Puikios naujienos, tas dabartinis projektas yra siaubingai pasenęs.
Kažin apie kokią viešąją erdvę yra kalbama ir kur kas savivaldybės sklypas, kuriame jie nori įrengti požeminį parkingą? Čia tas tarp Giedraičių 2 ir 8 ar kaip?
Citata iš teksto: "Šioje sankryžoje mes ir „Vyspra“ nuosavybe valdome du sklypus, tarp kurių yra įsiterpęs valstybinis sklypas. Su savivaldybe derinama, kaip tą teritoriją bendromis jėgomis galėtume sutvarkyti."
Regia.lt matosi sklypas tarp minėtų 2-ojo ir 8-ojo Giedraičių g. sklypų
Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 10:51.
Priežastis: Sumažintas dublis
Tai realu, kad bus du pastatai ir koks skverelis per viduri ivaziavimui i parkinga. Kazkaip zinant Avuli, nesitikiu sedevro. Nenustebciau pamates kazka Rinktines gatves lygio.
Tai realu, kad bus du pastatai ir koks skverelis per viduri ivaziavimui i parkinga. Kazkaip zinant Avuli, nesitikiu sedevro. Nenustebciau pamates kazka Rinktines gatves lygio.
Skverelis įvažiavimui į parkingą tikrai būtų Hanner vardo vertas sprendimas
Bet kuriuo atveju ten gatvės išklotinė sugadinta PC Europa parkingo fasadu ir įvažiavimu - be šio objekto rekonstrukcijos kokybiška viešoji erdvė vargu ar pavyks.
Ir vėl šaligatvis su skydinėmis ir apšvietimo stulpais? Nesuprantu kodėl tiesiog viduryje kelio jų neįrengia? Mašinos galės per šaligatvius apvažiuoti.
Ačiū už siūlymą, tačiau jau esame nagrinėję galimybes sodinti medžius ir Jūsų siūlomoje Konstitucijos pr. važiuojamosios dalies viduryje, tačiau atsisakėme šios galimybės dėl būsimų nepatenkinamų medžių augimo sąlygų įvertinant visus metų sezonus bei sudėtingų ir nepagrįstų išlaidų. Šiemet medžius sodinome Konstitucijos pr. prieigose - žalioje vejoje. Ateity pomedžius planuojame želdinti dekoratyviais krūmais.
Nepakankamos sąlygos būtų išvengtos, jei skiriamoji juosta būtų padaryta paaukštinta. Dėl išlaidų tai taip.
Skiriamoji juosta žiemos sezonu yra nuolat purškiama druskos tirpalo purslais nuo važiuojamosios dalies - veikiausiai tik nuolatinis šaknų laistymas galėtų kompensuoti šį negatyvų veiksnį.
Skiriamoji juosta žiemos sezonu yra nuolat purškiama druskos tirpalo purslais nuo važiuojamosios dalies - veikiausiai tik nuolatinis šaknų laistymas galėtų kompensuoti šį negatyvų veiksnį.
Nelabai. Aš šio klausimo bandau lengvai nepaleist. Geriau panagrinėjus situaciją, tai Konstitucijos pr. yra viskas gerokai sudėtingiau ir tuo pačiu paprasčiau. Naujame BP ta gatvė gauna mažesnę kategoriją - nuo B į C. Tai reiškia, kad eismo juostų plotis gali būti 3 metrai (gal tik A juostos gali būti platesnės, jei yra poreikis). O tai reiškia, kad saugumo salelė gali būti praplatinta iki bene 8 metrų pločio. Tuomet medžių šaknys bus bent po 2 metrus atitrauktos.
Kitas dalykas, kurį minėjau savo poste, tai galimybė salelę įrengti gerokai aukščiau kelio dangos ir taip bene 100% eliminuot druskų užpylimą ant želdynų. Žemiau parengiau naują Konstitucijos pr. pasiūlymą. Viską galima rengti atkarpomis kasmet (taip galima skirti mažiau lėšų kiekvienais metais, nes tikrai yra kitų prioritetinių vietų). Negana to, vasarinį pratestavimą galima padaryt laikinomis priemonėmis ir klaust gyventojų nuomonės.
Labai puikus pasiūlymas, palaikau. Turbūt pigiausia priemonė padaryti Konstitucijos pr. bent kažkiek patrauklesnį. Tik tas pavyzdys iš Vilniaus dėl juostos 1 m aukščiau kelio nelabai geras - tie virš viadukų sudėti milžiniški bortai atrodo baisiai. Geriau padaryti laiptuotai - už pirmojo bortelio daryti siaurą žalią juostą ir tada aukščiau dėti antrą bortelį, taip būtų kur kas estetiškiau.
Tokie borteliai ir dekoratyvinės juostos bus gražios tik kol naujos - o vėliau užsiterš ir susipurvins nuo gatvės purvo ir atrodys baisiai.
Pavyzdys nuotraukoje iš Laisvės pr. Kiek jis ten stovi, virš 30 metų? Neatrodo super baisiai. Akmenų tvoreles visada galima praplaut, jeigu tam yra poreikis.
Siek tiek kitas rajonas, bet kreipiausi del apzeldinimo Kalvariju g. - sake 2021 pavasari prades. As ten buvau suzymejes visur, kur tik buvo skiriamoji juosta, tai minejo, kad gal ne iskart viska, bet bent dali tikrai. Speciau bus nuo Ateities iki Didlaukio g.
Comment