Parašė Kublickij
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Niekas po langais nenori tranzitinio eismo, apvažinėjančio Geležinio vilko kamščius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mieste ir ypač netoli jo centro gyvenant reiktų susitaikyti, kad aplink nebus ramybės ir eismo kaip kaime. Arba tada reikia keltis gyventi į kokius valakampius. Pvz. gyvenantys prie Žalgirio ar Kalvarijų g. dar ne tokius tranzitinius srautus šalia namų turi ir neverkia.
Tiesa logika dėl Kalvarijų ar Žalgirio g. gyventojų neverkimo neveikia, nes visi neprivalo gyventi prie vienodų sąlygų, juolab kad vieni pasirinko gyventi vienur o kiti kitur. Taip pat tranzitinė gatvė buvo planuota Kernavės g., o jeigu neplanuojama tai nereiškia kad ja būtina ar net galima dabar padaryti iš Linkmenų g., juolab kad tokios būtinybės čia ir nėra kai šalia eina Geležinio Vilko gatvė.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąas blogai nupieciau. Ten tas sunkelis yra testinumas Linkemenu g. va taip realiai atrodo:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą??
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mieste ir ypač netoli jo centro gyvenant reiktų susitaikyti, kad aplink nebus ramybės ir eismo kaip kaime. Arba tada reikia keltis gyventi į kokius valakampius. Pvz. gyvenantys prie Žalgirio ar Kalvarijų g. dar ne tokius tranzitinius srautus šalia namų turi ir neverkia.
Visą dieną tie garažiniai savo bmw'sus nusimetę visur aplink tą garžą laiko, kad sunku net išvažiuot kartais iš garažo. Ir kur tu matęs, kad vidury gyvenamojo rajoną eitų tranzinitis eismas?
Kalvarijų ir Žalgirio g. ne 1.3-1.5 juostos ) Tai gali nelygint su linkmenų g.Paskutinis taisė MartynasT; 2021.03.24, 21:17.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
Nežinau kur gyveni, bet ar bandei nuo ozo šaut per tris juostas, kurios tave gerai pabanguoja nuo vėžių į apsisukimo juostą, tada pralaukt kol nuo ozo g. kalno ir geležiako šalutinio pravažiuoja visos mašinos, įsukt į kernavės g. staigiai stabdant visus atvažiuojančius nuo ozo viršaus ir važiuot per, net sunku pavadint žvyrkeliu, ten krateriai tiesiog.
Visi žiūrim iš savo pusės, bet spėju, kad negyveni linkmenų g. Ten nuo pat rimiako iki linkmenų g. visi kelkraščiai užstatyti mašinom, dėl servisiuko prie linkmenų ežerų kelias buvo sutrumpintas į vieną juostą.
Visą dieną tie garažiniai savo bmw'sus nusimetę visur aplink tą garžą laiko, kad sunku net išvažiuot kartais iš garažo. Ir kur tu matęs, kad vidury gyvenamojo rajoną eitų tranzinitis eismas?
Kalvarijų ir Žalgirio g. ne 1.3-1.5 juostos ) Tai gali nelygint su linkmenų g.
Comment
-
Jau norėjau rašyti, kad tikiuosi, jog ten bus ne asfaltas, o trinkelės. Tokiose siaurose gatvelėse nėra galimybių įrengti šaligatvius, o jeigu įrenginėjami dviejų plytelių pločio - tai jau geriau tokių nereikia. Išeitis yra daryti bendro naudojimo gatvę, kur visa gatvė yra šaligatvis, o mašinos ja turi važinėti itin mažu greičiu ir eismą apkritai apriboti leidžiant važiuoti tik gyventojams. Dėl to reikia trinkelių, kad vaituotojas jaustų, jog yra pėsčiųjų zonoje, o ne atvirkščiai.
- 5 patinka
Comment
-
Ar šiuo retu atveju nebūtų pėstiesiems ir dviratininkams geriau pvz įrengti pilnavertišką (ne tokią kokios dabar daromos) požeminę perėją vietoje dabartinės perėjos? Manau taip būtų labiau apjungtas -nes būtų nestabdomas - judėjimas tarp piečiau ir šiauriau esančių teritorijų.
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...43,-0.0000&k=N
- 2 patinka
Comment
-
Šnipiškės yra miesto pūlinis ir esu tikras kad dar ilgai tokiu bus!Net ir nugriovus dabartinius lūšnynus prie Kalvarijų ir Lvovo gatvės po 10 metų panašūs lūšnynai formosis šiauriau Žalgirio gatvės. Vakar nusprendžiau pasižiūrėti kas per fenomenas yra Kernavės gatvė. Maršrutą pradėjau nuo Ozo, baigiau prie Towerio. Jau einant link Kompensos prasidėjo nuotykiai kai reikėjo blaškytis per abi kelio pusės ieškant saugios vietos mano avalynei ir sveikatai. Toliau apžiūrint tą šunkelį jungiantį Kernavės ir Linkmenų teko reguliuoti eismą nes Lexus, bandydamas priešais atvaziojanciam užleisti kelią, vienų ratu vos ne "įkrito" į atvirą kanalizacijos šulinį nors palei jį mašinos sau stovi kai kokiame parkinge.Eismas šioje vietoje labai judrus, užstrigęs Lexusas suformavo savotišką kamštį. Pati Kernavės gatve yra siauresnė nei kokia nors sodų gatvė todėl sunkiai įsivaizduoju kad artimiausius 10 metų kas nors bandys ją remontuoti arba tvarkyti..Tvoros prie pat kelio, nėra galimybės įrengti net šaligatvio. Esu tikras kad garažų savininkai tyčia ignoruoja nurodymus tik tam kad miestas ne sugalvotu tvarkyti šios puliojancios vietos ir drumsti jų ramybės.. Be to kaip dažniausiai būna tokiais atvejais, nusprendus tvarkyti aplinką arba kelius privačiame sektoriuje paaiškėja kad kas antra visokių Česlovu ir Antanų tvoros ir vartai yra įrengtos valstybinėje žemėje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimąŠnipiškės yra miesto pūlinis ir esu tikras kad dar ilgai tokiu bus!Net ir nugriovus dabartinius lūšnynus prie Kalvarijų ir Lvovo gatvės po 10 metų panašūs lūšnynai formosis šiauriau Žalgirio gatvės. Vakar nusprendžiau pasižiūrėti kas per fenomenas yra Kernavės gatvė. Maršrutą pradėjau nuo Ozo, baigiau prie Towerio. Jau einant link Kompensos prasidėjo nuotykiai kai reikėjo blaškytis per abi kelio pusės ieškant saugios vietos mano avalynei ir sveikatai. Toliau apžiūrint tą šunkelį jungiantį Kernavės ir Linkmenų teko reguliuoti eismą nes Lexus, bandydamas priešais atvaziojanciam užleisti kelią, vienų ratu vos ne "įkrito" į atvirą kanalizacijos šulinį nors palei jį mašinos sau stovi kai kokiame parkinge.Eismas šioje vietoje labai judrus, užstrigęs Lexusas suformavo savotišką kamštį. Pati Kernavės gatve yra siauresnė nei kokia nors sodų gatvė todėl sunkiai įsivaizduoju kad artimiausius 10 metų kas nors bandys ją remontuoti arba tvarkyti..Tvoros prie pat kelio, nėra galimybės įrengti net šaligatvio. Esu tikras kad garažų savininkai tyčia ignoruoja nurodymus tik tam kad miestas ne sugalvotu tvarkyti šios puliojancios vietos ir drumsti jų ramybės.. Be to kaip dažniausiai būna tokiais atvejais, nusprendus tvarkyti aplinką arba kelius privačiame sektoriuje paaiškėja kad kas antra visokių Česlovu ir Antanų tvoros ir vartai yra įrengtos valstybinėje žemėje.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAr šiuo retu atveju nebūtų pėstiesiems ir dviratininkams geriau pvz įrengti pilnavertišką (ne tokią kokios dabar daromos) požeminę perėją vietoje dabartinės perėjos? Manau taip būtų labiau apjungtas -nes būtų nestabdomas - judėjimas tarp piečiau ir šiauriau esančių teritorijų.
Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
Comment