Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nenorėčiau diskutuoti su žmoguimi, pas kurį kas antras komentaras yra ad hominem ir kuris visus į kairę ir į dešinę vadina gaideliais, marozais ir pan., taip rodydamas nepagarbą pašnekovui (o iš tikrųjų, parodydamas save ne iš pačios geriausios pusės). Gal aš koks naivuolis, bet mano akimis, visur reikia išlaikyti korektišką bendravimo toną, nepriklausomai nuo mūsų nuomonių.
    Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Auto-įvykių ten nepadaugėjo. Tai tik įrodo, kad visokie reglamentai nėra "šventa karvė" ir turi būti aklai realizuojami bet kurioje situacijoje.
      yra kažkoks spaudos pranešimas ar pan., patvirtinantis šį teiginį šiame kelyje?

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."
        Na va dar vienas eilinį kartą reiškiasi, kad nereikia vadovautis KET. Ir jis spręs ar tą ženklą pastatė pagal jo logiką.
        Golfuk, kurioje vietoje aš neatsakiau? Neatsakiau ar atsakymas netiko tau? Užtagink tą klausimą.

        ​​​​​
        ​​​

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          yra kažkoks spaudos pranešimas ar pan., patvirtinantis šį teiginį šiame kelyje?
          Yra ankstesniu 5 ir šių metų viešai prieinamas TKA eismo įvykių žemėlapis, kuriame puikiai matosi, eismo įvykių didelis NULIS. Tinka vietoje straipsnio?

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Na va dar vienas eilinį kartą reiškiasi, kad nereikia vadovautis KET. Ir jis spręs ar tą ženklą pastatė pagal jo logiką.
            Golfuk, kurioje vietoje aš neatsakiau? Neatsakiau ar atsakymas netiko tau? Užtagink tą klausimą.
            ​​​​
            ​​​

            Attached Files

            Comment


              Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
              Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
              ​​​​​

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
                Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
                ​​​​​
                Vartykis vartykis toliau. Žinai ką sako, jei žmogui aplink visi durniai, lochai ir marozai?

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
                  Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
                  ​​​​​
                  vartaisi kaip žaltys... bene klebonas busi, kuris pamokslo dukart nekartoja? tavęs jau keleto oponuojančių buvo konkrečiai paklausta, kaip ir pagal pagal kurią taisyklę kirtai geltoną liniją? bet matau geriau atsišaudyti tuščiais šoviniais (pasikniskit archyvuose), užuot vyriškai konkrečiai atsakius. Per stipru atsakyti? laukiam paprasto atsakymo ar renkiesi plakatą

                  Comment


                    Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.

                    goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.

                    PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
                    ​​​​​​​Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
                    ​​
                    Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
                    ​​​​
                    ​​​​​​

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.

                      goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.

                      PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
                      Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
                      ​​
                      Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
                      ​​​​
                      ​​​​​​
                      Tai jau minimum 5 kartus į mano atsakei, kad ieškotumėm forume, kaip tu būtum važiavęs per tas linijas - ne paprasčiau būtų tiesiog dar kartą parašyti, ir pripažinti, kad pagal linijas šitoj situacijoj neįmanoma važiuoti - nes tai iškart sukeltų avariją.

                      Bet aišku, sunku pripažinti, kad nesigauna 100% važiuoti pagal taisykles, kartais tenka važiuoti kaip tie ant vienos rankos suskaičiuojami forumo automarozai...

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.

                        goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.

                        PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
                        ​​​​​​​Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
                        ​​
                        Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
                        ​​​​
                        ​​​​​​
                        Na ką atsakyti tiesiai drąsos neužteko, pats toliau užsikirtęs pilstai iš tuščio į kiaurą, pasirinkai plakatą, o gaila
                        Kai kepurė dega, tai kituose nervus imi matyt? sėkmės
                        Dar pala.... kuris KET punktas vadinasi "sveikas protas"? Kurioje kelio atkarpoje jis galioja ir kur baigiasi? Žinoma vėl neatsakysi, toliau kaip ungurys raitysiesi...

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                          Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."
                          Vadovautis ženklais reikia, net jeigu jie ir yra "akivazidi nesąmonė". Sprendimas yra ne ignoruoti ženklus, o kreiptis dėl tos nesąmonės ištaisymo.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Vadovautis ženklais reikia, net jeigu jie ir yra "akivazidi nesąmonė". Sprendimas yra ne ignoruoti ženklus, o kreiptis dėl tos nesąmonės ištaisymo.
                            Gal atsiras savanorių, norinčių dviejų vienos krypties juostų kelyje sustoti tarp geltonų linijų ir parašyti į Via..., sulaukti atsakymo po mėnesio, tada prisiduoti policijai , kirsti geltoną liniją ir tęsti toliau kelionę p. s. čia jei vadovausiesi ženklais-linijomis

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Na ką atsakyti tiesiai drąsos neužteko, pats toliau užsikirtęs pilstai iš tuščio į kiaurą, pasirinkai plakatą, o gaila
                              Kai kepurė dega, tai kituose nervus imi matyt? sėkmės
                              Dar pala.... kuris KET punktas vadinasi "sveikas protas"? Kurioje kelio atkarpoje jis galioja ir kur baigiasi? Žinoma vėl neatsakysi, toliau kaip ungurys raitysiesi...
                              Bandai kažkokį plakatą man prikabinti? Sekmės

                              #1722 įraše kažkas viešai prisipažino

                              Comment


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                Tai jau minimum 5 kartus į mano atsakei, kad ieškotumėm forume, kaip tu būtum važiavęs per tas linijas - ne paprasčiau būtų tiesiog dar kartą parašyti, ir pripažinti, kad pagal linijas šitoj situacijoj neįmanoma važiuoti - nes tai iškart sukeltų avariją.

                                Bet aišku, sunku pripažinti, kad nesigauna 100% važiuoti pagal taisykles, kartais tenka važiuoti kaip tie ant vienos rankos suskaičiuojami forumo automarozai...
                                Šitoje situacijoje aš niekaip kitaip ir nerekomendavau važiuoti.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Šitoje situacijoje aš niekaip kitaip ir nerekomendavau važiuoti.
                                  Šitoj situacijoj tu visus durniais išvadinai, ir nusiuntei ieškoti forume, kur tu ką buvai "pasakęs"....

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Gal atsiras savanorių, norinčių dviejų vienos krypties juostų kelyje sustoti tarp geltonų linijų ir parašyti į Via..., sulaukti atsakymo po mėnesio, tada prisiduoti policijai , kirsti geltoną liniją ir tęsti toliau kelionę p. s. čia jei vadovausiesi ženklais-linijomis
                                    Nu neužknisk čia visų. Tau jau kelis kartus buvo pakartota, kad yra ženklų viršenybė prieš linijas, bet atkakliai renkiesi ignoruoti ir vis kartoji užstrigusią plokštelę. Baninkit arba mane arba PredatorGTR, nes tuoj sulaužysiu kokią taisyklę

                                    Comment


                                      Įdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).

                                      Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
                                      Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
                                      Paskutinis taisė Bergrobbe; 2024.12.17, 17:06.

                                      Comment


                                        Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
                                        Įdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).

                                        Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
                                        Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
                                        Nes SEL'as nepervažiuos nepametęs kokios karboninės detalės

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Nes SEL'as nepervažiuos nepametęs kokios karboninės detalės
                                          Na nejuokaujant pakelta perėja bus net aukščiau negu ta pagalvė ant kurios užvažiuos tik mašinos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X