Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nelabai. Aš šio klausimo bandau lengvai nepaleist. Geriau panagrinėjus situaciją, tai Konstitucijos pr. yra viskas gerokai sudėtingiau ir tuo pačiu paprasčiau. Naujame BP ta gatvė gauna mažesnę kategoriją - nuo B į C. Tai reiškia, kad eismo juostų plotis gali būti 3 metrai (gal tik A juostos gali būti platesnės, jei yra poreikis). O tai reiškia, kad saugumo salelė gali būti praplatinta iki bene 8 metrų pločio. Tuomet medžių šaknys bus bent po 2 metrus atitrauktos.

    Kitas dalykas, kurį minėjau savo poste, tai galimybė salelę įrengti gerokai aukščiau kelio dangos ir taip bene 100% eliminuot druskų užpylimą ant želdynų. Žemiau parengiau naują Konstitucijos pr. pasiūlymą. Viską galima rengti atkarpomis kasmet (taip galima skirti mažiau lėšų kiekvienais metais, nes tikrai yra kitų prioritetinių vietų). Negana to, vasarinį pratestavimą galima padaryt laikinomis priemonėmis ir klaust gyventojų nuomonės.
    Kai teikiau pasiūlymus Kalvarijų g. dėl juostų siaurinimų iki 3 m, tai atrašė taip: „ „Eismo juostos plotis pagal statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 10 lentelę turi būti 3,00m pločio. Atsižvelgiant 30 punktą kuriame nurodomi autobusų gabaritai, „A“ juosta projektuojama 3.25m pločio.

    Čia iš STR dar truputį: „STR 201. Viešasis transportas miesto gatvėse organizuojamas vadovaujantis 11 lentele. C ir D kategorijų gatvėmis planuojami tik autobusų maršrutai, jeigu važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai (3,5 m esant vienpusiam eismui).

    STR 202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m.”
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Nu tai va. Tai žalioji salelė gali būti 7,5 metrų pločio.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Čia kur ir kada?
        Vilniaus planuose - naujas tunelis, sujungsiantis Konstitucijos pr. ir Rinktinės g.
        Straipsnis išėjo 2018 spalį

        Comment


          Čia kaip metro ir Ukmergės gatvės vizija prieš rinkimus, kad pridengti neįgalumą išjudinti Šiaurinės ir M.Lietuvių projektus. Negi šnekėsi apie tai ko jau n metų nesugebi užkurti.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.
            O kuom tai blogiau nei Vilniaus Konstitucijos prospekto pakilimo takas???

            Comment


              Vis sugrįžta diskusija apie "per platų" Konstitucijos propektą.
              Kai raginanama siaurinti Konstitucijos prospektą, paprastai apeinamas klausimas - ar pastačius naujus biurų pastatus buvusi dviejų juostų gatvė susitvarkytu su išaugusiu srautu. Jei nebūtų praplatintas Konstitucijos prospektas tai vargu ar būtų atsiradęs NMC.

              Įdedu porą palyginimų iš senų nuotraukų - iki platinimo ir iškart po 2003 m. atliktos 23 mln. litų investicijos į KT platinimą.

              Iš gatvės lygio.
              ​​​​​Iki platinimo. Foto 2002.07


              Po platinimo. Foto 2003.12


              Iš viršaus.
              Iki platinimo. Foto 2003.04 nuo statomo Vilniaus m. savivaladybės pastato


              Po platinimo. Foto 2006.10 iš "Hanner" biurų pastato

              Comment


                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                O kuom tai blogiau nei Vilniaus Konstitucijos prospekto pakilimo takas???
                Toks platus Konstitucijos prospektas yra viena didžiausių Vilniaus NMC blogybių, nes daro visas apylinkes nejaukias. Reiktų svarstyti jį siaurinti ir visą aplinką humanizuoti.

                Parašė Romas
                Vis sugrįžta diskusija apie "per platų" Konstitucijos propektą.
                Kai raginanama siaurinti Konstitucijos prospektą, paprastai apeinamas klausimas - ar pastačius naujus biurų pastatus buvusi dviejų juostų gatvė susitvarkytu su išaugusiu srautu. Jei nebūtų praplatintas Konstitucijos prospektas tai vargu ar būtų atsiradęs NMC.
                Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.

                Paskutinis taisė index; 2020.11.21, 09:07.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Ar man pasivaideno ar Romas bando tiesiogiai koreliuoti gatvės platinimą su pastatų statyba? Ta prasme, kad platinimas lėmė NMC plėtrą?

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Toks platus Konstitucijos prospektas yra viena didžiausių Vilniaus NMC blogybių, nes daro visas apylinkes nejaukias. Reiktų svarstyti jį siaurinti ir visą aplinką humanizuoti.
                    Jėga.
                    Reikėtų KT susiaurinti iki 2 juostų, ir dar užpaišyti "A" juostą, O biurų klientams ir ofisų planktonui palikti tik vieną juostą.
                    Iškart atsiras jaukumas - kaip pirmoje nuotraukoje.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Jėga.
                      Reikėtų KT susiaurinti iki 2 juostų, ir dar užpaišyti "A" juostą, O biurų klientams ir ofisų planktonui palikti tik vieną juostą.
                      Iškart atsiras jaukumas - kaip pirmoje nuotraukoje.
                      Bet galima siaurint ir nemažint juostų

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ar man pasivaideno ar Romas bando tiesiogiai koreliuoti gatvės platinimą su pastatų statyba? Ta prasme, kad platinimas lėmė NMC plėtrą?
                        Biurų ar prekybos vietų plėtra visada susijusi su jų patogiu pasiekiamumu. Šiaurės miestelio plėtra prasidėjo, kai buvo nutiesta Lukšio gatvė. Ofisynai Pilaitės prospekte ir Viršuliškių skersgatvyje - kai buvo praplatintas Pilaitės prospektas ir atsirado Vakarinis aplinkkelis.
                        Ir NMC atsirado vienu metu su Konstitucijos prospekto ir Lvovo gatvės rekonstrukcija 2003 metais.

                        Raginant siaurininti prospektą nekalbama apie NMC pasiekiamumą.
                        KT siaurintojų idelas turbūt yra tokio siaurumo Konstitucijos prospektas, tiesa su papildomais priedais (dvirtakiais , tramvajaus linija ar "A"juosta ir medelių alėja).

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Jėga.
                          Reikėtų KT susiaurinti iki 2 juostų, ir dar užpaišyti "A" juostą, O biurų klientams ir ofisų planktonui palikti tik vieną juostą.
                          Iškart atsiras jaukumas - kaip pirmoje nuotraukoje.
                          Šiaip, jau prospekto viduriu paleidus greitąjį VT būtų galima panaikinti dabartines A juostas, dėl ko realus juostų skaičius net nepasikeistų. Tik viešasis transportas galėtų pervežti daugiau keleivių dėl ko gatvė mažiau kimštųsi, o gatvė dėl bėgių/stotelių/perėjų taptų vizualiai siauresnis ir lenktynininkams taptų nejaukiau (O šitų ten pasitaiko, teko matyti ir BMW pralekiančių kokiais 90 km/h, ir motociklininkų išvis neaišku kokiu greičiu).

                          Parašė Romas
                          KT siaurintojų idelas turbūt yra tokio siaurumo Konstitucijos prospektas, tiesa su papildomais priedais (dvirtakiais , tramvajaus linija ar "A"juosta ir medelių alėja).
                          Atmetus A ir greitėjimo/lėtėjimo juostas tai ir tada buvo, ir dabar yra po dvi juostas viena kryptimi automobiliams.
                          Paskutinis taisė index; 2020.11.21, 09:21.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Kaip KT platinimas tiesiogiai paskatino NMC plėtrą? Savivaldybė investavo į KT tam, kad būtų parodytas dėmesys tai teritorijai. Lygiai kaip kokia nors Kernavės g. bus paskata dar spartesnei plėtrai aplink ją, bet ta plėtra vyksta ir nesulaukus gatvės.

                            "Praplatintas" KT dabar turi tiek pat juostų automobiliams, kaip ir šiose nuotraukose. Tai kam turėt daugiau asfalto dykynių, kai jos neduoda jokio efekto? Gatvės susiaurinimas iki minimalių pločių (dar kartą - nemažinant juostų) reikš mažesnę apkrovą nuotekų tinklams, mažesnį teritorijos įkaitimą ir geresnes oro sąlygas. Pralaidumo tai visai nesumažins.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Savivaldybė investavo į KT tam, kad būtų parodytas dėmesys tai teritorijai.
                              Tikrai taip. 2003 metais savivaldybė darė ir padarė.
                              Viskas buvo vienu metu - ir Lvovo g. bei Konstitucijos prospekto rekonstrukcija, ir NMC statybos pradžia.

                              Ši savivaldybė transporto klausimais NMC rajone gali pasigirti tuo, kad šiemet perkėlė viešojo transporto stotelę prie "Europos" prekybos centro.
                              Tiesa, dar buvo gražiai sutvarkytos Giedraičių ir Fino gatvės, bet eismui Konstitucijos prospekte tai įtakos neturėjo.

                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Lygiai kaip kokia nors Kernavės g. bus paskata dar spartesnei plėtrai aplink ją, bet ta plėtra vyksta ir nesulaukus gatvės.
                              Kur ta Kernavės gatvė? Pradžia buvo žadėta rugpjūtį ar rugsėjį.
                              O tai, kad pirmiau vyksta namų prie Kernavės gatvės statyba, o tik paskui atsiras pati gatvė, iš anksto programuoja problemą. Kai bus atidaryta Kernavės gatvė, tų namų gyventojai bus nemaloniai nustebinti, kad netikėtai padidės transporto srautas po jų langais.

                              Kaip ten reikalai su 2018 metais pažadėtu tuneliu?

                              Comment


                                Nebežinau apie ką mes čia kalbam

                                Comment


                                  Užsiminus apie žadėtą Kernavės g. statybos pradžią ar PiaRinį Šimašiaus tunelį jau neliko ką sakyti.

                                  Comment


                                    Tiesiog blaškymasis tarp temų kažkoks gavosi pagrindinėjant tai, kad Konstitucijos prospektą siaurinti blogai tuo kad Kernavės gatvę per lėtai stato.

                                    Ir taip, Šnipiškių gatvių tvarkymas (ir ne tik Kernavės, bet ir Daugėliškio) einasi lėtai, bet taip su visais viešaisiais projektai gaunasi su viešaisiais pirkimais etc.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Užsiminus apie žadėtą Kernavės g. statybos pradžią ar PiaRinį Šimašiaus tunelį jau neliko ką sakyti.
                                      Bet tai prie ko čia šitas ir Konstitucijos pr. "platinimas" ir "siaurinimas" nuo 4 iki 4 juostų privatiems automobiliams??

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Bet tai prie ko čia šitas ir Konstitucijos pr. "platinimas" ir "siaurinimas" nuo 4 iki 4 juostų privatiems automobiliams??
                                        Aš niekur nekalbėjau apie platinimą iki 4 juostų.
                                        O kolegos inicijavo diskusiją apie KT siaurinimą


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Nebežinau apie ką mes čia kalbam
                                        Nors iš dalies reikia sutikti, kad nelabai yra ką daug kalbėti - bent apie Konstitucijos prospektą.
                                        Matyt, per šią kadenciją nebus nei KT platinimo, ne siaurinimo. nei želdinimo. Nebent bus dar viena kokia nors į stotelės perkėlimo ar šviesoforo pakeitimo lygio investicija.
                                        Artimiausiu metu ten nieko rimto nenusisimato, o jei kas nors ir pažadama, tai vėluoja ar bus užmiršta.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Aš niekur nekalbėjau apie platinimą iki 4 juostų.
                                          O kolegos inicijavo diskusiją apie KT siaurinimą
                                          ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.

                                          Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...

                                          NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.

                                          Konstitucijos pr. sąlygos:

                                          1. automobiliams:
                                          • teigiama: nieko
                                          • neigiama: padidėjo šviesoforų
                                          2. viešąjam:
                                          • teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
                                          • neigiama: nieko
                                          3. pėstiesiems:
                                          • teigiama: daugiau medžių, daugiau perėjų
                                          • neigiama: daugiau triukšmo ir taršos
                                          4. dviratininkams:
                                          • teigiama: atsirado dviračių takai, pervažos
                                          • neigiama: nieko

                                          IŠVADA:
                                          NMC plėtra vyko, nes buvo pagerintos sąlygos viešajam transportui, pėstiesiems ir dviratininkams. Reikia investuoti į dviračių takus, želdynus ir VT
                                          Paskutinis taisė Creatium; 2020.11.21, 11:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X