Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tuose remontuojamuose a1 kelio ruozose, kur susiaurinta, verkiant reikia pastatyti greičio radarus, labai naudinga būtų.
    nes dabar važiuoji įsitempęs ant 75-80 (viršiji greitį) ir pro tave (keliu cm atstumu) antra juosta prašvilpia gaidelis ant kokio 110. sunku suvokti tokį rizikingą elgesį.
    matyt čia panašiai buvo, tik kažkas užsikabino...

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
      Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
      Trikojį pastačius ten milijonai pradėtų suktis.

      Sakykit ką norit, bet čia gal kažkoks lietuvių savižudybės genas aktyvuojasi, kai greitis sumažinamas iki 70 km/h? Man realiai ten baisu antra juosta važiuoti, nes užtenka kad bent vienoj iš juostų kažkas įvyktų ir jau turi reikalų su priešpriešiniu.

      Patekau ir aš šnd į tą mėsmalę, už Rusonių link 129 kelio važiavau žvyrkeliu, nes per 5 min nepajudėjau.
      Paskutinis taisė Bmweda; 2024.08.21, 23:40.

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        Trikojį pastačius ten milijonai pradėtų suktis.

        Sakykit ką norit, bet čia gal kažkoks lietuvių savižudybės genas aktyvuojasi, kai greitis sumažinamas iki 70 km/h? Man realiai ten baisu antra juosta važiuoti, nes užtenka kad bent vienoj iš juostų kažkas įvyktų ir jau turi reikalų su priešpriešiniu.

        Patekau ir aš šnd į tą mėsmalę, už Rusonių link 129 kelio važiavau žvyrkeliu, nes per 5 min nepajudėjau.
        Vairuotojų elgesį psichologai galėtų tirti.

        Bet: tą ir noriu pasakyti - neužtenka pristatyti miško ženklų arba radarų. Reikia aktyvios kontrolės. Waze policija būna pažymėta, net kai pakelės kolonėlėj spurgas valgo, todėl visi trikojai ir radarai neveikia.

        Kitas pavyzdys. Metų pradžioje Rūdiškėse vaikigaliai pasiėmė tėvų X5, lakstė gatvelėmis, nestojo prie STOP ženklo (net nematė jo), kalė į šoną pro šalį važiuojančiai mašinai, užmušė policininką. Prie viso to, patys viską filmavo. Kuom viskas baigėsi? Niekuo. Tyrimas nutrauktas, vairavusiam nebuvo 16 metų, todėl nebus baudžiamas dėl KET pažeidimų.

        https://lnk.lt/straipsniai/kriminala...isiamas/264342

        Buvo dar vienas straipsnis, kur buvęs policininkas komentavo tą pačią avariją: policijos ekipažų rajone nėra, o paskambinus 112, dėl lakstančių su mašinomis, iškvietimui priskiriama C (ar kokia ten kategorija - atvažiuosim, kai nebus ką veikti, t.y. niekada). Tas pats buvęs policininkas minėjo, kad klaidinga tendencija eismo priežiūrą perkėlinėti radarams.

        Comment


          Nors Geležinio Vilko g. sektorinis matuoklis vis dar testavimo fazėje, tačiau net ir to užtenka - kasdien važinėdamas pastebiu, kad įprastą 80km/h pakeitė 60km/h.
          Ir nieko, niekas nenumirė, eismas vyksta sklandžiai, nesibaigiantys kamščiai nuo to neatsirado, vairuotojų genocyyydas neįvyko

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Nors Geležinio Vilko g. sektorinis matuoklis vis dar testavimo fazėje, tačiau net ir to užtenka - kasdien važinėdamas pastebiu, kad įprastą 80km/h pakeitė 60km/h.
            Ir nieko, niekas nenumirė, eismas vyksta sklandžiai, nesibaigiantys kamščiai nuo to neatsirado, vairuotojų genocyyydas neįvyko
            Čia nebandau kažko pateisinti, bet paprastai vairuotojai ir nekalba apie tai kad koks konkretus matuoklis yra genocidas. Dažniausiai kalbama apie visumą, t.y. pastoviai bloginamas sąlygas vairuotojams Vilniaus mieste. Ir su tuo sunku nesutikti - tai ir juostų atėminėjimas, ir kelių siaurinimas, ir Valakampių tilto vienos juostos perdavimas viešąjam transportui, dėl ko ten dabar permanently kamščiai, ir kilpinio eismo senamiestyje įvedimas, ir parkavimo zonų plėtimas, ir krūva kitokių dalykų. Ir su tuo sunku ginčytis, "genocidas" išties vykdomas. Nors pats žodis per daug sutirština spalvas, bet man tai akivaizdu dėl ko jie nepatenkinti.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              Čia nebandau kažko pateisinti, bet paprastai vairuotojai ir nekalba apie tai kad koks konkretus matuoklis yra genocidas. Dažniausiai kalbama apie visumą, t.y. pastoviai bloginamas sąlygas vairuotojams Vilniaus mieste. Ir su tuo sunku nesutikti - tai ir juostų atėminėjimas, ir kelių siaurinimas, ir Valakampių tilto vienos juostos perdavimas viešąjam transportui, dėl ko ten dabar permanently kamščiai, ir kilpinio eismo senamiestyje įvedimas, ir parkavimo zonų plėtimas, ir krūva kitokių dalykų. Ir su tuo sunku ginčytis, "genocidas" išties vykdomas. Nors pats žodis per daug sutirština spalvas, bet man tai akivaizdu dėl ko jie nepatenkinti.
              Daug metų vykdytos "carcentrik" politikos pasekmė, kad visas privilegijas laiko įgimtomis duotybėmis, o bet koks mėginimas išlyginti nelygybę priimamas, kaip priespauda. Net avarinio Valakampių tilto juostos : turėjo būti uždarytos pilnai, tačiau leido jomis naudotis VT, kad netrukdytų privilegijuotiems - tai visvien priėmė, kaip genocidą

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Daug metų vykdytos "carcentrik" politikos pasekmė, kad visas privilegijas laiko įgimtomis duotybėmis, o bet koks mėginimas išlyginti nelygybę priimamas, kaip priespauda. Net avarinio Valakampių tilto juostos : turėjo būti uždarytos pilnai, tačiau leido jomis naudotis VT, kad netrukdytų privilegijuotiems - tai visvien priėmė, kaip genocidą
                Aš tiesiog konstatuoju faktą kad vairuotojų nepasitenkinimą galima suprasti ir tas "genocydas" nėra išmislas.

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                  Aš tiesiog konstatuoju faktą kad vairuotojų nepasitenkinimą galima suprasti ir tas "genocydas" nėra išmislas.
                  Kątik pateikiau pavyzdį su išsigalvotu Valakampių genocidu. Kitiems tiesiog gaila laiko, nes jau apkalbėta ištisi puslapiai

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                    tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
                    Prie ko čia "skraidyti"? Kėgliai nuo stotelės vaikšto kelias minutes per parą, o 50 ženklas stovės 24 valandas. Ar labai logiška?



                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Kai buvo žvyrkelis tokio ribojimo nebuvo. Jums šis ribojimas tinka? Jaučiatės saugesnis tiesiog tiek sulėtindamas?
                    Taigi kalniukas.
                    O už kalniuko gali nėščia bobutė eiti grybauti.
                    Skaitau reikia 30.
                    -

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Klausimas: kodėl vienas iš jų aplipdytas 70km/h ir 50km/h ženklais, o antrasis - be ribojimų. Kuo jie skiriasi? Ar jie įveikiami skirtingais greičiais? Kuris iš jų NESAUGUS?
                      Viename iš jų sužvėrėję dviratininkai yra sutramdyti tvorelėmis, todėl greičio ribojimas automobiliams nereikalingas.

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Prie ko čia "skraidyti"? Kėgliai nuo stotelės vaikšto kelias minutes per parą, o 50 ženklas stovės 24 valandas. Ar labai logiška?
                        Stovės tol, kol neišnyks iš žodyno žodis "kėglis".

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Stovės tol, kol neišnyks iš žodyno žodis "kėglis".
                          Kokie mes jautrūs...

                          Elementaru, kad vienur pirmenybę turi pėstieji, kitur pirmenybę turi transporto priemonės. Jūs dar pamėginkit Lietuvos Geležinkeliam teises pakočioti, kad traukiniai pristabdytų, kur grybautojai miškuose per bėgius vaikšto.

                          Tai nereiškia, kad reikia elgtis kaip Carmagedone, bet pėstieji turi būti budrūs, ir suprasti, kad pirmenybę kelyje turi mašina.

                          Lygiai taip, pėsčiųjų perėjoje pėstieji turi pirmenybę.

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            Jūs dar pamėginkit Lietuvos Geležinkeliam teises pakočioti, kad traukiniai pristabdytų, kur grybautojai miškuose per bėgius vaikšto.
                            Pavojingose vietose ir traukiniams taikomi greičio ribojimai, taip kad nepataikėt.

                            Comment


                              Juk aišku, kad geležinkeliai paimti kaip pavyzdys. Būčiau gramatikos klaidą padaręs - būtumėt prie jos prisiknisęs. Nors esu tikras, kad traukiniai greičio nemažina, jei miškingoj vietoj pėsčiųjų takas per bėgius eina. Nereikia lialia...
                              Paskutinis taisė goolfietis; 2024.08.24, 17:29.

                              Comment


                                Vilniuje pradeda veikti vidutinio greičio matuokliai

                                Laukimas baigėsi. Sostinės savivaldybė LRT.lt informavo, kad Vilniuje pradeda veikti vidutinio greičio matuokliai. Nuo šiol vidutinis greitis bus fiksuojamas Geležinio Vilko gatvėje, T. Narbuto gatvėje ir Vakariniame aplinkkelyje.

                                LRT.lt primena, kad Vilniaus miesto savivaldybė dar praėjusiais metais už beveik 422 tūkst. eurų (su PVM) įsigijo naujos greičio matavimo įrangos. Iš viso savivaldybė pasirašė sutartį dėl 4 stacionarių ir 1 kilnojamojo vidutinio greičio matuoklių komplektų įsigijimo, taip pat įsigyta 10 kilnojamųjų greičio matuoklių imitacijų.

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...cio-matuokliai
                                Tikrai, laukimas baigėsi. Automarozai netveria pykčiu, normalūs žmonės - džiaugiasi.

                                Comment


                                  "Kaunas,
                                  Žinia vairuotojams! Atnaujintoje Tunelio gatvėje pakeistas maksimalus leistinas greitis – nuo 50 iki 60 km/val.
                                  Eismo saugumo komisija tokį sprendimą priėmė atsižvelgdama į drausmingą vairuotojų elgesį atkarpoje tarp traukinių stoties ir Breslaujos gatvės, kurioje matuojamas vidutinis greitis."

                                  Paploninam balselius ir trys, du vienas... "pėsčiųjų GENOCIDAS" Automarozų agentai komisijoje infiltravosi.
                                  Tai kokiais čia standartais vadovaujamasi? Norim didinam, norim mažinam... Taip išeina, kad jei atkarpoje visi drausmingi galima greičius didinti? O užmiesčio keliams ta pati logika ar galioja? Turbūt ne, nes ten kita įstaiga vadovauja, ta žymiai atsargesnė, po rekonstrukcijų visada tik mažina

                                  Comment


                                    Ten vienintelė perėja yra su šviesoforu, tai nors ir 120 važiuotų. Svarbu užtektų greitėjimo juostos iš Radvilėnų plento

                                    Comment


                                      Gatvė kurioje turėtu būti greitis 30, padarė 60. Va ir europa.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        "Kaunas,
                                        Žinia vairuotojams! Atnaujintoje Tunelio gatvėje pakeistas maksimalus leistinas greitis – nuo 50 iki 60 km/val.
                                        Eismo saugumo komisija tokį sprendimą priėmė atsižvelgdama į drausmingą vairuotojų elgesį atkarpoje tarp traukinių stoties ir Breslaujos gatvės, kurioje matuojamas vidutinis greitis."

                                        Paploninam balselius ir trys, du vienas... "pėsčiųjų GENOCIDAS" Automarozų agentai komisijoje infiltravosi.
                                        Tai kokiais čia standartais vadovaujamasi? Norim didinam, norim mažinam... Taip išeina, kad jei atkarpoje visi drausmingi galima greičius didinti? O užmiesčio keliams ta pati logika ar galioja? Turbūt ne, nes ten kita įstaiga vadovauja, ta žymiai atsargesnė, po rekonstrukcijų visada tik mažina
                                        Kaip mažas vaikas. Paimi žurnalistinį sakinį ir pateiki, kaip komisijos išvadą. Pačiame gatvės atnaujinime jau buvo užprogramuotas greičio didinimas, tam ir spręstos avaringos vietos, ypač ties Radvilėnų sankryža

                                        Comment


                                          Atsiprašau "didelių dėdžių" Vienas teigiate viskas ok su didinimu, kitas dėdė prieš tai drėbteli "turėjo 30 būti".
                                          O ale "žurnalistinis sakinys" iš savivaldybės tiesioginės komunikacijos gyventojams... ar tuo netikėti? Juk ne vienas pavyzdys yra, kur net jokių saugumo priemonių nediegiant padidinamas maksimalus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X