Su šaligatvių pločiais tikrai kažko prigrybavo. Linkmenų gatvėje, kur bus komercija ir matyt gerokai didesni žmonių srautai, padarytas siauras šaligatvis su beprasme pieva tarp šaligatvio ir gatvės. Medžių, kaip suprantu, čia irgi nesodins? Skersinis parkavimas irgi tampa standartu praktiškai visuose naujuose projektuose, kas yra gana niūru. Patys daugiabučiai atrodo netgi labai neblogai. Fasadinė pusė iš Linkmenų gatvės sakyčiau išvis žiūrisi tarp geriausių naujų daugiabučių projektų visame Vilniuje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Nesuprantu, kodel tokios gatves be zolynu planuojamos. Tikrai “smagu” bus vaiksciot per masinom uzgrusta asfaltine parkovke - literally blogiau sunkiai sugalvot buvo galima. Net Anreka zymiai graziau projekto prieigas sutvarkys.
Reikejo daryt masinu parkavima isilgai gatves, saligatvi susiaurint trecdaliu ir ta sutaupyta vieta apzeldint uzsodinant medeliais/krumais.
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąNesuprantu, kodel tokios gatves be zolynu planuojamos. Tikrai “smagu” bus vaiksciot per masinom uzgrusta asfaltine parkovke - literally blogiau sunkiai sugalvot buvo galima. Net Anreka zymiai graziau projekto prieigas sutvarkys.
Reikejo daryt masinu parkavima isilgai gatves, saligatvi susiaurint trecdaliu ir ta sutaupyta vieta apzeldint uzsodinant medeliais/krumais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai puiku, bet šiuo atveju kaip suprantu buvo apsiribota komentaru forume, o situacija ne visai standartinė:
1) dažniausiai kovojam su per siaurais šaligatviais, gali būti neaišku projektuotojams kas čia negerai su juo
Įtariu, kad to priežastis gali būti de facto du atskiri viešosios erdvės projektai. Foto daugmaž iš akies papaišiau, kuri dalis yra Naujojo Skanseno, o kuri Linkmenų g. rekonstrukcijos projekto dalis. Nes nu niekaip nebuvo galima tos visos žaliosios erdvės pakišti po vienu projektu . Iš abiejų projektų varpinės žiūrint viskas ok su ta žaliąja erdve. Tiek viename, tiek kitame projekte ji atrodo tinkamo pločio. Bet kai susiliečia abu projektai, gaunasi tokia vos ne futbolo pieva su neproporcingai siauru šaligatviu ir elementariai neefektyviu vietos išnaudojimu. Nu kažkokia nesąmonė tiesiog.
2) dėl parkingo irgi reiktų argumentų, nes aš pavyzdžiui nematau problemos kiemo lygio gatvelėje įrenginėti stovėjimo vietas kampu, jeigu dėl to nenukenčia šaligatvio plotis
- 6 patinka
Comment
-
Dėl šaligatvio pločio, neužmirškite kad kampu statomi automobiliai puse to šaligatvio panaikins, nes juk privaloma važiuoti tol kol ratai atsimuša į bortelį ir nesvarbu kokio ilgio grabovežio dalis išlindusi virš šaligatvio.
Dėl argumentų kodėl nereikia įrenginėti statymo kampu, tai vien saugumas (išvažiuojant neįmanoma matyti ar gatvėje kas važiuoja) turėtu neleisti tokių įrenginėti. Beje reikia kurti lažybas ar pastatys statymo kampu ženklą ar ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Kiekvienas šiuolaikinis tikras vilnietis nuo Tauragės ar Plungės rajono tau pasakys, kad nereikia čia tų medžių mieste ieškoti. Jeigu norit medžių ir žalumos - reikia į kaimą važiuoti, o čia tai gi miestas. Turi būti trinkelės, asfaltas ir parkofkės - pageidautina iš abiejų gatvės pusių.
- 1 patinka
Comment
-
Antroje nuotraukoje matosi zigzago priežastis - išsikišusi namo tvora. Gal kas žino ten sklypo ribos ar šiaip užgrobta žemė?
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai veikiausiai gatvė ir šaligatviai bus vienam lygyje. Įdomu, kaip privers vedeliotojus nevažinėti ir nesiparkuoti ant jų.
Parašė John Rodyti pranešimąPanašiai zigzagus daro Širvintų g. Įdomu, kodėl? Kad vietiniai vayrotojei nepiktnaudžiautų gazu?
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąCreatium Širvintų, tu teisus.
- 2 patinka
Comment
Comment