Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
L812 – „Google“ žemėlapiai prasilenkimas su šiukšliaveže ant 90 tikrai nebūtų saugu.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiaiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNa ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNa ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNa ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
Dar kartą apie tą pačią vietovę.... vienas apribojimo ženklas 4km siaurai atkarpai netolygu mūsiškiams liksmiesiems kalneliams 90-70-50-30-50-70...
Kelias nuo to paties miestelio į kitą pusę K93 – „Google“ žemėlapiai Kur 50, kur 30? Žiūrėk tu man... ne tik čekas, austras, bet net ir vokietis gali posūkį pagal automobilio, padangų, oro sąlygų stovį ir savo patirtį įveikti.
Lietuva 191 – „Google“ žemėlapiai vienas "saugiausių" kelių, apribojimų pusė amžiaus nėra ir viskas norma. Ar ženklai pas mus statomi tik po kapitalinio remonto?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.
Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?Paskutinis taisė thomcius; 2024.03.19, 17:52.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę. Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?
Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
Gal išlaikom minties kryptį? Nes tuoj pradėsi kaip argumentą naudoti, kokį nors Vilniaus gyvenamosios zonos paskelbimą. Ir kodėl čia nieks Paryžiaus senamiesčio ribojimų Lietuvos laukuose netaiko? Nors panašu, kad link to artėjame
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę.
Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?
Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
AAA!!! Kažkas drįso pasakyti, kad greičio ribojimo ženklai galbūt pertekliniai!!!
Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...
tuom miško keliu be stabdymų. Gal esmė, kad anksčiau to kelio apskritai niekas neprižiūrėjo, o dabar atsiradę greičio ribojimai ir atsirado, kai kelias buvo inspektuotas?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdėkite dar kokį miško kelią, vėliau nutiestą normalią gatvę ir piktinkitės greičio ribojimais, perėjomis, šviesoforais, nes "anskčiau būdavo lėkti ant 90 km/h"
tuom miško keliu be stabdymų. Gal esmė, kad anksčiau to kelio apskritai niekas neprižiūrėjo, o dabar atsiradę greičio ribojimai ir atsirado, kai kelias buvo inspektuotas?
"kelio apskritai niekas neprižiūrėjo".... wow ar nori pasakyti, kad kol kelio nerekonstruoja arba neišasfaltuoja, niekas nesirūpina jo saugumu. Tai kieno iniciatyva žvyrkeliuose susmaigstyti ženklai, atnaujinami esami, statomi nauji?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTai kieno iniciatyva žvyrkeliuose susmaigstyti ženklai, atnaujinami esami, statomi nauji?
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
Miestų centrinėse dalyse, kur daug eismo, daug pėsčiųjų įvedamas 30 km/h ribojimas, nes turbūt visiems akivaizdu kodėl jis toks.
O vat čia toks absurdo pvz. iš gyvenvietės pavadinimu Skirsnemunė pakraščio.
Skirsnemunė, Tauragė County - Google Maps
Gal kas gudras gali paaiškinti kodėl ir ką čia reiškia tie 30 km/h ? Ženklas pastatytas prieš pat sankryžą (iš kairės pusės irgi yra toks pats ribojimas). Kaip žinia, greičio ribojimai galioja iki sankryžos. Taigi šis ribojimas galioja 5 metrų ilgio atkarpoje. KAM IR KODĖL jis čia? Nes iki sankryžos asfaltu visur 50 km/h (ten kur namai ir įvažiavimai į kiemus), o už sankryžos žvyras ne gyvenvietėje - 70 km/h.
Arba jeigu bandoma apsimesti, kad pertekliniai ir nelogiški greičio ribojimo ženklai yra kažkuom naudingi, tai visų pirma tikriausiai reikia pradėti nuo aiškiai matomų, vienodo dydžio ženklų, kurie žymi gyvenvietės pradžią. Nes tokie ženklai yra svarbūs ir dažnu atveju greitį nuo 90 km/h mažina iki 50 km/h dėl visiems suprantamų priežasčių.
Ir nedaryti taip kaip čia, kai gyvenvietės ženklas pakabintas belekur ir mažesnis už gatvės pavadinimo lentelę:
1 Galinės g. - Google Maps
Arba čia, kai ženklas kažkur toli šone ir "užmaskuotas" kitais reklaminiais stendais. Aišku norint "padirbėti su trikoju" tokie variantai labai geri:
120 Vydūno al. - Google Maps
Kažkur irgi krūmuose įsmeigta gatvės pavadinimio dydžio lentelė:
68 1906 - Google Maps
- 4 patinka
Comment
-
Via-Radarlita yra valstybė valstybėje atsakinga tik pati sau. Todėl gali smaigstyti kiek nori ženklų,. kad tik įsisavintų daugiau lėšų. O kartu tarsi rodo, kad kašką daro dėl eismo saugumo (nors perteklinis reguliavimas ir ženklinimas neturi nieko bendra su eismo saugumu).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
Pasirinkau kaip paminėjai Švedijos vingiuotą kelią W 735 – „Google“ žemėlapiai Visas kelias 70km/h ir viskas, jokių papildomų ribojimų ties kiekvienu posūkiu. W 735 – „Google“ žemėlapiai net sankryžos įspėjamųjų ženklų nėra. Ar pas mus negalim jei jau buvo baisiai vingiuotas žvyrkelis po asfaltavimo ir palikt visam 70km/h. O jau kiekvieną posūkį įveikinėsime pagal kelio būklę, transporto rūšį ir turimą patirtį. Ar tai labai nesaugiai atrodo?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąJo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️
- 1 patinka
Comment
Comment