Šimašius yra užsiminęs apie tunelį po Kalvarijų - Konstitucijos sankryža, tad gal jį galima biškutį pratęsti?
Tai tiesiog dar viena serija ir VMS įprastų tuščių kalbų be jokių realių veiksmų serialo, kuris apima ne tik infrastruktūros projektus... Jeigu domina praeitos serijos susijusios su infrastruktūra, pasiskaitykite apie viaduką virš GV žiedo, Ukrmergės gatvės rekonstrukciją ir t.t.
Tai tiesiog dar viena serija ir VMS įprastų tuščių kalbų be jokių realių veiksmų serialo, kuris apima ne tik infrastruktūros projektus... Jeigu domina praeitos serijos susijusios su infrastruktūra, pasiskaitykite apie viaduką virš GV žiedo, Ukrmergės gatvės rekonstrukciją ir t.t.
Ir apie Kernavės g. ir apie tunelį Liepkalnio g... Oh wait...
Sveiki,
nusprendžiau pažėt, kas šiuo metu stūkso būsimosios Kernavės gatvės žemėje.
Gatvė kirs Šnipiškes
Taigi pradedam nuo Konstitucijos prospekto, kur baigsis būsimasis Kernavės tiltas
Pirma kliūtis, kurią greičiausiai griaus
Sankryža su rekonstruota Lvovo gatve. Galima pastebėti, kad sankryža paruošta naujai gatvei tiesti
(...)
Sankryža su Žalgirio gatve, ta siaurutė gatvė - vis dar Kernavės
Mantas pačioje forumo pradžioje dar 2004 metais pasivaikščiojo būsima Kernavės gatvės trasa.
Beveik 16 metų nieko nevyko, išskyrus prioritetų nustūmimą, atsisakymą nuo Kreivojo Kernavės ir Tiesiojo Kernavės tiltų, taip pat ir gatvės siaurinimą bei sutrumpinimą tik iki Lvovo gatvės.
Deja, nuotraukos dabar nėra rodomos.
Tos nuotraukos tapo temos apie Šnipiškes pradžia. Kai šį mėnesį bus pradėta tiesti Kernavės gatvė, ji jau vėl taps diskusijų apie infrastruktūrą objektu.
Pasižiūrėjau Kernavės gatvės planą, tai daug daugiau nelegalaus parkingo išnyks nei aš galvojau. Reikia gal nenurašyti senų autobusų, nes kažkaip jau nebesimato vietos potencialiems smėlynų parkingams. Kaži kur pasidėjo automobiliai stovėdavę Lvovo 37 sklype?
Kernavės - Daugeliškio - Veprių g. sankryža
Vaizdas iš šiaurės
Foto 2004.11
Foto 2020.08
Sankryžos vaizdas iš kitos pusės
Link "Kibirkšties"
Kernavės gatvė link Žalgirio gatvės
Vaizdas link Daugėliškio gatvės šiaurės rytų kryptimi
Kažkur čia numatoma įrengti žieduką - iš vienos pusės su Daugėliškio gatvės šiaurės rytine dalimi, o iš kitos - su bevarde gatve link "Kirbirkšties", kuri kažkodėl gaus 90° kampu einančios Šatrijos gatvės pavadinimą (nors maps.lt rašo, kad ten Laumėnų gatvė) .
Labai gaila, kad bus sudarkyta įdomiausia Šnipiškių istorinės gatvių struktūros dalis - bus perkirsta įstrižai einanti Daugėliškio gatvė.
Atsižvelgta į tai, kad susiaurinus gatves padidėja jų pralaidumas - ten, kur srautas padidėja nuo 10.000 iki 12.000 automobilių, gatvė susiaurėja nuo 3 iki 2 juostų.
Projektuojami automobilių srautai https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=506885
Kažkokia nesąmonė padaryta. Veprių g. bus akligatvis? Kaip su Daugėliškių g. sujungimu? Kažkokios naujos raudonos linijos per privačius sklypus (aišku, jų niekas neišpirkinės). Nutrūksta galimybė važiuoti tiesiai Krokuvos gatve. Ir vieniša VT stotelė prie Krokuvos g. atrodo mažiausiai keistai. Kokius VT maršrutus ten planuojama paleisti?
Kažkokia nesąmonė padaryta. Veprių g. bus akligatvis? Kaip su Daugėliškių g. sujungimu? Kažkokios naujos raudonos linijos per privačius sklypus (aišku, jų niekas neišpirkinės). Nutrūksta galimybė važiuoti tiesiai Krokuvos gatve. Ir vieniša VT stotelė prie Krokuvos g. atrodo mažiausiai keistai. Kokius VT maršrutus ten planuojama paleisti?
Veprių bus akligatvis, Daugėliškio bus iš esmės perkirsta, bet abi dalys bus susiektos su Kernavės gatve. Atgalinė stotelė (tos kaip jus pavadinote ''vienišos'' atžvilgiu) bus įrengta Lvovo stotelėje, kur matomas tas geltonas zigzagas.
Viena stotelė Žalgirio g. kryptimi bus po K17 langais. Kasdien girdėsis stabdantys ir pajudantys iš vietos autobusai.
Jei projektuotojai galvotų apie gyventojų interesus, būtų stotelę projektavę šalia biurų.
Duomenys apie eismo srautus kelia daug klausimų. Kernavės gatvėje numatomas tik 10-12 tūkst. automobilių srautas per parą (kaip Giedraičių gatvėje iki rekonstrukcijos į vienpusę gatvę).
Per porą metų NMC atsiras naujo biurų ploto. Galima spėti, kad 1+1 juostų pločio Kernavės gatvėje iš anksto užprogramuoti kamščiai, ypač po darbo valandų.
Europos aikštės stotelė priešais savivaldybę laikinai perkeliama kitur, o esama bus platinama. T.y. bus naikinama VT įvaža, platinamas šaligatvis.
ℹ️ Dėmesio! Nuo rugpjūčio 19 d. iki rugsėjo 2 d. bus perkelta Europos aikštės viešojo transporto stotelė – apie 50 m. link Kalvarijų–Šeimyniškių g.–Konstitucijos pr. sankryžos. Vyks keleivių laukimo aikštelės platinimo darbai.
Primename: Europos aikštės stotelėje stoja 3G, 4G, 30, 43, 46, 52, 56, 88 ir 89 maršrutų autobusai ir 9, 19 maršrutų troleibusai.
Comment