Parašė Gladiator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė IksEr Rodyti pranešimąĮdomu, kad Lvovo g. 59 brėžiniuose nurodytos perspektyvinės jungtys per Nerį nuo Vaižganto IR Mečetės gatvių.
Comment
-
Vienas esminių trukdžių plėtrai Šnipiškėse yra infrastruktūros nebuvimas. Kiek laiko jau kalbama apie Kernavės gatvę? Kitas gatves? Iškilo neseniai apie 250 butų Linkmenų g. Dar tiek pat kyla šalia. O ką savivaldybė daro dėl gatvių? Kol kas nieko. Bus įdomu stebėti, kaip visi tie 500 butų bandys maža Linkmenų gatvele kur nors nuvažiuoti esant intensyviam eismui. Automatiškai, būdamas vystytojas ar norėdamas pirkti ten būstą gali pradėti galvoti, kad gal reiktų ieškoti kur nors kitur, nes ten sunkus susisiekimas, o vavivaldybės planai jau 20 metų apsiriboja frazėmis "planuojame ateityje statyti". Šnipiškių planai pirmą kartą pristatyti apie 2000 metus. Nuo to laiko pristatyta daug objektų, rajonas pradėjo realiai traukti investicijas, bet infrastruktūra beveik nepakito, nes savivaldybė vis "planuoja per ateinančius kelis metus" statyti.
Į Šiaurę nuo Europos statyti galima ir reikia, bet ten visų pirma reikia pastatyti adekvatų gatvių tinklą, kurio dabar nėra.
Tiesa, kaip Pedigree minėjo, Vilnius yra vienas rečiausiai apgyvendintų miestų. Dėl ko yra visiškai outrageous, kad eismo situacija yra tokia baisi, o infrastruktūra neadekvati, išskyrus vieną kitą projektą su ES pinigais. Kas bus, kai ES pinigai baigsis?
- 2 patinka
Comment
-
Pasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Kernavės g. nuo Lvovo g. iki Žalgirio g. Vilniuje, projektavimą
http://www.vilnius.lt/index.php?1567253600Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kernavės g. nuo Lvovo g. iki Žalgirio g. Vilniuje, projektavimą
http://www.vilnius.lt/index.php?1567253600Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 22:28. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
O Kernavės g. galėtų tikrai būti bent 4 eismo juostų, juk žino, kad NMC plėtra vyksta, negi sunku numatyti ateities srautus? Nebent tokių alternatyvių 3 juostų gatvių ateityje ten atsiras daugiau. Tiesa, kad Kernavės g. taip lengvai per privačius sklypus pasieks Ozo g. kaip kažkada planuota, nebelabai tikiuPaskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 22:28. Priežastis: Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
- 1 patinka
Comment
-
Aleliuja! Pagaliau du svarbūs infrastruktūros projektai pajudėjo iš mirties taško. Vienas labiau (Narbuto viadukas, apie jo įrengimą bent jau viešai kalbama), kitas bent projektu (Kernavės g.).
Abu geri. Narbuto g. vis dėl to yra logikos nestatyti automobilių viaduko, siekiant išvengti tranzito susiformavimo per miegamuosius rajonus. Nors tokia jungtis būtų patogi daug kam, bet būtų turbūt praktiškai neįmanoma sukontroliuoti eismo srautų. Nepadėtų ženklai (žr. Vilniaus g., kur visi važiuoja tranzitu, nors draudžiama).
Kernavės g. parodo pasikeitusią miesto strategiją nestatyti Kernavės tilto. Priešingu atveju ji būtų 4 juostų. Na, bet gerai bent tai, kad daroma tai, apie ką kalbama.
Galiausiai smagu, kad abiejuose projektuose yra dėmesys pėstiesiems ir dviratininkams.
Comment
-
Išties gaila, kad nepaliekama vietos automobiliniam viadukui Narbuto perėjoje.
Tačiau man kur kas didesnį susirūpinimą kelia tai, kad Konstitucijos prospekte atsiras dar vienas šviesoforas, vos šimto metrų atstumu nuo Quadrumo šviesoforo. Čia tiesiog fail. Nebuvo galima statant Quadrumą iškart ir padaryti Kernavės gatvės dalelę?
Na ir kaip besidominčiam VT, keistai atrodo stotelių išdėstymas prie Konstitucijos prospekto/Kernavės gatvės sankryžos. Galėjo būti persėdimų mazgas ''Nacionalinė dailės galerija'', dabar stotelė Panoramos kryptimi perkelta už Quadrumo, o būsima stotelė Kernavės gatvėje irgi atitraukta nežinia kur.
Ir dar: po būsima Kernavės/Konstitucijos prospekto sankryža yra nenaudojama požeminė perėja. Būtų tikrai labai gaila, jei ji taip ir nebūtų naudojama pagal paskirtį.
- 1 patinka
Comment
-
Pagal dabar dar tebegaliojantį BP, tai sankryžos su Konstitucijos pr. niekada ir neturėjo būti, Kernavės g. turėjo eiti po Konstitucijos pr. Dabar gi įdomu kaip bus. Gal kažkas valios padaryti Kernavės g. iki Upės g., einant tuneliu po Konstitucijos pr.? Be tilto, bet vis tiek tunelį statant.
P.S. Kažkur tokį variantą lyg tai esu girdėjęs. Neatsimenu tik kur.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPagal dabar dar tebegaliojantį BP, tai sankryžos su Konstitucijos pr. niekada ir neturėjo būti, Kernavės g. turėjo eiti po Konstitucijos pr. Dabar gi įdomu kaip bus. Gal kažkas valios padaryti Kernavės g. iki Upės g., einant tuneliu po Konstitucijos pr.? Be tilto, bet vis tiek tunelį statant.
P.S. Kažkur tokį variantą lyg tai esu girdėjęs. Neatsimenu tik kur.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Jei nėra Kernavės tilto tai tas tunelis būtų absurdas. Upės gatvė neturi normalių pralaidžių jungčių.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Yra gi dar idėja statyti perstatyti Baltąjį tiltą arba statyti naują tiltą prie pat jo. Tuomet jungtis per Upės g. atsirastų. Juolab kad buvo numatyta ir Upės g. - Linkmenų g. jungtis.
Comment
-
Yra 1000 kartų svarbesnių objektų nei Kernavės tiltas.
Ir iš vuiso reikia ištrenkti ministerijas ir jų prielypus kur nors už VA , gal prie VSD ir natūraliai sumažės kamščiai ryte, vakare.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pristatyta, kaip atrodys pertvarkyta Kernavės gatvė
Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė apie naujai formuojamą gatvę, kuri turėtų sujungti Lvovo ir Žalgirio gatves.
Paminėtina, jog ši gatvė turėtų tapti ganėtinai svarbi sprendžiant eismo kamščių problemą, kuri ypač opi tampa Konstitucijos prospekte piko metu. Be to, ši gatvė tuo pačiu leis Šnipiškes dar labiau priartinti prie miesto ir sujungti su aplinkinėmis gatvėmis asfalto danga.
Po projektinio siūlymo analizės ir sprendinių aptarimo, buvo nutarta, jog gatvė turėtų būti 3 eismo juostų su dviračių taku nuo Žalgirio iki Lvovo gatvės. Dabartinėje Kernavės gatvės vietoje yra duobėta žvyro danga. Visas naujai statomos gatvės ilgis turėtų būti 680 metrų ilgio, o minėtoje atkarpoje numatomos net penkios viešojo tranporto stotelės.
Viešas projekto pristatymas numatytas miesto savivaldybės patalpose 2017 m. rugsėjo 7-ąją.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ernaves-gatve/ .
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien baigiama tvarkyti beveik pusės kilometro Krokuvos gatvė
Šiandien „Grinda” baigia tvarkyti beveik pusės kilometro Krokuvos gatvės atkarpą nuo Rinktinės g. iki Kalvarijų g. Čia paklota nauja ištisinio asfalto danga, atnaujinti šaligatviai, įrengti pandusai, atsodinta veja. Sutvarkyta ir automobilių parkavimo aikštelė prie lopšelio-darželio „Pipiras“.
Comment
Comment