Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

    Jakų žiede - kalniukai

    VINCAS GRIGAS

    Jakų žiede automobilių vairuotojai bus verčiami mažinti greitį.

    Jį ribos vakar pradėti įrenginėti penki „gulintys policininkai“.

    „Kalniukai yra 9,8 metro pločio ir 12 centimetrų aukščio. Jie bus įrengti prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą“ kelią, - „Klaipėdai“ sakė kelių tiesimo įmonės „Lemminkainen Lietuva“ techninis direktorius Vytautas Babarskis.

    Kalniukai suformuoti iš tvirtesnio nei įprasta asfalto.

    Apačioje paklotas mišinys su dideliu granitinės skaldos kiekiu. Toks asfaltas geriau atlaiko dideles apkrovas.

    „Tai bus pirmas žiedas Lietuvoje su tokiais kalniukais. Išlieti juos kainuos 110 tūkstančių litų“, - teigė V.Babarskis.

    „Su Klaipėdos policija diskutavome, ką daryti, kad Jakų žiede nesusidarytų spūstys ir sumažėtų avarijų. Nusprendėme įrengti kalniukus“, - pasakojo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus.

    Anot jo, kalniukai turėtų būti naudingi tuo, kad sumažės norinčiųjų įvažiuoti į žiedą spūstys.

    Žiede greitis nebebus toks didelis, ir taip sumažės avarijų skaičius.

    „Žiedo perimetras - beveik kilometras. Faktiškai tai net nėra žiedas, nes kiek yra įsiliejimų į žiedą, tiek yra ir keturšalių sankryžų. Jų yra penkios, taigi pavojus patekti į avariją yra padaugintas iš šio skaičiaus“, - tikino G.Ruzgus.

    Ties Jakų žiedu reikia labai ilgai laukti, kad į jį būtų galima saugiai įvažiuoti.

    „Manau, kad tokios permainos vairuotojams nepatiks. Jakų žiedą ateityje reikės pertvarkyti į dviejų ar trijų lygių sankryžą. Tai kol kas tik planai, o kažką daryti reikia jau šiandien“, - mano G.Ruzgus.

    www.klaipeda.daily.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    o kažką daryti reikia jau šiandien“, - mano G.Ruzgus.
    Tą "kažką" ir padarė

    Comment


      #3
      Jakų žiede - tik dalis įrenginių


      Siekiant apriboti automobilių greitį Jakų žiede, ten vakar jau pakloti penki specialaus asfalto, dvi eismo juostas užimantys iškilimai.

      Tiesa, tai - tik dalis greitį slopinančių įrenginių.

      "Jeigu leis oro sąlygos, darbus užbaigsime iki savaitės pabaigos - iškilimai apims visas tris juostas, juos dar paaukštinsime 4 centimetrais", - sakė darbus vykdančios UAB "Lemminkainen Lietuva" Klaipėdos filialo gamybos direktorius Gintautas Banionis.

      Tikimasi, kad įrengus vadinamuosius gulinčius policininkus, sumažės važiuojančiųjų žiedu greitis, ir tai leis greičiau į žiedą patekti vairuotojams iš šalutinio kelio.

      Siekiant sumažinti avaringumą prie Jakų žiedo, prieš du mėnesius Vilniaus plente, ties "Philip Morris" gamykla, buvo pastatyti greitį iki 70 ir 50 km/h ribojantys ženklai.

      Valdas PRYŠMANTAS
      www.ve.lt

      Dienos nuotrauka "Klaipėdoje":
      Paskutinis taisė Eimantas; 2006.11.21, 01:41.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        "Gulintys policininkai" virto linksmaisiais kalneliais

        Prieš mėnesį Jakų žiede sumontuoti vadinamieji gulintys policininkai neatlieka savo funkcijos ir greičio, kaip buvo tikėtasi, neriboja. Atvirkščiai - juos vairuotojai jau spėjo pakrikštyti "linksmaisiais kalneliais".

        Redakcija sulaukė ne vieno Jakų žiedo naujove pasipiktinusio vairuotojo skambučių. Visi kaip vienas tvirtina, jog 4 metrų pločio greičio slopinimo įrenginiai minėtoje vietoje problemos neišsprendžia.

        Tie, kam tenka važiuoti Jakų žiedu pastebėjo, jog ties kliūtimis vairuotojai automobilių ne tik nepristabdo, bet, dėl smagumo, dar labiau nuspaudžia akceleratoriaus pedalą.

        Penkiems "gulintiems policininkams" įrengti iš Kelių priežiūros plėtros programos buvo išleista beveik 100 tūkstančių litų. Tikėta, jog specialaus asfalto iškilimai padidins problemiško žiedo pralaidumą, sumažins greitį ir avaringumą.

        Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), inicijavusi greičio slopinimo įrenginių klojimą, savo sumanymą gina ir tikina, jog klaipėdiečių skundams pagrindo nėra.

        "Ten pastatytas kelio ženklas rodo, kad žiedu leidžiama važiuoti 50 km/h greičiu. Žmonės privalo laikytis eismo taisyklių. Jei jums skundžiasi, esą greičio slopinimo įrenginiai virto linksmaisiais kalneliais, tai ar mes, ar vairuotojai turėtų jaustis kalti?

        Visoje Europoje tokia įranga - efektyvi kovos su greičiu priemonė, o štai Lietuvoje dėl žemos vairuotojų kultūros kol kas yra priešingai", - skundais piktinosi LAKD Eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus.

        Jo teigimu, LAKD dar domėsis situacija Jakų žiede ir, jei savo akimis įsitikins, jog greičio slopinimo priemonė iš tiesų neefektyvi, "gulinčius policininkus" dar paaukštins.

        Gali būti ir taip, kad po kurio laiko iškilimų žiede iš viso neliks. Maždaug trejų metų Jakų žiedą žadama rekonstruoti. Kol kas Kelių direkcijos užsakymu atliekamas rekonstrukcijos techninis projektas.

        Šiuo metu yra rengiama paraiška lėšoms gauti. Net 22 mln. eurų - tiek pareikalaus rekonstrukcija - tikimasi gauti iš Sanglaudos fondų. Darbai Jakų žiede dviem etapais vyks ilgai - nuo 2009 metų iki 2012 metų.

        Po rekonstrukcijos Jakų žiedas pasikeis iš esmės. Virš jo bus įrengtas automagistralės tęsinys, o virš pastarojo - viadukas, leisiantis atsirasti keliui Palanga-Kaunas-Vilnius. Ketinama įrengti atskirą posūkį, kuriuo atvažiuojantieji iš Kauno pusės galės sukti Palangos plento link.
        Įgyvendinus antrojo etapo darbus, Jakų žiedas atliks tik vietinio pobūdžio susisiekimo funkciją, o iš kiekvieno kelio patekti Klaipėdon bus galima dviem lygiais.

        Vaida JUTKONĖ
        www.ve.lt
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          "Gulintys policininkai" virto linksmaisiais kalneliais

          Visoje Europoje tokia įranga - efektyvi kovos su greičiu priemonė, o štai Lietuvoje dėl žemos vairuotojų kultūros kol kas yra priešingai".
          Pilnai pritariu. Cia rektu nepiktintis, o patiems vairuotojams susimastyt. Jie mano, kad cia Kelininkai specialiai gadina kelia irangdami tokias priemones greiciui sumazinti, o kad patys pazeidineja taisykles nesusimasto.
          Mano galerijos:
          Flickr'e

          Comment


            #6
            nu tai pastatytų greičio matuoklius toje vietoje, jeigu jau kitaip su tauta susitarti nepavyksta, ir pasibaigtų atrakcionai

            Comment


              #7
              Bet vistiek sunkiai suvokiama... Gulintys policininkai kainavo 100 kartų po 1000 Lt...
              Namą beveik galima už tiek pastatyt, o čia keletas asfalto juostelių. Gal ten kažkokie elektroniniai gulintys policininkai? Priklausomai nuo greičio išlenda iš po žemės? Tada suprasčiau tokią kainą.

              Comment


                #8
                Paprasti asfalto kalneliai...
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #9
                  Greitį mažins naujovė

                  VINCAS GRIGAS

                  Greitį mėgstančius vairuotojus netrukus turėtų pradėti tramdyti privati verslo bendrovė.

                  Visoje Lietuvoje valstybinės reikšmės ir rajoniniuose keliuose bus sumontuota apie pusę tūkstančio greičio matuoklių. Jie bus privačios bendrovės, kuri laimės konkursą, nuosavybė.

                  Duomenys iš privačių matuoklių bus siunčiami į centrinį kompiuterį. Matuoklių vietą ketinama nuolatos keisti.

                  Vienas greičio matuoklis kainuoja nuo 150 tūkst. iki 300 tūkst. litų.

                  Svarstoma, kad privačios bendrovės darbuotojai, išanalizavę matuoklio užfiksuotus duomenis, skirs pažeidėjui baudą ir apie tai jam praneš.

                  Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas mano, kad tokios sistemos sukūrimo esmė būtų ne nubausti kuo daugiau vairuotojų, o kontroliuoti ir drausminti greičio mėgėjus.

                  Šiuo metu magistralėje Vilnius-Klaipėda jau veikia du eksperimentiniai greičio matuokliai.

                  Daugelyje Vakarų Europos šalių teisės valdyti ir kontroliuoti tokią sistemą perduotos privačioms bendrovėms.

                  Pavyzdžiui, įdiegus greičio matavimo sistemą Prancūzijoje per metus žūčių keliuose sumažėjo ketvirtadaliu.

                  Balandžio 5 dieną turi būti pateiktas stacionarių greičio matavimo prietaisų sistemos įdiegimo koncepcijos projektas. Miestuose bus diegiamos atskiros sistemos, kurios fiksuos greičio, sankryžų, ištisinių linijų kirtimo pažeidimus.

                  Klaipėdoje eismo pažeidimų fiksavimo prietaisus žada nupirkti savivaldybė.

                  www.klaipeda.daily.lt
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Įdomus straipsnis!

                    Greičio mėgėjams ateis sunkios dienos
                    http://www.ve.lt/?rub=1078736485&dat...&id=1176642472
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Straipsnis idomia tema. Matuoklius vertinu gerai, tegu pristato, vaziuosim leciau, o ir maziau policija gal vyniosis.
                      Ten del sektorinio matavimo nuspango su 3, 5 ir 10 km, rast vieta pirma tokia reik, kur tiek spindulys ar banga sieks, antra tokiu atstumu masinos persirikiuoja, apsilenkia ir pan, vargu jis ten ka padarytu.
                      Beje, esamu matuokliu atveju, jei kadre daugiau kaip dvi masinos, negarantuoju, bet atrodo atmeta tada.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        #12
                        Beje, del matuokliu sujungtu su sviesoforu, yra pliusas ir yra minusas ziaurus, gali sustot uz placios baltos linijos kad ir vos vos, bet bus "pauksciukas", kas greiciausiai tolygu keliem simtam litu.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          #13
                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Greičio mėgėjams ateis sunkios dienos
                          http://www.ve.lt/?rub=1078736485&dat...&id=1176642472
                          Man netikėta tai, kad minima viena iš dabartinių lietuviškų "inkilų" neefektyvumo priežasčių:

                          Vienas svarbiausių dalykų, V. Sadausko tikinimu, yra dabartinių teisės aktų patobulinimas, turintis atsakomybę už greičio pažeidimą, užfiksuotą stacionariu matuokliu, perkelti ant transporto priemonės savininko pečių.

                          "Taip yra visoje Europoje - jei perdavei savo mašiną draugui, o šis ja viršijo greitį, baudos kvitas ateis tau, ir įrodinėk, kad vairavai ne tu. Pas mus problema yra ta, kad galima bausti tik tą asmenį, kuris vairavo, o jį nustatyti neretai būna sunku"

                          Comment


                            #14
                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            Padarys, nes tiesioginio matomumo cia nereikes. net ir 20 km. gali padaryti, principas paprastas - stovi du matuokliai ir fiksuoja visas pravaziuojancias masinas, jei kuri nors is ju iki antrojo atvaziuoja per trumpesni laika nei leidzia max. leistinas greitis - jau turim pazeideja.
                            O kaip atrinks kuri mašina kada kirto atskaitos taškus?

                            Comment


                              #15
                              Tai speju pagal numerius, jei pirmasis aparatas fiksuoja visas, turi visu numerius, antrasis fiksuoja visu numerius irgi. Taip teoriskai gali atsekt, kuris ten buvo greitas pernelyg.
                              Bet sunkiai isivaizduoju, kaip ten imanoma techniskai igyvendint, plius esant tarp matuokliu 20km ar didesniem matstumam dideja tikimybe, akd ta transporto priemone kur nors issuks.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                #16
                                man taip rodos, kad jeigu būtų taip paprasta automatiškai atpažinti valstybinius numerius iš nuotraukos, tai jau seniai būtų tam visokių naudingesnių pritaikymų.

                                Comment


                                  #17
                                  jei neklystu, tai tose foto dėžėse yra montuojami aparatai su CPL filtrais, kas įgalina pašalinti atspindžius (be problemų galima matyti kas sėdi automobilio viduje, plika akimi tam tikrais atvejais matytume tiesiog kažkokį atspindį nuo automobilio stiklo), bei išryškinti tam tikras detales, mūsų atveju valstybinius numerius baltame fone.
                                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                  Comment


                                    #18
                                    Gal diskusijas apie "inkilus" reikėtų iškelti į prospektą...

                                    Comment


                                      #19
                                      Lietuva – ir toliau viena juodžiausių dėmių ES eismo žemėlapyje

                                      Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt
                                      2008 liepos mėn. 29 d. 00:00

                                      Lietuva lieka viena juodžiausių dėmių Europos Sąjungos (ES) eismo žemėlapyje. Mūsų šalis pernai išlaikė „lyderės" poziciją pagal žuvusiųjų keliuose skaičių milijonui gyventojų, o mirusiųjų avarijose skaičius 2007 m. lyginant su 2001 m. ne tik nesumažėjo, bet ir padidėjo 5 proc. Pagal šį rodiklį Lietuva yra trečia nuo pabaigos, rodo Europos saugaus eismo tarybos ataskaita, kuri bus pateikta Europos Komisijai.

                                      Kaimyninėse šalyse keliuose žūstančiųjų mažėja. Estija pagal šį rodiklį Europoje yra 20-a, o Latvija puikuojasi tarp pažangesnių vidutiniokų ir yra 9-a.

                                      Ataskaitoje pabrėžiama, kad Lietuva pasiekė prasčiausio saugumo rekordą – milijonui gyventojų pernai teko 218 mirtys, tuo tarpu pirmaujančiose Maltoje – 34, Nyderlanduose – 48, Norvegijoje – 50.

                                      Labiausiai situaciją savo keliuose pagerino ES senbuvė Prancūzija.

                                      DELFI primena, kad Lietuva kartu su kitomis ES šalimis yra įsipareigojusi iki 2010 m. žuvusiųjų avarijose skaičių sumažinti perpus, lyginant su 2001 m.

                                      Ataskaitos autoriai pabrėžia, kad Rumunijoje, Slovėnijoje, Slovakijoje, Lenkijoje ir Lietuvoje mirčių keliuose 2007 m. buvo daugiau nei 2001 m., taigi Lietuva įrašoma į nepažangiausiųjų grupę ir prognozuojama, kad, nesikeičiant tendencijoms, mūsų šalis tikslą įgyvendins vėluodama daugiau nei dešimtmetį.

                                      Ataskaitoje tvirtinama, kad šios šalys, norėdamos mirčių keliuose skaičių sumažinti perpus laiku, savo pastangas turi padvigubinti.

                                      Tuo tarpu praėjusiųjų metų duomenimis, nevėluojant susitarimo pavyks laikytis tik trims šalims – Prancūzijai, Portugalijai ir Liuksemburgui.

                                      Anot ataskaitos, kasmet avarijose visoje ES žūsta per 40 tūkst. žmonių, bet pernai pirmą kartą nuo 2001 m. žuvusiųjų skaičius sumažėjo.

                                      Šiemet tikisi pirmauti ES

                                      2007 m. duomenimis, kiekvieną dieną Lietuvos keliuose žuvo daugiau nei du žmonės, o per metus eismo įvykių nuostoliai šalies ūkiui sudaro 1,5 mlrd. Lt arba po maždaug 440 Lt kiekvienam gyventojui.

                                      Šiemet iki liepos 28 d. žuvo 250 žmonių arba 149 mažiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2007 m.

                                      „Mūsų žiniomis, Lietuva šiemet daro didžiausią pažangą", – DELFI sakė Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Pumputis, pripažindamas, kad Lietuva dabar yra stebima „per padidinamąjį stiklą".

                                      Anot V. Pumpučio, nuo sausio sugriežtintos nuobaudos už Kelių eismo taisyklių pažeidimus davė laukiamų rezultatų. Panašaus efekto tikimasi ir iš šiuo metu rengiamo greičio matuoklių tinklo, kuris turėtų būti baigtas iki kitų metų pradžios. Šiemet, be jau esančių 12, ketinama įrengti dar 60 radarų.

                                      „Kai Prancūzija įdiegė šią sistemą, per metus vien tik dėl jos 25 proc. sumažėjo žuvusiųjų", – vylėsi jis.

                                      Tačiau pašnekovas nesiėmė prognozuoti, kada Lietuva galėtų įgyvendinti planą iki 2010 m. žuvusiųjų keliuose sumažinti perpus.

                                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17874729
                                      Paskutinis taisė Romas; 2008.07.29, 13:08. Priežastis: Įdėta nuoroda

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                        Šiemet tikisi pirmauti ES
                                        Atsimenu kaip visi pernai prieš nuobaudų sugriežtinimą dejavo ir aiškino kaip tikrai niekas nepasikeis ir kad vos ne blogiau bus. Norėčiau dabar tiem visiem šaunuoliam primint ką jie sakė ir parodyti statistiką.

                                        Manau, kad esant labai pastebimam pagerėjimui reikia nuo metų gale ir dar labiau sugriežtinti baudas, kad net ir didžiausi bukagalviai susimąstytų.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X