Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2362140

    Vairuotojai pastebėjo, kad gruodžio mėnesį automagistralėse sumažėjo kelio ženklų „Automatinė eismo kontrolė“. Prieš šiuos ženklus vairuotojai prevenciškai sumažindavo greitį.
    uoj kaip man smagu visus prevencininkus lenkti prie kartuvių

    Comment


      Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

      Na nejuokaujant pakelta perėja bus net aukščiau negu ta pagalvė ant kurios užvažiuos tik mašinos.
      Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
      Paskutinis taisė Ginthus; Vakar, 20:53.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
        Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.

        Comment


          Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

          Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.
          Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytas

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytas
            Norite pasakyti, kad tie patys vokiečiai durniai nes naudoja tas pagalves ir braižo savo mašinų dugną?

            Comment


              Labai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.

              Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
                Įdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).

                Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
                Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
                Jeigu pačios perėjos pakeliamos, tai nebelabai yra tikslo dar tuos kalnelius papildomai dėti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Labai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.

                  Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
                  Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.
                    Kęstučio g. perėjos pakeltos, o šaligatviai nuleisti iki asfalto lygio ne perėjoje. Tikrai patogu neįgaliesiems?
                    Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
                      Mano žiniomis pakelto asfalto saleles daro skirtingų pakilimų, atsižvelgiant į tai kokį efektą nori pasiekti (tai yra iki kiek sumažinti greitį), tad ir pagalvėlės gali būti gaminamos įvairių įkalnių.
                      Dėl ko susibanguoja asfaltas? Dėl lengvųjų automobilių stabdymo ar autobusų ir sunkaus transporto? Tad jeigu su pagalvėlėmis eliminuojam dalį stambaus transporto stabdymo, tada gal ir asfaltas mažiau banguos?

                      Comment


                        Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

                        Kęstučio g. perėjos pakeltos, o šaligatviai nuleisti iki asfalto lygio ne perėjoje. Tikrai patogu neįgaliesiems?
                        Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.
                        Beabejo, kad pakeltos pėstiesiems žymiai patogiau judėti. Jeigu važiuoja tik VT, tai nėra tikslo kelti, bet jei važiuoja visas kitas sunkusis transportas, tai kokia logika iš to saugumo, jei pristabdo tik lengvosios auto, o pačios pavojingiausios pėstiesiems suv'ai, mikriukai, sunkvežimiai laksto?


                        Flickr

                        Comment


                          1. Žvėryne įrengtos ne tokios, kokia pavaizduota nuotraukoje. Pėstiesiems dabartinės nėra patogesnės už paprastas. Nebent siūlote jas perdaryti.
                          2. Krovininės TP pro Žvėryną nevažinėja, tą draudžia ženklai. SUV'ai gal ir problema, taip. Ar jų ašys tokios pat plačios, kaip ir troleibusų?
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            1. Žvėryne įrengtos ne tokios, kokia pavaizduota nuotraukoje. Pėstiesiems dabartinės nėra patogesnės už paprastas. Nebent siūlote jas perdaryti.
                            2. Krovininės TP pro Žvėryną nevažinėja, tą draudžia ženklai. SUV'ai gal ir problema, taip. Ar jų ašys tokios pat plačios, kaip ir troleibusų?
                            Jeigu kažkur įrengtos netinkamai, tai ateityje perdarys, ne problema. Esmė, kad tokios yra gerokai patogiau pėstiesiems, ypač sunkiai judantiems, stumiantiems vežimėlius ir pan. Plius nėra tikslo čia svarstyti, kas apvažiuos, o ne kas ne, matau kaip gatvėse laksto šiukliavežės visokios, tie patys autobusai ne maršrutiniai ir pan., tad pristabdyti turi visi.

                            Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	299,1 kB ID:	2171745
                            Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 13:20.
                            Flickr

                            Comment


                              Kodel nenaudoja berlyno kalneliu:
                              1. Dalis VT vistiekk ant ju uzvaziuos
                              2. plastikas nepatvarus, keli menesiai ir reikes keisti. O kaip zinome, pirkti smagiau nei priziureti, todel puse metu stoves sulauzytas.
                              3. Ziema galimai slidi danga. Pries pereja deti slidzia danga yra labai keista. Tuo labiau slidi ji bus greiciausiai tik vienai auto pusei, nes jei fiziskai yra vietos, vairuotojai stengsis uzvaziuoti tik viena puse, kas dar blogiau, nes didesne tikimybe prarasti valdyma visai.

                              Comment

                              Working...
                              X