Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Atsiprašau "didelių dėdžių" Vienas teigiate viskas ok su didinimu, kitas dėdė prieš tai drėbteli "turėjo 30 būti".
    O ale "žurnalistinis sakinys" iš savivaldybės tiesioginės komunikacijos gyventojams... ar tuo netikėti? Juk ne vienas pavyzdys yra, kur net jokių saugumo priemonių nediegiant padidinamas maksimalus.
    Nu yra visokių pavyzdžių. Kaip ir visokių nuomonių, prašymų, sprendimų. Skirtingi kelio savininkai net skirtingais normatyvais vadovaujasi jeigu ką.

    Comment


      Kelių verksniui gaideliui pabandysiu papasakoti, jei nesuprato teksto.
      Tam ruože yra įrengtas vidutinio greičio radaras.
      Kai jo nebuvo, buvo skraidoma nepaisant ar ten 50 ar 60. Kai sumažino greitį iki 50 ir įrengė vidutinio greičio radarą, tad didžioji dalis vairuotojų "velkasi" 40-49 km/h greičiu, tad tai pamatę 2+2 gatvėje padidino iki 60 ir dauguma važiuos 50-59km/h greičiu.
      Ir prie ko čia lyginimas rekonstruotų užmiesčio kelių be vidutinio greičio matuoklių?
      Mano nuomonė tokia, kad kur yra vid. greičio radarai, greitį būtų galima padidinti +10.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
        Kelių verksniui gaideliui pabandysiu papasakoti, jei nesuprato teksto.
        Tam ruože yra įrengtas vidutinio greičio radaras.
        Kai jo nebuvo, buvo skraidoma nepaisant ar ten 50 ar 60. Kai sumažino greitį iki 50 ir įrengė vidutinio greičio radarą, tad didžioji dalis vairuotojų "velkasi" 40-49 km/h greičiu, tad tai pamatę 2+2 gatvėje padidino iki 60 ir dauguma važiuos 50-59km/h greičiu.
        Ir prie ko čia lyginimas rekonstruotų užmiesčio kelių be vidutinio greičio matuoklių?
        Mano nuomonė tokia, kad kur yra vid. greičio radarai, greitį būtų galima padidinti +10.
        Na kaip gi be įžeidinėjimų, net neramu buvo, gal sirguliavai kurį laiką? Šaunuolis, jau sveikas
        Pasakyk, kuriame kelyje prasilenkiam, išsišluostysiu ašaras, asmeniškai tau nusišypsosiu ir pamojuosiu.
        Tai nori pasakyti, kad veikia toks principas: normalus kelias, kažkas laksto, tai nusprendžiam - paauklėkim visus. Sumažinam greitį ir sektorinį įkalam. O po to sakom "žiūrėk vairuotojai drausmingi pasidarė" ir padidinam. Nu geležinė logika....
        Jei rekonstruoji atkarpą su sektoriniu, rezultate tampa normalus kelias, je be sektorinių -smaigstom ribojimus su avansu?
        Kaip čia, gal suklydai, pasitaisyk? Juk greitis žudo, o tu sutinki su galimybe padidinti greitį. Keista... nepasigavai automarozo bacilos?
        Sutinki, kad sektorinis nekeičia kelio savybių. Ir tuo patvirtini, kad esamas kelias savo parametrais yra ir gali būti saugus ir didesniems greičiams, bet prismaigstomas per stipriais ribojimais, dėl neadekvačių "lakūnų". Nors jie tuos ribojimus lygiai taip pat ignoruos.

        p.s. dabar einu į Vilniaus temas, pasisvečiuoti sostinės verksnių draugijoje
        Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.10.31, 09:21.

        Comment


          Ten į kalną tunelio gatvėje taip ar taip sektorinis neveikia, o visi galvoja, kad veikia. Plius kažkada ten stovėjo fotikas, tai jei sektorinis ten veiktų, tai fotiko tikrai nestatytų.​

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Na kaip gi be įžeidinėjimų, net neram
            .....
            ų draugijoje
            Taip ir galvojau, kad nesuprasi ..

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Taip ir galvojau, kad nesuprasi ..
              Malonu, kad bent įžeidinėjimus aiškiai iškomunikuoji

              Kaip advokataujantis, gal pakomentuosi ir tokį "genialų" sprendimą?

              Panevėžio rajono savivaldybė dar pavasarį parengė projektą signaliniams stulpeliams įrengti. Kaip savivaldybė užsakė, taip ir padarėme – pastatėme stulpelius. Tankiai jie sustatyti, bet toks buvo planas. Stulpeliai atlieka nurodomąją funkciją, bet ne apsauginę. Tačiau projektas praėjo ekspertizę, tai reiškia, kad tų stulpelių tiek ir turi būti. Svarbiausia, kad važiuodami žmonės aiškiai matytų kelio ribas ir neįvažiuotų į tvenkinį arba priešingoje pusėje esančius laukus“, – paaiškino direktorius.

              Molainiuose kelią žymi gausybė signalinių stulpelių

              Click image for larger version

Name:	Užtvanka.jpg
Views:	583
Size:	63,5 kB
ID:	2163447

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Malonu, kad bent įžeidinėjimus aiškiai iškomunikuoji

                Kaip advokataujantis, gal pakomentuosi ir tokį "genialų" sprendimą?

                Panevėžio rajono savivaldybė dar pavasarį parengė projektą signaliniams stulpeliams įrengti. Kaip savivaldybė užsakė, taip ir padarėme – pastatėme stulpelius. Tankiai jie sustatyti, bet toks buvo planas. Stulpeliai atlieka nurodomąją funkciją, bet ne apsauginę. Tačiau projektas praėjo ekspertizę, tai reiškia, kad tų stulpelių tiek ir turi būti. Svarbiausia, kad važiuodami žmonės aiškiai matytų kelio ribas ir neįvažiuotų į tvenkinį arba priešingoje pusėje esančius laukus“, – paaiškino direktorius.
                Wtf....

                Kai jau atrodo, kad dugnas pasiektas, jie parodo, kad ne.

                Comment


                  AUTOMOBILIŲ KELIŲ SIGNALINIŲ STULPELIŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS IR ĮRENGIMO TAISYKLĖS TRAT SST 14, tekste nurodyta "atstumas tarp stulpelių ne daugiau 50 m", tuo ir vadovavosi. Ne daugiau gi.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    AUTOMOBILIŲ KELIŲ SIGNALINIŲ STULPELIŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS IR ĮRENGIMO TAISYKLĖS TRAT SST 14, tekste nurodyta "atstumas tarp stulpelių ne daugiau 50 m", tuo ir vadovavosi. Ne daugiau gi.
                    Juoką užskaitau. Bet yra 2 priedas su konkrečiais atstumais. Toks jausmas, kad m su cm supainiojo. Dėl ekspertizės kažkaip abejoju, kad ji išvis buvo - kažin ar jas užsakinėja kaimo šunkeliams

                    Comment


                      Apie radarus užsimenama Valstybės kontrolės atlikto "Via Lietuva" audito ataskaitoje (2024.11.05)
                      6 skyrius, 16-169 psl.



                      Dokumentai: https://www.valstybeskontrole.lt/LT/...tkurima-priezi
                      Audito atasakaita: https://www.valstybeskontrole.lt/LT/.../Download/4724

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Apie radarus užsimenama Valstybės kontrolės atlikto "Via Lietuva" audito ataskaitoje (2024.11.05)
                        AB „Via Lietuva“ nurodė, kad sudarant minėtą prioritetinę eilę valstybinės reikšmės kelių ruožai buvo atrinkti pagal vietos ir eismo sąlygas, t. y. pagal kelio reikšmę, kelio (gatvės)
                        kategoriją arba skerspjūvį, eismo intensyvumą ir sudėtį
                        .
                        ...nepakankamai pagrindus jų įrengimo tikslingumą (nenurodžius priežasčių).
                        ...o pagal kitus 2 kriterijus „Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas “ ir „Lenkimo ribojimas kelio ruože".

                        Wow... gerbiamam oponentui "tomčiukui" teks tūzą iš rankovės traukt..

                        Comment


                          Tai pastaba ne įrengtiems, o tik eilės formavimui. Esmė čia tame, kad keliams finansavimas numažintas ir tenka gudrauti išsimušinėjant biudžetą. Juk visuomet įtikinamiau atrodo, kai pateiki - žiūrėkit, eilėje laukia tūkstančiai objektų. Bet visi žino, kad pinigų visvien visiems niekada neatsiras, tai ir eilė jiems neprieis. Po kelių metų atsiras akštesnio prioriteto taškų ir eilės galas vėl nutols.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.06, 20:15.

                          Comment


                            Valstybės kontrolės atlikto LAKD audito atgarsiai

                            TV3.2024.11.14
                            Lietuvoje pastatyta per daug greičio matuoklių
                            Valstybės kontrolė“ paskelbė, kad už Lietuvos kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ pastaraisiais metais su naujomis vidutinio greičio atkarpomis gerokai perlenkė lazdą. „Via Lietuva“, kuri anksčiau vadinosi Lietuvos automobilių kelių direkcija, 2020–2022 metais įrengė kelių matuoklius ruožuose, kuriuose pagal savo vidines metodikas jų ten neturėjo įrengti“, – tikino Valstybės kontrolės atstovas Mindaugas Šalčius.
                            "Via Lietuva“ pagal savo turimas metodikas atsižvelgusi į vietos ir eismo sąlygas gali keliuose įrengti vidutinio greičio matuoklius nuo vieno iki dešimties kilometrų, tačiau atlikus kelių auditą paaiškėjo, kad, pavyzdžiui, vieno kilometro matuojami greičio ruožai yra vos trys ir net 168 ruožai, kurie yra ilgesni nei 10 kilometrų. „Kodėl padaryta išimtis būtent tiems kelių ruožams lieka neaišku, nes tai nėra dokumentuota“, – pabrėžė M. Šalčius.

                            Labiausiai pasismaginta buvo 2020-aisiais metais, kai tuometinė Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad įrengs net 100 vidutinio greičio matuoklių, o, kaip aiškėja dabar, iš to šimto net 29 greičio matavimo atkarpos buvo įrengtos be svarios priežasties. (,,,) .
                            „Kodėl tuose greičio ruožuose tie greičio matuokliai yra įrengti, tai mums to pagrindimo pritrūko. Dar galiu pastebėti, kad tiems greičio matuokliams įrengti tuose, 29-iuose greičio ruožuose, buvo išleista apie 900 tūkstančių eurų“, – pridėjo M. Šalčius.

                            https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nejam-n1378013

                            Comment


                              Nu, nustatė, kad pastatyta "per daug". Ir ką? Kas nors bus nubaustas? Išmontuoti matuokliai? Ne, veiks, kol nesuges.

                              Comment


                                Na va, pirmasis, matomai, "ekspertizės" rezultatas. Vakar kelyje Vilnius - Alytus buvo nuimtos kelių ženklų lentelės su kameromis ties paprastomis trimis kameromis - Valkininkų gel. stotyje, Pirčiupiuose ir Vilniuje A4 ties sankryža su Metelių g. (Maxima sandėliu). Sektorinės kameros kelyje veikia. Nors tai jos sukelia daugiausiai problemų, nes po jomis randais ilgi ruožai, kurie nėra nesaugus visame tame ilgyje, kuriame stovi kameros, kaip kad bando įteigti "egzperdai"...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nu, nustatė, kad pastatyta "per daug". Ir ką? Kas nors bus nubaustas? Išmontuoti matuokliai? Ne, veiks, kol nesuges.
                                  prie ko čia baudimas? prie ko išmontavimas? juk VK tikrina institucijų procesus ir veiklą, ir pasako kas ne taip daryta, ir ką reikia daryti kitaip.
                                  šiuo atveju neaiškios vidaus tvarkos ir nukrypimai nuo jų (nebuvo pagrindimo) bet nuo to, greičio matuokliai netampa neteisėtais ar pan. tiesiog VIA atnaujins vidaus tvarkas ir matuokliai bus ok

                                  Comment


                                    Prie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Prie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.
                                      Greičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? Važiavimo greitis nesusijęs su eismo saugumu? Ar jums viskas gerai?

                                      Comment


                                        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                                        Greičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? (...) Ar jums viskas gerai?
                                        Deja, šiuo atveju Al1 visiškai teisus.

                                        Kai tamsta užkliūsi savo viršininkams (ypač jei dirbi biudžetinėje sferoje) ir reikės įrodyti kokią nors nuodėmę, Lietuvos radarų direkcija paslaugiai pateiks informaciją, kur ir kada važiavai.
                                        Čia ne klausimas, ar menkai apmokami pasieniečiai pagudrauja su "čekiukais" (t.y. kelionpinigiais) - tartum pasieniečių valdžiai tai būtų naujiena, ypač kai į darbą Pabradėje priima žmogų iš Kauno.

                                        Šioje temoje svarbiau tai, kad LAKD pastatyti radarai naudojami ne eismo saugumui, o kitiems tikslams - deja, ir sekimui.

                                        Panegirikas "sekliams morkoms" rašantys žurnalistai per daug išplepėjo - kas gali paneigti, kad vyksta visuotinis sekimas, radaruose sukaupta informacija saugoma neaišku kiek ir kokiam tikslui.
                                        Sutikite, jog tikslas "kad įrodytų, jog darbuotoja teigė neteisingas ataskaitas" neturi nieko bendro su eismo saugumu.
                                        Jei pateksite į Kafkos plunksnos vertą mašiną, atsiras ir pakankamai pareigūnų, kurie vietoj vagių ir plėšikų gaudymo ieškos tavo tikros ar menamos kaltės ir suras laiko "peržiūrėti daugybę vaizdo įrašų iš kamerų, kurios buvo įrengtos kelyje ...."

                                        Delfi.lt 2024.11.09
                                        Tyrėjų akiratyje – už nepriekaištingą ir pavyzdingą darbą skatinta pareigūnė
                                        Ne kartą savo vadovų padėkomis už nepriekaištingą ir pavyzdingą darbą apdovanota pareigūnė sulaukė didelių nemalonumų, kai pabandė pralobti iš valstybės lėšų – vos dėl 1,5 tūkstančio eurų ji ne tik neteko darbo, bet ir buvo patraukta baudžiamojon atsakomybėn.
                                        O kad būtų išaiškinti jos padaryti nusikaltimai, ikiteisminio tyrimo institucijų tyrėjams teko atlikti milžinišką darbą: vien tam, jog būtų surinkti pareigūnės kaltę pagrindžiantys įrodymai, šiems teko peržiūrėti daugybę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vaizdo kameromis užfiksuotų vaizdo įrašų viename Lietuvos kelio ruože. (...)

                                        Taip jai per 11 mėnesių buvo išmokėta 2 142,70 Eur kaip kompensacija už važiavimo išlaidas, nors realiai patirtos važiavimo išlaidos buvo gerokai mažesnės – jai turėjo būti sumokėta tik 629,78 Eur suma, todėl ji iš VSAT neteisėtai gavo 1 512,92 Eur.

                                        Nors pinigų suma, kurią pareigūnė apgaulės būdu gavo iš savo darbdavio, nėra didelė, tačiau jos elgesys buvo pernelyg įžūlus ir truko ilgą laiką, todėl, kaip pabrėžė Deimantei G. iškeltą baudžiamąją bylą išnagrinėję Vilniaus apygardos teismo teisėjai, jai turėjo būti taikoma ne drausminė, o baudžiamoji atsakomybė.
                                        Kad Apsaugos skyriaus jaunesnioji specialistė teikia klaidingas ataskaitas ir neteisėtai gauna gerokai didesnes kompensacijas, išsiaiškino VSAT sudaryta speciali komisija, kuri nagrinėja kelionės išlaidų pagrįstumo patikrinimo klausimus. Jos darbo praktikoje pasitaikė daugybė atvejų, kai prašymus dėl kompensacijų išmokėjimo teikę pareigūnai nurodydavo netikslius duomenis, todėl nustačius pažeidimą, jie turėdavo arba sumokėti permoką, arba ji būdavo išskaitoma iš darbo užmokesčio. Šiuo atveju komisija nesvarstė Deimantės G. atvejo, o informaciją iš karto perdavė VSAT Ikiteisminio tyrimo skyriui, kuriame buvo iškelta baudžiamoji byla. (...)

                                        Kad įrodytų, jog Užsieniečių registracijos centro darbuotoja teigė neteisingas ataskaitas, ikiteisminį tyrimą atlikę VSAT tyrėjai pasinaudojo LAKD informacija – peržiūrėjo daugybę vaizdo įrašų iš kamerų, kurios buvo įrengtos kelyje Vilnius-Švenčionys-Zarasai. Būtent šie įrašai ir patvirtino, kad pareigūnė į darbą atvykdavo iš netoliese gyvenančios motinos sodybos. Šią informaciją patvirtino ir iš telekomunikacijų bendrovės gauti duomenys apie pareigūnės naudojamo telefono buvimo vietą.

                                        https://www.delfi.lt/news/daily/lith...gune-120062478

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Prie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.
                                          Pagal BK? O gal iškart sušaudyt už neteisingą blanko užpildyma?
                                          Teko net patikrinti ar apvažiuoti neįmanoma? Dėl ko toks noras išlikti neužfiksuotam? Nesugadintas pilietis pamanytų, kad taip padaryta tik tam, jog neskraidytų žvyrkeliais mėgindami "apvažiuoti" greičiau už ribojimą

                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Deja, šiuo atveju Al1 visiškai teisus.
                                          Nebijot į prekybos centrą užeiti? Dar nufilmuos ir po to kas nors peržiūrės ir pamatys vagiant...
                                          ​​​​​​​Jau įsivaizduoju, kaip visuotinai dirbtinis intelektas dėlioja į kiekvieno asmeninę bylą visą prieinamą buvimo vietos informaciją po žyma "kompromatas"
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.05, 22:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X