Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2362140

    Vairuotojai pastebėjo, kad gruodžio mėnesį automagistralėse sumažėjo kelio ženklų „Automatinė eismo kontrolė“. Prieš šiuos ženklus vairuotojai prevenciškai sumažindavo greitį.
    uoj kaip man smagu visus prevencininkus lenkti prie kartuvių

    Comment


      Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

      Na nejuokaujant pakelta perėja bus net aukščiau negu ta pagalvė ant kurios užvažiuos tik mašinos.
      Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
      Paskutinis taisė Ginthus; Vakar, 20:53.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
        Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.

        Comment


          Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

          Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.
          Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytas

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytas
            Norite pasakyti, kad tie patys vokiečiai durniai nes naudoja tas pagalves ir braižo savo mašinų dugną?

            Comment


              Labai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.

              Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
                Įdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).

                Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
                Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
                Jeigu pačios perėjos pakeliamos, tai nebelabai yra tikslo dar tuos kalnelius papildomai dėti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Labai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.

                  Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
                  Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.
                    Kęstučio g. perėjos pakeltos, o šaligatviai nuleisti iki asfalto lygio ne perėjoje. Tikrai patogu neįgaliesiems?
                    Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.

                    Comment

                    Working...
                    X