Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
O geresnė infrastruktūra būtų viduryje Šnipiškių nutiesus dar vieną 6 juostų greitkelį?
As vis nesuprantu, kodel Kernaves gatve nejuda - jau pries kelis menesius turejo pradet? Kaip ir Snipiskiu aikste ir drakono pieva. Nesuorantu VMS - pasiraso su rangovais sutartis, iskomumikuoja viesai, kad va prasides tada ir tada, o po to viskas - tyla ir jokiu darbu...
Kad labai panaši situacija ir su Daugėliškio gatvės rekonstrukcija. Prieš pusantrų metų rašė, kad netrukus prasidės, o iki šios dienos ten jokio progreso.
„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Na, Šnipiškėse nors ir vėluodamos, bet atsiras gatvės su šaligatviais ir dvirtakiais, bet asfalto laukams tiesiog vietos neliks, nes vietoje purvynų atsiras pastatai. Visur.
Na, Šnipiškėse nors ir vėluodamos, bet atsiras gatvės su šaligatviais ir dvirtakiais, bet asfalto laukams tiesiog vietos neliks, nes vietoje purvynų atsiras pastatai. Visur.
Šiaurės miestelyje taip pat gali atsirasti vietoje asfalto. Tiksliau jau ir atsiranda po truputį, tik ne tik pastatų kaip šnipiškėse, bet ir viešųjų erdvių.
Šiaurės miestelyje taip pat gali atsirasti vietoje asfalto. Tiksliau jau ir atsiranda po truputį, tik ne tik pastatų kaip šnipiškėse, bet ir viešųjų erdvių.
Tai šaunu. Tik tiek, kad Šnipiškės klaidos su parkingais nedaro nuo pat pradžių.
O su viešosiomis erdvėmis Šnipiškėse gali būti erdvių, nes centrinė dalis nusimato labai tanki ir vienintelė planuojama viešoji erdvė yra "Šifergarden skveras". Bet jei kažkada pavyks kokybiškai sutvarkyti Giedraičių gatvės trobelių alėją, ji dalinai atliks šitą vaidmenį.
Ogmios miestas yra šaunuoliai - visiems reikėtų imti pavyzdį. Jeigu dar ateitytyje savo didyjį parkingą po žeme perkeltų arba bent į daugiaaukštį antžeminį būtų išvis puiku. Ogmios miestas, visgi, yra užprogramuotas lankyti su automobiliu, nes aplink vien komercija ir sandėliai. Čia vienas iš tų retų pavyzdžių kai kvartalui Vilniuje trūksta gyvenamosios paskirties (dažniausiai turim atvirkštinį variantą - didelė gyvenamosios paskirties koncentracija be komercijos, administracinės ar socialinės funkcijų).
Šnipiškės tuo tarpu daug šansų, kad bus patogios pėstiesiems ir dviratininkams, bet bent jau kol kas atrodo, kad gyvenamosios paskirties koncentracija bus neproporcingai didelė. Kartais girdime iš p. Pakalnio samprotavimus apie rajonų/kvartalų multifunkcionalumo - lyg ir yra sutarimas, kad to reikia, bet BP ir per PP svarstymus tai neatsispindi.
Šnipiškės tuo tarpu daug šansų, kad bus patogios pėstiesiems ir dviratininkams, bet bent jau kol kas atrodo, kad gyvenamosios paskirties koncentracija bus neproporcingai didelė.
Papildomai išaiškės, kad statoma daug mažų butų - skaičiuojant kvadratais tokiam formatui reikės pproporcingai daugiau parkingo.
Tai šaunu. Tik tiek, kad Šnipiškės klaidos su parkingais nedaro nuo pat pradžių.
Labiau panašu, kad parkavimo atžvilgiu kai kurios vietos Šnipiškėse bus viena didelė klaida (visų pirma aplink naujus daugiabučius)
Vizualizacijose aplinka nustatyta automobiliais, o pati erdvė aplink namus pograminiu būdu "išvalyta" nuo automobilių. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...as-daugiabutis
Kai bus apgyvendinti dabar statomi namai, pasimatys, kad parkavimo daug kur nepakanka.
Net vaikštant savaitgalį po Šnipiškes matosi, kad dar iki namo statybos.
Pvz. teritorija aplink ką tik pradėtą statyti pastatą Giedraičių g. 56:
Abejotina, ar išmintinga salelę daryti, kurios ten reikia, būtent tuo būdu – atimant vieną juostą ir siaurinant kelią. Vilniuje yra kelios gatvės, kurias BŪTINA siaurinti – Maironio, Polocko, Naugarduko g. įkalnė iki 7 m., Krivių iki 3,5 m. ir kt., bet siaurinti Lvovo g., kur iš abiejų pusių numatyti dangoraižiai, o ta gatvė turėtų būti pagrindinė, dubliuojanti prospektą, yra tikra kvailystė... Čia lygai tokia pati durnystė kaip Sugiharos g. pėsčiųjų viadukas vietoj pėsčiųjų ir transporto viaduko. Vietoje adekvataus dubliuojančių gatvių TINKLO sukuriama po VIENĄ magistralę (Laisvės pr., Konstitucijos pr.) ir arba 1 juostos šunkelis, arba išvis nieko, be jokios alternatyvos, nukrovimo, atseit visi taps dvyratūkais-paspyrtūkais.
Kazkaip kiekvienas pletotojas tiesiasi gatve, tikiuosi VMS suderins, kad lvovo 37, cozy, kintu namu ir kitu projektu gatves galiausiai susilies i viena visuma, o nebus kiekviena skirtingai atrodanti, skirtingo plocio ir panasiai?
Kazkaip kiekvienas pletotojas tiesiasi gatve, tikiuosi VMS suderins, kad lvovo 37, cozy, kintu namu ir kitu projektu gatves galiausiai susilies i viena visuma, o nebus kiekviena skirtingai atrodanti, skirtingo plocio ir panasiai?
Bent jau Cozy Life turėtų susiderinti. Keliuko danga bus trinkelės, kaip suprantu viename lygyje. Toliau gatvė irgi bus trinkelių dangos. Viena atkarpa bus su skveru, o kitą nuties Namai-Kintai.
Tai žodžiu gausis taip, kad vystytojai savo atkarpas nuties, o su atkarpa ties skveru bus kaip visada su VMS projektais... Kažin kokia atmazkė kodėl nejuda šitas skveras (na ir visi kiti pažadėti jau prieš belenkiek laiko).
Beje, šiandien čia mačiau stop juostą ir kad už jos pjauna krūmus. Gal pagaliau prasidės Kernavės gatvės (kurią žadėjo pabaigt 2021 pavasarį) tiesimas?
Comment