Gali reikšti ir tai. Bet jeigu ankstesnius projektus laikysime etalonu, tai gali reikšti ir kad dar kokius 2 metus realiai niekas nevyks.
Ne ne, pagal praeitų projektų patirtį būna kiek kitaip, startuoja jie visada labai energingai, viską išrausia, o paskui belenkiek laiko krapštosi su 2-3 žmonėmis visoje gatvėje, kaip buvo pvz su Giedraičių g. arba su Fino g., kurios iki šiol pilnai nepabaigė, nors turėjo pabaigt dar prieš metus.
Ne ne, pagal praeitų projektų patirtį būna kiek kitaip, startuoja jie visada labai energingai, viską išrausia, o paskui belenkiek laiko krapštosi su 2-3 žmonėmis visoje gatvėje, kaip buvo pvz su Giedraičių g. arba su Fino g., kurios iki šiol pilnai nepabaigė, nors turėjo pabaigt dar prieš metus.
Beje, šiandien čia mačiau stop juostą ir kad už jos pjauna krūmus. Gal pagaliau prasidės Kernavės gatvės (kurią žadėjo pabaigt 2021 pavasarį) tiesimas?
Kalėdinis fotoreportažas iš Šnipiškių. Anot VMS atstovo, "Šnipiškės keičiasi iš esmės".
Kažkelintą kartą savivaldybė giriasi Giedraičių ir Fino gatvių sutvarkymu, tačiau nutyli, kad vėluoja nuo rugpjūčio žadėta Kernavės gatvės rekontrukcija, neaišku kada bus pradėta tvarkyti Daugėliškio ir Krokuvos gatvės.
Įdomu kaip visa ta marmalynė atrodys, kai bus apgyvendinti Kernavės gatvėje statomi namai su nepakankamais parkavimo pajėgumais ir gyventojai pradės laikyti savo mašinas aplinkinėse gatvėse.
Lrytas.lt 2020.12.25 Klaikus vaizdelis: Vilniaus Šnipiškių gatvės – kaip gūdžiame kaime
Paklaustas, kada savivaldybė planuoja asfaltuoti bent jau gatves arčiau miesto centro, Savivaldybės Eksploatacijos poskyrio vedėjas G.K.Niaura dėstė, kad centrinė miesto dalis tvarkoma, atsiranda naujų statinių, kartu tvarkomos ir aplinkinės gatvės.
Galbūt didžiausias projektas, kurio įgyvendinimo metu bus visiškai atnaujinta gatvė, – 2021 metais planuojama Kernavės gatvės statyba. Galima pastebėti, kad Šnipiškės keičiasi iš esmės, – baigta svarbi Giedraičių gatvės rekonstrukcija. Atnaujinta beveik 1 kilometro ilgio gatvės atkarpa nuo Lvovo iki Žalgirio gatvės, o iki metų pabaigos bus sutvarkyta ir 200 metrų ilgio S.Fino gatvės atkarpa nuo Giedraičių iki Kalvarijų gatvės.
Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".
Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilo (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
Išsukti iLinkmenų gatvės Žalgirio g. sankryžoje irgi teks pastivėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.
Linkmenų gatvėje ar bus "platinama" iki trijų juostų, ar nebus platinamas, vakarais numatomi nemaži kamščiai, apie kuriuos YIT Kausta, aišku, "Skanseno" vizualizacijose neužsimena.
Ačiū už nuorodą
Paspaudus - didesnis brėžinys
Reikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
Reikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
Gal dabar nespėliokime, kokie ribojimo ženklai bus statomi.
Nesinori lyginti YIT vystomo "Naujojo Skainseno" su kituose segmentuose miesto pakrašytje esančių Kartonkiemio ir Perkūnkiemio kvartalų.
Jei bus trukdoma eismui, tai bus pasielgta kaip Perkūnkiemyje - ilgai nereikės laukti, kol atsiras stovėjimo ribojimo ženklai
Čia labai teorinė diskusija, nes nepradėta teisti nie Kernavės, nei Krokuvos, nei Daugėliškio gatvė.
Linkmenų gatvė - tik dar viena amžino Vilniaus m. savivaldybės vėlavimų sąrašo eilutė.
Panašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".
Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo g. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilu (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių. sankryžoje irgi teks pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.
Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar. Apie numatomus po langais kamščius, "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra neužsimena.
Dėl vieno esat teisus - kamščiai ten bus bet kuriuo atveju. Tad klausimas ar tinkamai parinkti sprendiniai. Pirmasis oksimoronas yra tai, kad sprendiniai neatitinka gatvės kategorijos t.y. gatvė D kategorijos, o sprendiniai kaip transporto arterijai. Antrasis labai krentantis į akis - įrengiamos iškilios sankirtos, kad mažint greitį, bet tuo pačiu paišomos greitėjimo lėtėjimo juostos (taip, juostos, o ne jokios kišenės) bei zebrai, tarsi negalima būtų stabdyti greitaeigio srauto. Logika? Ne, negirdėjom.
Beje, ar čia jau galutinis variantas? Lyg ir buvo teikta nemažai pastabų, bet nepanašu, kad kas keitėsi.
Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.
Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.
Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.
Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.
Tam, kad lėto eismo gatvėje pasukti netrukdant, galima įrengti posūkių kišenes (turn pocket). Gi čia bus lėtas eismas, nes kitaip kam iškilios sankirtos? Tuo tarpu piešiama kas? Punktyras su iš lėto platėjančia juosta, kad nuo 90kmph spėtum persirikiuot? O jei sukančių bus daugiau ir teks sustoti vienu šonu gretimoj juostoj - jau imsim elgtis pagal panetkes ir kirsim ištisines juostas? Sprendiniai iškart programuoja skubėjimą ir konfliktus
O tai kuo skiriasi "punktyras su iš lėto platėjančia juosta" nuo "turn pocket"? Ta prasme jeigu tik tuo, kad perėjimas į ją yra staigesnis, tai čia šitą galbūt galima net suorganizuot, jeigu to kažkaip nereguliuoja galiojančios tvarkos? Nes čia yra tik kaip nupieši linijas, fiziškai skirtumo nelabai matau.
Comment