Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LT daug pakelės gyventojų niekaip nesusitaiko, kad išvažiavimas iš jo kiemo plentan nėra pagrindinis kelias. Aišku dėdė Darvinas gali problemą išspręsti, bet tada ir šalutinis poveikis didelis.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      Tai pala, kai kiti suabejoja greičio ribojimo ženklo reikalingumu, tai jie "gaideliai". Ir kad juos gaideliais pavadinti, spėlioti kažkodėl jau nereikia, bet kai paaiškinti kodėl tas ženklas ten pastatytas, tada jau "negyvenu, nevažinėju, galiu pateikti savo neprofesionalią nuomonę "...
      taip esu nekompetetingas paaiškinti kodėl saugaus eismo komisija ar kaip ji vadinasi, pastato tokį ar kitokį ženklą, taip mes turime teisę užklausti komisijos, kodėl buvo nuspręsta pasatytį tokį ar kitokį ženklą, o ne teigti forume kokie jie durniai o mes protingi ir mes darytume kitaip. Ir taip jei kiti abojoje jo reikalingumu ir mano, kad savo nuožiūra gali juos ignoruoti, tada taip aš tokius laikau kelių gaideliais.

      Ten buvę kolūkio garažai, dabar kažkoks vietinis ūkininkas naudoja savo reikmėms. "Konteineriai" irgi jo, stovi jo teritorijoje. Žvyro krūvos likę nuo kelio rekonstrukcijos laikų. Jei būtų remontas, tada turėtų stovėti ženklai indikuojantys kelio remontą...
      tai nuvažiuok pas ūkinininką ar vietinius gyventojus, gal jie prašė, kad būtų sumažintas greitis, dėl kažkokių objektyvių priežasčių.

      Vieno didžiausių Europos miesto, kuriame gyvena 4x Lietuvos gyventojų, palyginimas su dievo užmirštu kampeliu, kur 10km spinduliu gyvena gal 2-3 tūkst. žmonių, tik parodo pačio minčių (ne)nuoseklumą....
      Aš tau kaip pavyzdį rodau, kad kas prieš 10 metų vienoje vietoje buvo normalu, tai šių dienų akimis atrodo visai kitaip. Kažkada milijoniniame mieste buvo normalu važinėti 60km/h greičiu, dabar 30, kituose milijoniniuose miestuose kol kas nepriėjo prie to, bet kažkada prieis. Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
        Ar teks, ar tiesiog bus visuotinai ignoruojama dėl nelogiškumo ir tada vėl verksim oj kiek greičio viršytojų, dar radarų užsakykim...

        Keletą vietų pabandysiu nekompetentingai paimprovizuoti
        1. 3018 – „Google“ žemėlapiai varlių bendruomenės prašymu pagerinome eismo saugumą.
        2. 3018 – „Google“ žemėlapiai niekados per saugu nebūna... atspėkim kiek ilgai reikės važiuoti 30km/h.
        3. 3018 – „Google“ žemėlapiai lenkti ar nelenkti, va kur klausimas.
        4. 3612 – „Google“ žemėlapiai čia "kairys 0" ar "kairys 5"
        5. 3612 – „Google“ žemėlapiai elektra per kelią laksto saugiai.
        6. 3612 – „Google“ žemėlapiai akių patikra: iš kokio atstumo matai sekantį ribojimo ženklą. Matau 30... 50 ... 70... vėl 50... 30.... 50... 70.. per 1,2km atkarpą.
        7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.
          Čia jeigu išvažiuoji iš šalutinio, prieš tai dvigubai davęs kelią, gali ir neįsibėgėti iki daugiau nei 40
          4910 – „Google“ žemėlapiai

          Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h. Ką toks pokytis nuo 40 km/h iki 50 km/h duoda, tai veikiausiai niekas logiškai nesugebėtų paaiškinti, nes tas 10 km/h skirtumas turbūt reikšmingas tik važiuojantiems klasikiniais ~1930-1940 m. gamybos automobiliais ar kokiais Moskvič.
          4910 – „Google“ žemėlapiai
          Paskutinis taisė sleader; 2024.03.20, 14:22.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h.
            4910 – „Google“ žemėlapiai
            Tai kad ne tik pasileist plaukus gali, bet ir adrenalino nemokamai apturėt. Už 50m dingsta lenkimo ribojimas, juk kaip smagu lenkt ant 50km/h, net delnai prakaituoja

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Aš tau kaip pavyzdį rodau, kad kas prieš 10 metų vienoje vietoje buvo normalu, tai šių dienų akimis atrodo visai kitaip. Kažkada milijoniniame mieste buvo normalu važinėti 60km/h greičiu, dabar 30, kituose milijoniniuose miestuose kol kas nepriėjo prie to, bet kažkada prieis. Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
              Siūlau galvoti toliaregiškiau: 10km/h greitis visur visoje Lietuvoje. Vieni privalumai - sutaupysim ant greičio ribojimo ženklų, avarijos išnyks (tiesa greičio viršijimo atvejų smarkiai padaugės). Kuro sąnaudos (tarša) drastiškai sumažės. Žmonės išmoks neskubėti, mėgautis gyvenimu.

              Comment


                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                Siūlau galvoti toliaregiškiau: 10km/h greitis visur visoje Lietuvoje. Vieni privalumai - sutaupysim ant greičio ribojimo ženklų, avarijos išnyks (tiesa greičio viršijimo atvejų smarkiai padaugės). Kuro sąnaudos (tarša) drastiškai sumažės. Žmonės išmoks neskubėti, mėgautis gyvenimu.
                Aš siūlau dar labiau - atsisakom mašinų ir grįžtame prie arklių su vežimais. Tada bus ir saugu, ir greičio ribojimo ženklų nereikės, ir bus labai ekologiška. Ir nereikės kuro importuotis iš rusų.
                O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                  Aš siūlau dar labiau - atsisakom mašinų ir grįžtame prie arklių su vežimais. Tada bus ir saugu, ir greičio ribojimo ženklų nereikės, ir bus labai ekologiška. Ir nereikės kuro importuotis iš rusų.
                  O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.
                  Dažnai tie, kuriuos ištinka epilepsijos priepuolis, išgirdus apie didesnį kelionės greitį (laiko prasme), nesuvokia, kad į kelionę įeina ir stovėjimas kamščiuose. Būtų šiaip įdomu įvertinti, kiek pinigų išvaistyta per tuos metus, kai pvz. prie Kauno tūkstančiai mašinų stovi kamščiuose. Turint omenyje, kad net šitam forume yra 2007-2008m temos apie A1 rekonstrukciją tie Kaunu. Pagal tuos projektus, jei gerai pamenu, atkarpa nuo Muravos iki IX forto turėjo būti baigta rekonstruoti ar ne 2011.

                  Comment


                    Nuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.

                    Comment


                      Parašė Babaras Rodyti pranešimą
                      Nuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.
                      Kad suvokt, man man ir minutės nereikia. Jei ne automobilis, aš arba neatvyksiu į darbą, arba vėluosiu po valandą, nes ponas retenybė viešasis tik taip važiuoja. Ir taip didžiojoje Lietuvos dalyje. Tai kodėl diskutuojant apie rajoninius kelius turi būti svarbios sostinės verkšlentojų nuoskaudos? Juk tie patys greičio ribojimo ženklai galioja tiek automobiliams, tiek viešajam vienodai. Tad paties "šūvis" pro šalį kažkur į žvirblius

                      Comment


                        Ai, tai jūs čia tik apie rajonius kelius diskutuojat? Na, tada atsiprašau. Beprasmių ženklų tikrai pas mus per daug. Ko reikėtų, tai daugiau fizinių kliūčių. Pvz., kaip Švedijoje, važiuojant pro nedidelę gyvenvietę ar turistinę vietovę:


                        Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	282,6 kB ID:	2079367

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Kad suvokt, man man ir minutės nereikia. Jei ne automobilis, aš arba neatvyksiu į darbą, arba vėluosiu po valandą, nes ponas retenybė viešasis tik taip važiuoja. Ir taip didžiojoje Lietuvos dalyje. Tai kodėl diskutuojant apie rajoninius kelius turi būti svarbios sostinės verkšlentojų nuoskaudos? Juk tie patys greičio ribojimo ženklai galioja tiek automobiliams, tiek viešajam vienodai. Tad paties "šūvis" pro šalį kažkur į žvirblius
                          Tipinis rajono VT:

                          Comment


                            Parašė Babaras Rodyti pranešimą
                            Ai, tai jūs čia tik apie rajonius kelius diskutuojat? Na, tada atsiprašau. Beprasmių ženklų tikrai pas mus per daug. Ko reikėtų, tai daugiau fizinių kliūčių. Pvz., kaip Švedijoje, važiuojant pro nedidelę gyvenvietę ar turistinę vietovę:


                            Click image for larger version Name:	 Views:	0 Size:	282,6 kB ID:	2079367
                            vidurį miško? beveik tiesiam kelį? užsienį? nesamonė!!!11!!!11!!!1 genocidas!!1!

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              vidurį miško? beveik tiesiam kelį? užsienį? nesamonė!!!11!!!11!!!1 genocidas!!1!
                              Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.
                                Būna avarijų ir dėl varlių. True story. Bet gi visvien neįdomu priežastys, svarbu pasitaškyt purslais
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.21, 21:37.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.
                                  va varlių bendruomenės tai netušti šoviniai

                                  Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
                                  Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
                                    Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
                                    Kodėl kaip žmogus fanatikas (ar tai automobiliufobas, ar tai veganas, ar tai dar koks kraštutinis), tai būtinai trykšte trykšta neapykanta aplinkiniems? "Gaideliai" - ar tai normalu taip rašyti nepažįstamiems suaugusiems žmonėms, nepriklausomai nuo jų nuomonės? Po tokių kreipinių taip ir norisi pasiųsti tamstą paskui rusų karinį laivą, nepriklausomai nuo jūsų pozicijos.
                                    Nu tikrai dugnas, be komentarų.

                                    Comment


                                      Nu jo, gi FB rašinėjantys apie numuštus kėglius, šposijantys apie premijas už numuštus paspirtukininkus, komentuojantys straipsnius apie nužudytus ar suluošintus žmones ar siūlantys atidaužyt už kaziolinimą dėl ne vietoje pastatyto automobilio yra normalūs piliečiai, o ne kažkokie fanatikai. Gal čia tik man taip atrodo, bet smurtinės kalbos iš „automobiliofobų fanatikų“ girdžiu ir matau daug mažiau nei iš tų normalių vairuojančių bachūrų ar diedų.

                                      Nesiūlau veltis į žodžių karus. Tik atsakau į klausimą, pateiktą kaip retorinį
                                      Kodėl kaip žmogus fanatikas (ar tai automobiliufobas, ar tai veganas, ar tai dar koks kraštutinis), tai būtinai trykšte trykšta neapykanta aplinkiniems?
                                      Esmė turbūt, kad žmogus, kasdien važinėjantis automobiliu ir nuolat kuo nors besiskundžiantis (duobėmis, kelininkais, kelio ženklinimu, šviesoforais, kitais vairuotojais, dviratininkais, A juostomis, lėtais autobusais, parkuotojais per dvi vietas ir pan.) bus normalus ir socialiai priimtinas net jei jo kalba bus netolerantiška ir smurtinė. Tą patį darantis dviratininkas ar net pėstysis jau bus fanatikas, radikalas, psichas ir pan.
                                      Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.22, 01:35.

                                      Comment


                                        Tai, kad kažkokiose FB grupėse atmarozkai prisneka nesąmonių, nepateisina chamiško elgesio ir ad hominem čia, forume. IMHO.
                                        Asmeniškai man tiek pamačius "kėglius", tiek "gaidelius" ar kitokius tokio pobūdžio epitetus prapuola bet koks noras su tuo žmogum diskutuoti. Nes įsigilinus pasidaro aišku, kad arba tas žmogus yra pilnas nuoskaudų ir šiaip nevaldantis savo emocijų, arba kompleksuotas paauglys, pasididindamas savo vertę per kitų žeminimą. Bet kokiu atveju, tolesnė diskusija su juo yra beprasmė.
                                        Todėl siūlau nenusiristi iki Delfi komentarų lygio ir gerbti savo pašnekovus, neprklausomai nuo jų pozicijos.
                                        ​​​​​​​P.S. Žmogus kuris teigia kad pritaria pilnam automobilių draudimui Lietuvoje (arba greičio apribojimui iki 10 km/h, kas yra beveik tas pats) yra objektyviai radikalas. Žodį "fanatikas" naudojau tik siame kontekste.
                                        Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.03.22, 01:44.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Būna avarijų ir dėl varlių. True story. Bet gi visvien neįdomu priežastys, svarbu pasitaškyt purslais ir čia forume kažką pavaidint
                                          Avarijų būna ir dėl varlių, ir dėl vapsvų ar musių... ir? Yra kur keliai uždaromi tam tikru dėl gyvūnijos migracijos. Tai gal ir mes uždarykim, tik visam laikui, nes ir ženklą(tarkim tikrai dėl varlių ) visam laikui pastatėm. Tiek man, tiek kitiems įdomios priežastys, ir net labai, tik klausimai retoriniai. Iš ženklų šalininkų, "Ūkininko konteineris prie sandėlio pakelėje" darželinuko lygio atsakymas. Nerandi pats tam atsakymo tai ir reik pripažint, kad nežinai, o ne iš kavos puodelio burt.
                                          Jei alergija diskusijai apie greičius. Tai gal atsakymas yra klausimui: Po naujai pastatyto ženklo "Lenkti draudžiama pabaigos" toliau piešiama ištisinė linija.... čia ką nuo ko saugo? nuo sveiko proto?


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          va varlių bendruomenės tai netušti šoviniai

                                          Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
                                          Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
                                          Panašu, kad per daug optimistiškai vertinau šio forumo dalyvius. Maniau, kad FB pakankama erdvė (nežinau kaip čia išsireikšti švelniau) "atitinkamai" publikai. Atsiprašau, klydau.
                                          Nulipt laiptais 99 kartus pavyks, o šimtąjį gali ir sprandą nusisukti. Tai gal reik ženklo ant kas antro laiptelio pauzes daryti?
                                          Tikiuosi teiginys apie auto uždraudimą čia silpnumo akimirka buvo ar taurė rankoje pasimaišė?
                                          Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.03.22, 08:39.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X