Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Tai ne laikyti. Darbo diena, 17:30, NMC biurų darbuotojai nauja gatve braukia į gyvenamus rajonus šiaurinėje Vilniaus dalyje. Staiga iš vienos mašinėlės parūko dūmai, ir ji sustojo - viskas, važiuoti toliau negali. Paskui ją stovi visi, nes apvažiuoti neįmanoma. Jeigu koks autobusas iš paskos važiavo - ir jis stovi. Žmonės pikti, jiems gal namo greičiau reikia.



    Na ir kaip išsprendžiamos tokios situacijos? Nes kai skiriamos juostos nėra, tai labai paprastai - "užtrauktuku".
    Mano klausimas, kiek būna tokių situacijų, pavyzdžiui, Panevėžio aplinkkelyje, kur eismas daug kartų intensyvesnis, nei bus Kernavės gatvėje, o 1 juostos atkarpos gerokai ilgesnės? Kadangi per daugybę kartų ten važiuojant tokių situacijų ten matyti neteko, tai įdomu, kodėl jos staiga turėtų pradėti darytis būtent Kernavės gatvėje?

    Comment


      Kernavės gatvėje sustojimo situacijos gali prasidėti ne tik dėl to, kad ten sugenda koks automobilis, bet ir dėl tokių situacijų, kokių autostradose nebūna, pvz. - koks nors gaisras name ir suvažiuoja gaisrinės, kas nors nori iššokti iš balkono, ir suvažiuoja gaisrinės, kažkam infarktas ir atvažiuoja greitoji, kažkoks apiplėšimas ir suvažiuoja policija, kažkas išsikviečia uberį ir jis laukia prie namo, o ne už 500 metrų, kas yra normalu. 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitokiu principu ir Kernavės gatvę galima būtų pateisinti, jeigu tam būtų pateisinimas. Bet koks tas pateisinimas? Pasakymas, kad 'tai neva niekam netrukdys', nepasako o dėl ko tai yra gerai? Kaip ir pasakymas, kad dėl to 'nekais asfaltas' nelabai įtikina. O gal tiesa yra ta, kad 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitu principu, nes tai yra tiesiog protingiau?

      Comment


        Daryti plačią gatvę, išleisti daugiau pinigų asfaltui ir pan., aukoti gatvės jaukumą, manau nėra priežastis, kad padengti tą tikriausiai 1% tikimybę, kad stabdymai ar užtvėrimai vyks bent kartą per savaitę.
        Siauresnėje gatvėje bent jau išvengsim noro važiuoti greičiau nei leidžia kelių eismo taisyklės. Plius nebus tokių variantų kur numečiau mašiną su avariniu, nes aš gi greit čia.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Kernavės gatvėje sustojimo situacijos gali prasidėti ne tik dėl to, kad ten sugenda koks automobilis, bet ir dėl tokių situacijų, kokių autostradose nebūna, pvz. - koks nors gaisras name ir suvažiuoja gaisrinės, kas nors nori iššokti iš balkono, ir suvažiuoja gaisrinės, kažkam infarktas ir atvažiuoja greitoji, kažkoks apiplėšimas ir suvažiuoja policija, kažkas išsikviečia uberį ir jis laukia prie namo, o ne už 500 metrų, kas yra normalu. 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitokiu principu ir Kernavės gatvę galima būtų pateisinti, jeigu tam būtų pateisinimas. Bet koks tas pateisinimas? Pasakymas, kad 'tai neva niekam netrukdys', nepasako o dėl ko tai yra gerai? Kaip ir pasakymas, kad dėl to 'nekais asfaltas' nelabai įtikina. O gal tiesa yra ta, kad 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitu principu, nes tai yra tiesiog protingiau?
          Vadovaujantis tavo logika, visose gatvėse mieste reikėtų tiesti kelkraščius kaip daroma greitkeliuose. Nesvarbu gatvės naudojamų juostų plotis, bus situacijų kada nors, kai jos visos bus užimtos (pvz., apvirs kokia cisterna arba sprogs butas name ir reiks uždaryt visą gatvę - abi situacijos yra buvusios Vilniuje).

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            O kas gali paaiškinti tos skiriamosios juostos vidury Kernavės gatvės prasmę? Ir ar tai pasaulinėje praktikoje pasitvirtino? Turiu omeny ne kažkokius išgooglintus vienetinius pavyzdžiu, bet apskritai. Kaip aš suprantu, tai jeigu ten užstrigs koks automobilis - tai sustos visas eismas. Praktinės prasmės ten jokios nėra. Vienintelis paaiškinimas turbūt yra, kad tai yra kažkodėl gražu. Kai yra daug eismo juostų jas atskirti žalia juosta - šitą grožį aš galiu suprasti, bet kodėl gražu yra perskirti dviejų juostų eismą, vietoj to, kad tą perskiriamos juosto erdvę išnaudoti kažkam naudingam?
            Nereikia ir Pasaulinės praktikos, yra Vilniuje tokia labai jauki Šermukšnių g. prie Lukiškių a., kur dviejų eismo juostų gatvę skiria medžių eilė. Labai jauku, praeiti tenka dažnai ir dar neteko matyti užstrigusių automobilių ir kamščių.

            Click image for larger version  Name:	sermu.jpg Views:	1 Size:	306,4 kB ID:	1910441

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              O kas gali paaiškinti tos skiriamosios juostos vidury Kernavės gatvės prasmę? Ir ar tai pasaulinėje praktikoje pasitvirtino? Turiu omeny ne kažkokius išgooglintus vienetinius pavyzdžiu, bet apskritai. Kaip aš suprantu, tai jeigu ten užstrigs koks automobilis - tai sustos visas eismas. Praktinės prasmės ten jokios nėra. Vienintelis paaiškinimas turbūt yra, kad tai yra kažkodėl gražu. Kai yra daug eismo juostų jas atskirti žalia juosta - šitą grožį aš galiu suprasti, bet kodėl gražu yra perskirti dviejų juostų eismą, vietoj to, kad tą perskiriamos juosto erdvę išnaudoti kažkam naudingam?
              Be skiriamosios zonos gatvės viena iš juostu taptu parkavimo aikštele.

              Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
              Bet kaip Eidvis teisingai minėjo, jeigu kokia mašina sugenda - viskas, šakės. Nei apvažiuoti, nei apsisukti. Ir neabejotinai tokių situacijų bus, piko metu (o piko metu ten spėju, kad bus ne "prasčiau" nei Linkmenų g.)
              Kad lyg ir visi automobiliai atbuline eiga gali važiuoti.

              Parašė John Rodyti pranešimą

              Mano klausimas, kiek būna tokių situacijų, pavyzdžiui, Panevėžio aplinkkelyje, kur eismas daug kartų intensyvesnis, nei bus Kernavės gatvėje, o 1 juostos atkarpos gerokai ilgesnės? Kadangi per daugybę kartų ten važiuojant tokių situacijų ten matyti neteko, tai įdomu, kodėl jos staiga turėtų pradėti darytis būtent Kernavės gatvėje?
              Panevežio aplinkelyje yra kišenės sustoti sugedus. Teko matyti jomis besinaudojančių, bet ant kelio pastrigusių - ne.

              Comment


                Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                Nereikia ir Pasaulinės praktikos, yra Vilniuje tokia labai jauki Šermukšnių g. prie Lukiškių a., kur dviejų eismo juostų gatvę skiria medžių eilė. Labai jauku, praeiti tenka dažnai ir dar neteko matyti užstrigusių automobilių ir kamščių.
                Šioje vietoje seniai nėra tokios medžių eilės. O ir gatvės plotis kaip matosi nuotraukoje yra didesnis, kiek suprantu Kernavės gatvės atveju tilps tik lygiai vienas automobilis. Jei taip, tada tikrai problema gali būti. Turbūt paprasčiausias problemos sprendimas - daryti ne ištisinę vidurinę skiriamąją juostą, o su keliais apsisukimais, nuotraukoje matosi kad vienas toks apsisukimas lyg ir yra.
                Paskutinis taisė Edd; 2021.09.08, 10:58.

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                  Šioje vietoje seniai nėra tokios medžių eilės. O ir gatvės plotis kaip matosi nuotraukoje yra didesnis, kiek suprantu Kernavės gatvės atveju tilps tik lygiai vienas automobilis. Jei taip, tada tikrai problema gali būti. Turbūt paprasčiausias problemos sprendimas - daryti ne ištisinę vidurinę skiriamąją juostą, o su keliais apsisukimais, nuotraukoje matosi kad vienas toks apsisukimas lyg ir yra.
                  Šermukšnių g. nors ir nuotraukoje matoma, kad plačiau, tačiau dešinė pusė visada būna užstatyta automobiliais, tad faktiškai pravažiuoti yra tik 1 juosta.

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                    Šioje vietoje seniai nėra tokios medžių eilės. O ir gatvės plotis kaip matosi nuotraukoje yra didesnis, kiek suprantu Kernavės gatvės atveju tilps tik lygiai vienas automobilis. Jei taip, tada tikrai problema gali būti. Turbūt paprasčiausias problemos sprendimas - daryti ne ištisinę vidurinę skiriamąją juostą, o su keliais apsisukimais, nuotraukoje matosi kad vienas toks apsisukimas lyg ir yra.
                    Bent prieš porą savaičių medžių eilė Šermukšnių g. vidury dar tikrai buvo (šermukšniai ? ), o pati gatvė nėra platesnė - ji dviejų juostų skirtingomis eimo kryptimis, tik dešinėje jos pusėje yra automobilių kišenės, kurias vietomis matome ir Kernavės g.

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                      Šermukšnių g. nors ir nuotraukoje matoma, kad plačiau, tačiau dešinė pusė visada būna užstatyta automobiliais, tad faktiškai pravažiuoti yra tik 1 juosta.
                      Taip, bet sugedus automobiliui greičiausiai atsirastų bent viena vieta į kurią jį būtų galima nustumti.

                      O šiaip įdomu, Šnipiškių gatvių tinklas yra neišvystytas ypač kaip miesto centrui ir dabar tiesia tokią naują nusususią gatvelę vietoje kur buvo numatyta arterija. Aš puikiai suprantu kad tokių autostradų kokios buvo planuojamos daryti nereikia, bet kad čia pagal pralaidumą gaunasi tokia gatvelė kokią paprastai tiesia individualių namų kvartaliukuose užmiestyje. Ar tikrai būtent šiuo atveju neperlenkta lazda su gatvių siaurinimo politika? Dar įdomiau kad tuo pačiu metu lygiagrečią Linkmenų gatvelę kur nėra tiek vietos jau planuoja platinti.

                      Comment


                        Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                        Bent prieš porą savaičių medžių eilė Šermukšnių g. vidury dar tikrai buvo (šermukšniai ? ), o pati gatvė nėra platesnė - ji dviejų juostų skirtingomis eimo kryptimis, tik dešinėje jos pusėje yra automobilių kišenės, kurias vietomis matome ir Kernavės g.
                        Aš puikiausiai žinau Šermukšnių gatvę, tokių medžių kaip nuotraukoje jau seniausiai nėra. Nauji medeliai taip, yra šermukšniai. Šermukšnių gatvė yra platesnė už Kernavės, tai faktas, jos plotis iš abiejų pusių išnaudotas parkavimo vietoms, Kernavės g. atkarpoje apie kurią kalbama dar ir parkavimo vietos tikrai netilptų (nesakau kad šiuo atveju tai blogai).

                        Comment


                          Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                          Bent prieš porą savaičių medžių eilė Šermukšnių g. vidury dar tikrai buvo (šermukšniai ? ), o pati gatvė nėra platesnė - ji dviejų juostų skirtingomis eimo kryptimis, tik dešinėje jos pusėje yra automobilių kišenės, kurias vietomis matome ir Kernavės g.
                          Kernavės g. automobilių parkavimo lyg ir nebus. Ten matot autobusų stoteles.

                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Taip, bet sugedus automobiliui greičiausiai atsirastų bent viena vieta į kurią jį būtų galima nustumti.

                          O šiaip įdomu, Šnipiškių gatvių tinklas yra neišvystytas ypač kaip miesto centrui ir dabar tiesia tokią naują nusususią gatvelę vietoje kur buvo numatyta arterija. Aš puikiai suprantu kad tokių autostradų kokios buvo planuojamos daryti nereikia, bet kad čia pagal pralaidumą gaunasi tokia gatvelė kokią paprastai tiesia individualių namų kvartaliukuose užmiestyje. Ar tikrai būtent šiuo atveju neperlenkta lazda su gatvių siaurinimo politika? Dar įdomiau kad tuo pačiu metu lygiagrečią Linkmenų gatvelę kur nėra tiek vietos jau planuoja platinti.
                          Neturiu informacjios po ranka ir nesugebu surasti internete, bet esu matęs iš kažkurio lietuvio pasidalinta informacija apie juostų pralaidumą. Vienos juostos pralaidumas yra toks, kad didžiąją dalį Vilniaus gatvių būtų galima siaurinti iki vienos juostos, jeigu remtis esamais srautais.

                          Comment


                            Įdomu būtų pamatyti, jei kalba apie talpų viešąjį transportą, tada neabejoju, priešingu atveju...

                            Comment


                              Ne, kalba ėjo apie bendrą transporto srautą, t.y. automobilius per valandą ar parą, ne pervežamą žmonių skaičių.

                              Bet jo, būtų ir man naudinga tuos duomenis turėti po ranka. Nu bet nerandu Gal kas iš forumiečių turi?

                              Comment


                                Problema yra ne pralaidumas per parą, o pralaidumas pikiniu metu, t.y. tada kai visiems to reikia, o ne pridėjus laikotarpius kai praktiškai niekam niekur važiuoti nereikia (naktį) ir gavus gražią statistiką. Būtų įdomu pamatyti, tada aiškiau būtų apie ką ten kalba.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Vadovaujantis tavo logika, visose gatvėse mieste reikėtų tiesti kelkraščius kaip daroma greitkeliuose. Nesvarbu gatvės naudojamų juostų plotis, bus situacijų kada nors, kai jos visos bus užimtos (pvz., apvirs kokia cisterna arba sprogs butas name ir reiks uždaryt visą gatvę - abi situacijos yra buvusios Vilniuje).
                                  Situacijos, kada reikia uždaryti visą gatvę, yra ypač retos, ir sunku jas lyginti su tuo, kada kažkas išsikviečia kokį Uberį, sustoja kažką išleisti, keičia kokį gatvės šviestuvą, tvarko kokius nuotekų vamzdžius ar atvažiuoja kokia greitoji, kuriai nėra laiko parkuotis kažkur už kelių šimtų metrų, tai tokios situacijos yra labai dažnos, t.y. tūkstančius kartų dažnenės, nei kada kažkokia cisterna susprogsta ir reikia uždaryti visą gatvę. Ir nereikia jokių plačių kelkraščių, tie sustojusieji tiesiog apvažiuojami per priešpriešinio eismo juostą. Bet netgi jeigu tos situacijos pasitaikytų ypač retai, aš vis tiek nesuprasčiau koks tikslas daryti blogai, kai galima padaryti gerai. Nesuprantu tos vidurinės juostos paskirties - pėstiesiems ji nieko neduoda, dviratininkams irgi, o mašinoms tik trukdo, tai kam jos apskritai reikia, galima buvo gatvę siauresnę padaryti ir be jokių nereikalingų vidurinių linijų.

                                  Comment


                                    Pagal piko poreikius turi būti įrenginėjamos A juostos, tramvajus, metro ir pan, o ne parenkamas juostų skaičius gatvei

                                    Dėl prasilenkimo tai juostos panašu bus pakankamai plačios jog prasilenktų du golfai užsilenkę veidrodėlius ir tai yra blogai nes autobusas tilptų ir į pusmetriu siauresnes juostas.

                                    Jeigu kažkas suges visada galima atbuliniu išvažiuoti. Olandijoje sugeba, sugebės ir pas mus. Arba gana važinėti su kledarais visada ir visur gendančiais

                                    Ir kitas momentas, kam tas pralaidumas kai paraleliai iš vienos pusės Geležinio Vilko g. miesto greitkelis, o iš kitos pusės Kalvarijų g. su daug viešojo transporto ir tikėkimės greitai atsirasiančiomis A juostomis. Ar gali Vilniuje bent dalis gatvių nedūsti nuo automobilių išmetamųjų dujų?

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Situacijos, kada reikia uždaryti visą gatvę, yra ypač retos, ir sunku jas lyginti su tuo, kada kažkas išsikviečia kokį Uberį, sustoja kažką išleisti, keičia kokį gatvės šviestuvą, tvarko kokius nuotekų vamzdžius ar atvažiuoja kokia greitoji, kuriai nėra laiko parkuotis kažkur už kelių šimtų metrų, tai tokios situacijos yra labai dažnos, t.y. tūkstančius kartų dažnenės, nei kada kažkokia cisterna susprogsta ir reikia uždaryti visą gatvę. Ir nereikia jokių plačių kelkraščių, tie sustojusieji tiesiog apvažiuojami per priešpriešinio eismo juostą. Bet netgi jeigu tos situacijos pasitaikytų ypač retai, aš vis tiek nesuprasčiau koks tikslas daryti blogai, kai galima padaryti gerai. Nesuprantu tos vidurinės juostos paskirties - pėstiesiems ji nieko neduoda, dviratininkams irgi, o mašinoms tik trukdo, tai kam jos apskritai reikia, galima buvo gatvę siauresnę padaryti ir be jokių nereikalingų vidurinių linijų.
                                      Kad nestotų visokie parkuotojai aš tik 5min ir neblokuotų visos juostos (kas išties trukdo vairuotojams), arba kad naktimis pusė gatvės nepavirstų parkingu (kas išties trukdo vairuotojams), kad gaideliai nelenktų kur tai visai nebūtina (kas išties trukdo vairuotojams), nu ir šiaip medžiai gražu skiriamojoje juostoje

                                      Taip kad nesutinku, jog tokia gatvė trukdo vairuotojams, parkuotojams "kur noriu" tai taip, trukdys.
                                      Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 13:55.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Pagal piko poreikius turi būti įrenginėjamos A juostos, tramvajus, metro ir pan, o ne parenkamas juostų skaičius gatvei
                                        Helsinkis su metro, traukiniais, tramvajais ir t.t. 25% mašinytės, 31% viešasis transportas. Manai mes padarysim geriau, mašinytės artės prie 0% su savo viešuoju transportu - autobusais?

                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Ar gali Vilniuje bent dalis gatvių nedūsti nuo automobilių išmetamųjų dujų?
                                        Tai galima gal tada išvis pėsčiųjų gatvę buvo padaryti, tada tai jau tikrai nedustų nuo automobilių išmetamųjų dujų, logiška ar ne? Beje, išmetamosios dujos nebebus problema ir palyginti greitai...

                                        Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Helsinkis su metro, traukiniais, tramvajais ir t.t. 25% mašinytės, 31% viešasis transportas. Manai mes padarysim geriau, mašinytės artės prie 0% su savo viešuoju transportu - autobusais?


                                          Tai galima gal tada išvis pėsčiųjų gatvę buvo padaryti, tada tai jau tikrai nedustų nuo automobilių išmetamųjų dujų, logiška ar ne? Beje, išmetamosios dujos nebebus problema ir palyginti greitai...

                                          Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.
                                          Rimtai, dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta yra kraštutinumas? Vilniuje yra pilna dviejų juostų gatvių, ar jos irgi kraštutinumas? Ar tai jog gali išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir aplenkti tvarkingai stovinčius ir laukiančius prie šviesoforo, nes nėra skiriamosios, daro tokią gatvę jau nebekraštutinumu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X