trasą
Priartėjome prie žiedinės sankryžos šiarinėje sankryžos dalyje
Žvilgsnis atgal link NMC
- 4 patinka
Comment
Comment