Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nerandu dabar skaičių, Helsinkis 25%, o Vilnius? Ar tik ne virš 50%

    Vat būtent centre, kur eismas turėtu būti mažiausias ir reikia siaurų gatvių nes ten neturėtum važiuoti automobiliu.
    Gali būti kad virš 50%, tai tuo labiau, dar teks palaukti 25% Vilniuje. Plius faktas tas kad gatvės projektuojamos ir mašinoms net ir Helsinkyje, nes mašinų gatvėse ten yra žymiai daugiau nei viešojo transporto, nepaisant to kad ten viešasis transportas yra gerokai labiau išvystytas. Priminsiu ką reiškia tie skaičiai. Helsinkio gatvėmis metro tikrai nevažinėja, tai dalis jau atsimeta. Lieka autobusai, tramvajai... ir kiek jie gali pervežti keleivių? Žymiai daugiau nei automobiliu, nepaisant to automobiliais pervežama panašiai ar net daugiau keleivių, kitaip tariant Helsinkio gatvėse mašinų yra žymiai daugiau nei viešojo transporto priemonių, tai kalbos kad projektuojant gatves nereiktų atsižvelgti į juostų skaičiaus poreikį automobiliams yra kiek keistos, ypač Vilniuje kur situacija su viešuoju transportu nekokia. Sutinku, reikia žiūrėti į ateitį, gal kas pateiks skaičiukus kurie įtikins, bet man kolkas atrodo keistai, ypač kai tuo pačiu metu platina lygiagrečias gatves kur nėra tiek vietos.

    Na Šnipiškės nėra senamiestis, dar ilgai į darbo vietas NMC važiuos automobiliais. Ar yra normalus viešasis transportas Viniuje? Ar yra pakankamai jam A juostų? Ar yra veikianti park & ride sistema Vilniuje? Į visus klausimus atsakymas kaip ir aiškus, tai dabar mes nepaisant viso to tiesim kuo siauresnes gatveles ir vaidinsim Amsterdamą? Pagal visus faktorius niekaip netempiam iki Amsterdamo, na bet perspjausim bent jau padarę siauriausias gatveles ten kur net Amsterdamas galimai to nedarytų?

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Rimtai, dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta yra kraštutinumas? Vilniuje yra pilna dviejų juostų gatvių, ar jos irgi kraštutinumas? Ar tai jog gali išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir aplenkti tvarkingai stovinčius ir laukiančius prie šviesoforo, nes nėra skiriamosios, daro tokią gatvę jau nebekraštutinumu?
      Dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta pati savaime nėra kraštitinumas, komentaras buvo apie tamstos požiūrį apskritai. Dėl gatvės, nesisvaidau žodžiais - kraštitinumas, bet man kyla klausimas ar tikrai tokio pločio gatvės ten pakanka. Miesto centre kur aplink statomi 6+ aukštų daugiabučiai, dideli komerciniai pastatai, ofisai ir aplink visiškai neišvystytas gatvių tinklas... Šalia Linkmenų gatvė užkišta ir ją platinsim... O čia? Dar reikėjo pavingiuoti, vietos ten sočiai, būtų dar moderniau.

      Comment


        Linkmenų g. užkimšta, nes veikia induced demand. Nutieskit nors ir 6 juostų Kernavės g., bus vis tiek pilna mašinų. Miesto centras turi būti car-free. Ir dėl prasto VT nesiskųskit, tuoj Kalvarijų gatvė bus su A juostom abiejose pusėse

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Linkmenų g. užkimšta, nes veikia induced demand. Nutieskit nors ir 6 juostų Kernavės g., bus vis tiek pilna mašinų. Miesto centras turi būti car-free. Ir dėl prasto VT nesiskųskit, tuoj Kalvarijų gatvė bus su A juostom abiejose pusėse
          Taip, su tokiu išvystytu gatvių tinklu kaip Šnipiškėse, dabar net prisišaukėm problemą pavadinimu "induced demand" - tiesiog jau taip išvystėm tą tinklą, tokias geras sąlygas padarėm... Reiktų pertvarkyti visas gatves į pėsčiųjų, tada nebus nei vieno automobilio gatvėse.

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą

            Dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta pati savaime nėra kraštitinumas, komentaras buvo apie tamstos požiūrį apskritai. Dėl gatvės, nesisvaidau žodžiais - kraštitinumas, bet man kyla klausimas ar tikrai tokio pločio gatvės ten pakanka. Miesto centre kur aplink statomi 6+ aukštų daugiabučiai, dideli komerciniai pastatai, ofisai ir aplink visiškai neišvystytas gatvių tinklas... Šalia Linkmenų gatvė užkišta ir ją platinsim... O čia? Dar reikėjo pavingiuoti, vietos ten sočiai, būtų dar moderniau.
            O kuo jau tas mano požiūris kraštutinumas? Aš nesiūlau atsisakyti automobilių ir uždaryti miesto greitkelius, kurie Vilniuje visi yra keturių juostų išskyrus atkarpą Vakarinio aplinkkelio, bet kam prie jokio miesto greitkelio neprijungtai gatvei irgi daugiau nei dvi juostos jeigu piko metu eismas vis tiek stovės? Kad vienu metu galėtų daugiau žmonių kamštyje sedėti?

            Linkmenų gatvę kam platina nežinau, bet lygtais neplatins jos per visą ilgį (tik tarp šalia esančių sankryžų), o prieš sankryžą su Žalgirio g. ir Kernavės g. taip pat išplatės ir atsiras trys juostos.

            Ir olandai tikrai nedarytų Kernavės g. platesne (nebent tramvajų per ją paleistų), kai už 500m paraleliai eina gatvė su daug viešojo transporto, o už 500m į kitą pusę paraleliai eina miesto greitkelis, tiksliau jau 40 metų kaip nebedarytų, kažkada darė ir dabar gailis
            Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 15:52.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              O kuo jau tas mano požiūris kraštutinumas? Aš nesiūlau atsisakyti automobilių ir uždaryti miesto greitkelius, kurie Vilniuje visi yra keturių juostų išskyrus atkarpą Vakarinio aplinkkelio, bet kam prie jokio miesto greitkelio neprijungtai gatvei irgi daugiau nei dvi juostos jeigu piko metu eismas vis tiek stovės? Kad vienu metu galėtų daugiau žmonių kamštyje sedėti?
              Gal priminsiu kad Kernavės gatvė kai baigs ir padarys atkarpėlę prie Tower tiesiogiai jungs Konstitucijos pr. su Žalgirio gatve, kas yra toli gražu ne dviejų eismo juostų gatvės. Taip pat priminsiu kad Šnipiškėse buvo trobelių kaimas, gatvių tinklas yra toks... koks ir būna trobelių kaime, kai tuo tarpu dabar visur aplinkui kiša 6+ aukštų daugiabučius, biurus, daugiaaukščius biurus palei Konstritucijos pr. ir palei Lvovo gatvę. Būtent Kernavės ir Lovo gatvės sankryžoje planuojamas didžiulis multifunkcinis kompleksas (ir su ofisais).. galima vardinti ir vardinti. Na, bet sutiksiu kad yra ir projektų su kuriais tokios gatvės susišaukia - kintų kotedžiukai.

              Comment


                Kai Kernavės gatvė bus užsikišusi (o ji bus, net ir su 4 juostom), tada visi tie ofisai ir bus priversti minti dviratį ir eiti pėsčiomis. Centras iš ten ranka pasiekiamas, geresnės lokacijos dviračiams ir pėstiesiems nesugalvosi.

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  Kai Kernavės gatvė bus užsikišusi (o ji bus, net ir su 4 juostom), tada visi tie ofisai ir bus priversti minti dviratį ir eiti pėsčiomis. Centras iš ten ranka pasiekiamas, geresnės lokacijos dviračiams ir pėstiesiems nesugalvosi.
                  Aš pasisakau už racionalų planavimą, įvertinant viską, o ne tiesiog už bandymą visus priversti vaikščioti ir minti dviratį. Didžiosios dalies dirbančiųjų NMC tikslas yra namai kurie dažniausiu atveju bus ne centre, tai pasiūlymas jiems tiesiog eiti pėstiems arba važiuoti dviračiu ir ypač žiemą aš nežinau kiek tai realu.

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                    Gal priminsiu kad Kernavės gatvė kai baigs ir padarys atkarpėlę prie Tower tiesiogiai jungs Konstitucijos pr. su Žalgirio gatve, kas yra toli gražu ne dviejų eismo juostų gatvės. Taip pat priminsiu kad Šnipiškėse buvo trobelių kaimas, gatvių tinklas yra toks... koks ir būna trobelių kaime, kai tuo tarpu dabar visur aplinkui kiša 6+ aukštų daugiabučius, biurus, daugiaaukščius biurus palei Konstritucijos pr. ir palei Lvovo gatvę. Būtent Kernavės ir Lovo gatvės sankryžoje planuojamas didžiulis multifunkcinis kompleksas (ir su ofisais).. galima vardinti ir vardinti. Na, bet sutiksiu kad yra ir projektų su kuriais tokios gatvės susišaukia - kintų kotedžiukai.
                    Ir kas tuomet? Žalgirio g. ir Konsitutucijos pr. piko metu nėra kamščių, o Kernavės g. įsilies abejais atvejais be šviesoforų per dviejų lygių sankryžas, jog keturių juostų gatvės srautas būtų sugertas be pasekmių keturių juostų gatvėms, kurioms tas srautas atiteks?

                    Aš nematau kaip pagerėtų bendra padėtis, jeigu atsiras jų pačių pločio gatvė generuojanti srautą viduryje jų ir tas srautas pagrinde vis tiek bus iš/link paralelinių gatvių (G.V., Kalvarijų) su kuriomis šios gatvės jau ir taip sujungtos.

                    Jeigu amerikietišku stiliumi būtų pravalyta trasa gatvei iki pat Ozo parko daugiabučių ir įrengtos dviejų lygių sankryžos su Konsitucijos pr., Žalgirio g. ir Ozo g., tuomet tikrai būtų naudos iš keturių juostų gatvės, bet tik laikinai, kol nepristatytų daugiau ofisų NMC ar atsirastų kokia nors jungtis su Vaižganto g., ar tiesiog daugiau žmonių rinktųsi automobilį, kurie jau spėjo persėsti į autobusus.

                    Daug kartų pigiau ir ekologiškiau pagerinti VT susisiekimą tarp Ozo parko ir NMC nei tiesti dar vieną miesto greitkelį.

                    O dabar priešingai, įtariu jog padėtis net pablogėtų, nes dėl bandančių alternatyvius maršrutus per Kernavės g. Žalgirio g. taptų visiškai paralyžuota dar ilgesniam laikui ir tai persiduotų toliau link Tuskulėnų ar net Olandų g., o padėtis tik minimaliai pagerėtų Konstitucijos pr..

                    Man tai neskamba kaip racionalus planavimas, o papildomos jungtys gatvių tinkle nebūtinai gerina situaciją, čia video į temą:

                    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 18:00.

                    Comment


                      Tas nemanau yra tik tavo nuomonė, jei turit kas nors kokių nors pamodeliavimų, pvz., projektuojamų srautų žemėlapių ir įvertinimų vienu ir kitu atveju - prašom pasidalinti.

                      Comment


                        Na, mes analogiškai iš tamstos lauktume, nes srautų modeliavimai yra lyg ir būtini projektų rengimui. Tai projekte jie turėjo būti įvertinti. O tu sakai, kad jokiu būdu neužtenka

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Na, mes analogiškai iš tamstos lauktume, nes srautų modeliavimai yra lyg ir būtini projektų rengimui. Tai projekte jie turėjo būti įvertinti. O tu sakai, kad jokiu būdu neužtenka
                          Daug kas yra būtina, nepaisant to kaip matom realybėj Vilniuje su infrastruktūra daug kas gaunasi deja nekaip. Kažkada prie Zuoko planavo baisinę magistralę, manai tuo metu nevertino srautų? Gal pacituok kur aš sakiau kad jokiu būdu neužtenka?

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Tas nemanau yra tik tavo nuomonė, jei turit kas nors kokių nors pamodeliavimų, pvz., projektuojamų srautų žemėlapių ir įvertinimų vienu ir kitu atveju - prašom pasidalinti.
                            Modeliavimai projekte turi būti O dėl mano nuomonės, tai pasakysiu net drąsiau - užteks ir dviejų juostų Kernavės g., jog po jos atidarymo padėtis Žalgirio g. ir Tuskulėnų g. pablogėtų (pagerės šiek tiek Konstitucijos pr. bet to niekas net nepajus) - ir tuomet nieko modeliuoti nebereikia, tik palaukti
                            Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 18:43.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Kad nestotų visokie parkuotojai aš tik 5min ir neblokuotų visos juostos (kas išties trukdo vairuotojams), arba kad naktimis pusė gatvės nepavirstų parkingu (kas išties trukdo vairuotojams), kad gaideliai nelenktų kur tai visai nebūtina (kas išties trukdo vairuotojams), nu ir šiaip medžiai gražu skiriamojoje juostoje

                              Taip kad nesutinku, jog tokia gatvė trukdo vairuotojams, parkuotojams "kur noriu" tai taip, trukdys.
                              Yra išrasti tiek stovėjimą, tiek sustojimą draudžiantys ženklai, jeigu jie kažkokiais atvejai ne iki galo suveikia, tai nuo to neapsaugos ir šita vidurinė juosta, tik dar blogiau padarys. Praktinės naudos ta vidurinė juosta jokios neturi, tik problemų sukuria. Pateisinimas gali būti nebent tai, kad tai neva gražu, tik mano supratimu dviejų juostų kelias nėra jau toks platus, kad jį reikėtų dar ir medžiais į dvi dalis padalinti, pilnai užtenka medžių iš abiejų pusių.

                              Comment


                                Aš tai galvoju, jog Kernavės išvis galėtų palikti tik viešąjam transportui. Kerta per vidurį naujo mikrorajono, kur bus daug gyventojų. Tik kaip patogu pravesti maršrutus per ją.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                  Canary Wharf - tankus gatvių tinklas, metro ir dar plius šiame pavyzdyje gatvelėje telpa iš abiejų pusių priparkuoti automobiliai ir juosta automobiliams, gatvelė dvigubai trumpesnė už Kernavės. Kernavės gatvės atveju taip išeina kad policija važiuodama gelbėti Šeimų maršo aktyvisto gyvenančio Anrekos daugiabutyje mušamos žmonos, net negalėtų aplenkti kamščio (?) Na jei netyčia pasirinktų netinkamą maršrutą važiuoti Kernavės gatve.
                                  Prašau atsidaryti žemėlapį ir pasižiūrėti kiek ten alternatyvių maršrutų. Veprių, Kintų, Daugėliškio, Krokuvos gatvės tiesiog visiškai prie pat. Anksčiau ar vėliau jos visos bus sutvarkytos. O ir visas kvartalas nuo Konstitucijos iki Žalgirio yra pereinamas per 10 minučių. Palikti mašiną ir paeiti iki reikiamo taško toli nebus.

                                  O tranzitui vis tiek liks GV, Kalvarijų, Žalgirio ir Konstitucijos. Man regis keturių didelių gatvių visiškai pakanka Šnipiškių ir tranzito poreikiams.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Modeliavimai projekte turi būti O dėl mano nuomonės, tai pasakysiu net drąsiau - užteks ir dviejų juostų Kernavės g., jog po jos atidarymo padėtis Žalgirio g. ir Tuskulėnų g. pablogėtų (pagerės šiek tiek Konstitucijos pr. bet to niekas net nepajus) - ir tuomet nieko modeliuoti nebereikia, tik palaukti
                                    Mano manymu Kernavės gatvė yra reikalinga, todėl net neturėtų būti lyginimo kai nėra jokios gatvės ir kai yra. Kamščiai Žalgirio/Konstitucijos pr. neabejotinai augs ir toliau užstatant Šnipiškes, bet tai nereiškia kad reikia imti ir sustabdyti visus projektus Šnipiškėse, įskaitant ir infrastruktūros kuri aptarnaus naujus objektus. Man tiesiog įdomu ar tikrai pakanka tokios gatvės kokia buvo pasirinkta ir būtų įdomus būtent srautų palyginimas 2 juostų vs 3 vs 4, plius dar vienas galimas variantas išnaudojant tas papildomas juostas viešąjam transportui, jei jau skelbiama kad tai prioritetas, dabar viešasis transportas sėkmingai stovės su visais Kernavės g. kamštyje. Pliusas tas kad paliktas didelis plotas tarp pastatų, ateity bus galima viską keisti.

                                    Comment


                                      Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?

                                      O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Susidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
                                        O vienos juostos nepakaks pravažiuoti? Dar kartą patariu pasižiūrėti į žemėlapį. Gatvių tinklas ten itin tankus. Kernavės gatvė bus kaip pagalbinė Linkmenų, Žalgirio Giedraičių ir Kalvarijų gatvėms šiaurės-pietų kryptimis. Visos išvardintos gatvės viena kitą lygiagrečiai dubliuoja kas maždaug 300 metrų. Tai sakot nebus kaip pravažiuoti? Jeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas. Naujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.

                                        Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69. Dviračių takų konkrečiai šitame kvartale irgi itin daug. Ir dar vyks plėtra.

                                        Comment


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                          Jeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas.
                                          Aha, stovėjimas piko metu kamščiuose yra labai gerai, kuo ilgiau tuo geriau?


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                          Naujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.
                                          O žinokit tose arterijose kaip Konstitucijos pr. ir GV. vistik susidaro tie kamščiai, ar gali būti taip kad jei susiaurintume Konstitucijos pr. ir GV. iki 2-jų juostų, tai tada tie kamščiai išnyktų? Nes juk turim Naujamiesčio pavyzdį kur nėra tokių arterijų ir nėra kamščių.


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                          Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69.
                                          Kalba ėjo apie viešąjį transportą Vilniuje apskritai. Bet oho, tikrai įspūdinga, viską išvardinot, nieko nepamiršot?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X