O kaip suprast tą gatvę išvis? Suprasčiau, jei būtų asfaltas su eismu į abi puses ir šaligatviai. Bet dabar yra šaligatviams vietos padaryta, išasfaltuota viena pusė ir per centrą kelio bodriūrai padaryti? Nesuprantu logikos. Juostos bus atskirtos bordiūrais ar bus vienpusis eismas ir kita pusė dviratininkams padaryta?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė zippo Rodyti pranešimąO kaip suprast tą gatvę išvis? Suprasčiau, jei būtų asfaltas su eismu į abi puses ir šaligatviai. Bet dabar yra šaligatviams vietos padaryta, išasfaltuota viena pusė ir per centrą kelio bodriūrai padaryti? Nesuprantu logikos. Juostos bus atskirtos bordiūrais?
Comment
-
Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.
Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen kita juosta yra dviratininkų takas.Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas,...
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBuvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.
Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.
Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?
Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
O šiaip tai super sprendimas dėl Giedraičių gatvės!
- 11 patinka
Comment
-
Gal ir gerai kad netiesia placiu gatviu ir tt, Snipiskes gilumoje panasu kad bus tiesiog ramesnis gyvenamasis rajonelis, ofisai bus tik isoreje, prie platesniu gatviu. Tik del eismo, jei bandoma ji mazinti tokiom priemonem tai pasigendu talpesnio viesojo transporto rusies ir parkingu centro prieigose. Dabar tiesiog daromos blogesnes salygos automobiliams ir viskas tuo pasibaigia, vienintelis judejimas i prieki susisiekimo prasme tai dviraciu takai ir nauji autobusai bet to tikrai neuztenka. Net nera jokiu rimtesniu planu ateiciai.
Ar nebus taip kad su tais salygu automobiliams prastinimais ir daugiau nieko nedarymu prisizais ir NMC, ir apskritai centre niekas nenores dirbti, ofisus prades metyti miesto pakrasciuose, o NMC stagnuos. Senamiestis tai dar turistai ir pramogos, o NMC?Paskutinis taisė Edd; 2019.11.17, 11:35.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?
Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
Reikia susitaikyti, kad tilto nebus, o Kalvarijų g. tranzitinio statuso irgi neteks, ten turbūt tik laiko klausimas kada įrengs A juostas iš abejų pusių ir automobiliams liks tik po juostą abejomis kryptimis per visą gatvės ilgį.
Toje miesto dalyje automobilių pagrindiniams srautams teks judėti Kareivių g., Ozo g., G.V., Konstitucijos pr, Žirmūnų g. ratu. Ir šiaip miestas plečiasi labiau į vakarus, tai jei norim (kažkodėl) bent dalį miesto išlaikyti patogiu automobilistams, tai gera mintis yra tai daryti tik į vakarus nuo G.V. gatvės. Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT, o jei susitvarkai gyvenimą (namai, darbas, vaikų mokyklos, būreliai), kad nereikia lįsti į centrą - gali ir toliau patogiai naudotis automobilį.
Nėra prasmės iš dabartinės sistemos kai visiems nepatogu. Čia yra padarinys to, kad žmonės nesitvarko savo gyvenimų, kad jiems būtų patogu ir po to skundžiasi iš esmės kitais tokiais pat asmenimis sedėdami kartu kamščiuose.
Iš tiesų aš ir pats turiu privilegiją važinėti į darbą automobiliu, bet bent kol kas neaptogumų nesukelia, nes piko metu judu daugumai priešinga kryptimi. Kai pradės kelti nepatogumus - kažką keisiu, bet tikrai nekęsiu sukandęs dantis kamščiuose
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?
Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).Paskutinis taisė John; 2019.11.17, 14:04.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠiandien jau asfaltuoja Giedraičių gatvę:
Apvažiavęs automobiliu pusę Europos, tik Lietuvoje apie juos prisimeni...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs irgi nesuprantu kodel tik Lietuvoje toks nesveikas kiekis suliniu - ir tuo labiau kad didzioji dalis suliniu yra tiesiai po automobiliu ratais...Del stulpu viduryje saligatviu tai jau net nezinau, neturiu zodziu. Visi infrastrukturos projektu kokybe isviso apgailetina.
https://www.google.com/maps/@60.1644...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Comment
-
Tikra tiesa, bet yra ir kitas aspektas - projektuojant naujas gatves vakaruose, šuliniai projektuojami ant einamosios/pėsčiųjų dalies.
https://www.google.com/maps/@59.3367...7i16384!8i8192
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTikra tiesa, bet yra ir kitas aspektas - projektuojant naujas gatves vakaruose, šuliniai projektuojami ant einamosios/pėsčiųjų dalies.
https://www.google.com/maps/@59.3367...7i16384!8i8192
https://www.google.com/maps/@59.3464...7i16384!8i8192
Kaip ir sakiau, problema ne patys šuliniai, o jų "lygumas", senose gatvėse tikrai nėra tikslo juos naikinti, kritikuoti galima nebent naujus projektus, kaip pvz. vakarinis aplinkkelis, kur senų komunikacijų po važiuojama dalimi tikrai nebuvo.
Comment
Comment