Parašė Tomizmas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Kernavės gatvėje sustojimo situacijos gali prasidėti ne tik dėl to, kad ten sugenda koks automobilis, bet ir dėl tokių situacijų, kokių autostradose nebūna, pvz. - koks nors gaisras name ir suvažiuoja gaisrinės, kas nors nori iššokti iš balkono, ir suvažiuoja gaisrinės, kažkam infarktas ir atvažiuoja greitoji, kažkoks apiplėšimas ir suvažiuoja policija, kažkas išsikviečia uberį ir jis laukia prie namo, o ne už 500 metrų, kas yra normalu. 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitokiu principu ir Kernavės gatvę galima būtų pateisinti, jeigu tam būtų pateisinimas. Bet koks tas pateisinimas? Pasakymas, kad 'tai neva niekam netrukdys', nepasako o dėl ko tai yra gerai? Kaip ir pasakymas, kad dėl to 'nekais asfaltas' nelabai įtikina. O gal tiesa yra ta, kad 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitu principu, nes tai yra tiesiog protingiau?
- 1 patinka
Comment
-
Daryti plačią gatvę, išleisti daugiau pinigų asfaltui ir pan., aukoti gatvės jaukumą, manau nėra priežastis, kad padengti tą tikriausiai 1% tikimybę, kad stabdymai ar užtvėrimai vyks bent kartą per savaitę.
Siauresnėje gatvėje bent jau išvengsim noro važiuoti greičiau nei leidžia kelių eismo taisyklės. Plius nebus tokių variantų kur numečiau mašiną su avariniu, nes aš gi greit čia.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKernavės gatvėje sustojimo situacijos gali prasidėti ne tik dėl to, kad ten sugenda koks automobilis, bet ir dėl tokių situacijų, kokių autostradose nebūna, pvz. - koks nors gaisras name ir suvažiuoja gaisrinės, kas nors nori iššokti iš balkono, ir suvažiuoja gaisrinės, kažkam infarktas ir atvažiuoja greitoji, kažkoks apiplėšimas ir suvažiuoja policija, kažkas išsikviečia uberį ir jis laukia prie namo, o ne už 500 metrų, kas yra normalu. 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitokiu principu ir Kernavės gatvę galima būtų pateisinti, jeigu tam būtų pateisinimas. Bet koks tas pateisinimas? Pasakymas, kad 'tai neva niekam netrukdys', nepasako o dėl ko tai yra gerai? Kaip ir pasakymas, kad dėl to 'nekais asfaltas' nelabai įtikina. O gal tiesa yra ta, kad 99.99% gatvių pasaulyje yra konstruojamos kitu principu, nes tai yra tiesiog protingiau?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO kas gali paaiškinti tos skiriamosios juostos vidury Kernavės gatvės prasmę? Ir ar tai pasaulinėje praktikoje pasitvirtino? Turiu omeny ne kažkokius išgooglintus vienetinius pavyzdžiu, bet apskritai. Kaip aš suprantu, tai jeigu ten užstrigs koks automobilis - tai sustos visas eismas. Praktinės prasmės ten jokios nėra. Vienintelis paaiškinimas turbūt yra, kad tai yra kažkodėl gražu. Kai yra daug eismo juostų jas atskirti žalia juosta - šitą grožį aš galiu suprasti, bet kodėl gražu yra perskirti dviejų juostų eismą, vietoj to, kad tą perskiriamos juosto erdvę išnaudoti kažkam naudingam?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO kas gali paaiškinti tos skiriamosios juostos vidury Kernavės gatvės prasmę? Ir ar tai pasaulinėje praktikoje pasitvirtino? Turiu omeny ne kažkokius išgooglintus vienetinius pavyzdžiu, bet apskritai. Kaip aš suprantu, tai jeigu ten užstrigs koks automobilis - tai sustos visas eismas. Praktinės prasmės ten jokios nėra. Vienintelis paaiškinimas turbūt yra, kad tai yra kažkodėl gražu. Kai yra daug eismo juostų jas atskirti žalia juosta - šitą grožį aš galiu suprasti, bet kodėl gražu yra perskirti dviejų juostų eismą, vietoj to, kad tą perskiriamos juosto erdvę išnaudoti kažkam naudingam?
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBet kaip Eidvis teisingai minėjo, jeigu kokia mašina sugenda - viskas, šakės. Nei apvažiuoti, nei apsisukti. Ir neabejotinai tokių situacijų bus, piko metu (o piko metu ten spėju, kad bus ne "prasčiau" nei Linkmenų g.)
Parašė John Rodyti pranešimą
Mano klausimas, kiek būna tokių situacijų, pavyzdžiui, Panevėžio aplinkkelyje, kur eismas daug kartų intensyvesnis, nei bus Kernavės gatvėje, o 1 juostos atkarpos gerokai ilgesnės? Kadangi per daugybę kartų ten važiuojant tokių situacijų ten matyti neteko, tai įdomu, kodėl jos staiga turėtų pradėti darytis būtent Kernavės gatvėje?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Nereikia ir Pasaulinės praktikos, yra Vilniuje tokia labai jauki Šermukšnių g. prie Lukiškių a., kur dviejų eismo juostų gatvę skiria medžių eilė. Labai jauku, praeiti tenka dažnai ir dar neteko matyti užstrigusių automobilių ir kamščių.Paskutinis taisė Edd; 2021.09.08, 10:58.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Šioje vietoje seniai nėra tokios medžių eilės. O ir gatvės plotis kaip matosi nuotraukoje yra didesnis, kiek suprantu Kernavės gatvės atveju tilps tik lygiai vienas automobilis. Jei taip, tada tikrai problema gali būti. Turbūt paprasčiausias problemos sprendimas - daryti ne ištisinę vidurinę skiriamąją juostą, o su keliais apsisukimais, nuotraukoje matosi kad vienas toks apsisukimas lyg ir yra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Šioje vietoje seniai nėra tokios medžių eilės. O ir gatvės plotis kaip matosi nuotraukoje yra didesnis, kiek suprantu Kernavės gatvės atveju tilps tik lygiai vienas automobilis. Jei taip, tada tikrai problema gali būti. Turbūt paprasčiausias problemos sprendimas - daryti ne ištisinę vidurinę skiriamąją juostą, o su keliais apsisukimais, nuotraukoje matosi kad vienas toks apsisukimas lyg ir yra.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Šermukšnių g. nors ir nuotraukoje matoma, kad plačiau, tačiau dešinė pusė visada būna užstatyta automobiliais, tad faktiškai pravažiuoti yra tik 1 juosta.
O šiaip įdomu, Šnipiškių gatvių tinklas yra neišvystytas ypač kaip miesto centrui ir dabar tiesia tokią naują nusususią gatvelę vietoje kur buvo numatyta arterija. Aš puikiai suprantu kad tokių autostradų kokios buvo planuojamos daryti nereikia, bet kad čia pagal pralaidumą gaunasi tokia gatvelė kokią paprastai tiesia individualių namų kvartaliukuose užmiestyje. Ar tikrai būtent šiuo atveju neperlenkta lazda su gatvių siaurinimo politika? Dar įdomiau kad tuo pačiu metu lygiagrečią Linkmenų gatvelę kur nėra tiek vietos jau planuoja platinti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Bent prieš porą savaičių medžių eilė Šermukšnių g. vidury dar tikrai buvo (šermukšniai ? ), o pati gatvė nėra platesnė - ji dviejų juostų skirtingomis eimo kryptimis, tik dešinėje jos pusėje yra automobilių kišenės, kurias vietomis matome ir Kernavės g.
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Bent prieš porą savaičių medžių eilė Šermukšnių g. vidury dar tikrai buvo (šermukšniai ? ), o pati gatvė nėra platesnė - ji dviejų juostų skirtingomis eimo kryptimis, tik dešinėje jos pusėje yra automobilių kišenės, kurias vietomis matome ir Kernavės g.
Parašė Edd Rodyti pranešimąTaip, bet sugedus automobiliui greičiausiai atsirastų bent viena vieta į kurią jį būtų galima nustumti.
O šiaip įdomu, Šnipiškių gatvių tinklas yra neišvystytas ypač kaip miesto centrui ir dabar tiesia tokią naują nusususią gatvelę vietoje kur buvo numatyta arterija. Aš puikiai suprantu kad tokių autostradų kokios buvo planuojamos daryti nereikia, bet kad čia pagal pralaidumą gaunasi tokia gatvelė kokią paprastai tiesia individualių namų kvartaliukuose užmiestyje. Ar tikrai būtent šiuo atveju neperlenkta lazda su gatvių siaurinimo politika? Dar įdomiau kad tuo pačiu metu lygiagrečią Linkmenų gatvelę kur nėra tiek vietos jau planuoja platinti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vadovaujantis tavo logika, visose gatvėse mieste reikėtų tiesti kelkraščius kaip daroma greitkeliuose. Nesvarbu gatvės naudojamų juostų plotis, bus situacijų kada nors, kai jos visos bus užimtos (pvz., apvirs kokia cisterna arba sprogs butas name ir reiks uždaryt visą gatvę - abi situacijos yra buvusios Vilniuje).
Comment
-
Pagal piko poreikius turi būti įrenginėjamos A juostos, tramvajus, metro ir pan, o ne parenkamas juostų skaičius gatvei
Dėl prasilenkimo tai juostos panašu bus pakankamai plačios jog prasilenktų du golfai užsilenkę veidrodėlius ir tai yra blogai nes autobusas tilptų ir į pusmetriu siauresnes juostas.
Jeigu kažkas suges visada galima atbuliniu išvažiuoti. Olandijoje sugeba, sugebės ir pas mus. Arba gana važinėti su kledarais visada ir visur gendančiais
Ir kitas momentas, kam tas pralaidumas kai paraleliai iš vienos pusės Geležinio Vilko g. miesto greitkelis, o iš kitos pusės Kalvarijų g. su daug viešojo transporto ir tikėkimės greitai atsirasiančiomis A juostomis. Ar gali Vilniuje bent dalis gatvių nedūsti nuo automobilių išmetamųjų dujų?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Situacijos, kada reikia uždaryti visą gatvę, yra ypač retos, ir sunku jas lyginti su tuo, kada kažkas išsikviečia kokį Uberį, sustoja kažką išleisti, keičia kokį gatvės šviestuvą, tvarko kokius nuotekų vamzdžius ar atvažiuoja kokia greitoji, kuriai nėra laiko parkuotis kažkur už kelių šimtų metrų, tai tokios situacijos yra labai dažnos, t.y. tūkstančius kartų dažnenės, nei kada kažkokia cisterna susprogsta ir reikia uždaryti visą gatvę. Ir nereikia jokių plačių kelkraščių, tie sustojusieji tiesiog apvažiuojami per priešpriešinio eismo juostą. Bet netgi jeigu tos situacijos pasitaikytų ypač retai, aš vis tiek nesuprasčiau koks tikslas daryti blogai, kai galima padaryti gerai. Nesuprantu tos vidurinės juostos paskirties - pėstiesiems ji nieko neduoda, dviratininkams irgi, o mašinoms tik trukdo, tai kam jos apskritai reikia, galima buvo gatvę siauresnę padaryti ir be jokių nereikalingų vidurinių linijų.
Taip kad nesutinku, jog tokia gatvė trukdo vairuotojams, parkuotojams "kur noriu" tai taip, trukdys.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 13:55.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąPagal piko poreikius turi būti įrenginėjamos A juostos, tramvajus, metro ir pan, o ne parenkamas juostų skaičius gatvei
Parašė themanual Rodyti pranešimąAr gali Vilniuje bent dalis gatvių nedūsti nuo automobilių išmetamųjų dujų?
Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąHelsinkis su metro, traukiniais, tramvajais ir t.t. 25% mašinytės, 31% viešasis transportas. Manai mes padarysim geriau, mašinytės artės prie 0% su savo viešuoju transportu - autobusais?
Tai galima gal tada išvis pėsčiųjų gatvę buvo padaryti, tada tai jau tikrai nedustų nuo automobilių išmetamųjų dujų, logiška ar ne? Beje, išmetamosios dujos nebebus problema ir palyginti greitai...
Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.
- 3 patinka
Comment
Comment