Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Man tai idomu kodel tiek daug purvyno palikta tarp saligatvio ir komerciniu patalpu? Kazkas mano kad zmones manevruos tais mazais takeliais kol pasiektu duris? Cia visiskas debilizmas toki meslyna ikisti tarp gatves ir pastato.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSankryža bus naikinama/perkeliama prie Tower. O gatvelė susijungimas - tankus gatvių tinklas yra gerai.
Comment
-
Gatvę įrengė kartu su Quadrum. Ji buvo numatyta, yra raudonosios linijos.
O nuo žmonių kvailumo darant kairįjį posūkį per ištisinę juostą neapsaugos niekas. Yra ir tokių, kurie dviračių takais su bemsais važinėja.
P.S. Jeigu bus įgyvendintas Konstitucijos pr. apželdinimas, tai ten tikėtina atsiras želdynų juosta ir posūkis taps neįmanomas fiziškai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGatvę įrengė kartu su Quadrum. Ji buvo numatyta, yra raudonosios linijos.
O nuo žmonių kvailumo darant kairįjį posūkį per ištisinę juostą neapsaugos niekas. Yra ir tokių, kurie dviračių takais su bemsais važinėja.
P.S. Jeigu bus įgyvendintas Konstitucijos pr. apželdinimas, tai ten tikėtina atsiras želdynų juosta ir posūkis taps neįmanomas fiziškai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip suprantu šita pusė Linkmenų g. dar nebaigta sutvarkyti, tai vėliau gal atsiras kažkokie takeliai, suoliukai, augalai ir pan.?
Kažkaip įdomiai gaunasi, pusę pievutės/purvyno daro vystytojas su savo projektu, kitą pusę savivaldybė su Linkmenų gatvės rekonstrukcijos projektu? Negi negalima visos viešosios erdvės daryti pagal vieną projektą tuo pačiu metu? Ar ir vėl "Senas projektas" ir "Pakalnis dar nebuvo vyr. architektas"?
Paskutinis taisė John; 2021.04.07, 15:14.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš turėjau omenyje atvirkščiai, važiuojant nuo Europos aikštės Linkmenų gatvės link, apie atvirkštinį variantą net nepagalvojau
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąP.S. nelabai suprantu, kodėl pranešimai apie gatvių infrastruktūrą ir Japonišką sodą perkelti į Naujojo Skanseno temą.
Čia ne apie Naująjį skanseną, o apie Linkmenų gatvę kalbame.
Pranešimas labai geras ir susilaukė daug dėmesio https://www.miestai.net/forumas/foru...14#post1878369
Necituoju to pranešimo, kad vėl neprasidėtų diskusija apie Naujajį skanseną
Nukopijuota / atkelta keletas pranešimų apie Linkmenų gatvę, kurie tinka šiai temai
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąNaujakuriai gales megautis dyzelio kvapais
Labai gerai matosi, kas vyksta Linkmenų gatvėje po darbo,
Vos tik buvo atlaisvinti karantinai ir žmonės vėl pradėjo lankytis NMC biuruose, ši gatvė iškart užsikimšo.
Verta prisiminti š.m. sausį vykusią diskusiją apie Linkmenų gatvės rekontrukciją (šios temos 25 psl.)
Parašė John Rodyti pranešimąGal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
Paspaudus - didesnis brėžinys
Parašė John Rodyti pranešimąMano klausimas labiau ne apie brėžinių egzistavimą, bet lokalios reikšmės D kategorijos gatvės platinimo logiką.Parašė index Rodyti pranešimąTai iš esmės įrengs papildomą juostą, kad stovėjimo vietos nepirkę Naujojo Skanseno gyventojai turėtų kur parkuotis.
Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to, iš Lvovo g. išsukti tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties "Statoilu" (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra taip paprasta.
Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių sankryžoje irgi teks gerokai pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.
Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar.
Apie numatomus po langais kamščius "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra užsimenama.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDėl vieno esat teisus - kamščiai ten bus bet kuriuo atveju.Tad klausimas ar tinkamai parinkti sprendiniai.
Pirmasis oksimoronas yra tai, kad sprendiniai neatitinka gatvės kategorijos t.y. gatvė D kategorijos, o sprendiniai kaip transporto arterijai.
Antrasis labai krentantis į akis - įrengiamos iškilios sankirtos, kad mažint greitį, bet tuo pačiu paišomos greitėjimo lėtėjimo juostos (taip, juostos, o ne jokios kišenės) bei zebrai, tarsi negalima būtų stabdyti greitaeigio srauto. Logika? Ne, negirdėjom.
Beje, ar čia jau galutinis variantas? Lyg ir buvo teikta nemažai pastabų, bet nepanašu, kad kas keitėsi.
Comment
-
Kai buvo platinama Geležinio Vliko g. Ukmergės g. kryptimi sekančiu etapu turėjo būti rekonstruojamas ruožas Ozo kryptimi. Kiek prisimenu, nuo Lvovo g. prie ParkTown turėjo būti eismas dviem juostom link išplatintos Geležinio Vilko g. Šita rekonstrukcija turėtų nuimti daug automobilių iš Linkmenų g., įdomu koks šitų planų statusas?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti.
Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar.
Apie numatomus po langais kamščius "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra užsimenama.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąSnipiskese irengta ir atidaryta nauja nemokama parkavimo aikstele. Keista, kad citify nepazymeta
- 3 patinka
Comment
-
Dėl darbų Kalvarijų ir Krokuvos gatvių sankryžoje iki gegužės 7 d. bus susiaurinta važiuojamoji gatvės dalis
2021 m. balandžio 23 d. nuo 19 val. iki 2021m. gegužės 7 d. dėl inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbų Kalvarijų ir Krokuvos gatvių sankryžoje bus susiaurinta važiuojamoji gatvės dalis.
Comment
Comment