Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
ar pamatyta ar nepamatyta pagalvė daužo karterį vienodai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Yra toks momentas, kad užmynus stabdį, priekis dar pažemėja. Fizika-
- 2 patinka
Comment
-
Sabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui
LRT.lt
Politikas žada svarstyti apie greičio matuoklių tinklo mažinimą ir skirti dėmesį kitoms eismo saugos priemonėms. Jo teigimu, šiandien nuobaudų sulaukia pernelyg didelis skaičius vairuotojų.
„Beje, praeitos kadencijos Seime buvo labai daug diskusijų, kad reikia Administracinių nusižengimų kodekse trumpinti terminą, per kurį bauda yra skiriama. Tie, kurie priešinosi trumpinimui kalbėjo, jog tiek daug tų nusižengėjų, kad per trumpą laiką neįmanoma visų jų nubausti“, – prisiminė E. Sabutis.
O gi vairuotojai masiškai nesilaiko leistino greičio (įvertinant, kad ir taip Lietuvoje galima „legaliai“ viršyti +10 km/h).
Tik manau problema ne matuokliuose, o būtent baudos dydyje. Būtų didelės baudos, sumažėtų rizikuojančių gauti baudą. Ypač tikėtina dauguma skiriamų baudų yra viršijant iki 20 km/h, už tokį nusižengimą šiuo metu bauda yra 12-30 eurų, dar dalis gauna pusę minimalios, tai išvis tik 6€.
- 16 patinka
Comment
-
Vakar dienos LRT Panoramos reportažas - video ir tekstinė versija.
LRT 2024.01.17
Greičio matuokliams – 900 tūkst. neefektyviai išleistų eurų: dalį jų žadama išmontuoti
Susisiekimo ministras žada, kad bus mažinamas vidutinio greičio matuoklių tinklas. Valstybės kontrolė nustatė, kad prieš kelerius metus itin jį išplėtus, kas trečias įrenginys pastatytas nesilaikant metodikos. Dėl to beveik milijonas eurų, pasak valstybės auditorių, buvo išleistas neefektyviai.
Tipinis vaizdas artėjant prie vidutinio greičio matuoklio. Automobilių srautas staiga lėtėja ir taip riedės (...) .
„Per daug tiesiog, per daug ir net trukdo važiuoti. Kartais pastabdai, kartais greičiau, kartais pastabdai, užpakalyje važiuoja mašinos vėl pastabdo... Per daug viso šito dalyko“, – sako LRT kalbintas vairuotojas. (...)
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis žada įvertinti vidutinio greičio matuoklių tinklo efektyvumą. Jo teigimu dabar greičio matuokliai tarnauja ne saugaus eismo prevencijai, o dirba kaip baudų surinkimo priemonė.
„Mes dabar esame sustabdę bet kokią greičio matuoklių plėtrą ir jos nedarysime iki tol, kol neperžiūrėsime metodikos. Šitą metodiką ministerija perims į savo rankas, tikrai ją įvertinsime, rimtai peržiūrėsime ir galiu atsakingai pasakyti, kad taip, kaip yra dabar, nebus, bus mažiau, aiškiau ir suprantamiau“, – tikina ministras. (...)
„2020–2022 metais buvo pastatyta apie 100 greičio matuoklių, 29 iš jų neatitiko tų kriterijų ir tai reiškia, kad maždaug apie 900 tūkst. eurų buvo išleisti ne visai efektyviai“, – aiškina valstybės kontrolierius Mindaugas Macijauskas. (...)
Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra įrengti 78 momentiniai greičio matuokliai ir 135 vidutinio greičio matavimo sistemos.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ama-ismontuoti
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąSabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui
LRT.lt
Labai keista logika – per daug nubaustų, tai reikia mažinti kontrolę? Tik tada klausimas, kodėl tiek daug nubaustųjų.
O gi vairuotojai masiškai nesilaiko leistino greičio (įvertinant, kad ir taip Lietuvoje galima „legaliai“ viršyti +10 km/h).
Tik manau problema ne matuokliuose, o būtent baudos dydyje. Būtų didelės baudos, sumažėtų rizikuojančių gauti baudą. Ypač tikėtina dauguma skiriamų baudų yra viršijant iki 20 km/h, už tokį nusižengimą šiuo metu bauda yra 12-30 eurų, dar dalis gauna pusę minimalios, tai išvis tik 6€.
- 7 patinka
Comment
-
Baudos turi būti padidintos bent 10 kartų. Carthago delenda est.
Nepasižiūrėjęs neužstačiau mokėjimo ir gavau 4 eurų baudą (rinkliavą) už parkavimą. Kurią greitai ir patogiai galėjau tuoj pat sumokėti per judu.lt. Kažkoks briedas. Atrodo kaip tiesiog KET pažeidimų pirkimo-pardavimo sistema ir tiek. Pagavo padarius pažeidimą? Ateik į mūsų online shopą ir išspirk. Kitą kartą gal nepagaus.Lietuva visiems.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNorėčiau pataisyti gerbiamasis, ne +10 km/h paklaida, o +15 km/h.
P. S. Čia kaip Lenkijoje, bauda yra ir viršijus iki 10 km/h, bet skaičiau, kad tipo praktiškai niekada nefiksuoja (pačiam išsiaiškint neteko).
Comment
-
LNK reportažas apie radarus
Diena.lt / LNK 2024.01.17
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks
Kad greičio matuokliai nedrausmina, panašiai galvoja ir naujasis susisiekimo ministras E. Sabutis. Teigia, kad jų yra per daug, o bent dalis skirti tik pasipinigavimui.
„Pagrindinis lūkestis su greičio matuokliais turėtų būti eismo saugumas, eismo prevencija, bet ne pinigų surinkimas“, – akcentavo susisiekimo ministras E. Sabutis. (...)
Kur statyti greičio matuoklius, iki šiol sprendė „Via Lietuva“ pagal savo pačios nustatytą tvarką.
Bet valstybės kontrolė nustatė, kad „Via Lietuva“ nesilaikė ir savo tvarkos. Matuoklių pristatyta ten, kur nėra jokių avarijų, o vidutinio greičio matavimo ruožai per ilgi.
(...) Klausimas, ar teisėtai skirtos baudos matuokliais, kurie pastatyti nesilaikant tvarkų?
„Valstybės kontrolė nustatė, kad 129 greičio matuokliai įrengti nesivadovaujant nustatyta tvarka, tai, mano nuomone, yra nustatytas labai aiškus pažeidimas. Tie greičio matuokliai turi būti išmontuojami“, – kalbėjo Seimo narys Andrius Bagdonas.
https://diena.lt/naujienos/verslas/e...ikuoja-1208253
Comment
-
Bet tai tie matuokliai jau stovi sumontuoti, į juos atvesta elektra. Tai kam leisti pinigus juos išmontuojant ir tada sumontuojant kažkur kitur? Išeina pinigų švaistymas tokiu atveju, nebent tikimasi sutaupyti neįsigyjant naujų matuoklių
Neneigiu to fakto, kad galbūt ir nebuvo įrengti pagal nustatytą tvarką, tačiau bet kokiu atveju jie atlieka savo funkciją, t. y. kontroliuoja, jog eismo dalyviai laikytųsi nustatyto maksimalaus greičio. O kad žiopliai pasigauna ant vidutinių matuoklių, tai jau jų bėdos. Kiek žinau matuoklių fiksuojamas vidutinis greitis nustatytas gana dosniai vairuotojų naudai.
Klausimas, ar teisėtai skirtos baudos matuokliais, kurie pastatyti nesilaikant tvarkų?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąBet tai tie matuokliai jau stovi sumontuoti, į juos atvesta elektra. Tai kam leisti pinigus juos išmontuojant ir tada sumontuojant kažkur kitur? Išeina pinigų švaistymas tokiu atveju, nebent tikimasi sutaupyti neįsigyjant naujų matuoklių
Neneigiu to fakto, kad galbūt ir nebuvo įrengti pagal nustatytą tvarką, tačiau bet kokiu atveju jie atlieka savo funkciją, t. y. kontroliuoja, jog eismo dalyviai laikytųsi nustatyto maksimalaus greičio. O kad žiopliai pasigauna ant vidutinių matuoklių, tai jau jų bėdos. Kiek žinau matuoklių fiksuojamas vidutinis greitis nustatytas gana dosniai vairuotojų naudai.
Kaip tai paneigia faktą, jog buvo viršijamas greitis? Pasakomas vienas geras argumentas, o tada bando dar labiau įtikinti su kvailais argumentais.
Sektorinių matuoklių minusas - šlykščiu būdu kolonas lenkiantys vietiniai, kurie gyvena/dirba 15+ km ruožo viduryje.
Jie žino, kad nieko nebus ir lanksto. Rekomenduoju - KK141 Vilkija-Raudondvaris arba KK102 Nemenčinė-Pabradė atkarpas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sektorinių matuoklių minusas - šlykščiu būdu kolonas lenkiantys vietiniai, kurie gyvena/dirba 15+ km ruožo viduryje.
Jie žino, kad nieko nebus ir lanksto. Rekomenduoju - KK141 Vilkija-Raudondvaris arba KK102 Nemenčinė-Pabradė atkarpas.
-
- 3 patinka
Comment
-
„2023 metais VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra“ šią kelio 12 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys sankryžą pripažino kaip itin pavojingą ir įtraukė į juodųjų dėmių sąrašą. 2024 m. „Via Lietuva“ įdiegė rekomenduotinas specialiąsias priemones: horizontalųjį ženklinimą, signalinius stulpelius bei greičio matuoklį. Visos šios priemonės didina sankryžos saugumą ir padeda ženkliai sumažinti potencialių eismo įvykių tikimybę“, – į klausimą kodėl buvo nutarta šioje vietoje įrengti matuoklį atsakė specialistas.
Rokiskiosirena.lt - Itin pavojingoje Rokiškio rajono sankryžoje vairuotojus ribos dar viena priemonė
Pasitikriname eismo įvykių suvestinę: 17-23 m. 6 eismo įvykiai ir visų priežastis "Susidūrimai sukant į kairę".
Radaras stovi už sankryžos, kur važiuojant iš vienos pusės jau pasibaigia 70km/h ribojimas, iš kitos pusės apskritai nėra ribojimo. Žodžiu - kur leidžiamas 90km/h. Kaip jis padeda sumažinti įvykių tikimybę, man kaip ne specialistui sunkiai suvokiama
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąJeigu 70 baigiasi už sankryžos, tai iki jos dar 70. turbūt juos ir matuos.
Jei jis fiksuotų prieš sankryžą nuo Zarasų pusės, tai turbūt nereikėtų taip toli montuoti. Techninių kliūčių stulpui įrengti kaip ir nebuvo.
Net jei ir taip būtų nesigirdėjo, kad radarai jau skiria kur automobilio priekis kur galas, nes skirtingomis kryptimis praktiškai leistini skirtingi greičiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„2023 metais VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra“ šią kelio 12 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys sankryžą pripažino kaip itin pavojingą ir įtraukė į juodųjų dėmių sąrašą. 2024 m. „Via Lietuva“ įdiegė rekomenduotinas specialiąsias priemones: horizontalųjį ženklinimą, signalinius stulpelius bei greičio matuoklį. Visos šios priemonės didina sankryžos saugumą ir padeda ženkliai sumažinti potencialių eismo įvykių tikimybę“, – į klausimą kodėl buvo nutarta šioje vietoje įrengti matuoklį atsakė specialistas.
Rokiskiosirena.lt - Itin pavojingoje Rokiškio rajono sankryžoje vairuotojus ribos dar viena priemonė
Pasitikriname eismo įvykių suvestinę: 17-23 m. 6 eismo įvykiai ir visų priežastis "Susidūrimai sukant į kairę".
Radaras stovi už sankryžos, kur važiuojant iš vienos pusės jau pasibaigia 70km/h ribojimas, iš kitos pusės apskritai nėra ribojimo. Žodžiu - kur leidžiamas 90km/h. Kaip jis padeda sumažinti įvykių tikimybę, man kaip ne specialistui sunkiai suvokiama
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pabandykim paspėlioti kokios gi realios avarijų priežastys: nesugraibė vairo besukant kairėn? Užgeso variklis viduryje posūkio? Wait a second... Gal netinkamai įvertino pagrindiniu keliu važiavusių GREITĮ? Va, pasakiau burtažodį. Dabar laukiu aplojimo.matyt nelabai mėgiamas šunų esi, kad pastoviai aplojimo sulauki?
Aplojimas: už 600m tokio pat lygio intensyvumo sankryža ir ten nei vieno įvykio sukant į kairę. Stebuklai ant šios žemės... Aha lopiniuotu, duobėtu keliu ten visi 130 laksto. Dabar su radaru 90km/h turbūt pradės geriau vertintiGreitis per sankryžą viena kryptimi lieka 90km/h ir nesumažintas (su radaro paklaidom ir tolerancija ir dar daugiau), sėkmės vertinant atstumus, graibant vairą ir įsivaizduojant didesnį saugumą.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
matyt nelabai mėgiamas šunų esi, kad pastoviai aplojimo sulauki?
Aplojimas: už 600m tokio pat lygio intensyvumo sankryža ir ten nei vieno įvykio sukant į kairę. Stebuklai ant šios žemės... Aha lopiniuotu, duobėtu keliu ten visi 130 laksto. Dabar su radaru 90km/h turbūt pradės geriau vertintiGreitis per sankryžą viena kryptimi lieka 90km/h ir nesumažintas (su radaro paklaidom ir tolerancija ir dar daugiau), sėkmės vertinant atstumus, graibant vairą ir įsivaizduojant didesnį saugumą.
Comment
Comment